راهنمای سفر به بلژیک | راهنما – تصاویر – هزینه

راهنمای سفر به بلژیک | راهنما – تصاویر – هزینه

راهنمای سفر به کشور بلژیک، یکی از موارد و موضوعات درخواستی بوده است که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم. در راهنمای سفر به کشور بلژیک بررسی چند …

راهنمای سفر به بلژیک یکی از موارد و موضوعات درخواستی بوده است که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم. در راهنمای سفر به بلژیک بررسی چند آیتم ازجمله اطلاعات کامل سفر به بلژیک، اطلاعات ضروری سفر به بلژیک وضعیت آب‌وهوای کشور بلژیک، بهترین زمان رفتن به بلژیک و هزینه‌ها در این کشور مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

راهنمای سفر به بلژیک | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

راهنمای سفر به کشور بلژیک

بلژیک کشور اروپایی است که مساحتی کوچک نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد. این کشور کوچک تأثیرات فراوانی در قاره اروپا و حتی دنیا گذاشته است. برای راهنمای سفر به بلژیک این نکته را یادآور می‌شویم که اماکن دیدنی آن را از دست ندهید موزه‌ها و اماکن زیادی در کشور بلژیک (Belgium) وجود دارد که راهنمای سفر به بلژیک را جذاب و پرخاطره می‌کند. حتماً یادتان باشد در تور بلژیک و در طول سفر به این کشور از اماکن دیدنی و جذاب آن بازدید کنید.

جالب است بدانید کشور بلژیک میزبان مقر اتحادیه اروپا است اما گذشته از این موضوع بسیاری از توریست‌ها برای دیدن آثار تاریخی این کشور به بلژیک سفر می‌کنند سفر به کشورهای بلژیک ازاین‌جهت رؤیایی و زیبا است که طبیعت زیبا و سرسبزی دارد افراد فراوانی شوق دیدن کشور بلژیک رادارند و خوردنی و سوغاتی‌های خیلی خاص در کشور بلژیک همگان را درگیر این دو سوغاتی کرده یکی از این موارد سیب‌زمینی‌های خاص و سرخ‌کرده شهر بروکسل است و دیگری شکلات‌های بی‌نظیر این کشور است. به خاطر داشته باشید در سفر به کشورهای بلژیک از این دو سوغاتی آن‌ها استفاده کرده و شکلات‌های بلژیکی را به‌عنوان سوغات با خود بیاورید.

راهنمای سفر به کشور بلژیک | یوروپ تورز

اطلاعات ضروری سفر به بلژیک

چند اطلاعات ضروری در سفر به کشور بلژیک را باید تمامی توریست‌ها و گردشگران بدانند. اولین آن اطلاع داشتن از اختلاف ساعت مابین تهران و بروکسل است که حدود یک ساعت و نیم است که عزیزان گردشگر می‌توانند ساعت خود را  با آن تنظیم نمایند. زبان رسمی کشور بلژیک فرانسوی، هلندی و آلمانی است و مردم کشور بلژیک با این سه زبان به گفتار می‌پردازند.

در سفر به کشور بلژیک حتماً بدانید که واحد پول این کشور یورو است و برای چنج پول از خرید یورو استفاده نمایید. کد تلفنی کشور بلژیک ۳۲+ است این را حتماً به خانواده‌هایتان قبل از سفر به کشور بلژیک بفرمایید جهت رانندگی در کشور بلژیک سمت راست است و این امر مهم را قبل از سفر به کشور بلژیک ملکه ذهن خود کنید.

اطلاعات ضروری سفر به بلژیک | یوروپ تورز

چگونگی وضعیت آب‌ و هوایی در سفر به بلژیک

 یکی از موارد مهم برای جابجایی و مهاجرت نوع آب‌وهوای مقصد است. در سفر به کشور بلژیک حتماً باید از چگونگی آب‌وهوای این کشور مطلع شوید در مجموع آب‌وهوای کشور بلژیک معتدل است و شدت گرمای فراوانی در تابستان و میزان سرمای زیادی در زمستان دیده نمی‌شود. قبل از سفر به کشور بلژیک این را بدانید که بارندگی در این کشور بسیار است البسه موردنیاز ازجمله بارانی و چتر را همراه خود داشته باشید. سردترین درجه حرارت در کشورهای بلژیک در ماه‌های ژانویه همان زمستان است که معادل ۶ درجه سانتی‌گراد‌است. جالب است بدانید بیشترین دمای هوا در کشور بلژیک ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

چگونگی وضعیت آب‌ و هوایی در سفر به بلژیک | یوروپ تورز

نکاتی در مورد سفر به بلژیک

هرزمانی از سال به کشور بلژیک سفر می‌کنید چتر را فراموش نکنید ممکن است در هرزمانی از سال در این کشور و شهرهای آن باران ببارد.

در ماه‌های سرد سال حتماً از ژاکت و لباس گرم در هنگام سفر به بلژیک استفاده نمایید.

در فصل پاییز زیباترین چشم‌اندازها برای دیدن وجود دارد در فصل پاییز سفر به کشور بلژیک را از دست ندهید

فصل زمستان کشور بلژیک تقریباً دارای آب‌وهوای معتدل است. فصل زمستان هم‌ زمانی مناسب برای سفر به کشور بلژیک است.

در شهرهای کشور بلژیک در فصل بهار و تابستان کافه و رستوران‌های بسیاری در فضای بیرون وجود دارد تا مردم و توریست از فضای زیبای بیرون استفاده نمایند.

بهترین زمان برای سفر به بلژیک

بهترین زمان و فصل برای راهنمای سفر به بلژیک آوریل است اما فصل گردش در کشور بلژیک جولای و آگوست است در ماه‌های جولای و آگوست آب‌وهوای کشور بلژیک به بهترین حالت خود می‌رسد البته در این دو ماه هزینه‌های کشور بلژیک سنگین‌تر و سفر به کشور بلژیک پرهزینه‌تر است. مزیت سفر به کشور بلژیک در دیگر ماه‌های سال این است که هزینه‌های رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌ها پایین‌تر است و ازآنجایی‌که کشور بلژیک در تمامی فصول سال یک کشور زیبا و محلی مناسب برای اقامت است سفر در دیگر ماه‌های ذکرشده به این کشور نیز مقرون‌به‌صرفه و خاطره‌انگیز است.

بهترین زمان برای سفر به بلژیک | یوروپ تورز

هزینه‌ های اماکن اقامتی در سفر به کشور بلژیک

به‌صورت کلی هزینه‌های اقامتی در هتل‌های کشور بلژیک مابین ۲۰ تا ۶۰ یورو برای هر شب اقامت است. کمترین هزینه‌های اقامتی برای خوابگاه‌ها است که تقریباً هر سوئیتی مابین ۵ تا 8 تخت قرار دارد و بیشترین هزینه‌های اقامتی در کشور بلژیک مربوط به هتل‌ها است؛ که اتاق‌های مخصوص با حمام و سرویس‌های خاص دارد. البته هزینه اقامت در هتل‌های ارزان حداقل شبی 60 یوروست که در این هتل‌ها می‌توان از صبحانه رایگان نیز بهره‌مند شود.

هزینه‌ های اماکن اقامتی در سفر به کشور بلژیک | یوروپ تورز

نکاتی در رابطه با کاهش هزینه‌ ها در سفر به بلژیک

غذاهای ارزان مانند ساندویچ و سیب‌زمینی را در کشور بلژیک استفاده کنید تا هزینه سفرتان کاهش یابد.

از اقامتگاه‌های ارزان استفاده کنید می‌توان با شبی ۱۵ یورو مکانی مناسب برای اقامت پیدا نمود.

از سرویس کوچ سرفینگ در سفر به کشور بلژیک استفاده کنید. با این کار می‌توانید یک راهنما را همواره در کنار خود داشته باشید که این راهنما با کمک‌هایی که به شما می‌کند باعث کاهش هزینه‌های راهنمای سفر به بلژیک می‌گردد.

درنتیجه غذاهای ارزان، اقامتگاه مناسب و سرویس کوچ سرفینگ (CouchSurfing) در سفر به کشور بلژیک فراموش نشود.

نکاتی در رابطه با کاهش هزینه‌ ها در سفر به بلژیک | یوروپ تورز

تور های مناسب برای سفر به کشور بلژیک

مسلماً آژانس و تورهای مسافرتی متعددی برای سفر به کشور بلژیک از طرق مختلف قابل‌دسترسی است ولی نکته مهم در این‌گونه از تورهای مسافرتی این است که باکمی دقت و تحقیق آژانس مسافرتی مناسب با شرایط ایده آل را انتخاب کرده و با برآورد هزینه‌های آن‌ها می‌توانید سفر به کشور بلژیک را به‌راحتی و خیالی باز تجربه نمایید. آژانس سفری دیگر به تمام پرسش‌های شما در این رابطه پاسخ می‌دهد و می‌توانید برای گرفتن اطلاعات در رابطه با تور اروپا و تور بلژیک خود با همکاران ما تماس بگیرید.

تور های مناسب برای سفر به کشور بلژیک | یوروپ تورز

خلاصه‌ ای از مطالب سفر به بلژیک

  • بلژیک کشوری سرسبز و با مساحت کوچک در اروپا است.
  • برای سفر به کشور بلژیک شما می‌توانید هزینه‌ مکان‌ها و هتل‌های اقامتی خود را قبل از سفر به این کشور برآورد بزنید
  • کشور بلژیک دارای آب‌وهوای معتدل است و اغلب روزهای سال دارای آب‌وهوای بارانی است
  • سیب‌زمینی سرخ‌کرده یکی از خوراکی‌های پرطرفدار در کشورهای بلژیک محسوب می‌شود
  • بهترین زمان به کشور بلژیک ماه آوریل است ولی در ماه‌های آگوست و جولای نیز می‌توان به این کشور مسافرت نمود البته در ماه‌های دیگر هزینه‌ها نسبت به این دو ماه کمتر است.
  • کشور بلژیک عضو کشورهای شنگن است. بنابراین برای گرفتن ویزای بلژیک باید اقدام به گرفتن ویزای شنگن کنید. همکاران ما در آژانس سفری دیگر شما را در گرفتن وقت سفارت بلژیک یاری می‌کنند.
  • اغلب هتل‌های کشورهای بلژیک دارای هزینه‌های به نسبت بالا می‌باشند ولی اقامتگاه‌هایی با میزان هزینه‌ی ۱۵ یورو برای شبی در این کشور یافت می‌شوند.

سوالات متداول راهنمای سفر به بلژیک

برای کاهش هزینه در بلژیک چه راهکارهایی وجود دارد؟

غذاهای ارزان مانند ساندویچ و سیب‌زمینی را در کشور بلژیک استفاده کنید تا هزینه سفرتان کاهش یابد. از اقامتگاه‌های ارزان استفاده کنید می‌توان با شبی ۱۵ یورو مکانی مناسب برای اقامت پیدا نمود. از سرویس کوچ سرفینگ در سفر به کشور بلژیک استفاده کنید. با این کار می‌توانید یک راهنما را همواره در کنار خود داشته باشید که این راهنما با کمک‌هایی که به شما می‌کند باعث کاهش هزینه‌های راهنمای سفر به بلژیک می‌گردد.

نکته ای که مسافران در رابطه با وضعیت آب و هوا در مورد کشور بلژیک باید بدانند چیست؟

قبل از سفر به کشور بلژیک این را بدانید که بارندگی در این کشور بسیار است البسه موردنیاز ازجمله بارانی و چتر را همراه خود داشته باشید. سردترین درجه حرارت در کشورهای بلژیک در ماه‌های ژانویه همان زمستان است که معادل ۶ درجه سانتی‌گراد‌است. جالب است بدانید بیشترین دمای هوا در کشور بلژیک ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

حداقل هزینه اقامت هتل در کشور بلژیک چگونه است؟

هزینه اقامت در هتل‌های ارزان حداقل شبی 60 یوروست که در این هتل‌ها می‌توان از صبحانه رایگان نیز بهره‌مند شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!