با بهترین هتل های بلژیک آشنا شوید

با بهترین هتل های بلژیک آشنا شوید

هتل های بلژیک، سطوح مختلفی نیز دارند و افراد می‌توانند با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. ما نیز در این متن قصد داریم به بررسی هتل‌ های بلژیک …

هتل های بلژیک: سفر به کشور‌های حوزه اروپا همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. کشور بلژیک به عنوان یکی از کشورهای اروپایی همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران تور بلژیک و تور اروپا بوده است. بهترین گزینه اقامت گردشگران هتل های بلژیک می‌باشند. هتل های بلژیک انواع مختلفی دارند و در سر تا سر این کشور گسترده شده‌اند.

هتل‌‌ های بلژیک سطوح مختلفی نیز دارند و افراد می‌توانند با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. ما نیز در این متن قصد داریم به بررسی هتل‌‌ های بلژیک از لحاظ هزینه‌ای و کیفی بپردازیم و چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد سفر به این کشور و اقامت در یکی از هتل‌‌ های بلژیک را دارید، خوب است که ما را تا پایان همراهی نمایید.

با بهترین هتل های بلژیک آشنا شوید | یوروپ تورز

محل‌ های اقامتی کشور بلژیک

کشور بلژیک از لحاظ مختلفی مانند تحصیلی، پزشکی، تجاری و … دارای پتانسیل‌های بالایی می‌باشد. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد در فصول مختلف سفر به این کشور را تجربه نمایند و برای اقامت در آن به دنبال یک محل اسکان باشند. به طبع در این کشور محل‌های اقامتی مختلفی چون هتل‌ها، ویلاها و هاستل‌های زیادی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

یکی از بهترین محل‌های اقامتی این کشور هتل‌‌ های بلژیک می‌باشند. افراد می‌توانند با مراجعه به هتل‌ های بلژیک آرامش کافی در زمان اقامت خود در این کشور را داشته باشند. هتل‌ های بلژیک از لحاظ سطح کیفی سطوح مختلفی دارند.

بررسی هزینه هتل‌ های بلژیک

خوب است که بدانید قیمت هتل‌‌ های بلژیک در مقایسه با سایر کشورها کمی بالاتر می‌باشند. اما نکته قابل ذکر این است که با توجه به اینکه قیمت این هتل‌ها بالا می‌باشد اما از امکانات خوبی نیز برخوردار می‌باشند. به طور مثال در یک هتل 1 ستاره شما می‌توانید آرامشی که در هتل‌های 3 ستاره را دارید، داشته باشید.

گفتنی است هزینه هتل‌ های بلژیک با توجه به فصل‌ها، مختلف می‌باشد. فصل‌های گردشگری این هزینه‌ها کمی بالاتر می‌باشد. لازم به ذکر است نزدیکی و دوری این هتل‌ها به مرکز شهر در قیمت هتل‌‌ های بلژیک نیز تاثیر گذار هستند. افرادی که قصد سفر به این کشور با تور بلژیک و یا تور اروپا و اقامت در یکی از هتل‌‌ های بلژیک را دارند، می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه خود زمان سفر به بلژیک را به فصل‌های خلوت و ارزان‌تر موکول کنند.

چگونگی رزرو هتل‌ های بلژیک

افرادی که قصد سفر به این کشور و اقامت در یکی از هتل‌‌ های بلژیک را دارند، می‌توانند با روش‌های مختلفی یکی از هتل‌های این کشور را رزرو نمایند. افراد که با تور به این کشور سفر می‌نمایند نیازی به رزرو ندارند، زیرا ارائه دهندگان تور اکثراً این کار را انجام می‌دهند. اما اگر افراد قصد سفری شخصی به این کشور را دارند، می‌توانند از راه دور و با استفاده از اینترنت و مراجعه به سایت‌های این هتل‌ها، یک مکان مناسب را برای خود رزرو نمایند. لازم به ذکر است هتل‌های سطح پایین‌تر معمولاً امکان رزرو اینترنتی را ندارند و افراد مجبور می‌شوند با استفاده از تلفن یکی از هتل‌‌ های بلژیک را برای خود رزرو نمایند.

معرفی هتل‌ های بلژیک

همانطور که گفته شد، هتل‌‌ های بلژیک انواع مختلفی را دارند. انتخاب افراد برای یکی از این هتل‌ها بستگی به زمان و بودجه افراد دارد. شما با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از هتل‌های 1 تا 5 ستاره و حتی یکی از هاستل‌های این کشور را برای اقامت خود انتخاب نمایید. در ادامه متن به بررسی هتل‌های معروف این کشور که در شهرهای مختلف آن واقع شده‌اند، خواهیم پرداخت و این هتل‌ها را از 1 ستاره تا 5 ستاره بررسی خواهیم کرد.

هتل‌ های 1 ستاره بلژیک

اگر قصد دارید در سفر به بلژیک یک مکان اقتصادی و ارزان را انتخاب کنید، می‌توانید به هتل‌های یک ستاره این کشور مراجعه کنید. در ادامه چند نمونه از هتل‌‌ های بلژیک که یک ستاره می‌باشند را بررسی می‌نماییم.

بررسی هتل ماکس

یکی از هتل‌‌ های بلژیک، هتل ماکس (Maxhotel Brussels) می‌باشد. این هتل یک ستاره در شهر بروکسل واقع شده است. این هتل دارای 63 اتاق مجزا می‌باشد که در تمامی این اتاق‌ها اینترنت رایگان وای فای، تلویزیون، سیستم‌های تهویه هوا، حمام و… موجود می‌باشد. افراد با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانند، به مکان‌های گردشگری و خدماتی دسترسی داشته باشند.

بررسی هتل ماکس | یوروپ تورز

بررسی هتل پوستیلجون

یکی از دیگر هتل‌‌ های بلژیک که یک ستاره می‌باشد و از  لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است، هتل پوستیلجون است. این هتل 26 اتاقه دارای خدماتی چون اینترنت رایگان، سالن اجتماعات، بسته‌های غذایی، صبحانه، تلویزیون در اتاق‌ها، حمام و … می‌باشد.

بررسی هتل پوستیلجون | یوروپ تورز

هتل‌ های 2 ستاره بلژیک

هتل‌های 2 ستاره نیز از هتل‌های اقتصادی کشور بلژیک می‌باشند. لازم به ذکر است این هتل‌ها تنها در اسم 2 ستاره می‌باشند، اما با توجه به امکاناتی که در آن‌ها موجود می‌باشد، از هتل‌های 3 ستاره کشورهای دیگر نیز بهتر می‌باشد.

 هتل اپرا

یکی از هتل‌‌های بلژیک که دارای 2 ستاره است، هتل اپرای این کشور می‌باشد. این هتل دارای 5 اتاق با تعداد تخت‌های مختلف می‌باشد و از نظر گنجایش، ظرفیت بالایی دارد. از امکاناتی که این هتل به مراجعان خود ارائه می‌دهد، می‌توان به اینترنت رایگان وایرلس، ارائه صندوق امانات، ارائه اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع در فضای هتل و اتاق، تلویزیون و … اشاره کرد.

هتل دی اش

از بهترین هتل‌‌های بلژیک در بین هتل‌های 2 ستاره هتل دی‌اش می‌باشد. این هتل 49 اتاقه دارای امکانات بسیاری می‌باشد. افرادی که به این هتل مراجعه می‌نمایند، می‌توانند از خدماتی چون صندوق امانات، پارکینگ، سیستم‌های تهویه هوا، حمام، تلویزیون، آشپزخانه، اینترنت، باغ خصوصی، صبحانه و … بهره‌مند شوند.

هتل‌ های 3 ستاره بلژیک

افراد می‌توانند با مراجعه به هتل‌های 3 ستاره از خدمات خوبی با هزینه معقول بهره‌مند شوند.

بررسی هتل پرستیج

هتل پرستیج یکی از هتل‌های استان بروکسل می‌باشد. این هتل دارای 38 اتاق و خدماتی چون اینترنت رایگان، صندوق امانات، پارکینگ، اتاق خانواده، صبحانه و… می‌باشد.

بررسی هتل تی تی اس

تی تی اس از بهترین هتل‌های 3 ستاره بلژیک می‌باشد. این هتل دارای خدمات چون خشکشویی، اینترنت، ال سی دی در همه اتاق‌ها، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و… می‌باشد.

بررسی هتل تی تی اس | یوروپ تورز

هتل آی بی‌ آی اس لا لوویر

این هتل زیبا در استان والونی، شهر آنتورپ واقع شده است. این هتل دارای خدماتی چون پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، ال سی دی، وسایل کامل آشپزخانه در همه اتاق‌ها، ماکروویو، وای فای رایگان و… می‌باشد.

هتل آی بی‌ آی اس لا لوویر | یوروپ تورز

هتل اورنج لا لوویر

یکی دیگر از هتل‌‌های بلژیک که در شهر آنتورپ واقع شده است، همین هتل می‌باشد. این هتل دارای 84 اتاق می‌باشد و ظرفیت بالایی برای پذیرایی از میهمانان دارد. این هتل دارای خدماتی چون ال‌ای دی 42 اینچ در همه اتاق‌ها، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، تهویه هوا، صندوق امانات و… می‌باشد.

هتل اورنج لا لوویر | یوروپ تورز

هتل‌ های 4 ستاره بلژیک

هتل‌های 4 ستاره را می‌توان از بهترین هتل‌‌های بلژیک برای افرادی که بودجه خوبی برای سفر دارند دانست.

 هتل فریست یورو فالت

این هتل در شهر بروکسل واقع شده است و دارای 133 اتاق می‌باشد. این هتل دارای خدماتی چون سونا، حمام، سشوار، ال‌ای دی، دستگاه چای ساز، مینی بار، رستوران، اینترنت رایگان و… می‌باشد.

هتل‌ های 5 ستاره بلژیک

هتل‌های 5 ستاره این کشور را می‌توان جایی برای افرادی که از منابع مالی خوبی بهره‌مند می‌باشند دانست. امکانات بسیار خوبی در این هتل‌ها موجود می‌باشد، که افراد می‌توانند در زمان حضور خود از آن‌ها استفاده نمایند.

بررسی هتل لی چاتلین

یکی از هتل‌های 5 ستاره این کشور لی چاتلین می‌باشد، که در شهر بروکسل واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای خدماتی چون باشگاه ورزشی، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان، چندین رستوران سرباز و سربسته، سالن اجتماعات، حمام و غیره می‌باشد. این هتل یکی از هتل‌های لوکس در بلژیک محسوب می‌شود.

بررسی هتل لی چاتلین | یوروپ تورز

بررسی هتل بی‌ اند بی‌ مارسل دی گرند

از دیگر هتل‌های لوکس و 5 ستاره کشور بلژیک که در شهر خنت واقع شده است هتل بی اند بی مارسل دی گرند (Marcel de Gand – Business and Travel Flats) می‌باشد. از خدمات این هتل می‌توان به زمین گلف، باغ، مکانی برای سیگار کشیدن، وان آب گرم، اتاق‌هایی با کلیه امکانات، دوچرخه و … اشاره کرد.

بررسی هتل بی‌ اند بی‌ مارسل دی گرند | یوروپ تورز

جمع بندی پایانی در مورد هتل‌ های بلژیک

در پایان می‌توان گفت هتل‌های بلژیک در مقایسه با سایر هتل‌های کشورهای دیگر از خدمات خوبی بهره‌مند می‌باشند. مسافران در زمان سفر خود هیچ گونه دغدغه‌ای برای اسکان نخواهند داشت و در آرامش کامل خواهند بود. برای سفر به بلژیک سعی کنید متن را به خوبی بخوانید تا انتخاب درستی برای محل اقامت خود داشته باشید.


سوالات متداول آشنایی با بهترین هتل های بلژیک

یکی از هتل های لوکس 5 ستاره شهر خنت چه نام دارد؟

هتل بی‌ اند بی‌ مارسل دی گرند

نام یکی از هتل های شهر آنتورپ چیست؟

هتل اورنج لا لوویر

چه زمانی هزینه هتل های بلژیک بالا تر میباشد؟

هزینه هتل‌های بلژیک با توجه به فصل‌ها، مختلف می‌باشد. فصل‌های گردشگری این هزینه‌ها کمی بالاتر می‌باشد.

نام یکی از هتل های بلژیک که به لحاظ اقتصادی به صرفه است، چه نام دارد؟

یکی از دیگر هتل‌های بلژیک که یک ستاره می‌باشد و از  لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است، هتل پوستیلجون است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!