تور بلژیک تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور بلژیک تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور بلژیک تابستان، برای رزرو تور بلژیک تابستان می‌توانید از طریق اینترنتی اقدام کنید و تور مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. برای رزرو تور بلژیک تابستان …

راهنمای کامل تور بلژیک تابستان

با تور بلژیک تابستان می‌توانید به سرزمینی تاریخی و سرشار از هنر بروید. اگر از آن دسته از علاقه مندان به تاریخ و معماری هستید با تور بلژیک تابستان می‌توانید در کوچه پس کوچه‌های این کشور سفری لذت بخش را تجربه کنید. سفر به بلژیک همانند گشت و گذار در یک موزه بزرگ شهری خواهد بود و تجربه‌های جالبی برایتان رقم خواهد زد، در این مقاله به بررسی تور بلژیک تابستان می‌پردازیم.

برای رزرو تور بلژیک تابستان می‌توانید از طریق اینترنتی اقدام کنید و تور مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. برای رزرو تور بلژیک تابستان مبدا و مقصد را در سایت مشخص کرده و تاریخ و تعداد مسافران را ذکر نمایید. با جستجوی تور مورد نظر لیستی از تورها به نمایش در می‌آید که قیمت، ایرلاین، خدمات، ساعت و کلاس پروازی متفاوتی دارند.

تور بلژیک تابستان | شرایط - قیمت - ویزا - هزینه | یوروپ تورز

برای جستجوی راحت‌تر تور بلژیک تابستان می‌توانید جستجو را بر اساس مواردی که برایتان اهمیت دارد، انجام دهید. مثلا می‌توانید جستجوی تور بلژیک تابستان را بر اساس قیمت انجام دهید، در این حالت تورها از لحاظ قیمت از نزولی به صعودی نشان داده خواهد شد که در این صورت می‌توانید انتخاب راحت‌تری در زمان کمتر داشته باشید و در وقتتان صرفه جویی خواهد شد. با رزرو تور بلژیک تابستان سفری آرامش بخش و شاد در انتظارتان خواهد بود.

معرفی مختصری از کشور بلژیک

بلژیک کشوری در غرب اروپا است و پایتخت آن بروکسل می‌باشد. مردم بلژیک به خصوص بروکسل بسیار سرزنده هستند و حس زندگی در این کشور موج می‌زند. با گشت و گذار در این کشور شادی و نشاط را احساس خواهید کرد. در بلژیک جشن‌های دو میلیون نفره برگزار می‌شود که خود نشانه‌ای از شادی مردم این کشور است. بلژیک به صورت یک کشور پادشاهی است که وجهه ملی دارد. شماعلاقمندان به سفر به بلژیک می‌توانید با استفاده از تور اروپا بع این کشور سفر کنید.

آب و هوا در تابستان برای رزرو تور بلژیک

بلژیک به صورت کلی آب و هوای معتدلی دارد و این طور نیست که درتابستان گرمای شدیدی دیده شود و زمستانی خیلی سرد داشته باشد. میزان بارندگی بلژیک زیاد است و بهتر است در سفرهای خود به این کشور چتر به همراه داشته باشید. میانگین کمترین و بیشترین دما در بلژیک 23-6 درجه سانتی گراد خواهد بود. در فصل تابستان آب و هوای این کشور بسیار دلپذیر است و وضعیت آب و هوایی ثابتی را تجربه خواهید کرد.

تور بلژیک تابستان فرصت خوبی برای گشتن در کافه‌ها، رستوران‌های فضای باز و انجام تفریحاتی چون شنا کردن می‌باشد. در فصل تابستان می‌توانید تفریحات دریایی در نواحی ساحلی آن را داشته باشید و از جاذبه‌های گردشگری بلژیک در هوایی دلپذیر دیدن کنید.

آب و هوا در تابستان برای رزرو تور بلژیک | یوروپ تورز

در واقع تابستان زمان خوبی برای رفتن به بلژیک و گشت و گذار در آن خواهد بود. در ماه سپتامبر آب و هوای تابستانی همچنان ادامه خواهد داشت اما تعداد روزهای ابری با نزدیک شدن به فصل زمستان زیاد خواهد شد.

خدمات تور بلژیک تابستان

با رزرو تور بلژیِک تابستان خدماتی چون دریافت ویزای شنگن، تهیه بلیط برای پرواز رفت و برگشت، قطار بین شهری، اقامت در هتل همراه با صبحانه، بیمه مسافرتی برای پوشش دادن حوادث احتمالی و ترانسفر به فرودگاه امام ارائه خواهد شد. خدمات تور بلژیک تابستان به هزینه تور اضافه خواهد کرد و می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید این خدمات را انتخاب کنید.

جاذبه‌ های گردشگری در تور بلژیک تابستان

با اینکه بلژیک کشور کوچکی است اما جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که در تور بلژیک تابستان فرصت بازدید از آن‌ها را خواهید داشت. آثار تاریخی زیادی در این کشور وجود دارد و آثاری از نبرد واترلو و جنگ جهانی اول و دوم در آن باقی مانده است. علاوه بر آثار تاریخی جاذبه‌های مدرن نیز برای علاقه مندان به آن وجود دارد.

برج ناقوس کلیسا از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک

در تور بلژیک تابستان بازدید از برج ناقوس کلیسا واقع در شهر بروژ را از دست ندهید. این برج مربوط به قرون وسطی است و در قدیم به عنوان تالار اصلی شهر و محلی برای خرید و فروش بوده است. بهترین معماری قرون وسطی در این مجموعه دیده خواهد شد. تعداد 366 پلکان به صورت باریک و پیچ در پیچ در آن وجود دارد که گردشگران از آن بالا می‌روند. بعد از بالا رفتن از این پله چشم اندازی زیبا از شهر از بالای برج دیده خواهد شد و مناره‌های مخروطی کلیسا قابل مشاهده خواهد بود.

برج ناقوس کلیسا از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک | یوروپ تورز

دره موز از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک

در جنوب کشور بلژیک طبیعتی زیبا به نام دره موز قرار دارد که مناطقی سرسبز و جنگلی انبوه در آن وجود دارد. شهرهای کوچکی در اطراف جنگل وجود دارد که در پشتشان صخره‌هایی از سنگ آهک دیده خواهد شد. دو شهر به نام Namur و Dinant که به عنوان دروازه این محوطه محسوب می‌شوند در آن وجود دارد. برای گردشگران مسیرهای پیاده روی و یا دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است. با سفر به منطقه دره موز ورزش و تفریحات خوبی خواهید داشت. هم چنین روی صخره‌ها ارگ‌های تاریخی وجود دارد که قابل بازدید‌هستند. تور اروپا و تور بلژیک فرصت مناسبی برای بازدید از این کشور است.

واترلو از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک

واترلو (waterloo) مکانی است که در آن ناپلئون در نبردی به این نام شکست می‌خورد. بخش‌هایی از این نبرد امروزه به زمین کشاورزی مبدل شده است اما تپه‌ای مصنوعی در این ناحیه ساخته‌اند و تندیسی از شیر روی آن قرار داده‌اند که یادبودی از نبرد واترلو و شکست ارتش ناپلئون باشد. علاقه مندان به تاریخ در تور بلژیک تابستان می‌توانند به این منطقه بروند، هم چنین شهر از بالای تپه به زیبایی دیده خواهد شد.

قلعهٔ گراون استین از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک

قلعهٔ گراون استین (Gravensteen) در قدیم مکانی بوده که کنت‌های فلاندر در آن اقامت داشتند. این قلعه نمونه‌ای عالی از قلعه‌ای خندق‌دار در کل اروپا است و نگهداری خوبی از آن به عمل آمده است. موقعیت این قلعه شهر قدیمی خنت است و دیوارهایی بلند و ضخیم دارد. درون قلعه تالارها و اتاق‌هایی طاق‌دار وجود دارد که به سبک زندگی قرون وسطی طراحی شده است. معماری فوق العاده این بنا باعث جلب توجه گردشگران شده است. در تور بلژیک تابستان با بالا رفتن از پله‌های قلعه و رفتن به بام آن چشم اندازی 360 درجه از شهر را تماشا خواهید کرد.

کلیسای خون مقدس از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک

در تور بلژیک تابستان بازدید از کلیسای خون مقدس (Church of the Holy Blood) با تجربه‌ای جالب روبه رو خواهد شد. اگر در سفر خود بازدید از کلیسا را در نظر دارید حتما به این کلیسا بروید. در این کلیسا معماری گوتیک و رمانسک دیده می‌شود و آثاری تاریخی در آن نگهداری می‌شود. ظرف شیشه‌ای کوچکی در این کلیسا وجود دارد که نام کلیسا به دلیل این ظرف است، زیرا گفته می‌شود که درون آن قطره‌ای از خون مسیح وجود دارد و بعد از جنگ صلیبی دوم به این کشور منتقل شده است. طلاکاری را در فضای داخلی کلیسا خواهد دید، تزئین کلیسا در قرن 16 به اتمام رسیده است.

کلیسای خون مقدس از جاذبه‌ های گردشگری بلژیک | یوروپ تورز

سوالات متداول تور بلژیک تابستان

کدام فصل برای تور بلژیک مناسب است؟

تور بلژیک تابستان فرصت خوبی برای گشتن در کافه‌ها، رستوران‌های فضای باز و انجام تفریحاتی چون شنا کردن می‌باشد. در فصل تابستان می‌توانید تفریحات دریایی در نواحی ساحلی آن را داشته باشید و از جاذبه‌های گردشگری بلژیک در هوایی دلپذیر دیدن کنید.

برای افرادی که قصد رفتن به تور بلژیک را دارند، کدام جاذبه های گردشگری را پیشنهاد می‌کنید؟

برج ناقوس کلیسا، دره موز، واترلو، قلعهٔ گراون استین، کلیسای خون مقدس

قلعه‌ی گراون استین در کدام شهر بلژیک واقع شده است و دلیل جلب توجه گردشگران به این قلعه چیست؟

موقعیت این قلعه شهر قدیمی خنت است و دیوارهایی بلند و ضخیم دارد. درون قلعه تالارها و اتاق‌هایی طاق‌دار وجود دارد که به سبک زندگی قرون وسطی طراحی شده است. معماری فوق العاده این بنا باعث جلب توجه گردشگران شده است. در تور بلژیک تابستان با بالا رفتن از پله‌های قلعه و رفتن به بام آن چشم اندازی 360 درجه از شهر را تماشا خواهید کرد.

خدمات تور بلژیک تابستان چیست؟

با رزرو تور بلژیِک تابستان خدماتی چون دریافت ویزای شنگن، تهیه بلیط برای پرواز رفت و برگشت، قطار بین شهری، اقامت در هتل همراه با صبحانه، بیمه مسافرتی برای پوشش دادن حوادث احتمالی و ترانسفر به فرودگاه امام ارائه خواهد شد. خدمات تور بلژیک تابستان به هزینه تور اضافه خواهد کرد و می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید این خدمات را انتخاب کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!