ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

جالب است بدانید یکی از راه های ساده تر اخذ اقامت دائم و حق شهروندی در کشور مجارستان، ثبت شرکت در مجارستان می باشد. شما با ثبت شرکت در مجارستان بعد از مدتی می توانید اقامت دائم این کشور را گرفته و خانواده خود را نیز به مجارستان بیاورید. اگر هنوز تجربه ای در این زمینه ندارید اما مشتاق به تأسیس شرکت در مجارستان هستید، شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

شما با ثبت شرکت در مجارستان در واقع یک تیر و دو نشان زده اید. با ثبت شرکت علاوه بر ایجاد یک تجارت مفید برای خود و دیگران، توانسته اید اقامت دائم این کشور را نیز برای خود و خانواده تان بگیرید. از نظر اقتصادی مجارستان جزء کشورهای تقریباً متوسط اروپا می باشد که البته اگر با فکر و برنامه ریزی درست اقدام به ثبت شرکت در مجارستان بکنید، می توانید به سود بسیار عالی برسید. این که چقدر شرکت شما می تواند موفق باشد بیش تر به نوع مدیریت شما بستگی دارد، و کشوری که در آن سرمایه گذاری می کنید، نقش کم تری ایفاء می کند.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

دلایل ثبت شرکت در مجارستان

دلیل عام ثبت شرکت در مجارستان را در بخش های قبلی اشاره کردیم. شما با ثبت شرکت در مجارستان علاوه بر این که پول کمی صرف این کار می کنید، برای خود درآمد زایی داشته و هم چنین می توانید برای خود و خانواده تان اقامت دائم دریافت کنید. این بسیار عالی است. در غیر این صورت دریافت اقامت دائم در کشور های اروپایی بسیار سخت و ملال آور است. از این گذشته کشور مجارستان یک ویژگی بسیار عالی دارد، در کشور مجارستان مالیات های سود شرکت ها بسیار پایین تر از دیگر کشور های اروپایی است و شما به راحتی و به سرعت  می توانید با ثبت شرکت در مجارستان و سرمایه گذاری در این کشور به پیشرفت قابل توجهی برسید.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان مزایای ویژه ای دارد. شما با ثبت شرکت در مجارستان می توانید اقامت دائم و پاسپورت مجارستانی دریافت کنید و با این پاسپورت بدون گرفتن ویزای شینگن به سایر کشورهای اروپایی سفر کنید. شما با سرمایه گذاری در مجارستان تنها باید 10 درصد سود شرکت تان را به عنوان مالیات پرداخت کنید. شما در مدت زمان کوتاهی می توانید شرکت خود را ثبت و شروع به فعالیت کنید. با ثبت شرکت در مجارستان می توانید با سایر کشور های جهان به راحتی تجارت آزاد داشته باشید.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

شما برای ثبت شرکت خود باید یک قرارداد تقسیم سهام، درخواست ثبت شرکت و اساسنامه شرکت را تنظیم کنید و به سفارت مجارستان تحویل دهید. داشتن یک مدیر برای ثبت شرکت کافی است. مدیریت می تواند از سوی یک شخص حقیقی یا حقوقی انجام شود. هم چنین لازمه ثبت شرکت شما داشتن یک محل کار حقیقی در کشور مجارستان می باشد. با همه این ها شما شرایط کلی برای ثبت شرکت در مجارستان را دارا خواهید بود و از طریق شرکت در تور مجارستان می توانید به این کشور سفر کنید.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

مواردی که باید در اساسنامه شرکت تنظیم کنید

قبل از درخواست برای ثبت شرکت در مجارستان می بایست یک اساسنامه تنظیم کنید. البته اگر به موارد حقوقی این کار آشنا نیستید می توانید از دفاتر حقوقی کمک بگیرید. مواردی که باید در اساسنامه ثبت شوند، شامل موارد زیر است:

نام شرکت: نام و اسم مستعاری که معرفی شرکت شما باشد. (بهتر است از اسمی استفاده کنید که می خواهید به عنوان برند خود انتخاب کنید.)

نام اعضای شرکت: باید اسامی تمام اعضای شرکت اعم از مدیر عامل، سهام داران، کارکنان و …. در اساسنامه درج شود. البته علاوه بر نام آن ها باید آدرس و شماره تلفن و دیگر اطلاعات کلی آن ها در اساسنامه ثبت شود.

آدرس محل کار (شرکت): حتماً می بایست آدرسی را برای محل کار شرکت خود در نظر گرفته باشید. البته پیشنهاد می کنیم از آدرس های اشتباه و جعلی به هیچ عنوان استفاده نکنید، چرا که به چنین اساسنامه هایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و در مواردی منجر به پرداخت جریمه خواهید شد. قابل ذکر است شما در هنگام ثبت شرکت باید قبض تلفن محل کارتان را نیز ضمیمه کنید که صحت آدرس محل کارتان را تائید می کند.

حوزه کاری و فعالیت شرکت: شما باید در اساسنامه شرکت کاری که می خواهید در آن فعالیت داشته باشید، یا موضوع تجارت مورد نظرتان را بنویسید.

سرمایه اولیه: در اساسنامه باید حداقل سرمایه اولیه تان برای تأسیس شرکت در کشور مجارستان را ذکر کنید. این سرمایه باید از حداقل سرمایه ثبت شرکت در مجارستان که از سوی دولت تصویب گردیده بیش تر باشد.

مواردی مانند میزان مالیات سالیانه، حق بیمه کارکنان و شرکت و …. نیز باید در اساسنامه درج شوند.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

انواع شرکت های قابل ثبت در مجارستان

انواع شرکت های مختلف مادر و هولدینگ در مجارستان وجود دارند. اما اتباع خارجی که برای اولین بار اقدام به ثبت شرکت در مجارستان می کنند، تنها می توانند شرکتی از نوع مسئولیت محدود موسوم به KFT را ثبت نمایند. برای این شرکت پرداخت مالیات بسیار کم است. شما می توانید تنها یک سهام دار برای شرکتتان معرفی کنید. این سهام دار می تواند هر فردی باشد.

مراحل ثبت شرکت در مجارستان و گرفتن اقامت

برای ثبت شرکت در مجارستان شما ابتدا می بایست ویزای تجاری این کشور را گرفته و برای تکمیل مراحل کاری به مجارستان سفر کنید. سپس باید مدارک مربوط به ثبت شرکتتان را به سفارت مجارستان و اداره بازرگانی و کار این کشور تحویل داده و منتظر بمانید. روند ثبت شرکت شما در حدود 6 ماه طول خواهد کشید. و پس از 3 سال کار در این کشور می توانید اقامت دائم خود و خانواده تان را نیز بگیرید.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت و اقامت در مجارستان

مدارکی که برای ثبت شرکت در مجارستان نیاز دارید، شامل موارد زیر می شود:

کپی یا اسکن پاسپورت (مدیران و سهام داران)- آدرس محل دفتر شرکت- یک قبض تلفن برای تائید محل کار- پرداخت هزینه ثبت شرکت در مجارستان.

مدارکی که برای درخواست ویزای کاری و تجارت نیاز دارید شامل موارد زیر می شود:

اصل پاسپورت (دارای حداقل 2 سال)- اصل شناسنامه- چند قطعه عکس 4*3 – سند ازدواج- سند ملک یا چیزی که نشان دهد شما تمکن مالی دارید. – فیش حقوقی 6 ماه اخیر- بیمه سفر- در صورت لزوم دعوت نامه- گواهی عدم سوء پیشینه (با مراجعه به پلیس 10+ می توانید این گواهی را تهیه کنید.)

همه مدارک باید به انگلیسی ترجمه شوند. این موارد را باید پس از درخواست ویزای مجارستان و در وقت سفارت مجارستان به کنسولگری این کشور در ایران تحویل دهید.

بیمه شرکت

یکی از کار هایی که بسیار سفارش می شود در هنگام تأسیس شرکتتان انجام دهید، بیمه کردن شرکت از حوادث و نیز بیمه کردن کارکنان شرکت می باشد. همواره گفته می شود، پیشگیری بهتر از درمان است. شما در ابتدای ثبت شرکت در مجارستان ممکن است زیاد با تجربه نباشید و دچار اشتباهات حقوقی شوید. در این زمان داشتن یک پشتوانه قوی برای انجام امور اداری و حقوقی می تواند به امنیت و پیشرفت سرمایه گذاری تان کمک شایانی کند. پس سعی کنید این مورد را حتماً در نظر داشته باشید، تا دچار زیان و خسارت بعدی نشوید.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت در مجارستان

مواردی است که باید در ثبت شرکت و اخذ ویزای تجاری مجارستان بدان توجه داشته باشید. به هیچ عنوان در اساسنامه و ارائه مدارک خود، از مدارک جعلی و دروغین استفاده نکنید. چرا که تمام مدارک تحویلی شما توسط سفارت مجارستان در ایران و اداره بازرگانی و کار این کشور کاملاً و به دقت بررسی شده و سپس اجازه ثبت شرکت به شما داده می شود. قبل از اقدام به ثبت شرکت در مجارستان به تمام موارد از جمله سرمایه و هزینه هایی که باید برای شرکت و اقامتتان در این کشور بپردازید کاملا توجه داشته باشید و سپس اقدام به انجام این کار بگیرید.

از هر گونه سوء استفاده از اعضای خانواده خود برای دور زدن قوانین مالیاتی کشور مجارستان خودداری کنید. قبل از حضور در سفارت مجارستان برای اخذ ویزای تجاری این کشور از طریق ایمیل درخواست خودتان را برای اخذ ویزا و اقامت در مجارستان ارسال کنید و سپس وقت سفارت این کشور را بگیرید تا دچار مشکل نشوید. در مشخص کردن بند های اساسنامه و درج نام کارکنان و مدیران و سهام داران دقت کنید. عواقب هر گونه خطا و اشتباهی متوجه شما خواهد بود.

ثبت شرکت در مجارستان | شرایط و قوانین - هزینه ها - مراحل - مجارستان

نتیجه گیری

اگر بر طبق موارد گفته شده در این مقاله عمل نمایید به سرعت می توانید روند کار و ثبت شرکت و اقامت در کشور مجارستان را دریافت کنید. ما نیز امیدواریم بتوانید پس از تصمیم گیری درست در این زمینه، تجارتتان را گسترش داده و در کشور مجارستان به راحتی سرمایه گذاری کنید.

در انتها از این که مقاله فوق را به دقت مطالعه کردید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده باشیم.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

 آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا میباشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

محسن 14 آذر 1397 پاسخ

سلام
خیلی ممنون بابت راهنمایی تان
لطفا بفرمایید حداقل هزینه جهت ثبت شرکت خدمات فنی مهندسی (شامل محاسبه طراحی نقشه کشی) در مجارستان چقدر می شود ؟

safaridigaradmin 21 آذر 1397 پاسخ

با سلام
دوست عزیز پروسه ثبت شرکت در کشور مجارستان نیازمند مواردی همچون آدرس، انجام امور اداری ثبت و غیرست
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
بابازاده
۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۵