هزینه زندگی در استونی 2022 چقدر میباشد؟

هزینه زندگی در استونی 2022 چقدر میباشد؟

هزینه زندگی در استونی، در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد هزینه‌های زندگی در استونی بپردازیم، اگر قصد دارید به استونی سفر داشته باشید و …

اطلاعات هزینه زندگی در استونی

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد هزینه‌های زندگی در استونی بپردازیم، اگر قصد دارید به استونی سفر داشته باشید و یا مقیم این کشور شوید و اطلاعاتی در مورد هزینه زندگی در استونی ندارید در این مقاله همراه ما باشید، استونی از کشور‌های حوزه بالتیک در شمال اروپا محسوب می‌شود که جمعیت کم‌تری نسبت به سایر کشور‌ها دارد، در این کشور تعداد زن‌ها از مرد‌ها بیشتر است و به همین دلیل است که آن را کشور زنانه نامیده‌اند، هزینه زندگی در استونی چندان زیاد نیست و یک کشوری مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی محسوب می‌گردد.

هزینه زندگی در استونی 2022 چقدر میباشد؟ | یوروپ تورز

کشور استونی

کشور استونی یکی از زیباترین و مهم‌ترین کشور قاره اروپا می‌باشد. این کشور یکی از کشور‌های اسکاندیناوی بوده و حدود ۱۳۴۵۱۲۳ نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر زیبای پالین می‌باشد. زبان رسمی این کشور استونیایی می‌باشد. اما به دلیل وجود قوم‌های مختلف زبان‌های بسیار فراوانی نیز در بین مردم رواج یافته است. واحد پول این کشور یورو می‌باشد. در شرق این کشور روسیه و در غرب آن لتونی واقع می‌باشد و از شمال به خلیج فنلاند و از جنوب به دریای بالتیک محدود است.

این کشور دارای جاذبه‌های بسیار زیاد طبیعی و تاریخی می‌باشد که همه ساله گردشگران زیادی را با استفاده از تور اروپا و تور استونی به سوی خود جذب می‌کند. استونی یکی از گردشگرپذیرترین کشور‌های اروپایی است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود جذب می‌کند. این کشور یکی از کشور‌های مدرن و بسیار پیشرفته‌ای است که بعد از جنگ جهانی توانسته است مستقل شود و روز به روز مراحل پیشرفت خود را سپری کند.

هزینه های زندگی در استونی

پیش از این که به ارائه اطلاعاتی در مورد هزینه‌های زندگی در استونی بپردازیم، اطلاعات مختصری را در مورد این کشور ارائه خواهیم داد، استونی کشوری در شمال اروپاست و نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر جمعیت دارد در حدود بیست و پنج درصد مردم این کشور، تبار روسی دارند و در حدود هفتاد درصد مردم این کشور نیز معتقد به هیچ دینی نیستند و از این لحاظ گاهی مهاجرانی که به دینی معتقد هستند.

دچار تردید می‌شوند، تور اروپا فرصت بسیار خوبی برای دیدن این کشور زیبا می‌باشد، زبان روسی دومین زبان در این کشور بعد از زبان استونیایی محسوب می‌شود استونی از لحاظ فرهنگی نیز شباهت بسیاری به فرهنگ روسیه دارد. هزینه زندگی در استونی بسیار به لتونی و روسیه شباهت دارد و بسیاری از کسانی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند از قبل به دنبال این هستند که در مورد هزینه زندگی در استونی اطلاعاتی را به دست آورند.

هزینه تحصیل در استونی

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در مورد هزینه زندگی در استونی پرسیده می‌شود این است که هزینه تحصیل در استونی چقدر است، کسانی که می‌خواهند به عنوان محصل و دانشجو در استونی حضور پیدا کنند لازم است که ارزیابی‌هایی در مورد هزینه زندگی در استونی خصوصاً هزینه‌های تحصیل انجام دهند، استونی یکی از کشور‌هایی است که از لحاظ کیفیت سیستم آموزشی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هر ساله از تمامی نقاط دنیا علاقه‌مندان به تحصیل در این کشور حضور پیدا می‌کنند.

هزینه‌های تحصیل در استونی بستگی به این دارد که شما در کدام دانشگاه این کشور درس بخوانید، همچنین رشته انتخابی نیز در هزینه تحصیلی شما تأثیرگذار خواهد بود. البته امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه‌های این کشور وجود دارد و کافی است در مورد آن جست و جو کنید و برای تحصیل رایگان در این کشور مبلغ ۳۵۰ یورو نیز به دانشجویان پرداخته می‌شود و در این صورت است که هزینه زندگی در استونی خیلی کم‌تر خواهد شد.

هزینه های اجاره خانه در استونی

یکی از مهم‌ترین هزینه زندگی در استونی، هزینه مربوط به اجاره خانه است، با توجه به موقعیت خانه و چندخوابه بودن آن قیمت‌ها نیز متفاوت است، اگر بخواهید در مرکز شهر در استونی آپارتمان یک خوابه اجاره کنید باید در حدود ۳۸۰ یورو پرداخت کنید، همین آپارتمان را در حومه شهر با ۲۵۸ یورو می‌توانید اجاره کنید، برای اجاره آپاتمان سه خوابه در مرکز شهر ۶۷۳ یورو می‌توانید پرداخت کنید و قیمت آن در حومه شهر نیز در حدود ۴۶۰ یورو است. اگر پول کافی دارید و می‌خواهید در استونی آپارتمان خریداری کنید قیمت هر متر مربع در مرکز شهر در حدود ۲. ۱۰۷ یورو و در حومه شهر نیز ۱. ۴۱۴ یورو می‌باشد.

هزینه های اجاره خانه در استونی | یوروپ تورز

هزینه های پوشاک در استونی

یکی دیگر از هزینه زندگی در استونی، هزینه‌های مربوط به پوشاک است، اگر قصد دارید یک شلوار جین در این کشور بخرید، با ۶۸. ۸ یورو می‌توانید آن را تهیه کنید، با سی وشش یورو می‌توانید یک ست کامل لباس ورزشی تهیه کنید، یک جفت کفش نایک نیز در حدود ۷۴ یورو هزینه دارد. کفش‌های چرم مردانه را می‌توانید با پرداخت ۸۸ یورو خریداری کنید.

 هزینه حمل و نقل در استونی

یکی از مهم‌ترین هزینه زندگی در استونی مربوط به هزینه‌های حمل و نقل است، استونی سیستم حمل و نقل بسیار با کیفیت و مناسبی را دارد، با این وجود مردم این کشور بیش از هر چیز پیاده روی و دوچرخه سواری را ترجیح می‌دهند، از انواع وسایل نقلیه در این کشور می‌توانیم به مترو، اتوبوس و تاکسی اشاره کنیم که به قیمت آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مترو و اتوبوس: مترو در شهر‌های استونی به همه نقاط شهر دسترسی ندارد ولی با استفاده از اتوبوس می‌توانید به تمام مناطق شهر سفر داشته باشید، در پایتخت این کشور یعنی تالین نیز اتوبوس‌ها به همه نقاط شهر سرویس دارند، اگر می‌خواهید از مترو استفاده کنید با یک و نیم یورو می‌توانید بلیط تک نفره خریداری کنید، اگر می‌خواهید در هزینه زندگی در استونی صرفه‌جویی کنید، بلیط ماهیانه مترو را تهیه کنید و در طول یک ماه سفر داخلی نامحدود داشته باشید.

تاکسی: در سفر‌های درون شهری امکان استفاده از تاکسی نیز وجود دارد، قیمت ثابت تاکسی ۲. ۵ یورو است و به ازای هر کیلومتر نیم یورو به قیمت آن افزده می‌شود. اگر می‌خواهید از تاکسی ساعتی استفاده کنید برای یک ساعت ۱۲ یورو دریافت می‌شود.

قیمت میوه و سبزیجات در استونی

میوه و سبزیجات نیز از هزینه زندگی در کشور استونی محسوب می‌شود، برای خرید یک کیلو سیب می‌توانید یک یورو پرداخت کنید، یک کیلو موز نیز با ۱.۱ یورو قابل تهیه است، با پرداخت ۱.۳ یورو می‌توانی یک کیلو پرتقال تهیه کرد، یک کیلو گوجه فرنگی را می‌توانید با ۱.۶ یورو خرید کنید، یک کیلو سیب زمینی در استونی با قیمت سه دهم یورو قابل تهیه است و یک کیلو پیاز نیز نیم یورو هزینه دارد.

قیمت محصولات در سوپر مارکت های استونی

از دیگر هزینه زندگی در استونی می‌توانیم به قیمت محصولات سوپرمارکتی اشاره کنیم، با پرداخت ۶ دهم یورو می‌توانید شیر یک لیتری تهیه کنید، با ۷ دهم یورو می‌توان یک قرص نان فرانسوی خریداری کرد، برای خرید یک کیلو برنج پرداخت یک یورو کافی است، هز ینه خرید یک‌شانه تخم مرغ نیز کمی بیشتر از یک یورو است، پنیر محلی را می‌توانید با قیمت شش یورو تهیه کنید، با پنج یورو نیز می‌توانید یک کیلو گوشت سینه تهیه کنید، برای خرید یک بسته سیگار ۸ یورو لازم است.

هزینه خوراک و غذا در استونی

از جمله مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در استونی، هزینه خوراک و غذا می‌باشد، اگر می‌خواهید هزینه زندگی در استونی کم‌تر باشد می‌توانید در رستوران‌های ارزان غذا میل کنید در رستوران‌های ارزان قیمت با پرداخت ۷ یورو می‌توانید یک وعده غذا میل کنید، در رستوران‌های معمولی نیز می‌توانید با پرداخت ۱۵ یورو یک وعده غذا میل کنید، مک دونالد‌ها نیز قیمت مناسبی دارند و با ۵ یورو قابل تهیه هستند، اگر به دنبال کاهش حداکثری هزینه‌های زندگی در استونی هستید، آشپزی را خودتان انجام دهید، یک آب معدنی را با قیمت یک یورو نیز می‌توانید تهیه کنید.

هزینه خوراک و غذا در استونی | یوروپ تورز

سوالات متداول هزینه زندگی در استونی

هزینه تحصیل در کشور استونی چقدر است؟

هزینه‌های تحصیل در استونی بستگی به این دارد که شما در کدام دانشگاه این کشور درس بخوانید، همچنین رشته انتخابی نیز در هزینه تحصیلی شما تأثیرگذار خواهد بود.

اجاره یک خانه یکخوابه در استونی چقدر است؟

اگر بخواهید در مرکز شهر در استونی آپارتمان یک خوابه اجاره کنید باید در حدود ۳۸۰ یورو پرداخت کنید، همین آپارتمان را در حومه شهر با ۲۵۸ یورو می‌توانید اجاره کنید.

هزینه غذا خوردن در رستوران های استونی چقدر است؟

در رستوران‌های ارزان قیمت با پرداخت ۷ یورو می‌توانید یک وعده غذا میل کنید، در رستوران‌های معمولی نیز می‌توانید با پرداخت ۱۵ یورو یک وعده غذا میل کنید، مک دونالد‌ها نیز قیمت مناسبی دارند و با ۵ یورو قابل تهیه هستند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!