چگونه ویزای تجاری دانمارک را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری دانمارک را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری دانمارک، ویزای بازرگانی نیز گفته می شود. این نوع ویزا از انواع ویزا برای کشور دانمارک می باشد. این نوع ویزا برای افرادی می باشد که…

پیش از اینکه سفر به دانمارک را انجام دهید باید برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. ویزای کشور دانمارک را می‌توان در انواع مختلف برای اهداف گوناگون تهیه کرد. یکی از انواع ویزاهایی که مردم برای سفر به دانمارک اخذ می‌کنند ویزای تجاری دانمارک می‌باشد.

کشور دانمارک یکی از کشورهای اروپایی است که در شمال این قاره قرار دارد. پایتخت کشور دانمارک کپنهاگ می‌باشد. این کشور جزو کشورهای مرفه جهان است و مردم آن از سرانه درآمدی بالایی برخوردار هستند. به طوری که دانمارک در رتبه نخست جهان از نظر سرانه درآمد قرار گرفته است. افراد زیادی با عنوان‌های مختلف برای مهاجرت به دانمارک اقدام می‌کنند. معمولا ویزای‌تجاری دانمارک با هدف بازدید از کسب و کارهای موجود در این کشور صادر می‌شود.

چگونه ویزای تجاری دانمارک را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

ویزای تجاری یا ویزای بازرگانی دانمارک

آیا می‌دانید ویزای تجاری دانمارک چگونه ویزایی می‌باشد؟ به ویزای تجاری دانمارک ویزای بازرگانی نیز گفته می‌شود. این نوع ویزا از انواع ویزا برای کشور دانمارک می‌باشد. این نوع ویزا برای افرادی می‌باشد که به منظور بازدید از کسب و کار و یا ایجاد یک طرح تجاری به کشور دانمارک دعوت شده‌اند. ویزای تجاری دانمارک معمولا کوتاه مدت بوده و برای این که صادر شود نیاز به یک سری مدارک دارد. از جمله مدارک این ویزا داشتن دعوتنامه از سوی شرکت‌های دانمارکی می‌باشد. بعد از دریافت ویزا باید اقدام به اخذ تور دانمارک و تور اروپا کنید.

تفاوت ویزای سرمایه گذاری دانمارک با ویزای تجاری دانمارک

بسیاری از افراد می‌پندارند که ویزای‌تجاری دانمارک با ویزای سرمایه گذاری این کشور یکی هستند اما در واقع چنین نیست و این ویزاها دو نوع بوده و با هم تفاوت دارند. در زیر به تفاوت‌های این دو نوع ویزا می‌پردازیم در ویزای سرمایه گذاری شخصی که متقاضی این نوع ویزا برای کشور دانمارک است به منظور ایجاد یک کسب و کار و برای راه اندازی سرمایه گذاری کاری به سوی دانمارک مهاجرت خود را انجام می‌دهد. تور دانمارک و تور اروپا فرصت مناسبی برای سفر به این کشور است.

دانمارک از جمله کشور‌هایی است که از لحاظ سرانه درآمد در جهان بالاترین میزان را داشته و از جمله کشورهای مرفه جهان به شمار می‌آید. لذا کشور دانمارک هیچ گونه نیازی به سرمایه گذار خارجی نداشته و از نظر اقتصادی مشکلی ندارد.  هم اکنون کشور دانمارک ویزای سرمایه گذاری برای هیچ کشوری صادر نمی‌کند و در تمامی حوزه‌های صنعتی و خدماتی خود بی‌نیاز از سرمایه گذار خارجی است. اما ویزای تجاری موقعی برای فرد متقاضی این ویزا  صادر می‌شود که به منظور صادرات و یا واردات یک کالا با شرکت‌های کشور دانمارک همکاری داشته باشد.

دلایل گرفتن ویزای تجاری دانمارک

در ویزای تجاری دانمارک فرد متقاضی ویزا باید هدفش بازدید از طرح کسب و کار از شرکت‌های موجود در دانمارک باشد. از دیگر عواملی که سبب می‌شود برخی از افراد برای گرفتن ویزای تجاری دانمارک اقدام نمایند این است که این افراد از نمایندگان شرکت‌های دانمارکی در کشور‌های دیگر بوده و جهت انجام امور کاری لازم است که به دانمارک سفر داشته باشند.

مراحل گرفتن ویزای تجاری دانمارک

افرادی که قصد اخذ ویزای تجاری دانمارک را دارند لازم است پیش از هر کاری وقت سفارت دانمارک را اخذ نمایند. وقت سفارت دانمارک را می‌توان از طریق شرکت‌های کارگزاری دانمارک در ایران دریافت کرد.  پس از این مرحله باید برای ارائه مدارک در سفارت دانمارک حضور پیدا کرد. مدارکی که برای گزفتن ویزای تجاری دانمارک لازم هستند را باید به طور کامل تحویل داد تا این ویزا برای افراد متقاضی صادر شود. آدرس سفارت دانمارک در تهران خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر و کوچه دشتی و کوچه هدایت با پلاک شماره 10 می‌باشد.

مراجعه حضوری به سفارت دانمارک دارای زمان محدودتری برای افراد متقاضی ویزا است. از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در ساعت 9  تا 12 می‌توان برای گرفتن وقت سفارت و اخذ ویزا به سفارت دانمارک مراجعه کرد.

در صورتی که افراد متقاضی با سوالی مواجهه شدند، در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه می‌توانند از ساعت 9 تا 12 سوالات خود را از کارکنان این سفارت پرسیده و پاسخ خود را دریافت کنند.

کارهای مربوط به ویزای دانمارک علاوه بر سفارت توسط شرکت‌های کارگزار دانمارک نیز انجام می‌شود. همچنین به رزرو تور دانمارک و تور اروپا دارید

روش‌ های اخذ ویزای تجاری دانمارک

افرادی که قصد دارند ویزای تجاری دانمارک را اخذ کنند لازم است که دعوتنامه و شماره تلفنی از شرکت دعوت‌کننده در کشور دانمارک داشته باشند. برای اخذ ویزای تجاری باید نسبت به پر کردن فرم درخواست اقدام کرد. گرفتن ویزای تجاری دانمارک را می‌توان با روش‌های مختلف انجام داد. مراجعه حضوری به سفارت دانمارک یا اقدام از طریق کارگزاری این سفارت و یا رفتن به سایت سفارت دانمارک از روش‌های اخذ ویزای تجاری دانمارک هستند.

در روش مراجعه به سایت این کار را می‌توان از هر مکانی انجام داد و برای افرادی که دسترسی به سفارت دانمارک ندارند، اخذ ویزای تجاری دانمارک به روش آنلاین بسیار ساده و آسان خواهد بود. در این روش کلیه مراحل از طریق اینترنت انجام شده و مدارک را می‌توان به صورت اسکن شده تحویل داد و هزینه‌های این ویزا را به وسیله کارت شتاب پرداخت کرد و در نهایت برای اثر انگشت می‌توان به این سفارت مراجعه کرد.

روش‌ های اخذ ویزای تجاری دانمارک | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری دانمارک

برای صادر شدن ویزای تجاری دانمارک به چه مدارکی نیاز داریم؟

ویزای تجاری دانمارک معمولا کوتاه مدت بوده و برای این که صادر شود نیاز به یک سری مدارک دارد. از جمله مدارک این ویزا داشتن دعوتنامه از سوی شرکت‌های دانمارکی می‌باشد.

ویزای تجاری دانمارک چیست؟

به ویزای تجاری دانمارک ویزای بازرگانی نیز گفته می‌شود. این نوع ویزا از انواع ویزا برای کشور دانمارک می‌باشد. این نوع ویزا برای افرادی می‌باشد که به منظور بازدید از کسب و کار و یا ایجاد یک طرح تجاری به کشور دانمارک دعوت شده‌اند.

روش های گرفتن ویزای تجاری دانمارک چیست؟

مراجعه حضوری به سفارت دانمارک یا اقدام از طریق کارگزاری این سفارت و یا رفتن به سایت سفارت دانمارک از روش‌های اخذ ویزای تجاری دانمارک هستند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!