دانستنی های سفر به دانمارک | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به دانمارک | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به دانمارک مستلزم داشتن اطلاعاتی مناسب در مورد این کشور و فرهنگ مردم آن می‌باشد. با آشنایی به مکان‌های دیدنی و موارد ضروری در سفر به دانمارک می‌توانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. تجربه ی‌یک سفر فوق العاده در گرو داشتن آگاهی کافی از کشور و شهر مقصد می‌باشد. در ادامه به بررسی سفر به دانمارک این موضوع می‌پردازیم.

دانستنی های سفر به دانمارک | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

دانمارک

کشور دانمارک که در شمال قاره ی‌اروپا واقع شده است دارای پایتختی به نام کپنهاگ می‌باشد. در شرق این کشور دریای بالتیک و در غرب آن نیز دریای شمال وجود دارد. به طور معمول کشور دانمارک دارای کوه‌های بلند نیست و معمولاً فضای زمین‌های آن جلگه‌ای می‌باشد. کشور دانمارک در حقیقت از چند جزیره تشکیل شده است که بزرگ‌ترین آن‌ها شیلند و فون می‌باشند. جالب است که بدانید در شهر کوچک کریستیانا اجازه دویدن و همچنین عکس گرفتن ندارید. پس اگر در سفر به دانمارک به این شهر کوچک نیز رفتید از گرفتن عکس خودداری نمایید.

در سفر به دانمارک با تور دانمارک و تور اروپا باید بدانید که ساعت این کشور 1 ساعت و 30 دقیقه از تهران عقب‌تر می‌باشد.

آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به دانمارک

به‌طورکلی آب و هوا در کشور دانمارک معتدل است. گرم‌ترین زمان در سال در ماه‌های خرداد تا مرداد بوده و ماه‌های فروردین و اردیبهشت دارای آب و هوایی معتدل و ملایم می‌باشند. در فصل پاییز نیز بارش باران در کشور دانمارک شدت می‌گیرد و در ماه‌های دی و بهمن نیز با سرما و در برخی موارد یخ‌بندان مواجه می‌شویم. سردترین زمان در سال دمای هوا به 0 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و در گرم‌ترین زمان سال دمای هوا تا میانگین 16 درجه می‌رسد.

بهترین زمان از نظر آب و هوایی برای سفر به دانمارک با تور دانمارک و تور اروپا در فصل بهار می‌باشد. بارش باران در این فصل به‌ندرت اتفاق می‌افتد و هوا نیز خنک است؛ اما در ماه‌های گرم سال یعنی فصل تابستان و با گرم شدن هوا امکانات تفریحی کشور دانمارک افزایش پیدا می‌کند و تعداد گردشگران نیز افزایش می‌یابد. برای سفر به دانمارک هیچ محدودیتی وجود ندارد و در هر زمان از سال این کشور دیدنی‌ها و گردشگران خود را دارد و می‌توانید سفر به دانمارک را داشته باشید.

آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به دانمارک | یوروپ تورز

باغ‌ های تیوولی

اگر به کپنهاگ می‌روید حتماً از این باغ زیبا در سفر به دانمارک بازدید نمایید. این باغ با داشتن قدمتی به اندازه ی‌بیش از 170 سال بسیار مورد توجه واقع شه است. در این باغ امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران، کافه، تئاتر و چرخ و فلک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در زمان جشن کریسمس این باغ به زیباترین شکل تزئین می‌شود. اگر در فصل تابستان سفر به دانمارک داشتید حتماً از کنسرت‌های جمعه شب‌ها که به صورت رایگان در این باغ برگزار می‌شود لذت ببرید.

باغ‌ های تیوولی | یوروپ تورز

کاخ کریستینبورگ

در مرکز شهر کپنهاگ می‌توانید این کاخ را مشاهده نمایید. این کاخ با داشتن قدمتی بیش از 800 سال محل خدمت رسانی دولت این کشور می‌باشد؛ اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از این کاخ دیدن کنید. قسمت‌هایی از کاخ برای بازدید گردشگران تور دانمارک و تور اروپا در نظر گرفته شده است که در سفر به دانمارک می‌توانید از آن جا دیدن نمایید.

کاخ کریستینبورگ | یوروپ تورز

موزه ملی دانمارک

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دانمارک بعد از بازدید باغ تیوولی با تنها کمی پیاده روی از موزه ملی دانمارک (National Museum of Denmark) نیز دیدن نمایید. آثار زیبای این موزه دانمارک شما را شگفت زده خواهد کرد و در زمان بازدید از آثار دستی و هنری این موزه زمان را احساس نخواهید کرد. با دیدن لباس‌هایی متعلق به سه و چهار قرن پیش می‌توانید فرهنگ آن زمان را نیز متوجه شوید. این موزه یک بخش برای کودکان نیز دارد که در آن جا می‌توانند لباس‌های متعلق به این کشور را بپوشند و سوار بر کشتی‌های زیبا و بچگانه شوند و در این بازدید با تاریخ نیز آشنا شوند.

اقامت در دانمارک

در سفر به دانمارک آن چه اهمیت بسیار دارد محل اقامت و هزینه اقامت شما می‌باشد. دور بودن از منزل و راحتی که به آن عادت دارید ممکن است در شما ایجاد کسالت کند. به همین دلیل یافتن محلی به راحتی خانه‌تان اهمیت فراوانی در خوشایند بودن سفرتان دارد؛ اما هزینه‌ها نیز در انتخاب شما تأثیرگذار خواهند بود.

اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه جویی نمایید، می‌توانید در هاستل‌ها اقامت کنید. این خوابگاه‌های عمومی اگر بزرگ باشند و در اتاق‌ها تعداد نفرات بیشتر باشد با قیمت شبی 200 کرون و در صورتی که کوچکتر باشند و تعداد نفرات در اتاق کمتر باشد با قیمت 240 کرون اجاره داده می‌شوند. باید بدانید که هتل‌های کشور دانمارک ارزان قیمت نبوده و هزینه اقامت شما در هتل‌ها زیاد می‌باشد. برای ماندن در هتل‌ها از قیمت 700 کرون به بالا باید هزینه نمایید که به نسبت انتخاب هتل این مقدار متفاوت خواهد بود.

اگر می‌خواهید هزینه اقامت‌تان را کاهش دهید، پیشنهاد می‌کنیم مکان‌هایی که از شهرهای بزرگ دور هستند را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در اردوگاه‌های شبانه نیز اقامت نمایید که هزینه آن‌ها در حدود 70 کرون می‌باشد. البته برای استفاده از این اردوگاه‌ها باید یک کارت مخصوص تهیه نمایید که خود آن نیز شامل هزینه می‌شود.

اقامت در دانمارک | یوروپ تورز

کاهش هزینه‌ ها در سفر به دانمارک

برای کاهش هزینه‌های‌تان پیشنهاد می‌کنیم تا برای رفت و آمد در شهر از بلیط نارنجی استفاده نمایید. این بلیط‌ها در حقیقت بلیط‌های ارزان قیمتی هستند که در سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. با گرفتن پرینت از این بلیط‌ها می‌توانید تا یک سوم در هزینه‌های رفت و آمدتان صرفه جویی نمایید. همچنین در صورتی که از یک ماه قبل بلیط‌های اتوبوس و قطار دانمارک را برای رفت و آمد رزرو نمایید تا نصف هزینه‌هایتان کاهش می‌یابد.

کاهش هزینه‌ ها در سفر به دانمارک | یوروپ تورز

فرودگاه‌ های دانمارک

در سفر به دانمارک می‌توانید از فرودگاه‌های بین‌المللی آن استفاده نمایید. بنا بر شهر مقصد و ایرلاینی که انتخاب می‌کنید هزینه‌ها نیز برای بلیط دانمارک متفاوت خواهد بود. از جمله فرودگاه‌های معروف که تور دانمارک نیز به آن پرواز خواهد داشت فرودگله کپنهاگ می‌باشد.

این فرودگاه که در پایتخت کشور دانمارک واقع شده است، پر رفت و آمدترین فرودگاه منطقه به حساب می‌آید. ایرلاین‌هایی که به این فرودگاه پرواز دارند لوفت هانزا، شرکت هواپیمایی ماهان و … می‌باشد که می‌توانید از ماهان به صورت مستقیم سفر به دانمارک را تجربه نمایید. مبدأ این پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی می‌باشد.

از دیگر فرودگاه‌های کشور دانمارک که می‌توانید در سفر به دانمارک از آن‌ها استفاده نمایید. فرودگاه آلببورگ، فرودگاه آرهوس. فرودگاه بیلاند می‌باشد. بنا به شهر مقصدی که انتخاب می‌کنید این فرودگاه‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

فرودگاه‌ های دانمارک | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به دانمارک

کشور دانمارک در کجای قاره اروپا واقع شده است؟

کشور دانمارک در شمال قاره ی‌اروپا واقع شده است.

آب و هوای کشور دانمارک چگونه است؟

به‌طورکلی آب و هوا در کشور دانمارک معتدل است.

یکی از راه های کاهش هزینه سفر به دانمارک چیست؟

برای کاهش هزینه‌های‌تان پیشنهاد می‌کنیم تا برای رفت و آمد در شهر از بلیط نارنجی استفاده نمایید. این بلیط‌ها در حقیقت بلیط‌های ارزان قیمتی هستند که در سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. با گرفتن پرینت از این بلیط‌ها می‌توانید تا یک سوم در هزینه‌های رفت و آمدتان صرفه جویی نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!