موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس از جمله بهترین دیدنی های شهر پاریس به شمار می رود موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس در واقع آپارتمان شخصی دلاکروا بوده است

موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس از جمله زیباترین و معروف ترین جاذبه های ملی کشور فرانسه می باشد این موزه که در زمانی آپارتمان شخصی دولاکاور بوده است در حال حاضر برای به نمایش گذاشتن آثار و دست خط های برجای مانده وی مورد استفاده واقع شده است. بهترین زمان بازدید از این موزه هنری اوایل فصل بهار و اوایل فصل پاییز می باشد چرا که در این ایام از سال مسافران می توانند در آرامش و به دور از شلوغی از این مکان دیدن کنند.

موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

جاذبه های انبوه شهر پاریس از جمله مهمترین دلایل جذب مسافران و گردشگران در سفر تفریحی و توریستی به این منطقه می باشد به گونه ای که شهر پاریس از پر گردشگر پذیر ترین و پر مهاجر پذیر ترین شهرهای اروپایی شناخته می شود. در سفر به این شهر تاریخی و توریستی می توانید در هر نقطه و گوشه پاریس جاذبه های تاریخی و تفریحی متعددی را مشاهده نمایید. پاریس به شهر لوکس و مدرن اروپا معروف می باشد از این رو با گشت و گذار در سطح شهر و خیابان های این منطقه شاهد بافت بی نظیر و خیره کننده آن خواهید بود.

در این میان می خواهیم شما را با یکی از جذاب ترین و بهترین جاذبه های قدیمی و در عین حال لوکس پاریس آشنا کنیم که در سفر به این منطقه پیشنهاد می شود حتما از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس که از محبوب ترین اماکن دیدنی در میان مردم بومی به شمار می رود بازدید بعمل آورید.

موزه ملی اوژن دلاکروا که دارای آثار هنری بی نظیر و خیره کننده ای می باشد به مهمترین و معروف ترین نقاش رمانتیسیسم فرانسوی اختصاص دارد و موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس در واقع آپارتمان شخصی این هنرمند بزرگ بوده است که در سال های اخیر از زندگی اش در این آپارتمان اقامت داشته و پس از مرگ از این ساختمان برای به نمایش گذاشتن آثار هنری و بی نظیر وی استفاده شده است.

دلاکروا در سال های 1857 تا 1863 در این آپارتمان ساکن بوده و مجموعه ای از طراحی ها، نوشته ها و سوغاتی های خود، کتاب ها و برخی از عکس های شخصی خود را در این ساختمان برجای گذاشته است. در حال حاضر این موزه به عنوان بهترین موزه های هنری پاریس از استقبال بسیار گرمی برخوردار می باشد و هر ساله انبوهی از گردشگران و توریست های خارجی از این آثار تاریخی و خیره کننده دلاکروا بازدید می کنند.

موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

بازدید از آثار تاریخی و هنری موزه ملی اوژن دلاکروا

اوژن دلاکروا از نقاشان شهیر فرانسوی در سن موریس در سال 1798 میلادی به دنیا آمده و در سن 65 سالگی در شهر زیبای پاریس درگذشت وی به عنوان مهمترین نقاش عصر خود جنبش رمانتیسیسم در فرانسه شناخته می شود. وی با توجه به علاقه وسیع و متنوع خود توانسته است مجموعه از آثار گرانبهای خود از نوشته ها، دست خط و نقاشی هایشان را برای نسل های آینده به جا بگذارد. وی به عنوان دانش آموختگان عالی ملی هنرهای زیبای پاریس شهرت یافته بود و پژوهش هایی در زمینه رنگ های تابناک و آرایه های رمانتیک در شمال آفریقا داشته است.

امروزه بازدید از آثار دیدنی و تاریخی موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس برای گردشگران و مسافران بومی و غیر بومی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده به گونه ای که هر ساله شاهد بازدید انبوهی از توریست های داخلی و غیر بومی از این موزه بی نظیر و معروف شهر پاریس هستیم.

اوژن دلاکروا بر این باور بود که در نقاشی باید از خلاقیت و رنگ آمیزی بسیار زیبایی استفاده کرد به گونه ای که به نظر او رنگ از طراحی بسیار مهمتر بود. وی با ارجح دانستن نقاشان ونیزی و روبنس سعی بر آن داشت هنرشناسان را به شگفتی وا دارد. از مهمترین و جذاب ترین آثار هنری وی که از اهمیت بسیار زیادی برای شهرت وی به دنبال داشته است می توان به تابلوی آرام کردن طوفان در دریا اشاره کرد که در سال 1853 میلادی طراحی شده است.

بازدید از آثار تاریخی و هنری موزه ملی اوژن دلاکروا

بهترین زمان بازدید از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس  

همانطور که می دانید موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس از جمله بهترین اماکن دیدنی در میان انبوهی از جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر پاریس می باشد به گونه ای که می توان گفت در بیشتر ایام سال این موزه بسیار شلوغ و پر ازدحام می باشد. از این رو مسافرانی که قصد دارند به دور از این شلوغی و در شرایط بسیار آرام تر و خلوت، از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس  بازدید کنند بهتر است در بهترین زمان از سال سفر به شهر پاریس را در اولویت های خود قرار دهند. فصل بهار و اوایل فصل پاییز برای بازدید از این موزه بسیار مناسب است.

همچنین هزینه های سفر در این ایام از سال در مقایسه با فصل توریست پذیر تابستان بسیار ارزان تر و مناسب تر محاسبه می شود. با توجه به نزدیک بودن ایام تعطیلی عید گردشگران و توریست ها می توانند با شرکت در تورهای اجرایی به این شهر شرکت داشته باشند و بهترین سفر توریستی خارجی خود را با شروع سال جدید برای خود و خانواده خود به ارمغان آورند.

بهترین زمان بازدید از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس  

مدت زمان مشاهده آثار موزه ملی اوژن دلاکروا

آثار هنری و نوشته هایی با دست خط اوژن دلاکروا از جمله آثاری می باشد که در موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس نگهداری شده و به بازدید عموم افراد قرار داده شده است. بازدیدکنندگان برای مشاهده تمام آثار و دیدنی های موجود در این موزه به 2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارند تا بتوانند از آثار بی نظیر و بسیار جذاب نقاش معروف دوران کهن نهایت لذت را ببرند. تابلوی آرام کردن طوفان در دریا که یکی از معجزه های منسوب عیسی مسیح را به تصویر کشیده است در سال 1929 به نگارخانه ملی هنر در واشنگتن دی سی داده شده است. این اثر برای بسیار از هنرمندان معروف جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بسیار تحت تاثیر این اثر هنری خیره کننده قرار گرفته اند.

وسایل استودیو، اسناد و کتاب های دلاکروا از جمله لوازم شخصی وی در این موزه به نمایش گذاشته شده و بدون تابلوها و فرش ها و هر چیزی که در این آپارتمان وجود دارد به این هنرمند معروف تعلق دارند. گردشگران و توریست ها برای بازدید از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس بهتر است اطلاعاتی دقیق از ساعات بازدید به دست آورند که بهترین زمان مشاهده از نزدیک آثار دلاکروا در اول صبح بوده چرا که در این لحظات موزه در آرامش خلا واقع می باشد.

مدت زمان مشاهده آثار موزه ملی اوژن دلاکروا

هتل های نزدیک به موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

با توجه به اهمیت موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس در میان توریست ها و گردشگران به دلیل پربازدید بودن این مکان در شهر پاریس تمامی امکانات رفاهی و آسایش برای گردشگران در نظر گرفته شده و افراد در صورت تمایل می توانند در هتل ها و اقامتگاه های نزدیک به این موزه اسکان نمایند. نزدیک بودن اقامتگاه به این موزه سبب خواهد شد که شما در هر ساعاتی بدون نگرانی از دسترسی به موقع به این مکان از آثار دیدنی آن بازدید نمایید.

از جمله های های معروف و نزدیک به آپارتمان شخصی دلاکروا می توان به هتل لی مونتانا، هتل لا پرله، هتل کلانی سوربونه و هتل د نوتره ادامه اشاره کرد که هر یک با بهترین خدمات لوکس و امکانات درجه یک در اولویت انتخاب های بسیاری از گردشگران واقع می شوند.

هتل های نزدیک به موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

دیدنی های اطراف موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

گردشگران و توریست ها می توانند در کنار بازدید از موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس به جاذبه های دیدنی بسیار دیگر نزدیک به این مکان نیز مراجعه کنند که این موضوع برای مسافران از مزیت بسیاری برخوردار بوده و می توانند در یک روز و در یک منطقه بدون اتلاف زمان به منظور جابه جایی از این نقطه شهر به نقطه دیگر از بهترین و معروف ترین دیدنی های پاریس بازدید بعمل آورند. از جمله این دیدنی ها می توان کلیسای سنت شیل، میدان شتله پاریس، کتابفروشی انگلیسی شکسپیر و کمپانی، کلیسای جامع نوتردام و پل پونت آرتس را نام برد.

دیدنی های اطراف موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

تور مسافرتی موزه ملی اوژن دلاکروا

آژانس های مسافرتی بسیاری در سطح کشور با برگزاری تورهای متعدد مسافران را به سفر توریستی تکرار نشدنی و جذابی هدایت می کنند شما نیز می توانید با شرکت در پکیج تورهای پاریس فرصت بازدید از بهترین موزه های ملی کشور را داشته باشید. از جمله مزیت های سفر با تورهای مسافرتی می توان به بهترین امکانات و خدمات ارائه شده در طول سفر و کیفیت اجرای سفر اشاره نمود که مسافران می توانند با ثبت نام در این تورها سفری با لحظات ناب و فراموش نشدنی را سپری کرده و در سفرهای آتی خود تورهای گردشگری را به سفر شخصی خود به این شهر ترجیح خواهند داد.

اهمیت موزه ملی اوژن دلاکروا در صنعت توریستی پاریس

اهمیت موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس برای مردم بومی شهر پاریس بسیار قابل لمس بوده به گونه ای می توان گفت این جاذبه دیدنی در صنعت گردشگری و توریستی پاریس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و این امر را می توان با توجه به بازدید انبوه گردشگران و توریست های داخلی و خارجی از این موزه مشاهده نمود. از این رو مسئولین تمامی سعی خود را برای نگهداری و مراقبت از آثار برجای مانده در این موزه به کار برده و با ارائه بهترین امکانات برای بازدیدکنندگان و مسافران موقعیت اجتماعی این موزه در میان مردم را حفظ کنند.

اهمیت موزه ملی اوژن دلاکروا در صنعت توریستی پاریس

دسترسی به موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

برای دسترسی به موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس می توانید از اتوبوس های گردشگری و محلی شهر پاریس و یا مترو استفاده نمایید با توجه به موقعیت قرارگیری مناسب این موزه در شهر مسافران و گردشگران می توانند به راحتی و بدون مواجه شدن با مشکلی خود را به این مکان برسانند. که البته در صورت اقامت در هتل های نزدیک به این موزه بدون نیاز به وسیله نقلیه و با پیاده روی چند دقیقه ای می توانید خود را به موزه ملی دلاکروا رسانده و همچنین لذت پیاده روی در لوکس ترین و جذاب ترین خیابان های پاریس را ببرید.

دسترسی به موزه ملی اوژن دلاکروا پاریس

باید ها و نباید های سفر به پاریس

از جمله بایدها و نبایدهایی که در سفر به شهر پاریس باید در نظر داشته باشید کسب اطلاعاتی از فرهنگ و آداب و رسوم مردم این منطقه می باشد تا بتوانید با داشتن رفتار مناسب در طول سفر از اقامت چند روزه خود در پاریس نهایت لذت را ببرید و همچنین توجه به روزهای تعطیل رسمی پاریس می توانید در بهترین زمان از موزه ملی اوژن دلاکروا بازدید کنید. به همراه بودن تور لیدر در طول سفر نیز برای سپری کردن سفری رویایی و وصف نشدنی برای مسافران از مهمترین ویژگی های سفر با تور مسافرتی می باشد.  

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!