رزرو هتل بروکسل | چگونه در بروکسل هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل بروکسل | چگونه در بروکسل هتل رزرو کنیم؟

اطلاعات رزرو هتل بروکسل

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد قصد رزرو هتل بروکسل را داشته باشید، باید در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید. پایتخت بلژیک بروکسل می‌باشد که تاریخ خوبی دارد. فرهنگ جالب و غذاهای لذیذ این شهر، آن را برای سفر چند روزه بسیار مناسب کرده است.

رزرو هتل بروکسل | چگونه در بروکسل هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

زندگی در این شهر کوچک هزینه‌های زیادی لازم دارد و برای رزرو هتل بروکسل نیز ملزم به پرداخت هزینه زیادی می‌باشید. معمولا هتل‌های 3 ستاره این شهر هم نسبت به مناطق دیگر گران است. علاوه بر این هزینه رفت و آمد و خوراک نیز بالا می‌باشد.

جاذبه‌ های گردشگری شهر بروکسل

این شهربرخلاف کوچک بودن آن، جاذبه‌های فراوانی دارد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شهرهای دیگر بلژیک نیز تاریخ غنی دارند و در نتیجه جاذبه‌های زیادی را می‌توان آن جا نیز مشاهده کرد. اما به طور کلی بیشترین وقایع مهم در تاریخ این کشور مربوط به شهر بروکسل می‌باشد و در نتیجه جاذبه‌های بروکسل زیادتر می‌باشند.

مهم‌ترین نقاط دیدنی بروسل را می‌توان محل بزرگ، کاخ سلطنتی، مونت دس آرت، کلیسای ملی قلب مقدس، مرکز شهر شمالی، آتومیم، موزه سلطنتی هنرهای زیبای بلژیک، کلیسای جامع سنت میشل، کلیسای نوتردام دو سابلون، ابی دلا کامبر، قصر سلطنتی، پارک سینکونتنر و مرکز کومیک استریپ بلژیک دانست. هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه‌ها با استفاده از تور بلژیک و تور اروپا به این شهر سفر می‌کنند.

معرفی بهترین هتل‌ های شهر بروکسل

بسیاری از مسافران تور بلژیک و تور اروپا پس از سفر به بروکسل بسیار بدنبال هتلی مناسب برای اقامت می‌باشند که با توجه به قیمت بالای اقامت در این شهر، انتخاب بهترین هتل و رزرو هتل بروکسل مناسب کار راحتی نمی‌باشد.

معرفی بهترین هتل‌ های شهر بروکسل | یوروپ تورز

درکل پرطرفدار‌ترین هتل ‌های بروکسل شامل موارد زیر می‌باشند:

هتل رویال بروکسل (Royal)

هتلی لوکس رویال بروکسل (Royal Hotel) که 5 ستاره می‌باشد و با اقامت در آن بسیار راحت خواهید بود. این هتل با داشتن استخر، اسپا و سالن‌های ورزشی، اینترنت رایگان و بسیاری امکانات دیگر بسیار خوب و با کیفیت می‌باشد. اگرچه قیمت بالایی دارد. آدرس هتل رویال نیز بلژیک – بروکسل Rue Duquesnoy ۷، ۱۰۰۰ Bruxelles، Belgium می‌باشد.

هتل Renaissance Brussels Hotel

این هتل 4 ستاره است که البته امکانات آن کمتر از هتل‌های 5 ستاره در این شهر نمی‌باشد و انواع امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل موجود است. می‌تواند سفر شما را فوق العاده کند. آدرس آن نیز بلژیک – بروکسل Rue du Parnasse ۱۵، ۱۰۵۰ Ixelles، Belgium است.

هتل Ibis Brussels off Grand Place

هتل Ibis Brussels off Grand Place، هتلی دیگر در بروسل که 3 ستاره می‌باشد. این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی با قیمت مناسب‌تر هستند بهترین انتخاب خواهد بود. علاوه بر قیمت مناسب این هتل، امکانات خوب و اتاق‌های تمیز و البته شیک این هتل و در ضمن برخورد خوب پرسنل آن نیز هتل ایبیس را پرفروش‌تر و آن را برای رزرو هتل بروکسل بسیار پرطرفدار نموده است.

هزینه اقامت در شهر بروکسل

به طور کلی هزینه اقامت در شهر بروکسل بالا است و شما برای رزرو هتل بروکسل باید هزینه زیادی را خرج کنید. دلیل این قیمت بالا را می‌توان کم بودن تعداد هتل‌ها در بروکسل دانست. معمولا برای هاستل دارای یک تخت 18 تا 39 یورو باید پرداخت شود، یعنی برای یک هاستل معمولی باید حدود 25 یورو برای هر شب هزینه کنید که این قیمت برای یک اتاق مشترک بالا می‌باشد.

قیمت‌ها در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل نیز افزایش خواهد داشت پس بهتر است برای رزرو هتل بروکسل سریع‌تر اقدام نمایید. در ضمن قیمت رزرو یک اتاق مجزا حدود 60 تا 100 یورو خواهد بود. قیمت هتل‌ها برای رزرو هتل بروکسل معمولی مناسب نیز بالا می‌باشد و رزرو یک هتل معمولی در مرکز شهر 90 تا 110 یورو نیاز دارد.

البته قیمت‌های هتل‌های دور از شهر مناسب‌تر هستند. علاوه بر این‌ها قیمت اجاره آپارتمان نیز بالا می‌باشد و برای یک شب باید 45 تا 70 یورو پرداخت نمایید. در رابطه با اقامت در آپارتمان بررسی سایت‌های booking و Airbnb راه خوبی می‌باشد. پس در کل برای سفر به بروکسل و اقامت چند روزه در این شهر گران باید هزینه‌های زیادی را خرج نمایید.

فاکتور های مهم در رزرو هتل بروکسل

علاوه بر قیمت هتل فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب هتل مناسب شما موثر می‌باشند. این که هتلی که انتخاب می‌کنید در کجای شهر واقع  شده باشد، چه امکاناتی داشته باشد، تعداد ستاره‌های هتل و خدمات آن چگونه باشد، رفت و آمد به هتل چگونه باشد و آیا در کل این هتل برای شما مناسب است یا خیر از جمله نکاتی می‌باشند که باید به آن‌ها توجه نمایید.

بسیاری از سایت‌های داخلی و خارجی لیستی از هتل‌های بروکسل را به شما نشان می‌دهند و شما می‌توانید با توجه به کلیه این نکات مهم اقدام به رزرو هتل بروکسل نمایید و با کارت‌های عضو شتاب در زمانی بسیار کم اتاق خود را انتخاب نمایید و آن را رزرو کنید.

خستگی ناشی از تازه رسیدن به شهر بروکسل و عدم شناخت این شهر و هتل‌های آن، باعث می‌شود که نتوانید به راحتی هتلی مناسب برای اقامت خود پیدا کنید پس بهترین گزینه بررسی آنلاین هتل‌ها و رزرو هتل بروکسل از قبل می‌باشد تا در هنگام سفر نگران جایی برای اقامت خود نباشید و با خیال راحت پس از رسیدن به بروکسل به اتاق خود وارد شوید.

راهی برای رزرو هتل بروکسل

سایت‌های بسیاری برای رزرو هتل دز نقاط مختلف جهان وجود دارد. برای رزرو هتل بروکسل نیز می‌توانید از طریق این سایت‌ها اقدام نمایید و هتل مناسب خود را پیدا کنید. انتخاب و رزرو هتل بروکسل از این طریق کار آسانی می‌باشد و وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. در ادامه مسیر رزرو هتل بروکسل مناسب را مشاهده خواهید نمود.

برای رزرو هتل بروکسل کافی است نام شهر را در قسمت جستجو وارد نمایید، پس از آن با وارد کردن تاریخ ورود و خروج خود به بروکسل و نیز تعداد اتاق‌هایی که قصد رزرو آن را دارید و البته تعداد مسافران می‌توانید هتل‌های موجود را مشاهده کنید. پس از بررسی هتل‌ها و امکانات آن‌ها هتل مورد نظر را انتخاب نموده و اتاق مناسب را رزرو نمایید، برای رزرو هتل بروکسل همچنین می‌توانید تعداد افرادی که قصد اقامت در هر اتاق را دارند و سن و جنس آن‌ها را نیز وارد نمایید تا اتاق بهتری را انتخاب نمایید.

پس از جستجو، می‌توانید لیستی از هتل‌های شهر بروکسل، عکس این هتل‌ها، منطقه‌ای که واقع شده است، امکانات هتل و نیز قیمت آن را مشاهده نمایید. معمولا ترتیب قرار گرفتن هتل‌ها در این جستجو بر حسب قیمت می‌باشد که از هتل‌های ارزان به گران قرار گرفته می‌شود.

سپس باید دکمه رزرو هتل را انتخاب کنید و اتاق‌های موجود را مشاهده نمایید و اتاق مناسب را انتخاب نمایید. مرحله بعد وارد نمودن تعداد و مشخصات مسافران می‌باشد و سپس قیمت نهایی رزرو هتل بروکسل برای شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با پرداخت آنلاین مرحله نهایی رزرو هتل بروکسل را تکمیل نمایید و در نهایت اتاق هتل به نام شما ثبت می‌شود.

راهی برای رزرو هتل بروکسل | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل بروکسل

چرا انتخاب و رزرو هتل در بروکسل کار راحتی نمی باشد؟

بسیاری از مسافران تور بلژیک و تور اروپا پس از سفر به بروکسل بسیار بدنبال هتلی مناسب برای اقامت می‌باشند که با توجه به قیمت بالای اقامت در این شهر، انتخاب بهترین هتل و رزرو هتل بروکسل مناسب کار راحتی نمی‌باشد.

نام پر طرفدار ترین هتل های شهر بروکسل چیست؟

هتل رویال بروکسل (Royal)، هتل Renaissance Brussels Hotel، هتل Ibis Brussels off Grand Place.

بهترین گزینه برای رزرو هتل در بروکسل چیست؟

بهترین گزینه بررسی آنلاین هتل‌ها و رزرو هتل بروکسل از قبل می‌باشد تا در هنگام سفر نگران جایی برای اقامت خود نباشید و با خیال راحت پس از رسیدن به بروکسل به اتاق خود وارد شوید.

آدرس هتل 5 ستاره بروکسل کجاست؟

آدرس هتل رویال نیز بلژیک – بروکسل Rue Duquesnoy ۷، ۱۰۰۰ Bruxelles، Belgium می‌باشد.

نکات مهمی که برای رزرو هتل در بروکسل باید به آن ها توجه نمود چیست؟

علاوه بر قیمت هتل فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب هتل مناسب شما موثر می‌باشند. این که هتلی که انتخاب می‌کنید در کجای شهر واقع  شده باشد، چه امکاناتی داشته باشد، تعداد ستاره‌های هتل و خدمات آن چگونه باشد، رفت و آمد به هتل چگونه باشد و آیا در کل این هتل برای شما مناسب است یا خیر از جمله نکاتی می‌باشند که باید به آن‌ها توجه نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!