تور نمایشگاهی یونان | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی یونان | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

اطلاعات تور نمایشگاهی یونان

تور نمایشگاه های یونان در زمینه های مختلف در شهرهای آتن و تسالونیکی دایر می‌شوند. هرساله بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌نمایند. این نمایشگاه‌ها از برنامه‌های مختلفی برخوردارند.

نمایشگاه‌های یونان

کشور یونان و مخصوصاً شهر آتن از نمایشگاه‌های مختلفی برخوردار است که این رویدادها می‌توانند اهداف سفر توریست ها و بسیاری از افراد به یونان را تعیین نمایند. هرساله با دایر شدن نمایشگاه‌های مختلف در زمینهٔ‌های گوناگون بسیاری از افراد در سازمان و شرکت‌ها به‌منظور برخورداری از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این همایش‌ها به این کشور زیبا سفر می‌کنند؛ اما نکته مهم در رابطه با نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور یونان استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان و همچنین بازدیدکنندگان از نقاط مختلف جهان می‌باشد.

افراد بسیاری درزمینه های مختلف برای حضور در این نمایشگاه روزهای مختلفی را سپری می‌کنند تا بتوانند با شرکت در این‌چنین همایش‌هایی از امکانات و تجربیاتی که در آن‌ها عرضه می‌شود، بهره‌مند گردند؛ اما اگر بخواهیم به‌صورت کلی به چند نمونه از تور نمایشگاه‌های یونان اشاره نماییم می‌توانیم به مواردی همچون نمایشگاه نانو تکنولوژی، نمایشگاه هنر آتن و چند مورد دیگر بپردازیم. بحث امروز ما در رابطه با این نمایشگاه‌ها و همچنین امکان شرکت در آن‌ها از طریق تورهای نمایشگاهی است. توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعاتی جامع‌تر در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

انواع نمایشگاه‌های یونان

در بخش قبلی عنوان نمودیم که کشور یونان از نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرهای مختلف برخوردار است. در زمان‌های مختلف این نمایشگاه‌ها برگزار شده و به میزبانی از مراجعه‌کنندگان از نقاط مختلف دنیا خواهند پرداخت؛ اما با توجه به این‌که نمایشگاه‌های گوناگون در دنیا در زمینه های مختلفی دایر می‌شوند می‌توان به این نکته مهم اشاره کرد که در کشور یونان و شهر آتن نیز نمایشگاه‌ها در زمینه های مختلفی دایر شده است.

یونان در عرصه هنر نمایشگاه‌های مختلفی را در آتن برپا می‌کند که این مورد یکی از مواردی است که از طرفداران داخلی و خارجی بسیاری برخوردار است؛ اما تنها نمایشگاه یونان در رابطه با هنر نبوده و می‌توان به نمایشگاه شناخته شده نانوتکنولوژی در این کشور نیز اشاره نمود. در این نمایشگاه نیز شما برنامه‌های مختلفی را مشاهده خواهید نمود. البته در ادامه مطلب اطلاعات جامع‌تری در رابطه با این نمایشگاه‌ها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

نمایشگاه‌های یونان در عرصه هنر

مسئولین نمایشگاه‌های یونان در عرصه هنر و زیبایی برنامه‌های جالبی را برای مراجعه‌کنندگان و مخاطبان این رویداد برگزار می‌کنند. نمایشگاه هنر آتن یکی از این دست موارد شناخته می‌شود. این نمایشگاه از کهن‌ترین همایش‌ها در یونان و جهان هستند. هنرهای تجسمی کشور یونان را می‌توانید در این نمایشگاه نظاره کنید. سال 1993 زمان افتتاح این نمایشگاه توسط مرکز گالری هنری یونان به شمار می‌رود. آثار هنری مختلفی را می‌توانید در این نمایشگاه به‌خوبی مشاهده نمایید.

 افراد بسیاری از مراکز مختلف در این نمایشگاه گرد هم می آیند که می‌توان به موزه‌داران، مؤسسات فرهنگی، گالری‌های هنری، ناشران و اهالی هنر اشاره کرد. این نمایشگاه‌ها از بخش‌های متعددی برخوردار است که می‌توان به بخش آثار هنری یونان در عصر حاضر اشاره نمود.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

اطلاعاتی دیگر در رابطه با نمایشگاه‌های یونان در عرصه هنر

تور نمایشگاه‌ یونان در عرصه هنر از دوره‌های مشخصی برخوردارند. در رابطه با نمایشگاه هنر آتن می‌توان به این نکته اشاره کرد که این گردهمایی در سه دوره مختلف برگزار شده و از بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان مختلفی میزبانی نموده است. از نکات مهم در رابطه با این نمایشگاه می‌توان به این نکته پرداخت که استادیوم تکواندو در آتن بعنوان محل برگزاری نمایشگاه هنر در سال 2016 تعیین‌ شده بود. چهل‌وسه هزار بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور داشته و از خدمات و امکانات آن بهره‌مند شدند. شرکت EuroMare برگزارکننده این نمایشگاه شناخته می‌شود که در سه سال پی‌درپی این نمایشگاه را دایر نموده است. شهرداری آتن، دپارتمان و همچنین وزارت فرهنگ یونان نمایشگاه ذکر شده را تحت نظر خود قرار می‌دهند.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

نمایشگاه‌های یونان در زمینهٔ نانوتکنولوژی

در کنار نمایشگاه‌های یونان در عرصه هنر می‌توان به نمایشگاه نانوتکنولوژی اشاره نمود. این نمایشگاه نیز از برنامه و خدمات متنوعی برخوردار است. بازدیدکنندگان مختلفی از این رویداد بین‌المللی استقبال می‌کنند که در این بخش به بیان ویژگی‌های همایش ذکر شده در کشور یونان خواهیم پرداخت. شهر تسالونیکی در کشور یونان میزبانی این نمایشگاه را بر عهده دارد.

 مواد نانو، محصولات مرتبط با آن، خدمات الکترونیک و چند مورد دیگر ازجمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه می‌توان به آن‌ها پرداخت. دست‌یابی به تکنولوژی‌های جدید و ایده‌های نو در این نمایشگاه، برای مخاطبان فراهم خواهد شد. همچنین این امکان را نیز فراهم می‌کند که ارتباط مناسبی بین شرکت‌کنندگان و پیشروان صنعت نانو حاصل شود. کشف و بررسی اجزای الکترونیکی آلی و زمینه‌های دیگر نانو تکنولوژی نیز در این نمایشگاه پیش روی مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

رویدادهای مهم در نمایشگاه‌های یونان در عرصه نانو تکنولوژی

کنفرانس و نشست‌های مختلفی در نمایشگاه‌های یونان در عرصه نانوتکنولوژی انجام می‌گیرد. علم نانو از موضوعاتی است که در این کنفرانس‌ها به آن پرداخته می‌شود. از موارد مهم در این نمایشگاه می‌توان به ارائه اجزای الکترونیکی آلی در نشست‌های بین‌المللی آن اشاره نمود.

 NANOTEXNOLOGY Expo, نام نمایشگاه نانوتکنولوژی است که در این همایش دایر می‌شود. کلاس‌های مختلف در زمینهٔ مواد نانو و ایده‌های نو را نیز می‌توان در این رویداد مشاهده نمود؛ بنابراین موضوعات و برنامه‌های مختلف این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای دانشمندان، شاغلین و مهندسین، توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و همچنین مصرف‌کنندگان تا بتوانند از پیشرفت‌های حاصل شده در این زمینه برخوردار شوند.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

زمان برگزاری نمایشگاه‌های یونان در عرصه نانو

نمایشگاه‌های یونان در عرصه نانو تکنولوژی در زمان مشخصی دایر خواهند شد. نمایشگاه نانوتکنولوژی تسالونیکی نیز در تیرماه سال 1397 در این شهر برگزار میشود. 9 الی 16 تیرماه سال جاری را می‌توانید برای حضور در این نمایشگاه در نظر بگیرید. کافیست برنامه‌های خود را تنظیم نموده و اقدامات سفر به یونان از طریق تور نمایشگاهی یونان را به انجام برسانید. تابستان 1397 یونان میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های نانوتکنولوژی خواهد بود، این رویداد را از دست ندهید.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

تور نمایشگاه‌های یونان

آژانس‌های مسافرتی و گردشگری درزمینه های مختلف در حال فعالیت می‌باشند. از رزرو بلیط های داخلی و خارجی گرفته تا امکانات سفر همچون دریافت انواع ویزا؛ اما در کنار این خدمات می‌توان به رزرو تورهای مسافرتی و نمایشگاهی نیز اشاره نمود. تورهای مسافرتی به‌منظور گردش و تفریح در مناطق داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده‌اند درحالی‌که تورهای نمایشگاهی به‌منظور حضور در همایش‌های بین‌المللی طرح‌ریزی می‌شوند.

تور نمایشگاه‌ یونان نیز یکی از موارد ذکر شده در بالا است. با استفاده از امکانات این تور نه‌تنها می‌توان در نمایشگاه‌های مختلف یونان حضور داشت، بلکه می‌توان به دیدن مکان‌های تاریخی و دیدنی این کشور زیبا نیز رفت. البته این مورد با توجه به برنامه‌های سفر تور آژانس سفری دیگر تعیین خواهد شد؛ اما در رابطه با تور نمایشگاه‌های یونان می‌توان به این نکته مهم اشاره نمود که این تورها برای متقاضیان خدمات و امکانات متنوعی تعیین نموده‌اند که هریک می‌تواند از مزایای سفر با تور به شمار آید.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

امکانات تور نمایشگاه‌های یونان

همان‌طور که در بحث قبلی نیز اشاره نمودیم، سفر با تور نمایشگاه‌های یونان فرصت مناسبی است برای کسانی که به دلایل مختلف قصد حضور در این‌گونه رویدادهای بین‌المللی را دارند؛ اما شاید برای شما مخاطبان عزیز این پرسش پیش آید که این نوع تورهای نمایشگاهی چه نوع امکانات و خدماتی را برای مسافران فراهم خواهند نمود. از مهم‌ترین خدماتی که تورهای نمایشگاهی به ارائه آن می‌پردازند، امکان رزرو بلیط رفت‌وبرگشت به کشور یونان می‌باشد. از دیگر امکانات تورهای نمایشگاهی دریافت ویزای یونان و پاسپورت برای افرادی است که به دلایلی همچون مشغله‌های کاری امکان سپری نمودن مراحل دریافت مدارک ذکر شده را ندارند.

از دیگر امکانات و خدمات این تورها، رزرو هتل و محل اقامت برای افراد متقاضی است. بهترین هتل و اقامتگاه‌ها در کشور یونان از طریق این آژانس رزرو می‌شود و افراد می‌توانند با خیال راحت از این امکان نیز برخوردار شوند. لیدر و راهنمای تور نمایشگاهی یونان نیز از دیگر مواردی است که می‌توان در این بخش به آن اشاره نمود؛ بنابراین تمامی موارد در رابطه با خدمات تورهای مسافرتی جزء مزایای سفر و شرکت در تور شناخته می‌شوند.

تور نمایشگاهی یونان | تور ارزان نمایشگاهی یونان |تور لحظه آخری نمایشگاهی یونان 88851080

خلاصه‌ای از نمایشگاه‌های یونان

نمایشگاه‌های یونان در عرصه‌های مختلفی دایر می‌شوند.

نمایشگاه هنر آتن و نانوتکنولوژی تسالونیکی ازجمله نمایشگاه‌های یونان شناخته می‌شوند.

نمایشگاه هنر آتن به ارائه برنامه‌های مختلفی ازجمله گالری‌های هنری یونان در زمینهٔ هنرهای تجسمی می‌پردازد.

نمایشگاه نانوتکنولوژی فرصت مناسبی است برای کشف ایده‌های نو درزمینهٔ نانو و اجزای الکترونیکی آلی.

تیرماه 1397 زمان برگزاری نمایشگاه نانو تکنولوژی در شهر تسالونیکی تعیین‌شده است.

نمایشگاه‌های یونان از بازدیدکنندگان بسیاری برخوردارند که در زمینهٔ‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

با تورهای نمایشگاهی می‌توان در این همایش‌ها در کشور یونان شرکت نمود.

تور نمایشگاهی یونان فرصتی ایده آل برای یک سفر کاری شناخته می‌شود.

امکانات و خدمات متنوعی در تور نمایشگاهی یونان به مسافران ارائه می‌گردد.

دریافت روادید و ویزا ازجمله خدماتی است که در این تورها می‌توان به آن توجه نمود.

نمایشگاه‌های یونان یک رویداد بین‌المللی در دنیا شناخته می‌شوند، این فرصت را از دست ندهید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!