با بهترین هتل های آتن آشنا شوید

شهر آتن یکی از نام های آشنا برای مسافرین و گردشگران یونان می باشد. مسافرین زیادی هر ساله از پایتخت یونان بازدید می کنند و در هتل های آتن اقامت دارند. هتل های آتن دارای بهترین امکانات تفریحی و اقامت مدرن و روز هستند که اقامتی رویایی را برای همه مسافرین و گردشگران تور آتن و یا تور اروپا به ارمغان می آورند. بیشتر هتل های آتن در نزدیکی مرکز گردشگری و خرید قرار دارند و به راحتی می توان به سایر مکان های شهر رفت و آمد داشت. هتل های آتن خاطره ای به یادماندنی از سفر برای مسافرین ایجاد می کنند.

هتل های آتن
هتل های آتن

هتل هرودیون «Herodion Hotel»

یکی از بهترین هتل های آتن که دارای منظره های بسیار باشکوه از آکروپولیس است، هتل هرودیون می باشد. زیبایی را می توان در هر قسمت این هتل باشکوه لمس و احساس کرد. این هتل لوکس دارای اتاق های مجلل و شیکی می باشد که بسیار متنوع هستند. بعضی از اتاق های این هتل دارای یک تراس زیبا هستند که بهترین منظره از آکروپلیس را دارد. اتاق های این هتل هر آنچه را برای راحتی احتیاج دارید دارند و سفری تکرار نشدنی برای شما به ارمغان می آورند. این هتل دارای چند رستوران است که هر کدام به شیوه خود به مسافرین تور آتن و یا تور اروپا خدمات می دهند. یکی از رستوران های این هتل در فضای باز قرار دارد و غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. رستوران دیگر که بسیار منحصر بفرد و شیک می باشد دارای یک سقف شیشه ای است  و دارای دکورهای چوبی می باشد. این هتل یکی از هتل های آتن است که در فاصله کمی از تئاتر اودئون، تپه فیلو پاسوس، موزه بناکی و بناهای تاریخی دیگر قرار دارد.

هتل هرودیون «Herodion Hotel»
هتل هرودیون «Herodion Hotel»

هتل نووتل آتن «Novotel Athens»

یکی دیگر از هتل های آتن که در مرکز شهر قرار دارد، هتل نووتل است. هتل نووتل در فاصله 5 دقیقه ای از مترو قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به سایر نقاط شهر بروند. تمامی اتاق های این هتل دارای بهترین امکانات روز و مدرن هستند و از ترکیبی از رنگ ها برای طراح آنها استفاده شده است. در این اتاق ها امکاناتی مانند سیستم تهویه، سشوار، تلویزیون، لوازم بهداشتی و مبلمان و دیگر لوازم مهم وجود دارد. در این هتل می توان بهترین صبحانه محلی را نوش جان کرد و از بهترین غذاهای بین المللی و سنتی در رستوران آن لذت برد. هتل نووتل دارای امکاناتی مانند استخر، مرکز تناسب اندام، اینترنت، اتاق های مراقبت از کودک، ماساژ درمانی و .. می باشد. با اقامت در این هتل می توان به راحتی به مراکز گردشگری و تفریحی و سایر نقاط شهر رفت و آمد کرد. این هتل یکی از بهترین هتل های آتن است که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

هتل نووتل آتن «Novotel Athens»
هتل نووتل آتن «Novotel Athens»

هتل آتن گیت «The Athens Gate Hotel»

هتل های آتن همگی دارای امکاناتی منحصر بفرد هستند. یکی دیگر از این هتل ها آتن گیت است که در نزدیکی بیشتر مراکز گردشگری و مراکز خرید قرار دارد. این هتل دارای امکانات بسیار خوب و منحصر به فردی می باشد. تراس ها، پارکینگ، مرکز اسپا، کتابخانه، اتاق بازی، رستوران، منوی کودکان، اسنک بار و غیره در این هتل وجود دارد. اتاق های این هتل دارای یک چشم انداز فوق العاده از زیبایی های معبد زئوس می باشند و دارای یک طراحی منحصر بفرد می باشند. در این اتاق از گل های طبیعی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. رستوران این هتل که مشرف به معبد زئوس می باشد، بهترین غذاهای یونان، مدیترانه ای و محلی سرو می شود و می توان از بهترین نوشیدنی ها لذت برد. این هتل یکی از بهترین هتل های آتن می باشد.

هتل آتن گیت «The Athens Gate Hotel»
هتل آتن گیت «The Athens Gate Hotel»

هتل پرزیدنت آتن «President Hotel»

این هتل از جمله هتل های آتن است که در مرکز شهر آتن قرار دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو می باشد. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز و دارای امکاناتی عالی برای اقامت می باشند. در این اتاق ها امکاناتی مانند تخت های دو نفره، مبلمان شیک، تلویزیون، یخچال، حمام های مجزا، سشوآر، دیوارها ضد صدا و غیره هستند. در این هتل می توان بهترین صبحانه ارگانیک را میل کرد و در رستوران آن که در کنار باغ قرار دارد یک ناهار و یک شام یونانی فوق العاده میل کرد. البته هتل دارای یک رستوران دیگر نیز می باشد که غذاهای بین المللی را سرو می کند. این هتل از جمله هتل های آتن است که دارای یک استخر در پن هاوس می باشد و بهترین چشم اندازها را دارد. این هتل از لحظه ورود تا زمانی که از آن خارج شوید چیزی برای دیدن و لذت بردن دارد.

هتل پرزیدنت آتن «President Hotel»
هتل پرزیدنت آتن «President Hotel»

هتل ملیا آتن «Melia Athens»

یکی از بهترین هتل های آتن که در یک موقعیت عالی قرار دارد هتل ملیا می باشد. این هتل دارای بهترین امکانات تفریحی و اقامتی است و با بهترین وسایل مدرن و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل ملیا با رنگ های متنوع و روشن طراحی شده اند و بهترین نقاشی های هنرمندان یونانی بر روی دیوارها نصب شده است. سیستم تهویه هوشمند، مینی بار، تلویزیون، حمام های مجزا، لوازم بهداشتی، مبلمان و بسیاری موارد دیگر از امکانات این اتاق ها می باشد. در این هتل رستوران های متنوعی وجود دارند که بهترین غذاها و میان وعده ها را سرو می کنند. در کافه این هتل می توان بهترین قهوه های یونانی را نوش جان کرد. در این هتل می توان به مرکز تناسب اندام بروید کمی ورزش کنید و یا اینکه به استخر رو باز در طبقه آخر هتل بروید و ساعاتی را به تفریح و ورزش بپردازید.

هتل ملیا آتن «Melia Athens»
هتل ملیا آتن «Melia Athens»

هتل او اند بی آتن بوتیک «O&B Boutique Hotel»

هتل او اند بی در نزدیکی بناهای تاریخی قرار دارد و به راحتی می توان به سایر نقاط رفت و آمد داشت. اتاق های این هتل بسیار شیک و راحت هستند و از دکوراسیونی با رنگ های روشن برخوردار می باشند. این هتل یکی از هتل های آتن است که در رستوران آن بهترین غذاها با بهترین شرایط سرو می شود. کارکنان و کارمندان این هتل بسیار مهربان و دلسوز هستند و در هر ساعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند. این یکی از هتل های آتن است که در فاصله کمی از معبد زئوس، تئاتر اودئون، تپه فیلوپاسوس و .. قرار دارد.

هتل او اند بی آتن بوتیک «O&B Boutique Hotel»
هتل او اند بی آتن بوتیک «O&B Boutique Hotel»

هتل اسکیل سوئیتز آتن «Scale Suites»

یکی از هتل های آتن که در منطقه ای بسیار آرام قرار دارد هتل اسکیل می باشد. این هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار دارد و به راحتی قابل دسترس می باشد. این هتل دارای سوئیت های بسیار مجلل و زیبا می باشد که از بهترین دکوراسیون برخوردار هستند. هر وقت دلتان بخواهد می توانید در آشپزخانه مجهز این سوئیت ها آشپزی کنید و لذت ببرید. در این هتل در هر ساعتی از شبانه روی می توانید از چشم اندازهای شهر بازدید کنید. برای صرف غذا می توانید به رستوران محلی بروید و از بهترین غذاها نوش جان کنید.

هتل اسکیل سوئیتز آتن «Scale Suites»
هتل اسکیل سوئیتز آتن «Scale Suites»

هتل آپارتمان آتن لوتوس «Athens Lotus Apartments»

 یکی دیگر از هتل های آتن که 4 ستاره می باشد هتل لوتوس است. این هتل دارای یک فضای بسیار بزرگ و جادار می باشد. موقعیت عالی این هتل باعث جذب گردشگران به آن می شود و به راحتی می توان به سایر نقاط رفت و آمد داشت. در واحدهای این هتل آپارتمانی بهترین اتاق ها یافت می شود که دارای طراحی عالی هستند. برای صرف غذا مسافرین می توانند به رستوران هایی که در اطراف این هتل آپارتمانی قرار دارند برود و از بهترین غذاها میل کنند.

هتل آپارتمان آتن لوتوس «Athens Lotus Apartments»
هتل آپارتمان آتن لوتوس «Athens Lotus Apartments»

هتل کوکو مات آتنز «Coco-Mat Athens Hotel»

یکی دیگر از هتل های آتن، هتل کوکو می باشد که دارای طراحی بسیار شیک و مدرن است. این هتل با وسایل چوبی طراحی شده است. تمامی اتاق های این هتل دارای بهترین امکانات هستند. هتل کوکو مات بخاطر وجود تشک های بسیار مجهز و راحت معروف است و به خود می بالد. در این اتاق ها قهوه ساز، مینی بار، مبلمان های شیک، تلویزیون و .. وجود دارد. در طبقه هفتم این هتل یک تراس فوق العاده زیبا وجود دارد و چشم اندازه منحصربفرد از شهر را دارد. در این مکان می توان ساعت ها نشست و از مناظر اطراف لذت برد.

هتل کوکو مات آتنز «Coco-Mat Athens Hotel»
هتل کوکو مات آتنز «Coco-Mat Athens Hotel»

هتل آتنز واز «Athens Was Hotel»

هتل های آتن دارای بهترین امکانات روز و مدرن هستند و هتل آتنز واز پر از زرق و برق و زیبایی است. این هتل از جمله هتل های آتن است که دارای یک محیط بسیار جذاب و دوست داشتنی برای مهمانان می باشد. می توان بر روی پشت بام این هتل رفت و از منظره آکروپلیس و کوه لیکابتوس دیدن کرد. اتاق ها این هتل نیز بسیار مجهز هستند و دارای یک بالکن اختصاصی می باشند. در رستوران این هتل می توان بهترین غذاها را میل کرد و بهترین کارکنان در این هتل خدمات رسانی می کنند. هتل های آتن دارای بهترین امکانات روز می باشند و بهترین خدمات در آنها برای مسافرین و گردشگران ارائه می شود. مسافرین شهر با اقامت در هتل های آتن می توانند یک خاطره بیادماندنی از شهر را در ذهن خود ثبت کنند. بیشتر هتل های آتن در موقعیت عالیی قرار دارند و دسترسی به سایر مکان ها آسان است. با اقامت در بهترین هتل های آتن می تواند تجربه ای منحصر بفرد از سفر خود داشت.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط یونان، وقت سفارت یونان ، ویزای یونان ، تور یونان و تور اروپا میباشد.88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!