تور نمایشگاهی استونی | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنما

تور نمایشگاهی استونی | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنما

تور‌های نمایشگاهی استونی، باهدف‌شناساندن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور استونی برگزار می‌شود. این کشور توسعه‌یافته با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به …

راهنمای تور های نمایشگاهی استونی

تور‌های نمایشگاهی استونی باهدف‌شناساندن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور استونی برگزار می‌شود. این کشور توسعه‌یافته با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به برگزاری این نوع تور نمایشگاهی استونی اقدام نموده است.

تور نمایشگاهی استونی | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنما | یوروپ تورز

استونی را بهتر بشناسیم

این کشور توسعه‌یافته، یکی از کم‌جمعیت‌ترین کشور‌های اتحادیه اروپایی است. درگذشته این کشور جزء شوری بوده  که در سال ۱۹۹۱ استقلال خود را به دست آورد و عضو اتحادیه اروپا، ناتو و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی شد و توانست به رشد اقتصادی مطلوبی دست یابد.

موقعیت جغرافیایی استونی در شمال شرق اروپا است که از غرب به دریای بالتیک، از شمال به خلیج فنلاند، از شرق به روسیه و از جنوب به لتونی محدود می‌شود، این کشور ۲۲۲۲ جزیره از دریای بالتیک را دربردارد. این کشور تابستان‌های ملایم و زمستان‌های سردی دارد، مساحت آن به‌اندازه استان آذربایجان شرقی است.

شهر تالین پایتخت استونی می‌باشد که علاوه بر این تالین قدیمی‌ترین پایتخت اروپا شمالی نیز می‌باشد. این شهر بیش‌ترین شرکت‌های نوپا را دارد و حمل‌ونقل عمومی آن رایگان است که از پردرآمدترین شهر‌های این کشور به شمار می‌رود. تور اروپا و تور استونی فرصت مناسبی برای سفر به این کشور و بازدید از آن است.

پیشروترین کشور دیجیتال دنیا

دسترسی به اینترنت در این کشور  مانند دسترسی به غذا و مسکن از حقوق اولیه بشر به‌حساب می‌آید. بیش از ۱۵ سال است که در شهر تالین اینترنت بی‌سیم رایگان فعال است. این کشور آزادترین شبکه اینترنتی دنیا را دارد. علاوه بر اینترنت بی‌سیم، زندگی دیجیتالی مردم این شهر از زمان تولد آغاز می‌شود، به این صورت که کد یازده‌رقمی دیجیتالی که دربردارنده کد‌های شناسنامه، دفترچه بیمه و کارت ملی است. این کارت به‌صورت USB به کامپیوتر متصل می‌شود.

در مدارس ابتدایی، دانش‌آموزان برنامه‌نویسی را آموزش می‌بینند و انجام کار‌های اداری، اینترنتی صورت می‌گیرد. در این کشور ارزش امضا دیجیتال مشابه امضا روی کاغذ است.   در سال ۲۰۰۵ استونی‌ها اولین ملتی بودند که انتخابات آنلاین داشتند.

جاذبه‌ های گردشگری استونی

جزیره تاریخی هشت‌هزارساله ساارما، ساحل پیریتا، بالون تالین را می‌توان از جاذبه‌های گردشگری این کشور دانست.

محله‌های قدیمی در این کشور هویت خود را در کنار استفاده از امکانات مدرن حفظ کردند. کوچه‌های تودرتو، خیابان‌های سنگفرش شده، خانه‌های رنگارنگ، ساختمان‌هایی به سبک گوتیک و… این شهر را دوست‌داشتنی کرده است. بازدید از محله‌های قدیمی قرون‌وسطایی شگفت‌انگیز شهر تایوان به ما این آگاهی را می‌دهد که چطور بتوانیم از سبک زندگی گذشتگان که به‌دوراز فنّاوری‌های امروزه بوده است، الگو بگیریم و استرس‌های روزمرگی را بهتر مدیریت کنیم.

سفر به این شهر در زمستان به‌ویژه کریسمس بسیار جذاب است. رستوران‌ها، کافه‌ها و موزه‌ها تاریخ استونی را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این  کلیسا ارتدوکسی مکانی مذهبی در تالین است که طراحی آن توسط استاد آکادمی هنر به نام مایکل پروبراژنسکی انجام‌شده است.

تور نمایشگاهی و شرایط شرکت در تور های نمایشگاهی استونی

تور‌های نمایشگاهی استونی به‌منظور بازدید از نمایشگاهی با موضوع خاص برگزار می‌شود و منجر به بازدید از شهر یا کشور میزبان می‌گردد. تور نمایشگاهی استونی افراد زیادی از مشاغل مرتبط با موضوع نمایشگاه را مجاب می‌کند تا از نمایشگاه بازدید کنند و درنتیجه گسترش فعالیت‌های اقتصادی و ارتقا سطح دانش را دربی دارد.

به‌منظور شرکت در تور نمایشگاهی استونی، دریافت ویزای ملی کشور و یا شینگن ضروری است. داشتن  دعوت‌نامه نمایشگاهی و ارائه آن به سفارت فنلاند در تهران (نبود سفارت استونی در ایران)، گرفتن ویزا را راحتر می‌کند. ویزای تور نمایشگاهی استونی معمولاً ۱۴ روزه است و برای اخذ آن ۱۰ روز زمان لازم است. پس از اخذ ویزا می‌توانید با تور اروپا و تور استونی به این کشور سفر کرده و در نمایشگاه شرکت کنید.

نمونه‌ هایی از تور های نمایشگاهی استونی

در زیر به چند مورد از نمایشگاه‌های این کشور اشاره‌ شده است.

نمایشگاه موزه دریایی

تور‌های نمایشگاهی استونی موزه دریایی با نمایش گسترده‌ای از مدل‌های کشتی‌های استونی ۱۰۰ ساله از ۱۹۱۸ تا ۲۰۱۸ در آب‌ها برپاست. حوادث دراماتیک از تولد استونی تا صدسالگی آن در سرنوشت کشتی‌ها منعکس‌شده است. کشتی‌های مسافرتی، کشتی‌های جنگی، قایق‌های تجاری و قایق‌های بادبانی، بخار و…   وجود دارد. این نمایشگاه به افرادی که کار، مطالعه و یا سفر در کشتی‌های قابل‌توجهی داشتند، اختصاص داده‌شده است.

مرکز علمی AHHAA

AHHAA شریک بین‌المللی شناخته‌شده در چندین سازمان است. در حال حاضر AHHAA جزء مرکز علمی Nordistr Forbund (NSCF) است و عضو هیئت‌مدیره شبکه‌های اروپایی علوم و مراکز علمی (ECSITE) است. علاوه بر این، AHHAA عضو فعال انجمن علمی اروپا (EUSEA) و انجمن بین‌المللی Planetarium (IPO) است.

AHHAA و یک شریک فعال در پروژه‌های مختلف بین‌المللی مانند PLACES، همکاری بین ۶۹ شهر از سراسر اروپا را دارد که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ ادامه داشته است. کار AHHAA در سراسر پروژه   Tartu، عنوان \”شهر فرهنگ اروپا علمی\” را به دست آورده است.

نمونه‌ هایی از تور های نمایشگاهی استونی | یوروپ تورز

تور‌های نمایشگاهی استونی دائمی با عنوان طبیعت و برگزاری کارگاه آموزشی علمی تخلیلی و  زمین‌شناسی در این مرکز، مکان دیدنی را برای گردشگران فراهم نموده است. از ویژگی دیگر این مرکز علمی، فروشگاه هدیه است که هدایای علمی دارد.

زمان بازدید دوشنبه و شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۹ و چهارشنبه ۱۰ تا ۲۰ می‌باشد.

نمایشگاه الکترونیکی

تور‌های نمایشگاهی استونی با عنوان نمایشگاه الکترونیکی استونی، مروری بر جامعه الکترونیکی کشور استونی است و از بخش‌هایی نظیر دولت الکترونیک، هویت الکترونیکی، توانایی همکاری، امنیت و ایمنی، مراقبت‌های بهداشتی، کسب‌وکار امور مالی و… تشکیل‌شده است. این نمایشگاه  پیوندی بین رهبران سیاسی، مدیران شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و رسانه‌های بین‌المللی و ارائه‌دهندگان خدمات فناوری برقرار می‌کند که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

به هنگام ثبت‌نام، تاریخ و زمان پیشنهادی خود را از بازدید نمایشگاه اعلام می‌دارید.   زمان بازدید از بخش کتاب‌های الکترونیکی نمایشگاه اتریش دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۷ است که این بازدید ممکن است تا ۳ روز کاری زمان ببرد. تور اروپا و تور استونی فرصت مناسبی برای سفر به این کشور و شرکت در این نمایشگاههاست است.

موزه ملی جدید

ساختمان‌های این موزه مدرن و با قطعاتی از گذشته این کشور بناشده است. در این موزه دیدنی‌ها، شنیدنی‌ها، خواندنی‌ها و لمس کردن چیز‌های بسیاری برای تمام سنین دارد. موزه ملی قدیم در سال ۱۹۰۹ تأسیس‌شده بود و در حال حاضر با مکان، شکل و محتوی جدید در سال ۲۰۱۶ افتتاح گردید.

این موزه در دو مکان نمایشگاه‌های دائمی و نمایشگاه‌هایی که در استونی، انگلیس و روس برپاست.

جشنواره غذا های خیابان تالین و هنرمندان خیابانی

تور‌های نمایشگاهی استونی باعنوان غذا به‌صورت جشنواره غذای خیابان تالین یک رویداد غذایی بین‌المللی خیابانی است که افراد را به آخرین روند غذا معرفی می‌کند. جشنواره غذا‌های خیابانی غذاخوری‌ها، کافه‌های پاپ آپ، رستوران‌های و سرآشپز‌های برتر را نیز ارائه می‌دهد. این رویداد بر غذا‌های خیابانی استونی و طعم‌های جدید آن تمرکز خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی هنرمندان خیابانی TaDaa،   نزدیک به ۵۰ هنرمند از استونی و خارج از کشور به ارمغان می‌آورد. در طول دو روز، مهمانان می‌توانند ۴۰ ساعت سرگرمی توسط هنرمندان خیابانی، نوازندگان، هنرمندان سیرک و آتش، و همچنین دیگر هنرمندان، لذت ببرند.

تاریخ برگذاری تور های نمایشگاهی استونی

از میان تور نمایشگاهی بسیاری که در کشور استونی برگزار می‌شود در زیر به چند مورد از تقویم تور‌های نمایشگاهی استونی با عنوان طبیعت اشاره می‌نماییم.

استونی کشور‌ایده‌آلی برای مشاهده طبیعی‌ترین، تماشایی‌ترین مهاجرت پرندگان مهاجر است. این تور‌ها در فصل‌هایی از سال برگزار می‌شود.

تور فصل پاییزی با تمرکز بر مهاجرت صد هزار پرنده که به مناطق شمالی از مکان پرورش‌یافته خود هستند که به‌صورت گروهی حرکت می‌کنند. در سواحل غربی ممکن است شاهد بسیاری از گونه‌ها باشیم ازجمله گونه عقاب سفید اقیانوسی و پستاندارانی چون گربه وحشی، گوزن قرمز و…

هزینه این تور پاییزی حدود ۱۹۵۰ یورو است و در اکتبر ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

تور زمستانی استونی تور‌های پرنده و حیوانات و حیات‌وحش باهدف ارائه بهترین شانس برای دیدن پرندگان و حیوانات وحشی در فضایی آرام با بهترین اقامت در هر منطقه برگزار می‌شود. زمان این تور از طریق توییتر به‌روزرسانی می‌شود.

با توجه به این‌که بزرگ‌ترین منطقه زمستانی در جهان، در سارامانی استونی قرار دارد در تور بهاری تماشای پرندگانی است که در ماه دسامبر وارد ساراما استونی می‌شوند و در ماه‌آوریل آنجا را ترک می‌کنند. در پایان ماه مارس، بهار شاهد درختچه‌هایی در پارک ملی استونی است. هزینه این تور حدود ۲۲۹۰ دلار می‌شود.

نمونه دیگر از تور‌های نمایشگاهی استونی تور دوچرخه‌سواری گردش بالتیک است. این تور از ۲۱ آگوست ۲۰۱۸ به مدت ۷۷ روز در استونی برگزار می‌شود.

تور‌های نمایشگاهی استونی با عنوان کنسرت‌های استونی در سراسر این کشور در شمال، غرب، جنوب و تالین برگزار می‌شود، برای نمونه جشنواره آواز ۲۰۱۸ تالین ۱۶ ژوئن برگزار می‌شود.

شرایط گرفتن دعوت‌ نامه تور های نمایشگاهی استونی

مهم‌ترین مسأله برای متقاضیان ویزا این است که برنامه سفر خود را صادقانه و واضح ارائه دهند و درخواست فرم ویزا را با اطلاعات تماس خود و آدرس اولین اقامت در استونی پر کنند. همچنین لازم است اسنادی را که اهداف سفر ( تور‌های نمایشگاهی استونی ) را تائید می‌کنند، ارائه دهند.

اسنادی برای تمکن مالی متقاضی ارائه گردد و منابع مالی کافی برای هزینه‌های سفر، شامل اقامت و… را ثابت کند.

علاوه بر این کنسول حق درخواست متقاضی ویزا و یا فرد و یا سازمان مربوطه را برای ارائه توضیحات کتبی نیاز به ویزا ارائه می‌دهد. همچنین کنسول می‌تواند مدارک را تائید کند. بلیت‌های بازگشت، مدارک اشتغال، مدارک املاک در کشور محل اقامت، مدارک روابط با کشور اقامت (روابط خانوادگی، وضعیت حرفه‌ای و… )

شرایط گرفتن دعوت‌نامه برای کسب‌وکار مسافرت: تأییدیه نوشته‌شده از شرکت سازمان‌دهی جلسه، کنفرانس و غیره؛ دعوت‌نامه / بلیت به یک نمایشگاه یا سمینار؛ اسنادی که وجود روابط تجاری را اثبات می‌کند یا ارتباط متقاضی را در یک شرکت یا وضعیت آن گواهی می‌کند.

شرایط گرفتن دعوت‌نامه برای سفر شخصی: مدارک تأیید محل اقامت (رزرو هتل، نامه یا‌ایمیل که تأیید می‌کند که گیرنده اجازه اقامت برای متقاضی ویزا را می‌دهد)؛ بسته سفر و کپی بلیت سفر نیاز است.

شرایط گرفتن دعوت‌ نامه تور های نمایشگاهی استونی | یوروپ تورز

سوالات متداول تور نمایشگاهی استونی

اینترنت در کشور استونی به چه شکل است؟

دسترسی به اینترنت در این کشور  مانند دسترسی به غذا و مسکن از حقوق اولیه بشر به‌حساب می‌آید. بیش از ۱۵ سال است که در شهر تالین اینترنت بی‌سیم رایگان فعال است.

تور های نمایشگاهی استونی به چه شکلی است؟

تور‌های نمایشگاهی استونی به‌منظور بازدید از نمایشگاهی با موضوع خاص برگزار می‌شود و منجر به بازدید از شهر یا کشور میزبان می‌گردد.

از نمونه های تور نمایشگاهی استونی میتوان به چه نمایشگاهایی اشاره کرد؟

نمایشگاه موزه دریایی، مرکز علمی AHHAA، نمایشگاه الکترونیکی و موزه ملی جدید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!