تور فرانسه بلژیک | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور فرانسه بلژیک | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور فرانسه بلژیک، تور فرانسه بلژیک برای کسانی که به گردشگری علاقه دارند یک رویا خواهد بود چرا که این دو کشور جاذبه‌های گردشگری فراوان و آثار طبیعی بسیاری را …

راهنمایی و معرفی کامل تور فرانسه بلژیک

تور فرانسه بلژیک برای کسانی که به گردشگری علاقه دارند یک رویا خواهد بود چرا که این دو کشور جاذبه‌های گردشگری فراوان و آثار طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده‌اند. همچنین اماکن زیبا و دیدنی این شهر‌ها باعث ترغیب شدن به این سفر می‌شود در ادامه به بررسی دقیق‌تر این شهر‌ها ومناطق دیدنی آن‌ها پرداخته ایم.

درباره بلژیک

بلژیک یکی از کشور‌های کهنسال و قدیمی است که پیدایش تمدن در این کشور به دوران قبل از مسیحیت می‌رسد. دین بیشتر مردم بلژیک، مسیحی است و پس از مسیحیت دین محبوب بعدی، اسلام می‌باشد. کشور بلژیک آب و هوای معتدل همچنین مناطق تاریخی گردشگری فراوانی دارد به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است، همچنین فرهنگ مردم بلژیک و آثار طبیعی این کشور نیز نباید از قلم بیفتد.

بیش از نصف مردم بلژیک با زبان هلندی حرف می‌زنند و پس از آن کمتر از نصف مردم آن را فرانسوی زبان‌ها تشکیل داده‌اند و تعداد ناچیزی به زبان آلمانی حرف می‌زنند. اما جهت سفر به این کشور فهمیدن و حرف زدن زبان انگلیسی کافی است چرا که مردم آن آشنایی کامل به زبان انگلیسی دارند.

تور بلژیک

تور فرانسه بلژیک به شما کمک خواهد کرد که بدون توجه به مسائل سفر با خیالی آسوده به سفر خود ادامه دهید. تور فرانسه بلژیک به این دلیل اسم دو کشور را کنار هم آورده است که به دلیل همسایه بودن دو کشور تور فرانسه بلژیک به صورت یک تور در نظر گرفته می‌شود. تور فرانسه بلژیک تمامی امکانات لازم جهت اقامت آسوده را برای شما فراهم خواهد کرد همچنین با برنامه‌ریزی درست و دقیق، روز و ساعت حرکت یا بازدید مناطق کشور را تعیین خواهد کرد.

تور فرانسه بلژیک توسط شرکت‌های مسافربری معتبر انجام می‌شود و قطعا تور فرانسه بلژیک امکان بازدید تمام مناطق دیدنی این دو کشور را برایتان فراهم خواهد کرد. چنانچه قصد ملحق شدن به تور فرانسه بلژیک را دارید، با مراجعه به وب سایت شرکت معتبر مسافربری اقدام به خرید بلیط  و شرایط سفر را مطالعه نمائید.

نقاط گردشگری بلژیک

کشور بلژیک به دلیل تاریخی بودن، نقاط گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. از شهر‌هایی که هر ساله پذیرای جمع انبوهی از گردشگران است شهر بروکسل را می‌توان نام برد که موزه‌های مهم کشور در این شهر قرار دارد. تور فرانسه بلژیک حتما امکان بازدید از این موزه‌ها را فراهم خواهد کرد. شهر‌های دیگری نیز مانند شهر گنت و لوون جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری دارند که از جاذبه‌های گردشگری گنت می‌توان به قلعه گراون استین و همچنین برج ناقوس اشاره کرد.

همچنین شهر لوون جاذبه‌هایی از قبیل کلیسای سنت پیتر و تالار لوون را در خود جای داده است که مورد توجه تور فرانسه بلژیک قرار گرفته و حتما از این اماکن بازدید خواهد کرد چرا که قدمت تاریخی آنها به قرون وسطی باز می‌گردد و زیبایی هریک از این مناطق غیر قابل وصف است. از جاذبه‌های طبیعی بلژیک نیز می‌توان به دره موس اشاره کرد که هرساله مسافرین تور فرانسه بلژیک از این دره دیدن می‌نمایند.

بازار و سوغاتی بلژیک

بازار به یکی از مراکز مهمی تبدیل شده است که گردشگران تمایل به گردش در این منطقه و خرید سوغاتی دارند. تور فرانسه بلژیک با توجه به خواسته مسافرین امکان بازدید از بازار را نیز فراهم کرده است. از مهم‌ترین بازار‌های بلژیک که در بروکسل واقع است بازار Rue Neuve را می‌توان نام برد.

این فروشگاه به فروش محصولات اورجینال با برند‌های خاص و برتر معروف است. بازار دیگر بروکسل بازار وستلند (Westland Shopping) است که همه نوع سوغاتی و لوازم در این بازار به فروش می‌رسد و حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. مسافرین تور فرانسه بلژیک حتما به خرید سوغاتی اهمیت بسیاری خواهند داد. از سوغاتی‌های بلژیک می‌توان به آبجو‌های مخصوص و شکلات‌های ویژه و خوش طعم آن اشاره کرد.

بازار و سوغاتی بلژیک | یوروپ تورز

بهترین هتل بلژیک

از مواردی که حتما مورد توجه گردشگران قرار خواهد گرفت هتلی است که در آن اقامت می‌کنند. امکانات هتل و نزدیکی آن به مراکز گردشگری و مرکز شهر یکی از مواردی است که حتما باید در تور فرانسه بلژیک رعایت شود. معمولا تور فرانسه بلژیک مسافرین خود را به هتل وارویک (warwick Hotel) که در مرکز شهر بروکسل واقع شده و به مراکز گردشگری و همچنین بازار این شهر نزدیک است هدایت می‌کند.

هتل 5 ستاره وارویک 6 طبقه داشته و دارای 267 اتاق می‌باشد که مسئولین تور فرانسه بلژیک شما را به اتاق خودتان هدایت خواهند کرد. از خدمات و امکاناتی که این هتل دارد می‌توان به چند زبانه بودن کارکنان، اینترنت بی‌سیم، پذیرش شبانه روزی، اتاق‌های تمیز و به روز، رستوران با غذا‌های محلی و همچنین باشگاه تناسب اندام اشاره کرد.

موزه‌ های بلژیک

موزه‌های بسیاری در سطح شهر بروکسل در حال فعالیت هستند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موزه ساز‌های موسیقی اشاره کرد. در این موزه بیش از 7 هزار ساز موسیقی تاریخی وجود دارد که حتما از دیدن آن‌ها شگفت زده خواهید شد. از موزه‌های دیگر شهر بروکسل می‌توان به خانه ویکتور هورتا اشاره کرد. ویکتور هورتا هنرمندی بوده است که به تولید لوازم هنری مشغول بوده است.

همچنین خانه ویکتور هورتا به دست خود هورتا طراحی شده است که ساخت قدیمی منحصر به فرد آن حتما توجه شما را جلب خواهد کرد. در تور فرانسه بلژیک حتما یکی از مناطقی که مورد مشاهده قرار می‌گیرد موزه هورتا خواهد بود. همچنین موزه علوم طبیعی بلژیک نیز مورد توجه مسافرین تور فرانسه بلژیک قرار خواهد گرفت چرا که فسیل دایناسور‌های خشکی و آبی در این موزه نگهداری می‌شود و قطعا ارزش دیدن خواهد داشت.

پارک‌ های بلژیک

پارک یکی از مکان‌هایی است که حتما در تور فرانسه بلژیک امکان بازدید و استفاده از این مکان برای مسافرین امکان خواهد داشت. بهترین و مشهور‌ترین پارک بلژیک، پارک لئوپارد بروکسل می‌باشد. این پارک در کنار پل هانری اسپاک و در داخل میدان اروپا واقع شده است که امکان استفاده آن برای عموم آزاد است. موسسه علوم طبیعی نیز در داخل این پارک بنا شده است.

از مواردی که این پارک را منحصر به فرد کرده است تالاب‌های وسیع آن می‌باشد. همچنین درخت‌ها و گیاهان این پارک از گونه‌های نادر در دنیا به شمار می‌روند. پارک بروکسل بزرگترین پارک به حساب می‌آید که مسافرین تور فرانسه بلژیک حتما در این پارک توقف خواهند کرد چرا که در این پارک جشن‌های متنوعی برگزار می‌شود و مردم زیادی از آن استقبال می‌کنند. همچنین در این پارک یک تئاتر جهت استفاده عموم تعبیه شده است.

درباره فرانسه

تور فرانسه بلژیک یکی از تورهایی است که تمامی انتظارات مسافرین را برآورده خواهد کرد چرا که کشور فرانسه پر از مراکز گردشگری و همچنین در دل خود آثار طبیعی بسیاری جای داده است و به همین منظور به عنوان قطب گردشگری اروپا نیز محسوب می‌شود. پاریس پایتخت فرانسه، مناطق دیدنی بسیاری در خود جای داده است و هر ساله گردشگران بی‌شماری به این شهر سفر کرده و از اماکن گردشگری آن دیدن می‌نمایند.

تور فرانسه بلژیک امکان سفر به این شهر را راحت‌تر کرده و به راحتی می‌توانید اقدام به مسافرت به این شهر زیبا بکنید. کلیساها و قلعه‌های شهر های فرانسه و همچنین برج ایفل شهر پاریس از مواردی است که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و حتما در تور فرانسه بلژیک شاهد آن خواهید بود.

تور فرانسه

تور فرانسه بلژیک به منظور بالا بردن فرهنگ گردشگری اقدام به ثبت نام مسافرین می‌کند و هر ساله چندین تور به این دو کشور از ایران اعزام می‌شوند. مناطق گردشگری فرانسه سبب جلب توجه گردشگران گشته و آن‌ها را به مسافرت به این شهر ترغیب می‌کنند.

تور فرانسه بلژیک حتما برای شما لذت بخش خواهد بود چرا که کشور فرانسه به عنوان قطب گردشگری جهان شناخته می‌شود و شهر پاریس یکی از شهرهایی است که همه اسم آن را شنیده‌ایم و قطعا خاطره خوبی برایتان خواهد ساخت. تور فرانسه بلژیک تمامی عوامل را در نظر گرفته و با رعایت شرایط سنی و همچنین علایق مسافرین سعی در برآورد آن‌ها خواهد داشت. همچنین می‌توانید با راهنمایی گرفتن از مسئولین که شهرها را به خوبی بشناسند از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

نقاط گردشگری فرانسه

کشور فرانسه نقاط گردشگری بسیاری را در دل خود جای داده است از جمله این مناطق می‌توان به قلعه چنانسی اشاره کرد که قلعه پادشاهان زیادی بوده است و روی رودخانه چر بنا شده است.  مرمت‌های این بنا آن را زیباتر کرده است. همچین دره وردن را می‌توان نام برد که رودخانه وردن به زیبائی این دره افزوده است. آب زلال و شفاف این رودخانه منحصر به فرد بوده و استفاده از قایق‌ها و جت در این رودخانه به هیجان آن می‌افزاید.

از مناطق دیگری نیز که مورد توجه تور فرانسه بلژیک قرار می‌گیرد روستای ویر است چرا که خیابان‌های این روستا با گل تزئین شده‌اند و فضای زیبائی که ایجاد می‌کند قطعا تکرار نشدنی خواهد بود. از دیگر مناطقی که همه از آن آشنایی دارند برج ایفل است که به عنوان نماد پاریس از آن یاد می‌شود. گردشگران می‌توانند از طریق پله یا آسانسور به برج این بنا بروند و شهر را از بالا تماشا کنند.

بازار و سوغاتی فرانسه

بازار‌های معروف فرانسه در پایتخت یعنی پاریس واقع شده‌اند که از مهم‌ترین بازارهای پاریس می‌توان به بازار خیابان شانزلیزه اشاره کرد که فروشگاه‌های آن بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را به فروش می‌رسانند. در این خیابان تمامی برند‌های معروف جهان شعبه دارند و گردش و خرید در این منطقه بسیار لذت بخش خواهد بود. معروف‌ترین فروشگاه شهر پاریس را فروشگاه لافایت می‌نامند که ساخت منحصر به فرد ساختمان آن نیز مورد توجه تور فرانسه بلژیک قرار می‌گیرد.

همچنین کالاهای این فروشگاه همگی از برندهای معروف بوده و قیمتی به مراتب بالاتر دارند. از سوغاتی‌های فرانسه می‌توان به شکلات‌ها و شیرینی‌های ماکرون اشاره کرد همچنین عطر و ادکلن این کشور از جنس مرغوب بوده و یکی از سوغاتی‌های فرانسه به شمار می‌رود. یکی دیگر از سوغاتی‌های این کشور زیبا که مختص شهر پاریس است، برج ایفل را می‌توان نام برد حتما جاکلیدی و مجسمه ایفل یاد و خاطره تور فرانسه بلژیک را در ذهنتان نگه خواهد داشت.

بازار و سوغاتی فرانسه | یوروپ تورز

بهترین هتل فرانسه

کشور فرانسه چون مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است به همین دلیل هتل‌های بسیاری در سطح این کشور جهت اقامت مسافرین تعبیه شده‌اند از جمله بهترین هتل‌های شهر پاریس می‌توان هتل ریتز را نام برد. هتل ریتز به دلیل نزدیکی به مراکز دیدنی پاریس مورد توجه بسیاری از گردشگران و همچنین تور فرانسه بلژیک قرار گرفته است.

این هتل5 ستاره تمامی امکانات جهت اقامت راحت مسافرین را فراهم خواهد کرد. از خدمات و امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به استخر، سونا و جکوزی به همراه ماساژ مسافرین، رستوران و کافی شاپ، باشگاه تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم، پذیرش شبانه روزی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. هتل‌های زیبا و دیگری نیز در سطح این شهر آماده ارائه خدمات به تور فرانسه بلژیک می‌باشند.

موزه‌ های فرانسه

یکی از برترین موزه‌های جهان در شهر پاریس فرانسه واقع شده است؛ اسم این موزه لوو می‌باشد که قبلا یکی از کاخ‌های فرانسه بوده است و بعدها به موزه تبدیل شده است. تمامی آثار قدیمی معروف جهان در این موزه نگهداری می‌شود و حتما در تور فرانسه بلژیک از این موزه دیدن خواهید کرد. هر نوع لوازم قدیمی و مجسمه‌های مربوط به دوران پیش از تاریخ در این موزه یافت خواهد شد چرا که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین آثار جهان در این موزه نگهداری می‌شود. از مهم‌ترین آثار این موزه می‌توان به مونالیزا، گاو بالدار، لوح پیروزی نارام سین، بخش‌های بسیاری از تخت جمشید، بز بالدار طلا و بسیاری آثار دیگر اشاره کرد.

پارک‌ های فرانسه

از مهم‌ترین پارک‌هایی که مورد توجه تور فرانسه بلژیک نیز قرار می‌گیرد باغ تویلری می‌باشد که بزرگترین پارک پاریس به حساب می‌آید. نمای زیبای پارک و همچنین مجسمه‌های احداث شده در این پارک و چمن‌هایی که همیشه به خوبی حفظ می‌شوند مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. از دیگر پارک‌های پاریس، می‌توان به پارک مونسو اشاره کرد که تنوع در آن سبب جلب رضایت کامل و لذت بردن مسافرین تور فرانسه بلژیک خواهد شد. این پارک درختانی به سن و سال 200 سال دارند که فضای بسیار مناسبی را جهت گشت و گذار ایجاد کرده است.

نکات قابل توجه در تور فرانسه بلژیک

جهت ثبت نام تور فرانسه بلژیک اقداماتی لازم است که حتما باید به آن‌ها توجه کنید. در ابتدا باید به یک شرکت مسافربری معتبر مراجعه کرده و مراحل انجام کار را به طور کامل جویا شوید. قبل از سفر خود پول مورد نیاز خود را به یورو تبدیل کرده و با خیالی آسوده به سفر اقدام کنید. جهت تور فرانسه بلژیک امکان دریافت چک به عنوان ضمانت از شما وجود خواهد داشت چرا که برگشت شما به کشور را تضمین کند. همچنین از طریق شرکت‌های مسافربری اقدام به ویزا کرده و مراحل بعدی سفر را طی کنید. همچنین قبل از سفر حتما مناطق گردشگری بلژیک و فرانسه را به خوبی بشناسید تا از سفر خود نهایت بهره را ببرید.


سوالات متداول تور فرانسه بلژیک

امکانات تور فرانسه بلژیک چگونه است؟

تور فرانسه بلژیک تمامی امکانات لازم جهت اقامت آسوده را برای شما فراهم خواهد کرد همچنین با برنامه‌ریزی درست و دقیق، روز و ساعت حرکت یا بازدید مناطق کشور را تعیین خواهد کرد.

دو امر مهم برای تهیه تور فرانسه بلژیک چیست؟

جهت ثبت نام تور فرانسه بلژیک اقداماتی لازم است که حتما باید به آن‌ها توجه کنید. در ابتدا باید به یک شرکت مسافربری معتبر مراجعه کرده و مراحل انجام کار را به طور کامل جویا شوید. قبل از سفر خود پول مورد نیاز خود را به یورو تبدیل کرده و با خیالی آسوده به سفر اقدام کنید.

تور فرانسه بلژیک را میتوان از کجا فراهم کرد و آیا اماکن بازدید از اماکن دیدنی هم هست؟

تور فرانسه بلژیک توسط شرکت‌های مسافربری معتبر انجام می‌شود و قطعا تور فرانسه بلژیک امکان بازدید تمام مناطق دیدنی این دو کشور را برایتان فراهم خواهد کرد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!