بهترین زمان سفر به آلمان چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به آلمان چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به آلمان، آلمان از کشورهای مهم و صنعتی اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان می‌باشد. از بحث‌های مهم در مورد سفر به این کشور …

آلمان از کشورهای مهم و صنعتی اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان می‌باشد. از بحث‌های مهم در مورد سفر به این کشور بهترین زمان سفر به آلمان است که همواره دغدغه گردشگران و متقاضیان سفر به این کشور بوده. شهر بن در گذشته پایتخت این کشور بوده اما امروزه برلین این مقام را دارا می‌باشد. شهر برلین بزرگترین شهر آلمان است این شهر با دارا بودن 3 و نیم میلیون شهروند ساکن در آن، برلین عنوان پر جمعیت‌ترین شهر آلمان را نیز از آن خود کرده.

شاید برای متقاضیان سفر به آلمان جالب باشد که بدانند کشور آلمان در مجموع با 10 کشور هم مرز می‌باشد. به طوری که همسایه‌های غربی آلمان، فرانسه، هلند، لوکزامبورگ و بلژیک هستند و از جنوب با اتریش و سوئیس همسایه است و همسایه‌های شرقی آلمان نیز لهستان و جمهوری چک هستند. دانمارک، دریای بالتیک و دریای شمال هم در شمال آلمان قرار دارند. طبیعت آلمان بسیار زیبا است و همه فصول آن بهترین زمان سفر به آلمان بوده چون همانند ایران چهار فصل می‌باشد و دارای کوهستانهای بلند، جنگل‌های انبوه و سرسبز و دشت‌های وسیع زیبایی می‌باشد.

بهترین زمان سفر به آلمان | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به آلمان در فصول مختلف

بهترین زمان سفر به آلمان چه زمانی است؟ همه وقت! هر فصلی زیبایی‌های خاص خودش را دارد( و البته مشکلاتش را )، بنابراین زمان سفر شما به نوع سفر و فعالیتی که علاقه‌مند هستید انجام دهید بستگی دارد. در اینجا ما نگاهی به چهار فصل آلمان می‌اندازیم تا به شما کمک کنیم درباره بهترین زمان سفر خود به آلمان تصمیم‌گیری کنید.

بهار زمانی فوق العاده برای سفر به آلمان است. پس از یک زمستان سرد و با شروع فصل گرما، سرو غذا در فضای آزاد، ایوان‌هایی پر از شکوفه‌های گیلاس، جشن‌های سنتی ایستر و بازارهای بهاره آغاز می‌شود.

البته تنها دمای هوا نیست که افزایش پیدا می‌کند، بلکه قیمت پرواز‌ها و هتل‌ها نیز بیشتر می‌شود که البته همچنان از بیشترین زمان خود در تابستان کمتر است. اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد بهترین زمان سفر به آلمان از نظر آب و هوایی و بازدید از کارناوال‌های طبیعی است.

تابستان فصل پر بازدید آلمان است. لذت هوای گرم و روزهای آفتابی و طولانی سفر شما را دلپذیر می‌کند سفر تابستانی به آلمان برای کسانی که عاشق آفتاب و نور دلپذیر آن و هوای گرم هستند بهترین زمان سفر به آلمان است اما به یاد داشته باشید که در اواسط تابستان کشور بیشترین میزان بارش خود را خواهد داشت.

در این فصل، فستیوال‌هایی که در هوای آزاد برگزار می‌شوند و همچنین استخرهای روباز و ساحل‌ها، از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توان به آنها پرداخت. البته به یاد داشته باشید که چنین تابستانی با بیشترین افزایش قیمت در هتل‌ها و خطوط هوایی همراه خواهد بود، و همچنین صف‌های جاذبه‌های توریستی می‌تواند بسیار طولانی باشد، پس به یاد داشته باشید که رزرو خود را به موقع انجام دهید.

پاییز هم زمان خوبی برای سفر به آلمان است. جمعیت تابستان به خانه برگشته‌اند بنابراین به همراه دمای هوا، قیمت هتل‌ها و خطوط هوایی نیز کاهش یافته است. تنها استثنا در این کاهش در فستیوال‌های مونیخ است، بنابراین انتظار قیمت بالا در خانه‌ها و پرواز‌ها را داشته باشید.

هر ساله 6 میلیون نفر برای شرکت در فستیوال‌های مونیخ حضور به هم می‌رسانندو آن را بهترین زمان سفر به آلمان می‌دانند ولی شایان ذکر است که قیمت مکان‌های اقامت تا دو یا سه برابر افزایش پیدا می‌کند. بهترین کار این است که برنامه‌ریزی خود را برای شرکت در فستیوال‌ها هر چه زودتر انجام دهید. همچنین ژاکت و شال خود را به همراه داشته باشید زیرا آب و هوای پاییز می‌تواند مرطوب و سرد باشد. اگرچه، سپتامبر و اوایل اکتبر از جمله زمان‌هایی هستند که که می‌توان از آلمان بازدید کرد.

زمستان بهترین زمان سفر به آلمان است برای کسانی که قصد صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود دارند پس از کاهش جمعیت توریست‌ها و همچنین قیمت‌ها در زمستان استفاده کنید البته تعطیلات کریسمس را استثنا بدانید. بازارهای کریسمس آلمان هزاران توریست را از سرتاسر جهان به سمت خود می‌کشند. از بهترین آنها می‌توان از بازار قدیمی درسدن و بازار نورنبرگ نام برد.

پس از یک تعطیلات شلوغ و پر هیجان، همه جا به طور محسوسی آرام می‌شود. نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که زمستان‌های آلمان در حد فریز شدن سرد هستند. با چکمه‌های ضد آب، کاپشن و شال گردن گرم برای آن آماده باشید. از طرفی دیگر، در نظر داشته باشید که هوای سرد تعدادی از ورزش‌های زمستانی از جمله اسکی را با خود به همراه می‌آورد. فصل اسکی آلمان عموما از اواسط کریسمس تا آخر مارچ دایر است و این بهترین زمان سفر به آلمان برای کسانی است که به ورزش‌های زمستانه همچون اسکی علاقه دارند.

بهترین زمان سفر به آلمان در فصول مختلف | یوروپ تورز

برخی از فستیوال‌ های آلمان

  • فستیوال روز کارگر: در روستای باواریا، در این روز مردم گرد هم می‌آیند تا طبق سنت‌های گذشته یک نماد سنتی را با روبان‌های رنگارنگ و فیگورهای حک شده برافرازند. البته این فستیوال در سرتاسر آلمان برگزار خواهد شد و در هامبورگ و برلین جنبه سیاسی بیشتری دارد. زمان این فستیوال اول می‌هر سال است و بهترین زمان سفر به آلمان برای کسانی است که به فستیوال‌ها علاقه دارند.
  • فستیوال رمضان: تنها دونر کباب محبوب نیست که بزرگترین جمعیت مهاجر آلمان به آنجا اضافه کرده‌اند. آلمان حدود 4 میلیون جمعیت مسلمان دارد و رمضان بزرگترین فستیوال سال به شمار می‌رود.
  • فستیوال اپرای مونیخ: این فستیوال که از تابستان 1876 همه ساله برگزار می‌شود، شامل اپرا و دیگر برنامه‌های هنری می‌شود که درتئاتر ملی به نمایش در می‌آیند. زمان این برنامه م ژون و جولای هر سال است.
  • فستیوال بندرگاه هامبورگ: بندرگاه هامبورگ که یکی از بزرگترین بندرگا‌های فعال در جهان است، سالگرد خود را در سه روز بزرگ جشن می‌گیرد. این فستیوال شامل رژه کشتی‌های قدیمی، مسابقه قایق‌ها و حرکات موزون یدک کش هاست. زمان این فستیوال از 10 تا 13 می‌هر سال است و این بهترین زمان سفر به آلمان برای شرکت در این فستیوال است.
  • فستیوال پاییزی مونیخ: هر ساله 6 میلیون نفر برای شرکت در فستیوال‌های مونیخ حضور به هم می‌رسانند و قیمت مکان‌های اقامت تا دو یا سه برابر افزایش پیدا می‌کند. بهترین کار این است که برنامه‌ریزی خود را برای شرکت در فستیوال‌ها هر چه زودتر انجام دهید.

گام اول برای سفر به آلمان

چنانچه تمایل دارید که به عنوان یک گردشگر به کشور آلمان سفر کنید، بهتر آن است که قبل از اخذ ویزای توریستی آلمان، بهترین زمان سفر به آلمان را بدانید و انتخاب کنید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.هنگامی که اقدام برای اخذ ویزای توریستی آلمان می‌کنید بدیهی است که باید مراحلی را بگذرانید تا ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. یکی از این مراحل کامل کردن فرم درخواست ویزای توریستی می‌باشد.

ارائه مدارک لازم به سفارت آلمان برای تکمیل پرونده از دیگر الزامات در این زمینه است. از جمله مدارکی که باید برای اخذ ویزای توریستی کشور آلمان به سفارت تحویل دهید شامل کپی و اصل شناسنامه، کپی و اصل گذرنامه که اعتبار آن حدود 6 ماه باشد، سه قطعه عکس رنگی در اندازهٔ مورد نظر، اسناد شغلی و تحصیلی، مدارک تمکین مالی و گواهی از بانک و همچنین ارائهٔ گزارش مالی حسابتان  ؛است. شما می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت بهترین زمان سفر به آلمان را مشخص کنید.

همچنین تهیه و ارائه دعوتنامه‌ای از طرف خانواده یا آشنایان خود که در کشور آلمان اقامت دائم دارند از مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت برای گرفتن ویزای توریستی آلمان است. توجه داشته باشید که از مدارکتان باید کپی هم بگیرید و به سفارت آلمان تحویل دهید و همچنین باید تمام مدارک به انگلیسی ترجمه شوند سپس به سفارت آلمان تحویل دهید.

لازم است که این نکته را به خوبی به ذهنتان بسپارید که در طول سفر خود، برخی از مدارک اخذ ویزای توریستی آلمان را همراه داشته باشید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. بهتر است برنامه‌ریزی دقیقی برای تهیه مدارک و ارائه آن به سفارتخانه داشته باشید تا بهترین زمان سفر به آلمان را در سال از دست ندهید.

بهترین زمان سفر به آلمان از موضوعات مهم و تاثیرگذار در سفر به این کشور است و لازم به ذکر است از آنجایی که کشور آلمان یکی از اعضای مهم اتحادیه اروپا می‌باشد که شما می‌توانید با دریافت ویزای آلمان برای سفرهای توریستی به دیگر کشور محدوده شینگن نیز سفر داشته باشید. اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که با اخذ ویزای شینگن آلمان شما اجازه فعالیت‌های کاری و یا اشتغال به تحصیل را در این کشور ندارید و در این صورت باید جهت اخذ ویزای کار و یا تحصیلی آلمان اقدام کنید.

گام اول برای سفر به آلمان | یوروپ تورز

در چه صورت مدارک ویزای شما رد خواهد شد؟

هنگامی که اقدام به اخذ ویزای توریستی این کشور می‌کنید و درخواست می‌دهید تا یک سفر توریستی در بهترین زمان سفر به آلمان داشته باشید، کنسولگری آلمان از شما مدارکی را درخواست می‌کند. اگر هرگونه کم و کاست و نقصی در مدارک ارائه شده شما وجود داشته باشد درخواست اخذ ویزای شما رد خواهد شد. به عنوان مثال اگر هر یک از مدارک خواسته شده برای ویزا در مدارک ارائه شده وجود نداشته باشد درخواست شما بدون شک رد خواهد شد یا اگر صفحات پاسپورت شما از یکدیگر جدا باشند و یا اعتبار آن کمتر از 6 ماه باشد نیزبلاشک ویزای توریتی شما رد خواهد شد.

شایان ذکر است که داشتن هر گونه سوء پیشینه و سابقه منفی می‌تواند دلیلی موجه برای رد شدن درخواست شما باشد. ارائه مدارک جعلی و تقلبی نیز از دیگر موارد مهم رد درخواست است. البته فراموش نکنید در صورت نقص مدارک می‌توانید در روزهای کاری از ساعت 10-11:30 صبح کاستی مدارک خود را به قسمت روادید سفرات تحویل دهید.

در چه صورت مدارک ویزای شما رد خواهد شد؟ | یوروپ تورز

سوالات متداول بهترین زمان سفر به آلمان

بهترین زمان سفر به کشور آلمان چه زمانی است؟

همه وقت! هر فصلی زیبایی‌های خاص خودش را دارد( و البته مشکلاتش را )، بنابراین زمان سفر شما به نوع سفر و فعالیتی که علاقه‌مند هستید انجام دهید بستگی دارد.

گام اول برای سفر به کشور آلمان چه زمانی است؟

هنگامی که اقدام برای اخذ ویزای توریستی آلمان می‌کنید بدیهی است که باید مراحلی را بگذرانید تا ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. یکی از این مراحل کامل کردن فرم درخواست ویزای توریستی می‌باشد.

بهترین فستیوال هایی ک در این کشور برگزار کمیشود چه زمانی است؟

فستیوال روز کارگر، فستیوال رمضان، فستیوال اپرای مونیخ، فستیوال بندرگاه هامبورگ و فستیوال پاییزی مونیخ.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!