با بهترین هتل های آلمان آشنا شوید

با بهترین هتل های آلمان آشنا شوید

هتل های آلمان، در همین ابتدا به معرفی بهترین هتل های آلمان می‌رویم. در انتهای این بخش شما لیستی از هتل‌های بی‌نظیر آلمان داشته که می‌توانید به شکل آنلاین …

آلمان به عنوان بزرگ‌ترین کشور اروپا میانی، جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که می‌تواند تجربه یک سفره عالی را برای شما رقم بزند. چه علاقه به طبیعت بکر داشته یا دلتان بخواهد در تاریخ غرق شوید، آلمان بهترین مقصد برای شما خواهد بود؛ اما زمانی که به این کشور رسیدیم، در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟ همراه ما باشید تا در این مطلب به معرفی بهترین هتل های آلمان بپردازیم.

با بهترین هتل های آلمان آشنا شوید | یوروپ تورز

بررسی و معرفی بهترین هتل‌ های آلمان

بدون معطلی، در همین ابتدا به معرفی بهترین هتل های آلمان می‌رویم. در انتهای این بخش شما لیستی از هتل‌های بی‌نظیر آلمان داشته که می‌توانید به شکل آنلاین آن‌ها را رزرو کنید.

هتل میشلبرگر Michelberger برلین

به جرات می‌توان گفت که هتل میشلبرگر (Michelberger Hotel) یکی از مدرن‌ترین هتل‌ها برلین است. این هتل با بهترین امکانات، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل های آلمان شده و توانسته تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به سمت خود جذاب کند.

معماری داخلی این هتل تماما از چوب بوده تا حس طبیعت و احساس تازگی را به مهمانان ارائه کند. در این هتل شما اتاق‌های معمولی و اتاق‌های خاصی را مشاهده می‌کنید که از طراحی پیچیده‌تر و امکانات بیشتری برخوردار هستند و البته به طبع، قیمت بیشتری دارند. رستوران‌های این هتل تماما غذاهای بسیار خوش طعم و ارگانیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجایی که میشلبرگر تقریبا در مرکز شهر قرار دارد، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به گشت و گذار در بخش‌های مختلف برلین بپردازید.

هتل میشلبرگر Michelberger برلین | یوروپ تورز

هتل بل ایپوک Belle Epoque ایالت بادن بادن

ایالت بادن بادن یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در کشور آلمان است. این ایالت معمولا به دلیل حمام‌های آب گرم طبیعی که خاصیت درمانی فوق العاده‌ای دارد، شناخته می‌شود؛ بنابراین چندان دور از ذهن نیز که بهترین هتل‌ها را در خود جای دهد. یکی از انواع این هتل‌ها، بل ایپوک نام دارد. این هتل در واقع خانه‌ای است که در قرن 19‌ام ساخته شده و یک اسکان لوکس را برای شما به همراه خواهد داشت. بل ایپوک به صبحانه‌های بی‌نظیری که برای مهمانان خود تدارک می‌بیند، معروف است. این هتل همچنین خود دارای حمام‌های آب گرم طبیعی بوده که به شما احساس بسیار خوشایندی را القا می‌کند.

هتل بل ایپوک Belle Epoque ایالت بادن بادن | یوروپ تورز

هتل زونه Sonne فوسن

شهر فوسن، دیگر شهر گردشگری و مهم در کشور آلمان است. معمولا افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، علاقه بسیاری به بازدید از قصر نویشواشتین دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم اقامت خود را در یکی از بهترین هتل های آلمان، یعنی هتل زونه بگذرانید. این هتل دارای انواع اتاق خواب‌ها با تم‌های مدرن، تاریخی، رمانتیک یا کلاسیک است که می‌توانید از بین آن‌ها، هر کدام که بابت میلتان بود را انتخاب کنید. چندی از بهترین رستوران‌ها نیز در اطراف هتل زونه قرار دارند که غذاهای بسیار خوش طعمی را ارائه می‌دهند. با اقامت در هتل زونه، می‌توانید زیبایی قصر ویشواشتین را برای خود تداعی کنید.

هتل زونه Sonne فوسن | یوروپ تورز

هتل ایم واسرتورم Im Wasserturm کلن

یکی از عجیب‌ترین هتل های آلمان که در شهر کلن واقع شده است،‌ایم واسرتورم نام دارد. این هتل در ابتدا به عنوان برجی ساخته شد که نیمی از آب کشور آلمان را تامین می‌کرد؛ اما پس از گذر زمان تغییر کاربری داده و به عنوان یک هتل شناخته شد. نام این هتل نیز کاربری ابتدایی آن را نشان می‌دهد. im به معنای داخل، wasser به معنای آب و turm به معنای برج است. این هتل تنها چند قدم با کلیسای مشهور کلن فاصله دارد. شما می‌توانید از تراس یا پشت بام این هتل، مناظر 360 درجه پانورامیک را به راحتی مشاهده کنید.

هتل ایم واسرتورم Im Wasserturm کلن | یوروپ تورز

هتل 25 ساعته ی‌ هیفن سیتی Hafencity هامبورگ

هتل 25 ساعته شهر هامبورگ به عنوان اولین پروژه ساخت و ساز درون شهری قرن 21 مرکز اروپا یعنی هیفن سیتی، معرفی می‌شود. برای بسیاری از مهمانان،هتل هیفن سیتی (Hafencity) در ابتدا کمی شلوغ به نظر می‌آید، اما با دقت بیشتر می‌توانند مشاهده کنند که معماری و طراحی بخش‌های مختلف این هتل تا چه اندازه واضح و عالی ارائه شده است. تمامی اتاق‌های این هتل بسیار جذاب بوده و هر فرد می‌تواند به خوبی تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند. بیشتر بخش‌های این هتل نیز از چوب ساخته شده است تا حس طبیعت را به مهمانان القا کند.

هتل 25 ساعته ی‌ هیفن سیتی Hafencity هامبورگ | یوروپ تورز

هتل نو برلین Nhow Berlin برلین

اگر علاقه به فیلم‌های تخیلی دارید و می‌خواهید در هتلی که این تم را داشته باشد سکونت کنید، نو برلین بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. این هتل در کنار رودخانه اسپری واقع شده و با بخش گردشگری نقاشی‌های تاریخی دیوار برلین، تنها چند قدم فاصله دارد. اتاق‌های این هتل به مدرن‌ترین امکانات مجهز است تا راحتی را برای مهمانان فراهم کند. از داک‌های آیپد گرفته تا اتاق‌های دی جی و گیتار که می‌توانید در سوییت خود داشته باشید، همگی ویژگی‌های منحصر به فرد هتل نو برلین است. حتی به هنگام ورود به این هتل نیز اولین چیزی که با آن رو به رو می‌شوید، معماری عجیب و غریب میز پذیرش آن است!

هتل نو برلین Nhow Berlin برلین | یوروپ تورز

هتل ماندارین اورینتال Mandarin Oriental مونیخ

در آخر نیز هتل ماندارین اورینتال است که به عنوان یکی از بهترین هتل های آلمان معرفی می‌شود. این هتل در واقع به خاطر معماری شیک و بی‌نظیری که دارد، شناخته می‌شود. از طرفی دیگر، نزدیک بودن آن به انواع ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی و همچنین مکان‌های دیدنی مونیخ نیز باعث می‌شود تا گردشگران به راحتی بتوانند گشت و گذار خود را در شهر انجام دهند. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم گرمایش از کف بوده، دارای پیشخدمت اختصاصی هستند، همگی از تراس‌های فوق العاده‌ای بهره می‌برند، اتاق‌هایی مانند اتاق ورزش، استخر، سونا و جکوزی نیز در پشت بام این هتل قرار دارد.

هتل ماندارین اورینتال Mandarin Oriental مونیخ | یوروپ تورز

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این داشتیم تا بهترین هتل های آلمان را به شما معرفی کنیم. از این که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، سپاس گزاریم. در صورتی که قصد رزرو آنلاین این هتل‌ها را دارید، می‌توانید به وبسایت آن‌ها مراجعه کرده و سپس به راحتی به انجام این کار بپردازید. در وبسایت مخصوص هتل‌ها همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری نیز از امکانات آن‌ها، کسب کرده و قوانین هتل را نیز مطالعه کنید.


سوالات متداول بهترین هتل های آلمان

یکی از مدرن ترین هتل های آلمان چه نام دارد؟

به جرات می‌توان گفت که هتل میشلبرگر یکی از مدرن‌ترین هتل‌ها برلین است. این هتل با بهترین امکانات، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های آلمان شده و توانسته تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به سمت خود جذاب کند.

چرا هتل “‌ایم واسرتورم Im Wasserturm” کلن یکی از عجیب ترین هتل های آلمان است؟

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های آلمان که در شهر کلن واقع شده است،‌ایم واسرتورم نام دارد. این هتل در ابتدا به عنوان برجی ساخته شد که نیمی از آب کشور آلمان را تامین می‌کرد؛ اما پس از گذر زمان تغییر کاربری داده و به عنوان یک هتل شناخته شد.

نام یکی از بهترین هتل های آلمان چیست؟

در آخر نیز هتل ماندارین اورینتال است که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آلمان معرفی می‌شود. این هتل در واقع به خاطر معماری شیک و بی‌نظیری که دارد، شناخته می‌شود. از طرفی دیگر، نزدیک بودن آن به انواع ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی و همچنین مکان‌های دیدنی مونیخ نیز باعث می‌شود تا گردشگران به راحتی بتوانند گشت و گذار خود را در شهر انجام دهند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.