با یکی از قدیمی ترین منطقه بورنهایم فرانکفورت آشنا شوید

با یکی از قدیمی ترین منطقه بورنهایم فرانکفورت آشنا شوید

منطقه بورنهایم فرانکفورت، قدمتی بیش از 120 سال دارد و بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. منطقه بورنهایم فرانکفورت چهره قبل از جنگ را نشان می دهد.

منطقه بورنهایم فرانکفورت یکی از مناطق قدیمی و تاریخی کشور آلمان است که قدمت آن بیش از ۱۲۰ سال  می‌باشد. این ناحیه از فرانکفورت در دل خود ساختمان‌ها، کلیسا‌ها و بناهای تاریخی بسیاری جای داده است و توانسته با داشتن شرایط آب و هوایی مساعد و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی مانند بیمارستان، سینما، شهر بازی و همینطور کافه‌ها و رستوران‌های متعدد محل امنی برای زندگی بسیاری از افراد در شهر فرانکفورت باشد. با ورود به منطقه بورنهایم به غیر از بناهای تاریخی این منطقه شما می‌توانید در نواحی اطراف بورن هایم مکان‌های دیدنی دیگری را بازدید کنید.

منطقه بورنهایم فرانکفورت

یکی از مناطق تاریخی کشور آلمان منطقه بورنهایم فرانکفورت می‌باشد که چهره واقعی شهر فرانکفورت را قبل از اتفاق افتادن جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد. در منطقه بورنهایم فرانکفورت خانه‌های مسکونی زیادی وجود دارد که به سبک قرون وسطی ساخته شده‌اند، این منطقه از جمله بخش‌هایی از شهر فرانکفورت است که طی حوادث جنگ جهانی دوم هیچ ویرانی در آن دیده نمی‌شود به همین دلیل منطقه بورنهایم فرانکفورت در دل خود کافه‌هایی هر چند کوچک اما مجهز به سرو دلچسب‌ترین نوشیدنی‌های الکلی و ساده به همراه چای، قهوه و انواع نوشابه‌ها با طعم‌های مختلف جای داده است.

 این منطقه تاریخی مغازه‌های پر رونقی دارد که به دلیل بازدید مردمان بومی شهر فرانکفورت و همچنین گردشگران و توریست‌های خارجی از منطقه بورنهایم فرانکفورت این مغازه‌ها در ایام تعطیلات و همینطور روزهای پایانی هفته به طرز چشمگیری شلوغ هستند.

جالب است بدانید در این منطقه از شهر فرانکفورت در روزهایی از هفته، همانند شنبه بازار و جمعه بازار و بازارچه‌های محلی کوچکی بر پا می‌شود که عده زیادی از افراد خصوصا مردم محلی منطقه بورنهایم فرانکفورت بیشترین مشتریان این بازارچه‌ها را تشکیل می‌دهند. در واقع برخی از روزها با وجود این بازارچه‌ها شور و نشاط زیادی در این منطقه ایجاد می‌شود. یکی از معروف ترین بازارچه ها، بازار هفتگی بورنهایم است.

منطقه بورنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

زیباترین منطقه در شهر فرانکفورت

طی دوره‌های جنگ جهانی دوم در شهر فرانکفورت بیشتر بناها و مناطق مختلف که در مرکز شهر بودند تخریب شدند، اما منطقه بورنهایم فرانکفورت از این ویرانی‌ها در امان ماند و امروزه به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر فرانکفورت تبدیل شده است. مهمترین‌ترین و دیدنی‌ترین خیابان این منطقه تاریخی خیابان برگر است که به زبان لاتین آن را Berger StraBe می‌نامند این خیابان اصلی با داشتن طول زیادی از مرکز این منطقه تا قدیمی‌ترین قسمت‌های منطقه بورنهایم فرانکفورت امتداد پیدا کرده است.

در مرکز منطقه بورنهایم هتل‌های زیادی وجود دارد که به خیابان برگر منتهی می‌شوند و می‌توانند به مسافران بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را ارائه دهند. هتل‌های Holiday_ serviced 2 _ Hildin garden از جمله هتل‌های مشهوری است که در بورنهایم وجود دارند.

زیباترین منطقه در شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

آدرس منطقه بورنهایم فرانکفورت

منطقه قدیمی بورنهایم در شهر فرانکفورت آلمان در محدوده Orts Bezirk Bornheim/ Ostend  قرار دارد. البته در زمان‌های گذشته این منطقه از فرانکفورت با نام دهکده شاد یا به زبان لاتین Das lustige Dorf نامیده می‌شد، به دلیل اینکه تا طی ۱۲۰ سال گذشته این منطقه با نام نواحی نوری قرمز شهر فرانکفورت شهرت داشته است.

این ناحیه که بافت قدیمی را در بر دارد پس از گذشت سال‌هایی بیشتر از ۱۲۰ سال باز هم بعضی از جذابیت‌های شگفت انگیز خود را به خوبی حفظ کرده است و گفته می‌شود این منطقه بیشتر پاتوق جوان‌هایی است که با Sachsenhausen مرز مشترکی دارند. اگر چه امروزه شهر فرانکفورت جزو شهرهای مدرن جهان است و اغلب ساختمان و کلیساهای آن به سبکی جدید با معماری‌های لوکس بنا شده‌اند اما تنها بازدید از مناطق قدیمی این شهر مانند منطقه بورنهایم می‌تواند گویای سرگذشت دوره‌های تاریخی مختلف در شهر فرانکفورت باشد.

آدرس منطقه بورنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

امکانات رفاهی بورن هایم قدیمی ترین منطقه فرانکفورت

منطقه بورنهایم فرانکفورت اگر چه یک منطقه قدیمی و تاریخی است اما به جهت بازدید مردمان بسیاری از این منطقه و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای آنها  کافه‌ها، رستوران‌ها و همچنین بارهای زیادی در آن جای گرفته است که دو مورد از سنتی‌ترین سالن‌های غذاخوری در این منطقه با نام Zur Sonne و Sulzer می‌باشد که با سرو لذیذترین غذاهای آلمانی و تهیه مشهورترین غذاهای محلی شهر فرانکفورت توانسته لحظات شادی را برای بازدید کنندگان فراهم آورد.

در منطقه بورنهایم فرانکفورت به منظور تردد مسافرین دو خط زیر زمینی مترو  به نام‌های U7 و U4 عبور کرده که به راحتی از طریق ایستگاه‌های راه آهن مترو هر شخصی می‌تواند خود را به منطقه بورن هایم رسانده و از بخش‌های مختلف این ناحیه بسیار زیبا دیدن کند. بنابراین به واسطه چنین امکانات فراهی در این منطقه اولین انتخاب هر فردی که به شهر فرانکفورت سفر می‌کند بازدید از این محله به جای مانده از دوره‌های تاریخی شهر فرانکفورت است که پس از گذشت سالها هنوز هم سرزنده بوده و جوانی خود را حفظ کرده است. 

امکانات رفاهی بورن هایم قدیمی ترین منطقه فرانکفورت - یوروپ تورز

نواحی مهم منطقه بورنهایم فرانکفورت

افراد بسیاری از شهرهای دیگر آلمان و مسافران خارجی و همینطور مردم بومی شهر فرانکفورت همه در آخر هفته تمایل دارند تا در منطقه اطراف Berger Strasse میان Marienplatz و Bornheim که پر از استراحتگاه‌های موقت و مکان‌های رفاهی زیادی مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها می‌باشد برای ساعاتی لذت بردن از منطقه و صرف ناهار حضور داشته باشند. خوب است بدانید منطقه بورنهایم فرانکفورت در محاصره درختانی برافراشته و خیابان‌هایی آرام با کمترین تردد انسان و ماشین قرار دارد که توانسته موقعیت مکانی این منطقه از فرانکفورت را به یک ناحیه متعادل برای داشتن زندگی سرشار از آرامش تبدیل کند.

روزهای چهارشنبه و روزهای شنبه در اطراف میدان اصلی منطقه بورنهایم فرانکفورت یک بازار غذای عالی برپا می‌شود که شاید بتوان گفت طعم غذاهای آن در سراسر شهر فرانکفورت بی‌نظیر هستند. البته در روزهای گرم تابستان در این منطقه بیشتر کافه‌ها با تراس‌هایی زیبا سعی کرده با سرو نوشیدنی‌های خنک و بستنی‌های دلچسب بهترین لحظات را در این منطقه قدیمی به وجود آورند بنابراین زندگی در منطقه بورن هایم فرانکفورت می‌تواند به نوبه خود بهترین سبک زندگی در شهر فرانکفورت باشد.

نواحی مهم منطقه بورنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

نزدیک ترین منطقه به بورنهایم در شهر فرانکفورت

منطقه نوردند نزدیکترین ناحیه به منطقه بورنهایم فرانکفورت است که خیابان‌های آرام و قابل سکونتی این دو منطقه را از سمت شمال توسط innenstadt به یکدیگر متصل کرده است. در شمال شرقی منطقه بورنهایم فرانکفورت محله دیگری با نام Nordend قرار گرفته است که به واسطه این منطقه امکانات رفاهی و تفریحی منطقه بورن هایم بیشتر مورد توجه قرار دارد. خیابان اصلی بورنهایم قلب تجاری این دو منطقه به شمار آمده که بیشتر مراکز تجاری را در خود جای داده است.

نزدیک ترین منطقه به بورنهایم در شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

مکان های اطراف منطقه بورن هایم فرانکفورت

اگر چه این منطقه جزو مناطق قدیمی شهر فرانکفورت است اما به دلیل افرادی زیادی که در این محل زندگی می‌کنند منطقه بورنهایم دارای امکانات رفاهی و خدماتی می‌باشد که از جمله این امکانات  بیمارستان سنت کاترین با تمام تجهیزات پزشکی و بخش‌های مختلفی مانند داروخانه، اورژانس، درمانگاه و بسیاری بخش‌های دیگر، فروشگاه کیوان هانزا با داشتن لوکس‌ترین اجناس و مواد غذای با کیفیت و همچنین سینما برگر کینوس برای تجمع مردم و تماشای فیلم و البته برگزاری برخی نمایش‌ها و تئاتر‌ها می‌باشد.

این منطقه باستانی  یکی از مناطق پر انرژی در شهر فرانکفورت است که دیدن خانه‌های سنتی آن می‌تواند خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن هر بیننده‌ای به وجود آورد. بدون شک خوشمزه‌ترین شراب‌های سیب را تنها می‌توان در کافه ی‌این منطقه تهیه کرد.

مکان های اطراف منطقه بورن هایم فرانکفورت - یوروپ تورز

بناهای تاریخی در منطقه بورنهایم

بدون شک هر محله‌ای که قدیمی باشد در قسمت‌هایی از خود بناهایی تاریخی و کهنی را جای داده است از آنجایی که منطقه بورنهایم هم یک منطقه باستانی در شهر فرانکفورت است در دل خود ساختمان‌هایی زیبا با قدیمی‌ترین سبک معماری قرار داده که این بناها خوش ذوقی و مهارت معماران آلمانی را در ۱۲۰ سال پیش نشان می‌دهد از دیگر مکان‌های مشهوری که در این ناحیه از شهر فرانکفورت قرار گرفته یک موزه تاریخی است که دیدنی‌ترین اشیاء را در خود نگهداری می‌کند.

وجود چندین کلیسا در منطقه بورنهایم باعث شده است که این ناحیه از شهر فرانکفورت بیشتر از نواحی اطراف بورنهایم مورد توجه گردشگران و تاریخ شناسان قرار بگیرد. در گوشه‌ای از این منطقه یک شهربازی جای گرفته که قدمتی چند ساله دارد و می‌تواند مکان امنی برای بازی بچه‌ها و یک تفریحگاه موقت برای گردشگران و مسافران به این منطقه به شمار آید.

بناهای تاریخی در منطقه بورنهایم - یوروپ تورز

میخانه تاریخی بورنهایم

برای نوشیدن دلچسب‌ترین نوشیدنی‌های محلی، میخانه تاریخی زور سون و کافه  Apfelwein Sulzer واقع در بلوار اصلی Berger StraSSe می‌تواند بهترین گزینه انتخابی باشد. البته در کنار این میخانه‌ها یک تالار قدیمی در منطقه بورنهایم وجود دارد که این بنا در سال ۱۷۷۰ میلادی ساخته شده است و دارای درب‌هایی حکاکی شده بوده که نقش‌های روی آن نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. در این ساختمان یک موزه کوچک قرار گرفته که تاریخچه منطقه بورنهایم را به نمایش می‌گذارد. بنابراین بازدید کنندگان این فرصت را در اختیار دارند تا با دیدن نمایشگاه‌های هنری جذاب در این ساختمان به سرگذشت منطقه بورنهایم در شهر فرانکفورت پی ببرند.

میخانه تاریخی بورنهایم - یوروپ تورز

کلیساهای منطقه بورنهایم در شهر فرانکفورت

همانطور که قبلا گفته شد منطقه بورنهایم کلیساهای فراوانی را در دل خود جای داده است که از جمله مشهورترین این مکان‌ها ی‌دیدنی کلیساهای سنت جان می‌باشد که ساختمانی به سبک باروک است. این بنا در سال‌های ۱۷۷۸_ ۱۷۸۱ با دستان هنرمند و معمار مشهور آلمانی به نام یوهان آندریاس لیبارد در قسمتی از بورنهایم ساخته شده است. کلیسای بسیار زیبای دیگر، کلیسای سنت جوزف است که به رنگ قرمز در کنار خود مجسمه عظیمی از سنت جوزف را که توسط یک مجسمه ساز مشهور آلمانی با نام آرنولد هنسلر ساخته شده را قرار داده است.

کلیسای صلیب مقدس با داشتن چهار مجسمه سفید مشهور به اشکال سر عقاب، مجسمه یک شیر و گاو نر و البته مجسمه یک انسان در قسمت دیوارهای بیرونی کلیسا در بخشی از منطقه بورنهایم شهر فرانکفورت خودنمایی می‌کند. بدون شک وجود این کلیساهای تاریخی در کنار  چندین کلیسای دیگر، منطقه بورنهایم را قدمتی چند ساله بخشیده است و این منطقه را به یکی از زیباترین محله‌های قدیمی و باستانی برای بازدید گردشگران و تاریخ شناسان سراسر جهان قرار داده است.


سوالات متداول منطقه بورنهایم فرانکفورت

عجیب ترین چیز درباره منطقه بورنهایم فرانکفورت چیست؟

طی دوره‌های جنگ جهانی دوم در شهر فرانکفورت بیشتر بناها و مناطق مختلف که در مرکز شهر بودند تخریب شدند، اما منطقه بورنهایم فرانکفورت از این ویرانی‌ها در امان ماند و امروزه به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر فرانکفورت تبدیل شده است.

یکی از اتفاقاتی که به صورت هفتگی در این منطقه میوفتد چیست؟

روزهای چهارشنبه و روزهای شنبه در اطراف میدان اصلی منطقه بورنهایم فرانکفورت یک بازار غذای عالی برپا می‌شود که شاید بتوان گفت طعم غذاهای آن در سراسر شهر فرانکفورت بی‌نظیر هستند.

یکی از دلیل محبوبیت این محله میان گردشگران چیست؟

وجود چندین کلیسا در منطقه بورنهایم باعث شده است که این ناحیه از شهر فرانکفورت بیشتر از نواحی اطراف بورنهایم مورد توجه گردشگران و تاریخ شناسان قرار بگیرد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!