دانستنی های سفر به آلمان | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به آلمان | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به آلمان، سفر به آلمان را به صورت شخصی و یا با تور می‌توانید انجام دهید. سفر به آلمان با تور مزیت‌هایی دارد که سبب می‌شود برای …

داسنتنی های کشور آلمان

سفر به آلمان را به صورت شخصی و یا با تور می‌توانید انجام دهید. سفر به آلمان با تور مزیت‌هایی دارد که سبب می‌شود برای سفر مناسب‌تر باشد، از جمله مزیت‌های آن می‌توان به ارزان‌تر تمام شدن سفر، دریافت ویزای آلمان، دریافت بلیط و هتل مقرون به صرفه‌تر، گشت شهری، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان و … اشاره کرد.

برای سفر به آلمان از طریق تور آلمان و تور اروپا با مراجعه به آزانس‌های گردشگری  و با مشاهده انواع تورها مورد مناسب خود را بر اساس قیمت، ایرلاین، هتل و … انتخاب کنید. انتخاب تورها برای سفر به آلمان بر اساس بودجه‌ای که دارید خواهد بود و قادر به انتخاب فرودگاه و ایرلاین خواهید بود.

سفر به آلمان به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور اروپایی با تجربه‌های نابی همراه خواهد بود. در این کشور انواع جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، فرهنگی و تاریخی وجود دارد و با سفر به آن با تور آلمان و تور اروپا از قلعه‌ها، شهرهای قدیمی، جنگل‌های زیبا و جاذبه‌های مدرنی که دارد دیدن خواهید کرد. سفر به آلمان در بین سایر کشورهای اروپایی نسبتاً ارزان است. در این مقاله نیز به بررسی موضوعاتی در رابطه با سفر به آلمان خواهیم پرداخت تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید

دانستنی های سفر به آلمان | یوروپ تورز

آشنایی مختصری با کشور آلمان

کشور آلمان به عنوان دارنده بزرگ‌ترین اقتصاد در منطقه توانسته است در قلب اروپا جای باز کند و به مقصد گردشگری عالی تبدیل شده است. ساعت این کشور از تهران 2 ساعت و نیم عقب‌تر است و مردم آن به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. واحد پول کشور آلمان یورو است و بر اساس سرشماری که در سال 2016 صورت گرفته است این کشور دارای جمعیتی برابر با 82.67 میلیون نفر می‌باشد و پایتخت آن شهر برلین می‌باشد.

برای سفر به آلمان ابتدا در ایران پول خود را به یورو تبدیل کنید و یا اگر دلار به همراه‌تان دارید آن را در صرافی‌های آلمان به یورو تبدیل کنید. نرخ تبدیل ریال به یورو در آلمان بالا است از این رو برای این کار در ایران اقدام کنید.

آشنایی مختصری با کشور آلمان | یوروپ تورز

شرایط آب و هوایی کشور آلمان

به طور کلی آب و هوای کشور آلمان معتدل است، طوری که در فصل تابستان آب و هوای گرم و در فصل زمستان آب و هوای سردی را مشاهده خواهید کرد. بارش باران در هر فصلی از سال در این کشور ممکن است رخ دهد. دمای هوای زمستان در این کشور به 10- درجه نیز خواهد رسید اما میانگین دمای آن 3 درجه سانتی گراد می‌باشد. میانگین دما در فصل تابستان 22 درجه است اما گاهی به 35 درجه نیز ممکن است برسد.

شرایط آب و هوایی کشور آلمان | یوروپ تورز

بهترین زمان برای سفر به آلمان

تمام چهار فصل آلمان برای سفر زیبا خواهد بود و هدف‌تان از سفر فصل مناسب را مشخص خواهد کرد، اما به طور کلی فصل بهار و پاییز زمان مناسبی برای سفر به آلمان خواهد بود که امکان بازدید از جاذبه‌های آن را در هوای مساعدی امکان‌پذیر خواهد کرد. در فصل تابستان جمعیت گردشگران زیاد است و باید در صف‌های طولانی برای بازدید از جاذبه‌ها باقی بمانید و هوا گرم خواهد بود.

اگر تمایل دارید روزهای خلوت به این کشور سفر کنید فصل زمستان مناسب خواهد بود البته اگر با هوای سرد آن مشکل نداشته باشید. در ماه مه هوای مساعدی وجود دارد و فستیوال‌های مختلف برگزار می‌شود که می‌توان در آن‌ها شرکت کرد. از کریسمس تا آخر ماه می‌نیز فصل اسکی در آلمان است که علاقه مندان به آن در این ماه می‌توانند به کشور آلمان سفر داشته باشند.

بهترین زمان برای سفر به آلمان | یوروپ تورز

هزینه سفر به آلمان

اگر قصد دارید سفری ارزان به کشور آلمان داشته باشید باید فصل زمستان را انتخاب کنید زیرا سردی هوا موجب کاهش گردشگران و پایین آمدن قیمت بلیط و هتل خواهد شد. البته در روزهای کریسمس به دلیل افزایش گردشگران قیمت‌ها دوباره بالا خواهد رفت. سفر در فصل تابستان به دلیل افزایش جمعیت گردشگران گران خواهد بود و قیمت هتل‌ها و بلیط با افزایش روبه رو می‌شود.

دریافت ویزای آلمان برای سفر به آلمان

برای سفر به آلمان نیازمند ویزای آلمان توریستی خواهید بود که به اندازه 3 ماه اعتبار دارد و با هدف گردشگری صادر می‌شود. اگر در قالب تور قصد سفر به آلمان را داشته باشید، آژانس مراحل دریافت آن را برای‌تان انجام خواهد داد. از تهران به شهرهای آلمان همچون برلین، فرانکفورت، دوسلدورف، هامبورگ و مونیخ پرواز مستقیم وجود دارد. با تهیه بلیط هواپیما تهران برلین پروازتان حدود 5 ساعت به طول خواهد انجامید.

دریافت ویزای آلمان برای سفر به آلمان | یوروپ تورز

اطلاعات پرواز و فرودگاه آلمان

آلمان در شهرهای مختلف خودش فرودگاه‌های زیادی دارد و با توجه به نوع ایرلاین مقصد پروازی متفاوت خواهد بود. به طور مثال ایرلاین ایران ایر در فرودگاه شهر هامبورگ به زمین خواهد نشست. شرکت هواپیمایی لوفت هانزای نیز تنها فرودگاهی که از ایران به آن پرواز خواهد داشت فرانکفورت خواهد بود. بیشتر گردشگران ایرانی تور آلمان و تور اروپا برای سفر به آلمان فرودگاه فرانکفورت را انتخاب می‌کنند.

افتتاح این فرودگاه بین‌المللی در سال 1936 صورت گرفته است و در قاره اروپا به عنوان چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد محسوب می‌شود که این رتبه در جهان 12 امین فرودگاه می‌باشد. فرودگاه فرانکفورت امکاناتی از قبیل رستوران، آرایشگاه، اتاق استراحت، مرکز درمانی، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، داروخانه، دفتر پست و … دارد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه آلمان | یوروپ تورز

مراکز خرید آلمان

در سفر به آلمان بازدید از مراکز خرید به عنوان یکی از برنامه‌های هر مسافری است. مراکز خرید در این کشور و در شهرهای مختلف آن وجود دارد که کالاهایی با کیفیت از برندهای معتبر را ارائه می‌دهند. مرکز خرید الکسا یکی از این مراکز خرید است که برندهای زارا، نورث فیس، تامی هیلفیگر و … را به فروش می‌رساند. مرکز خرید مای زیل نیز در شهر فرانکفورت به عنوان مرکز خرید مدرن شناخته می‌شود و نمایی شیشه‌ای و استیل دارد که درون آن مسیرهایی به صورت مارپیج وجود دارد که با تندیس‌های مختلف تزیین شده‌اند.

مراکز خرید آلمان | یوروپ تورز

دروازه براندنبورگ از جاذبه‌ های گردشگری آلمان

دروزاه براندنبورگ یکی از جاذبه‌های گردشگری آلمان است که برای بازدید از آن در سفر به آلمان باید به منطقه Mitte بروید. ارتفاع این دروازه 26 متر است و 12 ستون دارد که راه‌هایی برای عبور و مرور ایجاد کرده‌اند. سبک ستون‌های این دروازه دریک می‌باشد و برای رفت و آمد 5 راه ایجاد کرده است. روی دروازه مجسمه‌ای وجود دارد که در واقع ارابه‌ای با چهار اسب است و آن را به ویکتوریا نسبت می‌دهند که الهه پیروزی رومیان باستان است.

مسیر وسط مختص رفت و آمد کاروان پادشاهی بوده است و چهار مسیری که در کناره دروازه‌ها قرار دارند برای مردم عادی در نظر گرفته شده بود. این بنا که آن را به عنوان اولین سازه نئوکلاسیک در آلمان می‌دانند نماد برلین می‌باشد. در سفر به آلمان بازدید از این بنا را که زمانی نماد جدایی غرب و شرق برلین بوده است از دست ندهید.

دروازه براندنبورگ از جاذبه‌ های گردشگری آلمان | یوروپ تورز

سوالات متداول دانستنی های سفر به آلمان

کشور آلمان چگونه کشوری است؟

کشور آلمان به عنوان دارنده بزرگ‌ترین اقتصاد در منطقه توانسته است در قلب اروپا جای باز کند و به مقصد گردشگری عالی تبدیل شده است.

بهترین زمان مناسب برای سفر به کشور آلمان چه فصلی است؟

اگر قصد دارید سفری ارزان به کشور آلمان داشته باشید باید فصل زمستان را انتخاب کنید زیرا سردی هوا موجب کاهش گردشگران و پایین آمدن قیمت بلیط و هتل خواهد شد.

برای سفر گردشگری به کشور آلمان نیازمند چه چیزی هستیم؟

برای سفر به آلمان نیازمند ویزای آلمان توریستی خواهید بود که به اندازه 3 ماه اعتبار دارد و با هدف گردشگری صادر می‌شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!