آشنایی با محله نیکلای برلین از دیدنی های برلین

آشنایی با محله نیکلای برلین از دیدنی های برلین

محله نیکلای برلین، یکی از بهترین دیدنی‌های برلین است که هنگام سفر به آلمان شما را به دیدار از آن دعوت می‌نماییم. در این محله آثار تاریخی و قدیمی …

محله نیکلای برلین: آلمان بدون شک یکی از بزرگترین کشورهایی است که همه افراد علاقه دارند که برای یک بار هم شده آن را ببینند. و در خیابان‌های آن به گردش و تفریح بپردازند. در این مقاله با محله نیکلای شهر برلین بیشتر آشنا شده و جاذبه‌های گردشی در این محله را به شما معرفی خواهیم نمود.

محله نیکلای برلین | یوروپ تورز

محله نیکلای شهر برلین

کشور آلمان از مهمترین قطب‌های صنعت جهان به شمار می‌رود. اما این بدان معنا نیست که در این کشور همه چیز صنعتی و مدرن است و نمی‌توان در میان جاذبه‌های فراوان این کشور محلی قدیمی  یافت. در میان تمام جاذبه‌هایی که هر فرد در کشور آلمان برای دیدن از آن قدم پیش می‌گذارد محله نیکلای شهر برلین یک جاذبه پر خاطره و مسحور‌کننده است.

برای افرادی که تا به حال موفق به دیدار از این محله نشده‌اند در این مقاله توضیحات کاملی ارائه خواهیم نمود. به صورتی که در خیال خود به این محله قدم گذاشته و گام به گام تمام زیبایی‌های آن را در خیال خود متصور شوند.

دیدنی‌ های برلین در محله نیکلای شهر برلین

دیدار از بناهای تاریخی و نظاره گذر تاریخ بر آن کشور از سرگرمی بیشتر گردشگران به کشورهای مختلف دنیا است. ؛ اما با پیشرفت و صنعتی شدن بیشتر شهرها در اقصی نقاط دنیا کمتر مکانی وجود دارد که مدرنیته را در کنار قدمت با هم بتوان دید.

اما در کشور آلمان با وجود تمام پیشرفت‌های صنعتی محله‌هایی وجود دارد که هنوز می‌توان در آن زندگی گذشته را حس نمود و با قدم زدن در کوچه‌های آن و نگاه کردن به دیوارها حس آرامش بخش گذشته را لمس کرد.

محله نیکلای شهر برلین یکی از بهترین دیدنی‌های برلین است که هنگام سفر به آلمان شما را به دیدار از آن دعوت می‌نماییم. در این محله آثار تاریخی و قدیمی بسیاری وجود دارد که افراد را درگیر خود نموده و شما را برای بازدید از آن مشتاق می‌کند.

مکان دقیق محله نیکلای

اگر با کشور آلمان آشنایی داشته باشید حتما نام رودخانه اسپری را شنیده‌اید. این محله در کنار این رودخانه واقع شده است. کوچه‌ها در این قسمت شهر باریک و تنگ است و افراد باید برای رد شدن از این کوچه‌ها به هم بیشتر نزدیک شوند.

شاید برای همین تنگی کوچه‌های محله نیکلای شهر برلین است که افراد آن هم صمیمی‌تر و مهربان‌تر از سایر نقاط آلمان هستند. اگر طالب یک پیاده روی آرامش بخش و دلنشین در کنار اعضاء خانواده خود هستید حتما از خیابان‌ها و کوچه‌های باریک این محله گذر کنید.

محله نیکلای شهر برلین در میان بافت قدیمی شهر قرار گرفته است و در آن از جنجال ماشین ها و هیاهوی آدم‌ها خبری نیست.

با قدم زدن در این محله حال و هوای گذشته شهر در شما زنده می‌شود و هر لحظه خود را در میان گذشته آلمان و مردمان آلمان قدیم خواهید دید.

آثار تاریخی محله نیکلای

در این محله آثار و بناهای تاریخی فراوانی به چشم می‌خورد و گردشگران بسیاری هر ساله برای بازدید از این ابنیه تاریخی به این محله از شهر برلین قدم می‌گذارند.

از مهمترین بناهای محله نیکلای شهر برلین می‌توان به آثاری مانند:

کاخ افریم، خانه نو بلاچ، کلیسای سنت نیکلاس و… اشاره نمود.

برای آشنایی بیشتر با این محله و شرکت در تور برلین می‌توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. کارشناسان ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

کاخ افریم در محله نیکلای برلین

این کاخ که به دستور فردریش دوم و در سال‌های 1762 تا 1766 ساخته شده است از زیباترین بناهای محله نیکلای شهر برلین است. سبک این بنا بیشتر شکاری روکوکویی است. اما چیزی که این بنا را زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه این محله و شهر برلین نموده است راه پله این کاخ است. این بنا زیباترین راه پله برلین را دارد.

همچنین این بنا یکی از باشکوه‌ترین خانه‌های پایتخت کشور آلمان است. ساختمان این کاخ به صورت بیضی ساخته شده است و بالکن‌هایی که به زیبایی تزئین شده است. این کاخ در 4 طبقه ساخته و امروز به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته است. از زیباترین و بی نظیرترین آثار تاریخی در این موزه نیز سردیس نفرتی تی ملکه زیبایی کشور مصر است که به زیبایی در این محل نگهداری و حفاظت شده است.راه پله این کاخ به صورت مارپیچ و بسیار شگفت انگیز طراحی و ساخته شده است و از زیباترین راه پله‌ها در برلین و کشور آلمان است.

راه پله بزرگ یکی از آثار تاریخی محله نیکلای

این راه پله که در ساختمان کاخ افریم قرار گرفته است از زیباترین و منحصر به فردترین راه پله‌ها در تمام کشور آلمان است. شاید نتوان زیبایی این راه پله را فقط با گفتن در ذهن به تصویر کشید و فقط با دیدن است که شکوه و عظمت این سازه به چشم می‌آید.

راه پله بزرگ یکی از آثار تاریخی محله نیکلای | یوروپ تورز

اما در تور کشور آلمان حتما از کاخ آفریم در محله نیکلای شهر برلین دیدن نمایید و شکوه و عظمت این راه پله را از نزدیک مشاهده کنید.

هنگام مشاهده این سازه از پایین آن را به صورت ماری پیچیده و در هم تنیده خواهید دید که سر به سوی آسمان کاخ برده است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام بازدید از این مکان حتما دوربین عکاسی با خود به همراه داشته باشید تا زیبایی‌های این سازه را به تصویر بکشید.

خانه نوبلاچ در محله نیکلای شهر برلین

این خانه که امروزه به موزه تبدیل گشته است از معدود خانه‌های باقی مانده از قرن 18 است. در گذشته این خانه محل زندگی خانواده نوبلاچ بوده است. در گذشته این خانواده یکی از معدود خانواده‌های مرفه در شهر برلین بوده‌اند.

ساخت این خانه به سال‌های 1759 باز می‌گردد. در آن زمان یوهان کریستین نوبلاچ این ساختمان را خریداری و بعد از تخریب به ساخت آن با علایق خود پرداخت.

بنای ساختمان خانه شامل یک خانه بزرگ با 3 طبقه است که به سبک باروک ساخته شده است. اما امروزه بعد از گذشت سال‌های بسیار طولانی هنوز این خانه به زیبایی پا بر جا ایستاده است. مبلمان و دکوراسیون داخلی خانه بعد از بازسازی هنوز به همان شکل گذشته در این محل نگهداری می‌شود.

در طبقات دیگر این ساختمان نیز اشیاء و مبلمان به همان صورت گذشته قرار گرفته و به عنوان موزه از این بنا استفاده می‌شود.

از آثار مهم بجا مانده در این خانه می‌توان به ساعت موسیقی که توسط ساعت سازان مشهور در آن دوران ساخته شده است و لوسترهایی که توسط معمار فردریش شینکل طراحی و ساخته شده است، همچنین مبلمان این خانه نیز که توسط طراحان بزرگ آن دوران طراحی و ساخته شده است، اشاره نمود.

در این ساختمان آثار و اسناد مهم شهر برلین نگهداری می‌شود.

کلیسای سنت نیکلاس

این کلیسای یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای شهر برلین است و از جاذبه‌های محله نیکلای شهر برلین محسوب می‌شود. سبک معماری این بنا گوتیک است و ساخت آن به سال‌های 1220 تا 1230 بر می‌گردد. فقط کلیسای بانوی ما در کشور آلمان قدمتی به اندازه این کلیسا دارد. هیچ فردی نیست که پا به محله نیکلای شهر برلین بگذارد و از این جذابیت‌ها در این محله به سادگی بگذرد و از آن‌ها دیدن نکند.

بعد از ساخت این بنا در طی چندین سال این بنا متحمل تغییرات شگرفی شد و به شکل امروزی درآمد. پایه‌های این بنا از سنگ مرمر ساخته شده است. در سالهای جنگ جهانی دوم این کلیسا خسارات بسیاری را متحمل شد و تمام ستون های آن فرو ریخت. اما در سال‌های پس از جنگ این بنا به طور کامل بازسازی و نوسازی شد و به آن قسمت‌های دیگری نیز اضافه شد.

محراب این کلیسا متعلق به دوران رنسانس از زیبایی‌های بی‌نظیر این کلیسا محسوب می‌شود.

از ویژگی‌های بارز این کلیسا برج دوقلوی آن است که زیبایی این بنا را دو چندان نموده است. همچنین سنگ بنای این بنا نیز بر روی سنگ‌های طبیعی گذاشته شده است.

امروزه از این بنا به عنوان موزه و محل برگزاری کنسرت استفاده می‌شود. در این کلیسا مجموعه نادری از 41 زنگ ناقوس وجود دارد.

پیاده روی در محله نیکلای شهر برلین

اگر علاقمند به پیاده روی هستید این محله یک مکان مناسب و بسیار زیبا است. هنگام پیاده رویی در این محله با فضایی کاملا نوستالژیک روبرو خواهید شد. در این محله ساختمان های کوچک در دو طرف خیابان قرار گرفته‌اند.

برای رفع خستگی نیز در این محله انبوهی از رستوران های درجه یک و کافه‌های شیک و گاها خیابانی وجود دارد.

در محله نیکلای شهر برلین می‌توانید انواع کارگاه‌های زنبیل بافی و صنایع دستی را که در آن صنایع چوبی به فروش می‌رسد را مشاهده کنید. اگر برای پیاده روی این محله را انتخاب می‌کنید می‌توانید همزمان با پیاده روی و لذت بردن از زیبایی‌های شهر از مغازه‌های این محله سوغاتی نیز تهیه نمایید.

در این محله فواره‌ها و چراغ‌های روشنایی خیابان‌ها به شکل گذشته و قدیمی وجود دارد. ساختمان‌ها نیز با پنجره‌های مشبک و قدیمی شما را به سوی خود جذب می‌نمایند.

اطلاعات گردشگری این منطقه از شهر برلین

اگر برای گردش شهر برلین را انتخاب کرده‌اید و از همه مکان‌های تاریخی شهر بازدید نموده‌اید. می‌توانید محله نیکلای شهر برلین را برای یک روز تعطیل و بیرون کردن خستگی از بدن خود بگذارید.

این قسمت از شهر برلین برای گردش هزینه‌ای از شما دریافت نمی شود و در کمتر از 2 ساعت تمام جاذبه‌های گردشگری در این محله را می‌توانید ببینید.

اما فراموش نکنید که پیاده رو این قسمت شهر تازه ساخته شده است و برای افرادی مناسب است که علاقمند گردش و پیاده روی طولانی مدت هستند.

اماکن گردشی در محله نیکلای شهر برلین بیشتر نشان دهنده خانه‌های یهودیان ثروتمند در گذشته این قسمت از شهر است.

محله نیکلای برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما به صورت خانوادگی سفر می‌نمایید می‌توانید هنگام گردش در این محله تمام اعضای خانواده خود را به همراه ببرید. حتما کودکان همراه شما در هنگام پیاده روی در محله نیکلای شهر برلین با شما لذت زیادی را تجربه خواهند نمود.

مخصوصا اگر هنگام استراحت در یکی از کافه‌ها و رستوران‌های محله نیکلای شهر برلین از غذاها و فست فودهای آلمانی که بسیار مشهور و چشم نواز است برای آنان خریداری نمایید.

در این سفر حتما از کفش مناسب پیاده روی برای خود و فرزندان خود استفاده نمایید.

شهر برلین با گذشته‌ ای پر جاذبه

هنگام سفر به کشور آلمان و عبور از شهر برلین فراموش نکنید که این شهر چه گذشته پر تب و تابی را از سر گذرانده است. نام این شهر بزرگ بارها و بارها در کتب‌های تاریخ این کشور برده شده است و چه افرادی تا به امروز باعث نام آوری این شهر در این کتب تاریخی شده‌اند.

افرادی همچون فردریک دوم که در محله نیکلای شهر برلین کاخ افریم به نام وی ثبت شده است و یا افراد دیگری همچون آدولف هیتلر آلمان را به چه درجه‌ای رفیع و با شکوه رساند.

اما همچنان که نام این شهر بزرگ در تاریخ دنیا ثبت شده است. گذر تاریخ نیز بر پیشانی این شهر جای پای خود را همچون داغی گذاشته است. این شهر بارها در هجوم جنگ ها ویران و دوباره ساخته شده است.

محله نیکلای شهر برلین یک محله از گذشته‌های دور این شهر و جا مانده از تاریخ پر نشیب و فراز آلمان است. هنگام عبور از شهر برلین و محله نیکلای به این افراد ادای احترام نمایید.

اگر برای سفر به کشور آلمان و شهر برلین به دنبال یک تور گردشگری ارزان هستید می‌توانید از تورهای ویژه شهر برلین در سایت ما استفاده نمایید. سفر به کشور آلمان را با تورهای ما تجربه نمایید.

این محله برای چه افرادی مناسب است؟  | یوروپ تورز

سوالات متداول محله نیکلای برلین

این محله دقیقا در کجا قرار دارد؟

اگر با کشور آلمان آشنایی داشته باشید حتما نام رودخانه اسپری را شنیده‌اید. این محله در کنار این رودخانه واقع شده است. کوچه‌ها در این قسمت شهر باریک و تنگ است و افراد باید برای رد شدن از این کوچه‌ها به هم بیشتر نزدیک شوند.

بناهای تاریخی این محله چه آثاری میباشد؟

از مهمترین بناهای محله نیکلای شهر برلین می‌توان به آثاری مانند: کاخ افریم، خانه نو بلاچ، کلیسای سنت نیکلاس و… اشاره نمود.

بازدید از این محله مناسب چه افرادی است؟

اگر شما به صورت خانوادگی سفر می‌نمایید می‌توانید هنگام گردش در این محله تمام اعضای خانواده خود را به همراه ببرید. حتما کودکان همراه شما در هنگام پیاده روی در محله نیکلای شهر برلین با شما لذت زیادی را تجربه خواهند نمود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!