چگونه ویزای تجاری اسلواکی را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری اسلواکی را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری اسلواکی، میتوان از طریق این ویزا در کشور کوچک اسلواکی در میانه خشکی احاطه شده است به تجات بپردازید و کسب و کار خودرا داشته باشید.

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلواکی

کشور اسلواکی کشور کوچک اروپایی است که به دلیل جمعیت کم و موقعیت خوب دارای اقتصاد خوبی است و برای تجار و بازرگانان مناسب می‌باشد. از طریق اخذ ویزای تجاری اسلواکی می‌توان برای تجارت در این کشور اقدام کرد.

چگونه ویزای تجاری اسلواکی را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

معرفی کشور اسلواکی

اسلواکی یک کشور کوچک می‌باشد که در میان خشکی احاطه شده است. این کشور در اروپای مرکزی قرار دارد. پایتخت کشور اسلواکی شهر براتیسلاوا است. اسلواکی دارای جمعیت کمی بوده و کل جمعیت این کشور از 5/4 میلیون نفر جمعیت تشکیل شده است. واحد پول این کشور یورو می‌باشد و زبان رسمی آن زبان هند و اروپایی می‌باشد.و در سازمان همکاری اقتصادی و همچنین توسعه سازمان ملل متحد عضو است.

کشور اسلواکی دارای منابع طبیعی مانند مس، سنگ، آهن، جیوه، نفت، منگنز، آنتیموان بوده و اقتصاد آن وابسته به جلگه‌ای بسیار حاصل خیز در جنوب آن می‌باشد تور اسلواکی و تور اروپا فرصت خوبی برای سفر به این کشور حاصلخیز است.. بیشترین رابطه تجاری و اقتصادی این کشور با جمهوری چک بوده و کشاورزی در این کشور به دلیل آب و هوای معتدل بسیار رایج می‌باشد.

روابط تجاری ایران و اسلواکی

زمانی که اسلواکی استقلال پیدا کرد در سال 1993 روابط اقتصادی و تجاری کشور ما با جمهوری اسلواکی آغاز شد. بیشترین وجه روابط اقتصادی که میان کشور ایران و کشور اسلواکی برقرار شد، در قسمت صنعتی می‌باشد که از آوازه و اعتبار خوبی در کشور ایران برخوردار است. همچنین این دو کشور گام‌های بلندی در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری در آینده برداشته‌اند.

با گسترش همکاری‌های اقتصادی که میان کشور ایران و اسلواکی انجام شده است میزان مبادلات تجاری این دو کشور رشد بسیار خوبی داشته است. علاوه بر روابط تجاری ایران و اسلواکی همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اسلواکی و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های این کشور دیدن کنند.

ویزای اسلواکی تجاری

از آن جایی که کشور اسلواکی در میان کشورهای عضو پیمان شینگن قرار دارد برای سفر به این کشور لازم است که ویزای شینگن اسلواکی را اخذ کرد. انواع مختلفی از ویزا برای اهداف گوناگون سفر به اسلواکی وجود دارد; که یکی از آن‌ها ویزای تجاری اسلواکی می‌باشد.

کسانی که قصد دارند ویزای تجاری اسلواکی را اخذ نمایند و از طریق ویزای اسلواکی به این کشور سفر کنند لازم است در مرحله اول وقت سفارت اسلواکی را دریافت کرده و سپس با ارائه مدارک خود و انجام مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت این کشور حاضر شوند تا ویزای تجاری اسلواکی برای آن‌ها صادر شود.

ویزای اسلواکی تجاری | یوروپ تورز

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری اسلواکی

  • گرفتن اصل پاسپورتی که اعتبار بیشتر از 3 ماه از تاریخ ویزای تجاری اسلواکی آن گذشته باشد.
  • فرمی که از سایت سفارت برای درخواست ویزای تجاری اسلواکی دریافت شده باشد.
  • داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت اخذ ویزای تجاری اسلواکی ضروری می‌باشد.
  • به همراه داشتن دو قطعه عکس رنگی با سایز 6 در 4 رنگی که پس زمینه آن سفید و بدون روتوش باشد.
  • افراد متقاضی ویزای تجاری اسلواکی که قبلا ویزای شینگن برای کشورهای دیگر گرفته‌اند لازم است که کپی از آن ویزا به همراه مهر‌های ورود و خروج آن داشته باشند.
  • در هنگام گرفتن ویزای تجاری اسلواکی داشتن نامه تمکن مالی به همراه گردش مالی 6 ماه اخیر از سپرده بانکی لازم می‌باشد.
  • افرادی که صاحب کسب و کاری بوده و قصد گرفتن ویزای تجاری اسلواکی را دارند باید هنگام حضور در سفارت اسلواکی پروانه کسب، کارت بازرگانی و مدارک مربوط به ثبت شرکت خود را به همراه داشته باشند. یکی دیگر از مدارک لازمه هنگام اخذ ویزای تجاری اسلواکی داشتن بیمه مسافرتی می‌باشد. در بین مدارکی که در سفارت اسلواکی ارائه داده می‌شود، سند مالکیت نیز باید وجود داشته باشد.

سفر به اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی

ویزای تجاری که تجار و بازرگانان برای سفر خود به اسلواکی اخذ می‌کنند از نوع ویزای نوع D  بوده که این ویزا بلند مدت است و برای افرادی که می‌خواهند از طریق ویزای تجاری اسلواکی بارها به این کشور سفر کنند مناسب می‌باشد. از طریق این ویزا تجار و بازرگانان می‌توانند چندین مرتبه در سال وارد محدوده شینگن شده و یا از آن خارج شوند. اما افرادی که خواستار استفاده از تور اسلواکی و تور اروپا هستند ویزای آنها به صورت گارانتی توسط تور اخذ می‌گردد.

افراد متقاضی که می‌خواهند بیشتر از 90 روز در محدوده شینگن و یا کشور اسلواکی اقامت داشته باشند، دیگر ویزای تجاری اسلواک برای آن‌ها چندان مناسب نمی‌باشد، این افراد باید نسبت به اقامت در کشور اسلواکی اقدام نمایند.

برای اخذ ویزای تجاری اسلواکی یا انجام مراحل اقامتی این کشور باید به سفارت اسلواکی مراجعه کرد. متقاضیانی که از میزان 90 روز اقامت خود در کشور اسلواکی و محدوه شینگن استفاده کرده‌اند اگر می‌خواهند مجددا ویزای تجاری اسلواکی را اخذ کنند باید سه ماه از مدت زمان خروج آن‌ها از محدوده شینگن گذشته باشد تا ویزای تجاری اسلواکی برای آن‌ها صادر شود و بتوانند دوباره ویزای شینگن را اخذ نمایند. افرادی که دارای دلایل ویژه هستند می‌توانند حداقل یک سال ویزای شینگن اسلواکی را دریافت کنند.

برای افرادی که قصد دارند، ویزای شینگن اسلواکی را اخذ نمایند لازم است که حداقل شش هفته قبل از اینکه سفر خود را انجام دهند برای گرفتن ویزای تجاری اسلواکی اقدام نمایند.

متقاضیان ویزای تجاری اسلواکی برای تعیین وقت سفارت اسلواکی می‌توانند به صورت تلفنی یا حضوری به اسفارت این کشور در ایران مراجعه کنند و طی مراحلی قانونی ویزای مورد نظر خود را صادر و دریافت کنند.

سفر به اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری اسلواکی

ویزای اسلواکی چیست؟

از آن جایی که کشور اسلواکی در میان کشورهای عضو پیمان شینگن قرار دارد برای سفر به این کشور لازم است که ویزای شینگن اسلواکی را اخذ کرد. انواع مختلفی از ویزا برای اهداف گوناگون سفر به اسلواکی وجود دارد.

چگونه ویزای تجاری اسلواکی دریافت کنیم؟

کسانی که قصد دارند ویزای تجاری اسلواکی را اخذ نمایند و از طریق ویزای اسلواکی به این کشور سفر کنند لازم است در مرحله اول وقت سفارت اسلواکی را دریافت کرده و سپس با ارائه مدارک خود و انجام مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت این کشور حاضر شوند تا ویزای تجاری اسلواکی برای آن ها صادر شود.

چه نوع ویزایی مناسب ویزای تجاری اسلواکی است؟

ویزای تجاری که تجار و بازرگانان برای سفر خود به اسلواکی اخذ می کنند از نوع ویزای نوع D  بوده که این ویزا بلند مدت است و برای افرادی که می خواهند از طریق ویزای تجاری اسلواکی بارها به این کشور سفر کنند مناسب می باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!