با بهترین هتل های سانتورینی آشنا شوید

با بهترین هتل های سانتورینی آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد هتل های سانتورینی بپردازیم. اگر می خواهید به سانتورینی سفری داشته باشید و در مورد هتل های سانتورینی اطلاعاتی را بدست آورید، در این مقاله همراه ما باشید. سانتورینی یکی از مهم ترین جزایر یونان است و از جمله جزایری است که در طول سال مملو از گردشگر است و به عنوان یکی از قطب های گردشگری به حساب می آید. این جزیره در دریای اژه قرار دارد و از آب و هوای بسیار خوبی نیز برخوردار است. کسانی که می خواهند یک محیط مملو از آرامش را تجربه کنند می توانند جزیره سانتورینی را انتخاب کنند. سانتورینی ساختمان های سفیدی دارد که بر فراز آن ها گنبدهای آبی رنگی قرار دارد که ویژگی خاصی را به آن بخشیده است. در این جزیره کوه آتشفشان نیز وجود دارد که قابل توجه گردشگران است.

یکی از مهم ترین مواردی که پیش از سفر به سانتورینی با تور سانتورینی و یا تور اروپا باید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید، هتل های سانتورینی است. آشنایی با هتل های سانتورینی پیش از سفر به شما کمک خواهد کرد تا بهترین محل را برای اقامت انتخاب کنید و دغدغه ای از بابت محل اقامت نداشته باشید. هتل های سانتورینی را می توانیم از درجه یک تا پنج دسته بندی کنیم که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. متنوع بودن هتل های سانتورینی سبب شده است که گردشگران با توجه به میزان هزینه ی خود بتوانند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند. تمامی هتل های سانتورینی از درجه ی کیفی مناسبی برخوردار هستند که قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد.

هتل چروماتا Chromata

یکی از هتل های سانتورینی، هتل چروماتا می باشد. این هتل از جمله هتل های سانتورینی است که به سبب واقع شدن در بالای یک صخره زیبایی خاصی دارد و چشم انداز آن به سمت کوه آتشفشان می باشد. هتل چروماتا دو کیلومتر از شهر فیرا فاصله دارد و تپه های باستانی در دوازده کیلومتری آن قرار دارند. هتل چروماتا از جمله هتل های سانتورینی است که طرفداران زیادی دارد و یک هتل پنج ستاره است. اتاق های این هتل بالکن هایی دارد که رو به دریا هستند. تمامی اتاق های چروماتا مدرن هستند. در این هتل می توانید یک سوئیت ویلایی را رزرو کنید که دارای استخر است اما اگر می خواهید در فصل پرگردشگر به سانتورینی سفر کنید باید خیلی زودتر برای رزرو این سوئیت اقدام کنید. در چروماتا صبحانه در هوای آزاد سرو می شود و دارای حمام سنتی یونانی و استخر نیز می باشد.

هتل های سانتورینی
هتل های سانتورینی

هتل رز بی Rose Bay

یکی دیگر از بهترین هتل های سانتورینی، هتل رز بی می باشد. این هتل از جمله هتل های سانتورینی است که چهار ستاره است. این هتل از شهر باستانی ثرا در حدود چهار کیلومتر فاصله دارد و در نزدیک ساحل زیبای کاماری واقع شده است. از ویژگی های این هتل استفاده ی رایگان از پارکینگ آن می باشد و همچنین بوفه صبحانه نیز رایگان است. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توانیم به باشگاه ورزشی، زمین تنیس، سرویس خشکشویی و مکان بازی کودکان اشاره کنیم. هتل رزبی برای استفاده ی خانواده ها بسیار مناسب است.

هتل رز بی Rose Bay
هتل رز بی Rose Bay

هتل ویلا مونوس Villa Monos

هتل ویلا مونوس یکی دیگر از زیباترین هتل های سانتورینی می باشد. فاصله این هتل از ساحل کاماری در حدود شش کیلومتر است. در دو کیلومتری این هتل کافه ها و رستوران های منطقه فیرا واقع شده است. هتل ویلا مونوس از جمله هتل های سانتورینی است که سه ستاره می باشد. اتاق هایی که در طبقه همکف ویلا مونوس واقع شده اند، مجزا بوده و دارای بالکن اختصاصی هستند. این هتل سوئیت های دو تخته دارد که مجهز به آشپزخانه نیز هستند. در این هتل مکانی برای بازی کودکان وجود دارد و همچنین می توانید دوچرخه اجاره کنید.

هتل ویلا مونوس Villa Monos
هتل ویلا مونوس Villa Monos

هتل ویلا اولیمپیا Villa Olympia

یکی دیگر از هتل های سانتورینی، هتل ویلا اولیمپیا است. در مقایسه با هتل های هم تراز خود از امکاتات و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در این هتل به صورت روزانه خدماتی از جمله خشکشویی و پاکیزگی ارائه می شود. این هتل همچنین مجهز به رستورانی است که غذاهای متنوعی را می توان در آن سرو کرد. هتل ویلا اولیمپیا از جمله ارزان ترین هتل های سانتورینی است و از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

هتل ویلا اولیمپیا Villa Olympia
هتل ویلا اولیمپیا Villa Olympia

هتل مارگاریتا Margarita

هتل مارگاریتا از دیگر هتل های سانتورینی است که چشم انداز بسیار زیبایی به دریای اژه دارد. این هتل در نزدیکی کلیسای فیرا واقع شده است. از جمله امکانات هتل مارگاریتا می توانیم به اینترنت وای فای، استخر و یخچال در همه اتاق ها اشاره کنیم. در این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی نیز وجود دارد. به منظور تحت پوشش قرار دادن همه ی سلیقه ها، صبحانه های ارائه شده بسیار متنوع هستند.

هتل مارگاریتا Margarita
هتل مارگاریتا Margarita

هتل اسماراگدی Smaragdi

یکی دیگر از هتل های سانتورینی، هتل اسماراگدی می باشد. این هتل از جمله هتل های سانتورینی است که از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است. این هتل در فاصله نزدیکی از ساحل پریولاس که از طولانی ترین سواحل سانتورینی محسوب شده و به داشتن ماسه های سیاه شهرت دارد، واقع شده است. در این فاصله رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها اوقات خوبی را تجربه کنید. هتل اسماراگدی به وسیله صاحبان بومی اداره می شود. این هتل مجموعه ای از ساختمان های رنگارنگ و جذاب را شامل می شود.

هتل اسماراگدی در حدود چهل و شش اتاق و سوئیت دارد که در دو طبقه واقع شده اند و در ده دسته می باشند. تنوع قیمت در بین اتاق های هتل وجود دارد که می توانید آن ها را در انواع قیمت های مختلف رزرو کنید. کفپوش های اتاق ها تماماً از کاشی می باشد و از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. از جمله امکانات آن ها می توانیم به وای فای رایگان، سیستم تهویه و گرمایشی، تلفن، یخچال و کتری اشاره کنیم.

هتل اسماراگدی Smaragdi
هتل اسماراگدی Smaragdi

هتل فینیکیا مموریز Finikia Memories

هتل فینیکیا مموریز یکی دیگر از هتل های سانتورینی است. این هتل در روستای فینیکا واقع شده است. این روستا از جمله اقامتگاه های جزیره سانتورینی محسوب می شود که از محبوبیت خاصی برخوردار است. فاصله هتل فینیکا مموریز از رستوران ها و کافه های اویا بسیار کم است و از جمله هتل های سانتورینی است که سه ستاره می باشد. سبک معماری اتاق ها و سوئیت های این هتل سنتی می باشد و چشم اندازی بسیار زیبا به کوه های آتشفشانی دارد. اتاق های این هتل بسیار گران هستند. در اتاق های این هتل می توانید نمای بسیار زیبایی را از غروب خورشید ببینید.

هتل فینیکیا مموریز دارای بیست و چهار اتاق است که مجهز به امکانات زیادی است. از مهم ترین امکانات آن می توانیم به صندوق امانات، استخر روباز، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، غواصی، ماهیگیری، اجاره کردن خودرو و … اشاره کنیم. با پانزده دقیقه پیاده روی می توانید به شهر اویا برسید و در حدود نه کیلومتر نیز از فرودگاه تیرا فاصله دارد. فاصله آن از ساحل پریسا نیز چهارده کیلومتر است.

هتل فینیکیا مموریز Finikia Memories
هتل فینیکیا مموریز Finikia Memories

هتل آکروتیری Akrotíri

هتل آکروتیری یکی از هتل های سنتی سانتورینی است که دارای معماری سنتی است است و کسانی که به فضاهای باستانی و سنتی علاقه دارند قطعاً از حضور در این هتل لذت خواهند برد. این هتل در فاصلهٔ ده دقیقه ای با شهر آکروتیری قرار دارد. آکروتیری یکی از مهم ترین شهرهای باستانی یونان است. از ویژگی های مهم هتل آکروتیری این است که نسبت به بقیه هتل ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. حتی زمانی که مسافر در این جزیره زیاد است هتل آکروتیری از قیمت ارزانی برخوردار است. هتل آکروتیری هر چند از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است ولی برخلاف هتل های دیگر استخر و ساحل خصوص ندارد و در منطقه باستانی خاکی واقع شده است. برای رسیدن به ساحل سرخ سانتورینی باید یک مسیر صخره ای طولانی طی شود.

هتل آکروتیری Akrotíri
هتل آکروتیری Akrotíri

هتل ماریا پرکا maria

یکی دیگر از هتل های سانتورینی، هتل ماریا پرکا است. کسانی که به سانتورینی سفری داشته اند حتماً در مورد ماریا پرکا اطلاعاتی را دارند. هتل ماریا در خیابانی واقع شده است که بسیار آرام و در مجاورت ساحل کامارا قرار دارد. ساختمان این هتل سفید و سنتی است که کاشی های آبی در مجاورت استخری کوچک کاملاً مشخص است. در آن سوی خیابان یکی از هتل های گران سانتورینی به اسم گرانا قرار دارد که مالکیت آن بر عهده صاحبان ماریا پرکا است و از امکانات بسیار مناسبی برخوردار است.

هتل ماریا پرکا maria
هتل ماریا پرکا maria

هتل ساحلی سیساید Sea Side

هتل ساحلی سیساید یکی از هتل های ساحلی سانتورینی است. این هتل برای کسانی که علاقه مند به ساحل هستند بسیار مناسب است. هتل سیساید مجهز به رستوران ساحلی است و در فاصله اندکی نسبت به ساحل کاماری واقع شده است. اتاق های این هتل در قیمت های متفاوتی می باشند که می توانید واحدهای ارزان آن را نیز رزرو کنید.

هتل ساحلی سیساید Sea Side
هتل ساحلی سیساید Sea Side

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط یونان، وقت سفارت یونان ، ویزای یونان ، تور یونان و تور اروپا میباشد.88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!