راهنمای وقت سفارت یونان | انواع + هزینه + شرایط

راهنمای وقت سفارت یونان | انواع + هزینه + شرایط

وقت سفارت یونان، برای سفر به کشور یونان باید قبل از هر کاری به سفارت یونان مراجعه نمایید و وقت سفارت بگیرید. وقت سفارت یونان به خودی خود دارای مراحل …

کشور زیبا و دیدنی یونان در قاره اروپا قرار دارد این کشور توریستی و زیبا دارای سواحل بسیار زیبا و دلنشینی زمی باشد که گردشگران فراوانی را به خود جذب می‌کند. برای سفر به کشور یونان نیاز به اخذ ویزا می‌باشد که باید وقت سفارت یونان قبل از آن گرفته شود و پس از مراحل قانونی، نوع ویزای خود را درخواست نمایید.

سفارت یونان در تهران قرار دارد و شما باید برای تهیه ویزای یونان از کارگزاری سفارت این کشور وقت قبلی بگیرید و مدارک لازم و ضروری را به مامور این کارگزار تحویل دهید. کشور یونان به علت داشتن جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی در طول سال و در تمام فصل‌های سال مسافران بسیاری را پذیرا می‌باشد.

امکانات رفاهی یونان برای اقامت گردشگران بسیار عالی است و بعد از سفر به این کشور شما متوجه این امر خواهید شد. در کتاب‌های تاریخ ایران بسیار از این کشور باستانی نام برده‌اند.

راهنمای وقت سفارت یونان | یوروپ تورز

راهنمای وقت سفارت یونان

برای سفر به کشور یونان باید قبل از هر کاری به سفارت یونان مراجعه نمایید و وقت سفارت بگیرید. وقت سفارت یونان به خودی خود دارای مراحل قانونی می‌باشد برای گرفتن وقت سفارت یونان قبل از هرکاری باید فرم مخصوص به این کار را پر کنید دقت نمایید زمان پر کردن این فرم هیچ جای خالی باقی نگذارید و همه قسمت‌های آن را به طور صحیح و خوانا پر کنید.

در حین پر کردن فرم وقت سفارت اگر با سوالی روبرو شدید می‌توانید از ما کمک بگیرید و او شما را حتما راهنمایی خواهیم کرد. گرفتن وقت سفارت می‌تواند به چند روش صورت گیرد. شما هم می‌توانید به روش حضوری وقت بگیرید و هم به روش آنلاین می‌توانید این کار را انجام دهید و یک روش دیگر گرفتن وقت سفارت به صورت تماس تلفنی می‌باشد.

چنانچه با یکی از این روش‌ها موفق نشدید می‌توانید روش دیگر را امتحان کنید.

با ما در تماس باشید.

بهترین زمان وقت سفارت کشور یونان

اگر می‌خواهید به کشور باستانی یونان سفر کنید و برنامه‌ریزی نمایید حتما چند ماه قبل از پرواز وقت سفارت یونان بگیرید. معمولا 2 ماه قبل از پرواز باید وقت سفارت بگیرید چون ممکن است مدارک شما دارای نقص باشد و شما زمان کافی برای تکمیل مدارک خود داشته باشید در غیر این صورت اگر گرفتن وقت سفارت را به یکی دو ماه آخر نزدیک به پرواز موکول کنید زمان کافی برای تکمیل مدارک خود ندارید و سفر شما به تاخیر خواهد افتاد و تمام برنامه‌ریزی شما برای سفر به یونان به هم می‌ریزد.

اگر می‌خواهید با خیال راحت و آرامش کامل به یونان سفر کنید و ویزای خود را به موقع دریافت نمایید حتما با مراجعه به وبسایت یوروپ تورز از مراحل قانونی گرفتن وقت سفارت آگاهی یابید و به موقع و در زمان مناسب این کار را انجام دهید.

وقت سفارت یونان به روش آنلاین

اگر می‌خواهید برای وقت سفارت یونان اقدام نمایید شما می‌توانید به روش آنلاین این کار را انجام دهید. امروزه به لطف اینترنت و پیشرفت تکنولوژی این کار به راحتی انجام می‌گیرد و شما فقط به یک کامپیوتر و اینترنت نیاز دارید.

برای گرفتن وقت سفارت یونان ابتدا وارد سایت خدمات ویزا شوید و گزینه وقت سفارت را کلیک نمایید. ابتدا فرم مخصوص وقت سفارت برای شما روی صفحه نمایان می‌شود که باید آن را به صورت کامل و دقیق پر کنید. لازم به ذکر است برای هر فرد باید فرم جدا پر نمایید سپس مدارک لازم را اسکن نمایید و آنها را ثبت کنید. در آخر باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید که همان لحظه با کامپیوتر و سیستم شتاب بانکی می‌توانید هزینه مورد نظر را پرداخت کنید و شماره مرجع را که برای شما پیامک می‌شود را نزد خود نگه دارید.

گرفتن وقت سفارت به روش حضوری

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید به روش آنلاین وقت سفارت یونان بگیرید شما می‌توانید با مراجعه حضوری به شرکت ما این کار را انجام دهید، فرم مخصوص گرفتن وقت سفارت را دریافت می‌کنید بعد از اینکه فرم وقت سفارت را به صورت صحیح و خوانا پر کردید آن را تحویل کارشناسان ما دهید بعد از این مرحله کارگزار سفارت لیست مدارک لازم را به شما می‌دهد که باید تمام آنها را آماده کنید و به کارگزار سفارت تحویل دهید.

انگشت نگاری در سفارت یونان

بعد از اینکه تمام مراحل اداری و قانونی گرفتن وقت سفارت یونان به پایان رسید باید برای انگشت نگاری آماده شوید و به اتاق مربوط به این کار مراجعه کنید کارگزار سفارت شما را برای انجام انگشت نگاری راهنمایی می‌کند.

لازم به ذکر است تمام افراد همراه باید انگشت نگاری انجام دهند و بعضی افراد فکر می‌کنند فقط سرپرست خانواده باید انگشت نگاری را انجام دهد ولی این چنین نیست تمام اعضای خانواده که همسفر هستند باید انگشت نگاری شوند.

مامور سفارت یونان از تمام انگشتان شما استفاده می‌کند و با دقت کامل این کار را انجام می‌دهد. خوب است بدانید اگر به روش آنلاین وقت سفارت بگیرید در پایان مرحله ثبت نام وقت انگشت نگاری به شما داده می‌شود که برای این کار باید به سفارت رفته و با مراجعه حضوری این کار را انجام دهید.

نکات مهم وقت سفارت یونان

برای گرفتن وقت سفارت یونان حتما فرم درخواست را صحیح پر کنید و اطلاعات دروغ و کذب وارد نکنید. همچنین فرم درخواست را با خط خوانا و تمیز پر کنید.

یکی دیگر از نکات مهم که باید برای گرفتن وقت سفارت رعایت کنید این است که به موقع اقدام نمایید چون ممکن است مدارک شما ناقص باشند و شما به وقت و زمان کافی نیاز داشته باشید تا مدارک را اصلاح نمایید.

همچنین سعی کنید لیست مدارک را با دقت بخوانید و مدارک خواسته شده از طرف سفارت یونان را کامل تحویل دهید مثلا اگر نیاز به ترجمه انگلیسی دارن این کار را به درستی انجام دهید و همچنین اگر در بین مدارک شما دعوتنامه نیاز است از قبل دعوتنامه را تهیه کنید و همراه مدارک به کارگزار سفارت تحویل دهید یکی دیگر از نکات مهم وقت سفارت هزینه پرداختی می‌باشد حتما هزینه را به موقع پرداخت کنید تا زودتر مراحل اداری شما انجام گیرد.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت یونان

برای گرفتن وقت سفارت یونان مدارک معتبری نیاز است. یکی از این مدارک پاسپورت معتبر که دارای تاریخ اعتبار باشد نیز جزو مدارک است. برای رفتن به کشور باستانی یونان بر اساس نوع سفر، نوع ویزا متفاوت می‌باشد بنابراین نوع دعوتنامه نیز فرق می‌کند و باید دعوتنامه با نوع ویزای درخواستی شما بخواند. یکی از موارد خیلی مهم در ارائه مدارک مورد نیاز وقت سفارت گردش کاری حساب مالی شما خواهد بود.

هزینه وقت سفارت یونان

شما از هر روشی برای گرفتن وقت سفارت عمل نمایید باید هزینه‌ای برای این کار بپردازید بعد از پر کردن فرم مخصوص وقت سفارت یونان مدارک شخصی خود را تحویل مامور سفارت می‌دهید بعد از تایید این مدارک باید هزینه‌ای مشخص شده را بپردازید.

پرداخت هزینه می‌تواند به دو روش انجام گیرد یا پرداخت هزینه را به روش آنلاین در سامانه خدمات ویزا می‌توانید بپردازید و یا اینکه این هزینه را با حضور در آژانس پرداخت نمایید و رسید بانکی دریافت کنید. لازم به ذکر است اگر به هر دلیلی موفق به اخذ ویزا نشوید این هزینه به هیچ وجه ممکن به شما پس داده نخواهد شد و چنانچه بخواهید دوباره وقت سفارت یونان بگیرید باید هزینه را دوباره در همان موقع پرداخت کنید. هزینه وقت سفارت برای سفر به هر کشوری متفاوت می‌باشد و بسته به نوع ویزای درخواستی شما دارد.

وقت سفارت یونان و ساعت کاری سفارت یونان

سفارت یونان در تمام روزهای هفته باز می‌باشد و کارگزاران این سفارت در خدمت مراجعین هستند در تمام طول هفته به جز روزهای جمعه و یکشنبه سفارت یونان فعالیت می‌کند. همچنین ساعت کاری این سفارت از 8 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 4 بعدازظهر در خدمت مراجعین محترم می‌باشند.

گرفتن وقت سفارت در این روزها و ساعات بسیار راحت می‌باشد فقط هنگام مراجعه به سفارت از کامل بودن مدارک خود مطمئن باشید تا زیاد معطل نشوید و رفت و آمد شما به سفارت زیاد و در نتیجه خسته‌کننده نباشد. شما بعد از کامل نمودن مدارک مورد نیاز سفارت و ارائه آنها به سفارت یونان به مدت 21 روز کاری ویزای خود را تحویل می‌گیرید.

خوب است بدانید اگر به هر دلیلی با درخواست ویزای شما موافقت نشد شما می‌توانید اعتراض کنید به این روش که نامه اعتراض خود را به زبان انگلیسی بنویسید و تحویل کارگزار سفارت دهید سفارت یونان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 10:30 تا 11:30 به نامه‌های اعتراض مراجعین و متقاضی ویزا رسیدگی می‌کنند.

وقت سفارت یونان و ساعت کاری سفارت یونان | یوروپ تورز

وقت سفارت یونان و ویزای توریستی

اگر می‌خواهید به یونان سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن نمایید باید ویزای توریستی درخواست نمایید برای این کار حتما باید از قبل وقت سفارت یونان بگیرید و درخواست ویزای توریستی نمایید البته به روش آنلاین هم می‌توانید وقت سفارت یونان بگیرید و درخواست ویزا نمایید.

خوب است بدانید ویزای توریستی یونان مدت کوتاهی دارد و زیر 90 روز می‌باشد و شما باید بعد از تمام شدن این زمان به کشور خود باز گردید در غیر این صورت با شما برخورد قانونی می‌شود و شما به پرداخت جریمه مجبور می‌شوید. لازم به ذکر است اگر این اتفاق بیفتد سابقه شما برای گرفتن وقت سفارت خراب می‌شود و برای سفر‌های بعدی در خواست شما ریجکت می‌گردد.

وقت سفارت یونان و ویزای تحصیلی

بعضی افراد مایلند در کشور یونان ادامه تحصیل دهند و از سیستم آموزشی آن جا بهره ببرند بنابراین باید ویزای تحصیل در خواست نمایند لازم به ذکر است قبل از اخذ ویزا باید برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام نمایید و با مراجعه به سفارت چه به روش آنلاین و چه به روش حضوری می‌توانید وقت سفارت بگیرید.

البته قبل از گرفتن وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای تحصیل باید از دانشگاه مورد نظر خود نامه پذیرش دریافت نمایید و آن را همراه مدارک لازم به سفارت یونان تحویل دهید ضمنا شرایط سنی هم برای اخذ ویزای تحصیل مهم می‌باشد و سن افراد متقاضی باید بالای 18 سال تمام باشد تا سفارت یونان با این درخواست موافقت نماید. اگر شما این دعوتنامه را نداشته باشید به هیچ عنوان سفارت یونان با شما همکاری نمی‌کنند و در صدور ویزای تحصیل با مشکل مواجه خواهید شد.

وقت سفارت یونان و ویزای کار

قبل از اخذ ویزای کار باید به سفارت یونان مراجعه نمایید و برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام کنید گرفتن وقت سفارت مراحل قانونی خاصی دارد که شما با مراجعه به وبسایت یوروپ تورز با تمام این مراحل آشنا خواهید شد و به طور کامل مراحل اداری برای شما توضیح داده می‌شود. اگر درخواست ویزای کار دارید باید از شرکت مربوطه نامه پذیرش بگیرید و به همراه مدارک به کارگزار سفارت یونان تحویل دهید.

همچنین باید برای اخذ ویزای کار شما مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر داشته باشید و هنگام مراجعه به سفارت آن را تحویل دهید زیرا بدون داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای مدارک شما کامل نمی‌شود و کارگزار سفارت یونان هیچ گونه همکاری با شما ندارد و مدارک شما ناقص می‌باشد در نتیجه درخواست ویزای کار برای شما رد خواهد شد. البته مهمتر از همه دعوتنامه از طرف کارفرما در کشور یونان می‌باشد.

وقت سفارت یونان فوری

اگر شما برای گرفتن وقت سفارت یونان خودتان اقدام کنید چند هفته و گاهی چند ماه این کار طول می‌کشد و ممکن است در طی این مراحل قانونی وقت کم بیاورید بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم گرفتن وقت سفارت را به آژانس‌های مربوط به این کار بسپارید زیرا آن‌ها کاملا به قوانین سفارت آشنا هستند و با آگاهی فراوان به این کار می‌پردازند البته اگر از این آژانس‌ها استفاده کنید هزینه وقت سفارت شما بیشتر می‌شود و شما نسبت به گرفتن وقت سفارت به صورت شخصی باید هزینه‌های اضافه‌تری را نیز پرداخت کنید ولی در عوض کار شما سریعتر انجام می‌گیرد و وقت سفارت برای شما در زمان کمتری انجام می‌گیرد.

خوب است بدانید این آژانس‌ها به علت تجربه کاری بالا بهترین و کوتاه‌ترین راه ممکن را برای گرفتن وقت سفارت انتخاب می‌کنند و شما در کمترین زمان ممکن به هدف خود می‌رسید.

صدور بیمه مسافرتی قبل از گرفتن وقت سفارت

یکی از خدمات سفارت یونان قبل از گرفتن وقت سفارت یونان صدور بیمه مسافرتی می‌باشد. جالب است بدانید سفارت یونان قبل از شروع مراحل قانونی وقت سفارت و پر کردن فرم درخواست برای شما و همراهان شما بیمه مسافرتی صادر می‌کند. و شما به همراه مدارک خود بیمه مسافرتی را هم تحویل کارگزار سفارت می‌دهید.

ممکن است بعد از سفر برای شما اتفاقات ناگواری رخ دهد که شما با داشتن بیمه مسافرتی بدون هیچ دغدغه‌ای به سفر خود ادامه می‌دهید. گاهی اوقات در سفر به یونان ممکن است شما دچار بیماری شوید بنابراین تمام هزینه درمان شما را بیمه می‌پردازد یا اینکه ممکن است چمدان شما گم شود در این صورت بیمه مسافرتی به شما خسارت می‌پردازد.

اگر به هر دلیلی بخواهید بعد از سفر به طور ناگهانی به کشور خود برگردید بیمه تمام هزینه سفر شما را قبول می‌کند و شما با داشتن بیمه مسافرتی می‌توانید با خیالی آسوده سفر کنید.

وقت سفارت یونان خانوادگی

بعد از طی کردن مراحل قانونی برای گرفتن وقت سفارت یونان نوبت به مصاحبه می‌رسد شما می‌توانید درخواست وقت مصاحبه خانوادگی کنید. مصاحبه خانوادگی می‌تواند با حضور زن و شوهران انجام گیرد یا اینکه این مصاحبه می‌تواند با حضور زن و شوهر و فرزندان زیر 18 سال انجام گیرد. جالب است بدانید برای فرزند بالای 18 سال وقت مصاحبه به صورت جدا باید گرفت.

بهترین ویزا برای فرزند بالای 18سال ویزای توریستی می‌باشد زیرا برای گرفتن ویزاهای دیگر شرایط برای فرزند زیر 18 سال کار مشکلی می‌باشد. ولی گرفتن ویزای تفریح و گردشگری راحت‌تر است و نیازی به دعوتنامه ندارد. اگر به وبسایت یوروپ تورز مراجعه کنید و درخواست راهنمایی و کمک بخواهید به راحتی می‌توانید وقت سفارت یونان را بگیرید و در کمترین زمان ویزای خود را تحویل بگیرید. بهترین زمان اقدام برای گرفتن وقت سفارت 4 تا 6 هفته قبل از پرواز می‌باشد.

وبسایت یوروپ تورز و گرفتن وقت سفارت

اگر شما از طریق وبسایت یوروپ تورز برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام نمایید بدون هیچ سختی به هدفتان می‌رسید همچنین در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید وقت سفارت بگیرید زیرا تجربه بالایی در گرفتن وقت سفارت دارند و با تمام قوانین سفارت آشنا می‌باشند و قوانین دست و پاگیر را می‌شناسند.

بنابراین از راه‌های میانبر برای گرفتن وقت سفارت استفاده می‌کنند همچنین با همکاری کارگزاران سفارت راه کوتاهتری را انتخاب می‌کنند ولی باید هزینه بیشتری را بپردازید زیرا شما انجام کار را به این آژانس سپرده‌اید و بدون هیچ دغدغه‌ای ویزای مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید. تمام مدارک شما تکمیل می‌شوند و سپس این مدارک به کارگزار سفارت تحویل داده می‌شود. کارگزار سفارت نیز بدون صرف زمان زیادی به بررسی مدارک می‌پردازد.

آدرس و نشانی سفارت یونان

برای گرفتن وقت سفارت یونان باید به سفارت این کشور مراجعه کنید و فرم درخواست وقت سفارت را پر کنید. ساختمان سفارت یونان در شهر تهران می‌باشد این سفارت در خیابان آفریقا واقع شده است و بعد از خیابان آفریقا شما باید وارد بلوار اسفندیار شوید وقتی وارد بلوار شدید ساختمان پلاک 43 ساختمان سفارت کشور یونان می‌باشد.

در مرکز خرید هروی سنتر کارگزاران حضور دارند (VFS) که شما را برای گرفتن وقت سفارت راهنمایی می‌کنند و در هر قسمتی نیاز به کمک داشته باشید این کارگزاران به شما کمک می‌کنند.

برای نتیجه بهتر در زمان گرفتن وقت سفارت به وبسایت یوروپ تورز مراجعه کنید و در صورت نیاز شماره تماس‌های دیگر را نیز بگیرید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی با سفارت یونان در تماس باشید.

آدرس و نشانی سفارت یونان | یوروپ تورز

سوالات متداول وقت سفارت یونان

بهترین زمان برای اقدام به گرفتن وقت سفارت یونان چه زمانی است؟

معمولا 2 ماه قبل از پرواز باید وقت سفارت بگیرید چون ممکن است مدارک شما دارای نقص باشد و شما زمان کافی برای تکمیل مدارک خود داشته باشید در غیر این صورت اگر گرفتن وقت سفارت را به یکی دو ماه آخر نزدیک به پرواز موکول کنید زمان کافی برای تکمیل مدارک خود ندارید و سفر شما به تاخیر خواهد افتاد و تمام برنامه ریزی شما برای سفر به یونان به هم می ریزد.

مدارک مورد نیاز گرفتن وقت سفارت یونان چه ندارکی هستند؟

برای گرفتن وقت سفارت یونان مدارک معتبری نیاز است. یکی از این مدارک پاسپورت معتبر که دارای تاریخ اعتبار باشد نیز جزو مدارک است. برای رفتن به کشور باستانی یونان بر اساس نوع سفر، نوع ویزا متفاوت می باشد بنابراین نوع دعوتنامه نیز فرق می کند و باید دعوتنامه با نوع ویزای درخواستی شما بخواند. یکی از موارد خیلی مهم در ارائه مدارک مورد نیاز وقت سفارت گردش کاری حساب مالی شما خواهد بود.

وقت سفارت یونان و ساعت کاری سفارت یونان چه زمانی است؟

سفارت یونان در تمام روزهای هفته باز می باشد و کارگزاران این سفارت در خدمت مراجعین هستند در تمام طول هفته به جز روزهای جمعه و یکشنبه سفارت یونان فعالیت می کند. همچنین ساعت کاری این سفارت از 8 صبح شروع می شود و تا ساعت 4 بعدازظهر در خدمت مراجعین محترم می باشند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!