منطقه رومربرگ فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

منطقه رومربرگ فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

منطقه رومربرگ فرانکفورت، یکی از معروف‌ترین و پر بازدید‌ترین مناطق دیدنی و گردشگری شهر فرانکفورت در کشور آلمان است که در بخش مرکزی و تاریخی شهر قرار گرفته است.

منطقه رومربرگ فرانکفورت، یکی از معروف‌ترین و پر بازدید‌ترین مناطق دیدنی و گردشگری شهر فرانکفورت در کشور آلمان است که در بخش مرکزی و تاریخی شهر قرار گرفته است. در اطراف این منطقه ساختمان‌هایی بسیار قدیمی و تاریخی وجود دارد که قدمت بیشتر آنها مربوط به قرن‌های 14 و 15 میلادی می‌باشد.

البته باید بگوییم که ساختمان‌های قدیمی این منطقه در حقیقت در طی جنگ جهانی دوم به طور کامل تخریب و از بین رفتند و بعدها مسئولین شهر، این ساختمان را دقیقا مشابه قبل بازسازی کردند. امروزه این منطقه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا می‌باشد که با شرکت در تورهای فرانکفورت برای بازدید از این ساختمان‌های رنگارنگ و قدیمی خود را به شهر زیبای فرانکفورت می‌رسانند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که به طور جامع شما را با این جاذبه دیدنی و ویژگی‌های بیشتر آن آشنا کنیم تا در زمان سفر به فرانکفورت بتوانید با اطلاعات کامل و دید بازتری از این جاذبه تاریخی دیدن کنید.

اگر قرار است که در سفرهای بعدی خود شهر فرانکفورت را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم که حتما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

منطقه رومربرگ فرانکفورت از جاذبه های دیدنی شهر فرانکفورت

کشور آلمان، شهرهای زیبا و توریستی زیادی دارد که می‌توانید برای مسافرت‌های خود آنها را انتخاب کنید. یکی از این شهرها که همواره به دلیل جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی که دارد مورد استقبال و توجه گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است، شهر توریستی فرانکفورت می‌باشد.

با سفر به این شهر شما می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی، تفریحی و تاریخی بسیار زیادی همچون کلیسای سنت پاول، باغ پالمف باغ وحش، میدان رومربرگ و موزه شهر دیدن کنید. ساختمان‌‌های رنگارنگ واقع در این منطقه در طول جنگ جهانی دوم به طور کامل تخریب شدند ولی بعدها به همت مردم و مسئولین مجددا بازسازی شدند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با منطقه تاریخی رومربرگ شهر فرانکفورت بیشتر آشنا کنیم و اطلاع جامع و کاملی را درباره این جاذبه دیدنی و تاریخی در اختیار شما بگذاریم.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

آشنایی با منطقه رومربرگ فرانکفورت

همانطور که گفتیم، میدان و منطقه رومربرگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در شهر فرانکفورت محسوب می‌شود که یک جاذبه تاریخی با قدمت بسیار طولانی می‌باشد به طوری که طبق گفته تاریخ شناسان قدمت ساختمان‌ها و بناهای موجود در آن به قرن 14 و 15 میلادی برمی گردد.

منطقه رومربرگ فرانکفورت در زمان‌های گذشته در واقع یک ملک شخصی رومر (یکی از تاجران معروف شهر) بوده است که در در زمان قدیم یعنی سال 1405 میلادی به شورای شهر واگذار شد. این منطقه در حال حاضر یکی از زیباترین، شلوغ‌ترین و پر هیاهو‌ترین منطقه پیاده روی در کل شهر فرانکفورت به شمار می‌رود.

اگر زمانی به شهر فرانکفورت و میدان رومربرگ رفتید، فراموش نکنید که حتما از ساختمان رومر، تالار قدیمی شهر، تالار جدید شهر، کلیسای مربوط به قرن چهاردهم و تالار امپراطوری واقع در این منطقه دیدن کنید. بازدید از این بناها در شناخت تاریخ و فرهنگ مردم شهر فرانکفورت کمک بسیار زیادی می‌کند. منطقه رومربرگ فرانکفورت به تنهایی شهرت هنر معماری آلمانی را به جهانیان نشان می‌دهد.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

هزینه ورودی و مدت زمان بازدید از منطقه رومربرگ فرانکفورت

خوشبختانه بازدید از ساختمان‌های منطقه رومربرگ فرانکفورت، رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ورودی نخواهید داشت. به طور میانگین بازدید از این جاذبه دیدنی کمتر از یک ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

رویداد های مهم میدان رومربرگ فرانکفورت

 از قرن نهم میلادی منطقه رومربرگ فرانکفورت محلی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، بازارها، جشنواره‌ها، مسابقات، انتخابات و مراسم تاجگذاری امپراتوران شهر فرانکفورت بوده است. این منطقه در قرن شانزدهم میلادی به عنوان زیباترین میدان امپراتوری روم مقدس آلمان شناخته شد و پس از آن چشمه عدالت در بخش مرکزی این میدان ساخته شد. این چشمه، اولین چشمه‌ای است که در شهر فرانکفورت با مجسمه عدالت آراسته شده است.

امروزه در منطقه رومربرگ فرانکفورت مراسم‌های خاصی مانند جشن‌های عروسی و اموری که مربوط به ثبت شهری می‌باشد، برگزار می‌شود. یکی از مهمترین و معروف‌ترین رویدادهایی که در طول تاریخ در منطقه رومربرگ فرانکفورت برگزار شده است، استفاده از بالکن ساختمان‌های میدان رومربرگ در جام جهانی فوتبال و مسابقات جام جهانی زنان سال 2000 و 20003 به عنوان جایگاه ورزشی عمومی بوده است که تماشاچیان از این جایگاه‌ها استفاده می‌کردند.  

منطقه رومربرگ فرانکفورت

جاذبه های دیدنی اطراف منطقه رومربرگ فرانکفورت

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، در این منطقه بناهای تاریخی و دیدنی متعددی وجود دارد که با ورود به این میدان می‌توانید از آنها دیدن کنید، در اینجا به طور جامع‌تری به معرفی جاذبه‌های دیدنی اطراف این منطقه پرداخته‌ایم.

  • سالن قدیمی رومر: این سالن، قدیمی‌ترین سالن شهر فرانکفورت است که امروزه از آن به عنوان ساختمان اداری شهرداری فرانکفورت استفاده می‌شود. با ورود به این سالن می‌توانید پرتره‌های ارباب‌هایی این منطقه را که در طول سالیان درازی می‌زیستند را مشاهده کنید. در میدان نزدیک به این سالن و همچنین در همسایگی آن کافی شاپ‌ها و مغازه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از آنها بهترین سوغاتی‌ها را برای دوستان و فامیل‌های خود خریداری کنید.
  • عمارت رومر: یکی دیگر از ساختمان‌های دیدنی و معروف منطقه رومربرگ فرانکفورت، عمارت قرون وسطایی رومر می‌باشد که امروزه جزو مهمترین جاذبه‌های دیدنی و توریستی شهر شناخته شده است. این عمارت به مدت 600 سال به عنوان تالار شهر مورد استفاده قرار می‌گرفت. این بنا نیز مانند سایر ساختمان‌های واقع در منطقه رومربرگ در طول جنگ جهانی دوم تخریب و بعد از آن بازسازی شد.
  • کلیسای ارتدوکس سنت نیکولاس: این کلیسا، یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که با ورود به منطقه رومربرگ حتما باید از آن دیدن کنید. این کلیسا، یک کلیسای لوتریانیسم است که مربوط به قرون وسطی می‌باشد.
  • نمایشگاه شرن کونتز هال فرانکفورت: این نمایشگاه در محلی بین عمارت رومر و کلیسای فرانکفورت قرار گرفته است. بازدید از نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر را که یکی از محل‌های اصلی برای برگزاری نمایشگاه‌های موقتی هنر در این شهر می‌باشد را حتما به شما توصیه می‌کنیم. سال تاسیس این نمایشگاه به سال 1986 برمی گردد که از سمت مردم و دولت فرانکفورت حمایت مالی می‌شود.
منطقه رومربرگ فرانکفورت

مساحت و جمعیت منطقه رومربرگ شهر فرانکفورت

منطقه رومربرگ فرانکفورت در مجموع 1000 متر مربع مساحت دارد که از 3 طبقه تشکیل شده است. در اطراف محوطه این منطقه در مجموع 9 ساختمان وجود دارد که همانطور که قبلا گفتیم همگی آنها در جنگ جهانی دوم به طور کامل از بین رفتند و بعدها مجددا آنها را مانند سابق بازسازی کردند.

جمعیت ساکنین این منطقه 3400 نفر می‌باشد که تقریبا 32 درصد آنها را افراد خارجی تشکیل داده‌اند. مشاغل خدماتی و همچنین تورهای گردشگری، مهمترین منبع درآمد ساکنین این منطقه می‌باشد. علاوه بر این در بخش‌های شمالی این منطقه یک سری مشاغل خرده فروشی نیز مشاهده می‌شود که برخی از افراد از این طریق امرار معاش می‌کنند.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

هتل های نزدیک به رومربرگ

از آنجایی که این منطقه جزو توریستی‌ترین و پربازدید‌ترین مناطق شهر فرانکفورت به شمار می‌رود، به همین دلیل در نزدیکی آن هتل‌های زیادی وجود دارد تا گردشگران بتوانند به راحتی محل اقامتی بسیار مناسب و نزدیک به این منطقه را برای خود پیدا کنند. چند نمونه از هتل‌های واقع در نزدیکی منطقه رومربرگ فرانکفورت عبارت‌اند از:

· هتل Fleming’s Deluxe Hotel Frankfurt Main-Riverside: ؛اگر می‌خواهید در یک هتلی اقامت داشته باشید که ضمن نزدیکی به منطقه رومربرگ فرانکفورت از امکانات لوکسی برخوردار باشد، ما به شما این هتل 5 ستاره را معرفی می‌کنیم. این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر فرانکفورت است که در مجموع از 149 اتاق تشکیل شده است و امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت، نگهداری چمدان، صبحانه، منطقه ورزشی، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت را به مسافران خود ارائه می‌کند. ر

ستوران‌های این هتل، بهترین و لذیذترین غذاهای محلی فرانکفورت را ارائه می‌کنند. اگر علاقه دارید که در کنار بازدید از مناطق قدیمی شهر فرانکفورت، به خرید نیز بروید، اقامت در این هتل راحت‌ترین شرایط را به وجود خواهد آورد.

· هتل Miramar Golden Mile : در اطراف این منطقه برای اینکه همه مسافران بتوانند به راحتی اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنند، هم هتل‌های بسیار لوکس و هم هتل‌های میان رده وجود دارد که یکی از این هتل‌های میان رده و مقرون به صرفه قرار گرفته در نزدیکی‌های منطقه رومربرگ فرانکفورت، هتل Miramar Golden Mile می‌باشد. این هتل 39 اتاقه، دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سشوار، حمام، فضای نشیمن و تهویه مطبوع می‌باشد.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

موزه تاریخ فرانکفورت

یکی از مهمترین بناهایی که در منطقه رومربرگ فرانکفورت قرار داد، موزه تاریخ فرانکفورت می‌باشد که دقیقا در بخش جنوبی میدان رومربرگ واقع شده است. با ورود به این موزه به طور کامل با تاریخچه شهر فرانکفورت از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز آشنا خواهید شد. تمام مجموعه موزه تاریخ فرانکفورت در یک مجتمع بسیار بزرگ قرار گرفته است که این مجتمع در قرن دوازدهم میلادی به عنوان کاخ رومانیایی بنا شده بود. این مجتمع در مجموع 5 بنای تاریخی و یک سازه بزرگ بتنی مدرن دارد که در سال‌های 1969 تا 1972 ساخته شده‌اند.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

چشمه عدالت واقع در منطقه رومربرگ شهر فرانکفورت

قدمت چشمه عدالت، که در مرکز میدان جلوی رومر قرار گرفته است به سال 1543 باز می‌گردد. مجسمه برنزی آن، جاستیتیا، الهه رومی عدالت را به تصویر می‌کشد، که با شمشیر و مقیاس خود مسلح شده است. بنا بر افسانه، این بنای تاریخی چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و طبق افسانه، شراب در تاج قرن شانزدهم امپراتور ماتیاس از چشمه سرچشمه می‌گیرد و باعث می‌شود که هیجان ارزش تعمیرات فوری را داشته باشد.

منطقه رومربرگ فرانکفورت

تور فرانکفورت و بازدید از منطقه رومربرگ شهر فرانکفورت

همانطور که گفته شد، منطقه رومربرگ فرانکفورت یکی از مهمترین و معروف‌ترین مکان‌های دیدنی شهر فرانکفورت بوده است که به همین دلیل هر ساله افراد زیادی در سراسر دنیا در قالب تورهای آلمان و تورهای فرانکفورت به این شهر سفر می‌کنند تا بتوانند بناهای تاریخی و فرهنگی این منطقه را از نزدیک مشاهده کنند و با تاریخ پر فراز و نشیب و فرهنگ مردم کشور آلمان و شهر فرانکفورت بیشتر آشنا شوند.

اگر شما هم جزو یکی از علاقه مندان بازدید از این جاذبه گردشگری هستید ولی تاکنون به این شهر سفر نکرده‌اید، شرکت در تورهای فرانکفورت بهترین روشی است که می‌توانید از طریق آن به شهر دیدنی و جذاب فرانکفورت سفر کنید.


سوالات متداول نطقه رومربرگ فرانکفورت

منطقه رومربرگ در کجا قرار دارد؟

این منطقه در شهر فرانکفورت آلمان قرار دارد.

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین جاذبه شهر فرانکفورت چیست؟

میدان و منطقه رومربرگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در شهر فرانکفورت محسوب می‌شود که یک جاذبه تاریخی با قدمت بسیار طولانی می‌باشد به طوری که طبق گفته تاریخ شناسان قدمت ساختمان‌ها و بناهای موجود در آن به قرن 14 و 15 میلادی برمی گردد.

این منطقه در گذشته در اختیار چه کسی بوده است؟

منطقه رومربرگ فرانکفورت در زمان‌های گذشته در واقع یک ملک شخصی رومر (یکی از تاجران معروف شهر) بوده است که در در زمان قدیم یعنی سال 1405 میلادی به شورای شهر واگذار شد. این منطقه در حال حاضر یکی از زیباترین، شلوغ‌ترین و پر هیاهو‌ترین منطقه پیاده روی در کل شهر فرانکفورت به شمار می‌رود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!