راهنمای سفر با تور توریستی آلمان 2022

راهنمای سفر با تور توریستی آلمان 2022

تور توریستی آلمان، آلمان یکی از کشورهای مطرح در قاره اروپا می‌باشد؛ که می‌توان با استفاده از رزرو یک تور توریستی آلمان با قیمت مناسب به این کشور زیبا سفر کرد.

آلمان یکی از کشورهای مطرح در قاره اروپا می‌باشد؛ که می‌توان با استفاده از رزرو یک تور توریستی آلمان با قیمت مناسب به این کشور زیبا سفر کرد. آلمان که به‌عنوان چهارمین کشور مطرح اتحادیه اروپا در سطح جهان شناخته شده است. دارای جنگل‌ها و رودخانه‌های بسیار زیبایی برای جذب توریست­های گوناگون از سراسر جهان می‌باشد؛ بنابراین هرساله افراد زیادی با رزرو تور توریستی آلمان به این کشور زیبا سفر می‌کنند.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

بهترین زمان مسافرت جهت رزرو تور توریستی آلمان

با وجود آب‌وهوای هیجان‌انگیز و چهارفصل این کشور زیبا، می‌توانید در تمامی فصل‌های سال با استفاده از تور توریستی آلمان به این کشور رؤیایی و زیبا سفر کنید. انتخاب فصل مناسب جهت سفر به این کشور به روحیات شما و تاریخ‌های تعیین‌شده برای تور توریستی آلمان، توسط مراکز گردشگری مربوطه بستگی خواهد داشت.

اگر به‌روزهای گرم تابستان علاقه‌مند نیستید و فصل‌های پاییز و زمستان را می‌پسندید. می‌توانید با رزرو تور توریستی آلمان در این دو فصل از سال به این کشور زیبا سفر کنید؛ اما در نظر داشته باشید که روزهای زیبا و پرطراوت بهاری یا روزهای گرم تابستانی، هیجان بیشتری را در هنگام سفر به این کشور به همراه خواهند داشت. هرچند قیمت تور توریستی آلمان در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل مساعدتر بودن آب‌وهوا از نیمه دوم سال کمی گران‌تر خواهد بود.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

شرایط سفر به همراه تور توریستی آلمان

برای این‌که بتوانید به همراه تور به کشور آلمان سفر کنید. در نظر داشته باشید؛ که برای سفر با تور توریستی آلمان به این کشور زیبا، باید ویزای شنگن آلمان را داشته باشید. در غیر این صورت از ورود شما به این کشور جلوگیری خواهد شد.

شما با تعیین وقت سفارت آلمان و دریافت ویزای شنگن این کشور، می‌توانید به‌صورت قانونی به همراه خانواده‌تان به کشور آلمان سفر کنید و از تک‌تک نقاط دیدنی این کشور بازدید به عمل‌آورید. فراموش نکنید که در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، حتماً از پایتخت این کشور یعنی شهر برلین که یکی از زیباترین شهرهای قاره اروپا می‌باشد دیدن کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

بازدید از اماکن دیدنی کشور آلمان

بعد از این‌که ویزای کشور آلمان را دریافت کردید. می‌توانید به همراه تور توریستی آلمان یک سفر جذاب و رؤیایی را در این کشور برای خانواده‌تان رقم بزنید. سفر با تور توریستی آلمان، این امکان را برای شما فراهم می‌کند؛ که بتوانید به بهترین نحو از مکان‌های دیدنی کشور آلمان بازید به عمل بیاورید و یک سفر خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارید. در ادامه مطالب، برخی از مکان‌های دیدنی کشور آلمان که بازدید از آن‌ها، توسط تور توریستی آلمان برای گردشگران فراهم می‌شود معرفی‌شده است.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

برلین پایتخت کشور آلمان

برلین به‌عنوان پایتخت کشور آلمان، با وجود دارا بودن موزه‌های تاریخی جذاب و هتل‌ها و رستوران‌های متنوع، می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین نقاط برای بازدید گردشگران تور توریستی آلمان در نظر گرفته شود.

برلین یکی از ارزان‌ترین پایتخت‌ها در کشورهای اتحادیه اروپا است؛ اما باید توجه داشته باشید که همراه داشتن مقدار پول کافی برای یک سفر جذاب تفریحی، اطمینان خاطر بیشتری را برای شما در طول سفر فراهم خواهد کرد. همچنین به خاطر داشته باشید در هنگام سفر به این شهر به همراه تور توریستی آلمان، حتماً از دیوار خاطره‌انگیز برلین که یکی از بهترین جاذبه‌های  شهر برلین در این کشور است بازید کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

لایپزیگ به‌عنوان بزرگ‌ ترین شهر فدرال ساکسونی

در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، حتماً از شهر لایپزیگ، به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر دولت فدرال ساکسونی در این کشور بازدید کنید. شهر لایپزیگ که بیشتر به‌عنوان شهر آهنگسازهای معروفی مانند باخ و ریچارد واگنر در سطح جهان شناخته می‌شود، امروزه گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان برای بازدید از بناهای تاریخی این شهر به‌سوی خود جذب می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان هنر هستید و می‌خواهید در سفر به کشور آلمان از یک شهر هنری بازدید کنید. به شما توصیه می‌کنیم، شهر لایپزیگ را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر داشته باشید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

پیاده‌ روی در جنگل سیاه

در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، می‌توانید از جنگل‌های سیاه واقع در نزدیکی مرز فرانسه نیز بازدید کنید. این جنگل‌ها که به دلیل وجود درخت‌های بزرگ کاج به رنگ سبز تیره، به‌عنوان جنگل‌های سیاه شناخته می‌شود. می‌تواند در هنگام بازدید، جنگل‌های رازآلود فیلم‌های هیجان‌انگیز را برای گردشگران تور توریستی آلمان شبیه‌سازی کند. در هنگام بازدید از جنگل‌های سیاه واقع در کشور آلمان در فصل پاییز، می‌توانید از شهرهایی که در کشور آلمان به شهرهای ساعت‌های دیواری زنگ‌دار و دیوارهای رنگی شهرت دارند نیز بازدید به عمل‌آورید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

خیابان شکوفه‌ های گیلاس در آلمان

شهر بُن به‌عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی کشور آلمان در فصل شکوفه‌های گیلاس، پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سرتاسر جهان می‌باشد. خیابان هِرشتِراسه واقع در شهر بُن که مقصد بسیاری از گردشگران تور توریستی آلمان است. دارای درخت‌های گیلاس زیبای به‌هم‌پیوسته همانند یک سقف پر از گل می‌باشد.

بهترین زمان برای سفر به همراه تور توریستی آلمان، برای بازدید از شکوفه‌های گیلاس، اوایل ماه آوریل است؛ زیرا در این فصل درختان گیلاس با وجود شکوفه‌های تازه و زیبا در بهترین وضعیت قرار دارند.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

بازدید از میدان مرکزی شهر بُن

با وجود این‌که شما با یک تور توریستی آلمان به این کشور خاطره‌انگیز سفرکرده‌اید. بی‌شک در طول سفر نیازمند مراجعه به بازار و خرید لوازم و سوغاتی‌های مختلف خواهید بود. میدان مرکزی شهر بُن با نام مارکت پِلاتز از بهترین مکان‌ها، برای انجام خریدهای شما در طول سفر به همراه تور توریستی آلمان است.

این میدان با وجود دارا بودن مغازه‌های متفاوت و متنوع، از یک معماری عجیب متعلق به قرن 18 میلادی برخوردار است؛ که در نظر اول، توجه همگان به‌سوی آن جلب می‌شود. با وجود مغازه‌های متنوع علاوه بر گردش و تفریح، می‌توانید اقلام موردنیاز برای خود و خانواده‌تان در طول سفر با تور توریستی آلمان را نیز از این مکان تهیه کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

قلعه تاریخی گودِزبُرگ

قلعه تاریخی گودِزبُرگ که در قرن سیزده میلادی در کشور آلمان ساخته‌شده، در اثر حوادث تاریخی در اوایل قرن شانزدهم مورد تخریب واقع‌شده است. اما چندید بار مجدداً مورد تعمیر و بازسازی قرارگرفته است. تا به‌عنوان یک میراث تاریخی، گردشگران تور توریستی آلمان در طول سفر بتوانند از این قلعه زیبا بازدید به عمل بیاورند.

قلعه تاریخی گودِزبُرگ، نبست به دیگر قلعه‌های موجود در کشور آلمان دارای وسعت کمتری است؛ اما سنگ‌های ضخیم به‌کاررفته در معماری بیرونی این قلعه، اندازه آن را بیشتر نشان می‌دهد. در هنگام بازید از قلعه زیبای تاریخی گودِزبُرگ، می‌توانید در رستوران‌هایی که اطراف این قلعه قرار دارند. غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و از یک سفر تفریحی با تور توریستی آلمان لذت ببرید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

بازدید از شهر فرانکفورت در سفر با تور توریستی آلمان

فرانکفورت یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای کشور آلمان است؛ که دارای رستوران‌های متعدد ارزان‌ قیمت است. درواقع هزینه‌ها در شهر فرانکفورت، نسبت به دیگر شهر­های آلمان  بسیار کمتر است. ازاین‌رو می‌توانید در هنگام رزرو تور توریستی آلمان، فرانکفورت را به عنوان محل اقامتتان انتخاب کنید. در هنگام اقامت در شهر فرانکفورت علاوه بر بازدید از مکان‌های مختلف تفریحی می‌توانید از موزه‌های علمی واقع در این شهر نیز دیدن کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

ورزشگاه المپیک شهر مونیخ

در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، می‌توانید از شهر زیبای مونیخ نیز به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین شهرهای کشور آلمان دیدن کنید. ورزشگاه واقع در شهر مونیخ که در سال 1972 برای انجام بازی‌های المپیک ساخته‌شده است، می‌تواند به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر مونیخ در تور توریستی آلمان در نظر گرفته شود. این ورزشگاه با دارا بودن سقف 700000 هزار فوتی دارای بزرگ‌ترین سقف طراحی‌شده در جهان است.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

بازدید از باغ‌ وحش هاگن‌ بک در تور آلمان

باغ‌وحش هاگن‌بک با مساحتی بالغ‌بر 242 هزار مترمربع و وجود 2500 گونه از انواع حیوانات اهلی گوناگون، می‌تواند به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها در هنگام بازدید تور توریستی آلمان برای خانواده‌ها در نظر گرفته شود. این باغ‌وحش که در شهر هامبورگ قرار دارد. با وجود دارا بودن زمین‌های بازی کوچک و باغ ژاپنی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای بازدید کودکان و بزرگ‌سالان در طول  سفر با تور توریستی آلمان باشد.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

نکات قابل‌ توجه در سفر به آلمان

در هنگام سفر به کشور آلمان، این نکته را در نظر داشته باشید که از طریق وب‌سایت‌های معتبر اقدام به تهیه بلیت تور توریستی آلمان نمایید. زیرا درصورتی‌که تور توریستی آلمان رزرو شده متعلق به مرکز گردشگری مدنظر دارای اعتبار کافی نباشد. نمی‌تواند خدمات و امکانات مناسب را در طول سفر برای شما فراهم کند و سفر تفریحی شما با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

قیمت هتل‌ های کشور آلمان

برای این‌که بتوانید یک تور توریستی آلمان را باکیفیت مناسب رزرو کنید. باید از قیمت رز رو هتل در این کشور اطلاع کافی داشته باشید. در صورت رزرو هتل‌های معتبر با تورهای درجه‌یک قیمت هر شب اقامت حدود 50 یورو خواهد بود؛ اما اگر بخواهید هزینه کمتری را پرداخت کنید. می‌توانید از متل‌ها با قیمت حدود 10 تا 30 یورو در هنگام رزرو تور توریستی آلمان استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت دقیق هتل‌ها و چگونگی اقامت در کشور آلمان، می‌توانید با پرسنل آژانس هواپیمایی مدنظر تماس حاصل کنید. تا بتوانید با داشتن اطلاعات بیشتر یک تور توریستی آلمان را با قیمت مناسب جهت اقامت در این کشور رزرو کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

رستوران‌ های کشور آلمان

برخلاف دیگر شهرهای اتحادیه اروپا هزینه تهیه غذا در کشور آلمان بسیار ارزان است. در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، با پرداخت 2 تا 4 یورو می‌توانید از دست‌فروش‌های غذاهای موردعلاقه‌تان را تهیه کنید. طرز تهیه سوسیس‌های پر ادویه آلمان در سراسر جهان مشهور است. ازاین‌رو به شما توصیه می‌کنیم در طول سفر، حتماً برای یک‌بار ساندویچ سوسیس آلمانی را امتحان کنید. هزینه دریافت ساندویچ‌های از پیش آماده‌شده حدود 5 یورو می‌باشد؛ اما برای تهیه غذای فست فود، باید هزینه‌ای در حدود 7 یورو در سفر گردشگری با تور توریستی آلمان پرداخت کنید.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

حمل‌ و نقل شهری در کشور آلمان

 درصورتی‌که با تور توریستی آلمان به این کشور سفرکرده‌اید. سعی کنید تا برای بازدید از مناطق دیدنی کشور آلمان با دیگر اعضای تور همراه شوید و از وسیله نقلیه فراهم‌شده توسط تور استفاده کنید؛ زیرا هزینه حمل‌ونقل شهری در آلمان بسیار بالا می‌باشد.

برای سفر بین دو شهر برلین و مونیخ، هزینه قطارهای تندرو در حدود 180 یورو است؛ اما برای سفر با قطارهای درون‌شهری می‌بایست هزینه‌ای بین 40 تا 70 یورو پرداخت کنید. هرچند استفاده از قطارها و اتوبوس‌های تندرو در هنگام شب ارزان‌تر از طول روز است و در حدود 1 تا 3 یورو برای سفر شما هزینه خواهد داشت.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

هزینه موزه‌ های کشور آلمان

درصورتی‌که به آثار تاریخی علاقه‌مند هستید و با تور توریستی آلمان به این کشور سفرکرده‌اید. بازدید از موزه‌های زیبا و تاریخی آلمان از دست ندهید. هزینه بازدید از موزه‌های این کشور بین 1 تا 5 دلار است. همچنین شما بعد از بازدید از موزه‌های زیبای کشور آلمان، می‌توانید در خیابان‌های این کشور به گشت‌وگذار بپردازید و با شیوه زندگی مردم در این کشور آشنایی بیشتری پیدا کنید.

نکات قابل‌ توجه در سفر با تور توریستی آلمان

در هنگام رزرو تور توریستی آلمان، ابتدا به سایت اینترنتی شرکت ارائه‌دهنده خدمات تور مراجعه کنید. سپس با اطلاع دقیق از میزان هزینه‌های در نظر گرفته‌شده برای اقامت در هتل‌های مختلف پکیج تور موردنظر را دریافت کنید. اما اگر با مطالعه پکیج، نتوانستید اطلاعات کافی جهت رزرو تور توریستی آلمان را به دست بیاورید. می‌توانید از کارشناسان شرکت ارائه‌کننده تورهای مسافرتی کمک بگیرید. تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری برای رزرو تور مد نظرتان را داشته باشید.

در نظر داشته باشید که در هنگام رزرو تور توریستی آلمان، کلیه اعضای خانواده باید ویزای کشور آلمان را دارا باشند. ازاین‌رو چند ماه زودتر از سفر توریستی به آلمان، اقدام به دریافت ویزا از سفارت این کشور نمایید. تا سفر تفریحی شما با مشکل خاصی مواجه نشود و شما بتوانید طبق برنامه توسط تور توریستی آلمان سفر خود را به انجام برسانید.

با وجود سفر با تور توریستی آلمان، سعی کنید تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید و در طول سفر از اعضای تور جدا نشوید. لیدر تور به خوبی شما را در هنگام سفر راهنمایی خواهد کرد. تا شما بتوانید یک سفر خاطره‌انگیز و هیجانی را به کشور آلمان پشت سر بگذارید.

در هنگام سفر با تور توریستی آلمان، در طول سفر مراقب کودکان و خردسالان باشید. تا بتوانید سفر خاطره‌انگیزی را داشته باشید و خاطرات یک سفر جذاب و هیجان‌انگیز به کشور آلمان برای همیشه در خاطر شما نقش ببندد.

تور توربستی آلمان
تور توربستی آلمان

ویژگی‌ های تور ارزان و لحظه آخری کشور آلمان

تور لحظه آخری آلمان با توجه به وجود زمان انتظار از سوی سفارت برای صدور ویزا، از کشور ایران امکان‌پذیر نمی‌باشد؛ اما بیشتر آژانس‌های ارائه‌کننده خدمات مسافرتی، برای سفر به کشور آلمان پکیج سفر به این کشور را به همراه سفر به چندین کشور همسایه آلمان ارائه می‌کنند.

این پکیج تور توریستی آلمان، سبب کاهش هزینه سفر به کشور آلمان و چندین کشور همسایه این کشور می‌شود. ازاین‌رو می‌توانید با انتخاب پکیج‌های سفرهای ارزان تور توریستی آلمان با وجود سفر به چند کشور، هزینه کمتری را پرداخت کنید.

سفر با تور توریستی آلمان این امکان را فراهم می‌کند؛ که شما بتوانید از مکان‌های جذاب و دیدنی کشور آلمان به‌طور کامل بازدید کنید. بدون این‌که قادر باشید به زبان آلمانی صحبت کنید. هم‌چنین استفاده از تورهای توریستی برای سفر به کشور آلمان هزینه بسیار کمتری نسبت به سفرهای شخصی برای این کشور خواهد داشت. با وجود رزرو هتل‌های معتبر، توسط تورهای آلمان هیچ‌گونه نگرانی از بابت چگونگی اقامت برای شما وجود نخواهد داشت. از این رو می­توانید  بدون هیچ­گونه نگرانی از بابت غذا و محل اقامت، سفر توریستی کشور آلمان را به انجام برسانید.


سوالات متداول تور توریستی آلمان

بهترین زمان برای مسافرت با تور توریستی آلمان چه زمانی است؟

انتخاب فصل مناسب جهت سفر به این کشور به روحیات شما و تاریخ‌های تعیین‌شده برای تور توریستی آلمان، توسط مراکز گردشگری مربوطه بستگی خواهد داشت.

مهم ترین شرط برای سفر با تور توریستی آلمان چیست؟

برای این‌که بتوانید به همراه تور به کشور آلمان سفر کنید. در نظر داشته باشید؛ که برای سفر با تور توریستی آلمان به این کشور زیبا، باید ویزای شنگن آلمان را داشته باشید. در غیر این صورت از ورود شما به این کشور جلوگیری خواهد شد.

یکی از مزایای استفاده از تور توریستی آلمان چیست؟

سفر با تور توریستی آلمان، این امکان را برای شما فراهم می‌کند؛ که بتوانید به بهترین نحو از مکان‌های دیدنی کشور آلمان بازید به عمل بیاورید و یک سفر خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!