دانستنی های سفر به کلن | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به کلن | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به کلن، برای سفر به کلن به صورت شخصی و یا سفر با تور آلمان و تور اروپا می توانید اقدام کنید که سفر با تور سبب می شود تجربه های بهتری کسب نمایید.

راهنمای سفر به کلن

برای سفر به کلن به صورت شخصی و یا سفر با تور آلمان و تور اروپا می توانید اقدام کنید که سفر با تور سبب می شود تجربه های بهتری کسب نمایید. در سفر با تور، سفری دسته جمعی و با امنیت بیشتر خواهید داشت و از خدمات آن چون بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و … بهره مند خواهید شد، برای این منظور با مراجعه به آژانس های مسافرتی مقصد سفر را مشخص کنید و بعد از دریافت اطلاعات تورها جزئیات آن را بررسی کنید.

هر تور دارای مشخصاتی چون نوع ایرلاین، هتل، قیمت و … است که بر اساس هدف و بودجه ای که دارید تور مورد نظر را می توانید انتخاب کنید. با اقدام از طریق آيانس های گردشگری این امکان را دارید تا در کمترین زمان تور موردنظر خود را رزرو و بهترین امکانات را برای راحتی سفر خود از طریق کارشناسان تهیه کنید.

با سفر به کلن به یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت کشور آلمان خواهید رفت که در غرب آن قرار دارد و شهری قدیمی محسوب می شود. در سفر به کلن فرهنگ و تاریخ را در سرتاسر شهر خواهید دید و گردشگران زیادی با استفاده از تور آلمان و یا تور اروپا از آن دیدن می کنند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره سفر به کلن خواهیم پرداخت تا با آگاهی بیشتری به این شهر زیبا سفر کنید.

راهنمای سفر به کلن | یوروپ تورز

آشنایی مختصری با شهر کلن

برای سفر به شهر کلن باید بدانید که این شهر در ایالتی به نام نوردراین وستفالن واقع شده است و رودی از میان آن می گذرد که راین نام دارد. شهر کلن قدمتی دو هزار ساله دارد و 405 کیلومتر مربع مساحت دارد. بر اساس آماری که در سال 2015 گرفته شده است جمعیت این شهر 1060582 نفر می باشد. این شهر جاذبه های زیادی دارد که در سفر به کلن از آن ها می توانید بازدید داشته باشید و خاطره های خوبی برای خود رقم بزنید. در این شهر قدیمی موزه و آثار تاریخی زیادی برای بازدید وجود دارد.

آشنایی مختصری با شهر کلن | یوروپ تورز

شرایط آب و هوایی شهر کلن

کلن از آب و هوای اقیانوسی برخوردار است و از شهرهای گرم آلمان به شمار می آید، فصل تابستان در کلن بسیار گرم و کمی مرطوب است و روزهای آن طولانی و آفتابی هستند، فصل بهار و پاییز آن خنک می باشد و هوا ایده ال و ملایم است. این شهر به صورت کلی دمایی بین 24-1 درجه دارد و در فصل زمستان بارش برف کمی را شاهد هستیم و هوا در این فصل ملایم و معتدل است. سفر به کلن در تمام فصل ها دلپذیر است و از طبیعت زیبای آن لذت خواهید برد.

شرایط آب و هوایی شهر کلن | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به کلن

بهترین زمان برای سفر به کلن ماه فوریه و مارس است و علت آن برگزاری کارناول کلن است و خیابان های آن مملو از جمعیت می شود. برای شرکت در جشنواره تابستانی بهتر است ماه مه و سپتامبر را انتخاب کنید. برای داشتن سفری ارزان ماه ستامبر تا اکتبر را انتخاب کنید که قیمت هتل های کلن و بلیط با کاهش روبه رو می شود. اما در زمان برپایی کارناوال ها در نوامبر قیمت ها با افزایش روبه رو می شود و سفر گرانی را تجربه خواهد کرد.

به صورت کلی سفر در فصل های کم گردشگر و روزهایی که مناسبتی در آن نیست سبب ارزان تر تمام شدن سفرتان خواهد شد. به صورت کلی بهترین زمان برای سفر به کلن از نظر شرایط آب و هوایی فصل بهار و پاییز است که امکان بازدید از جاذبه ها در هوایی مناسب فراهم می شود. با خرید تور لحظه آخری نیز سفری ارزان را می توانید تجربه کنید که در روزهای آخر ارائه می شود و کیفیتی برابر با قیمت اصلی خود دارد.

بهترین زمان سفر به کلن | یوروپ تورز

اطلاعات پرواز و فرودگاه کلن بن

نام دیگر فرودگاه کلن بن که با آن نیز شناخته می شود کنراد آدناور است و در شهر کلن واقع شده است ولی به شهر بن نیز خدمت رسانی می کند. فرودگاه کلن نام دوم خود را از نخستین صدراعظم آلمان غربی که کنراد آدناور نام داشت گرفته است، این فرودگاه توانسته است رتبه دوم را از لحاظ تعداد پرواز های باری از آن خود کند.

در فرودگاه کلن فعالیت 24 ساعته وجود دارد که در فرودگاه های کمی در آلمان این شکل از فعالیت مشاهده می شود. برای سفر به کلن از تهران تنها پرواز مستقیمی که وجود دارد با استفاده از هواپیمایی ایران ایر هما می باشد که در این صورت مدت زمان پروازتان 5 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود و سپس در این فرودگاه به زمین خواهید نشست.

اطلاعات پرواز و فرودگاه کلن بن | یوروپ تورز

دریافت ویزا برای سفر به کلن

برای سفر به کلن نیازمند دریافت ویزا خواهید بود زیرا آلمان جزء کشورهایی است که در پیمان شنگن عضو می باشد. برای دریافت ویزا باید ابتدا اقدام به دریافت وقت سفارت آلمان کنید و سپس با در دست داشتن مدارک خود برای مصاحبه در سفارت این کشور حضور پیدا کنید. دقت کنید که حضور به موقع در زمان وقت سفارت ضروری است. برای سفر به کلن با هدف گردشگری نیاز به ویزای کلن از نوع توریستی خواهید داشت که اعتبار آن سه ماه خواهد بود.

در صورت سفر با تور آژانس برای دریافت ویزا کمک خواهد کرد. در صورتی که ویزای توریستی برای تان صادر شود قادر خواهید بود برای سفر به این شهر آماده شوید و تا طول مدت اقامت تان از جاذبه های این شهر دیدن کنید.

دریافت ویزا برای سفر به کلن | یوروپ تورز

کلیسای بزرگ سنت مارتین از جاذبه های کلن

در کلن حدود 12 کلیسا وجود دارد که سنت مارتین یکی از آن ها می باشد و برج عظمی درون آن وجود دارد. یکی از مشخصه های این کلیسا همین برج است که در سفر به کلن از آن می توانید بازدید داشته باشید. ساخت این کلیسا بین سال های 1250-1150 بوده است و بخش هایی از آن به دلیل آتش سوزی از بین رفته است که بعدها جایگزین شده اند. صدماتی در جنگ جهانی به این کلیسا وارد شد اما با همه این ها باز هم آن را از نمادها و ساختمان های بلند شهر کلن می دانند.

کلیسای بزرگ سنت مارتین از جاذبه های کلن | یوروپ تورز

بازدید از موزه لودویک در کلن

در سفر به کلن بازدید از موزه لودویک را از دست ندهید. آثار اکسپرسیونیسم آلمانی در این موزه یافت می شود و بیشترین علت جاذبه این موزه، آثار هنری پست مدرن است که در آن وجود دارد. با رفتن به این موزه سبک های هنری مختلف قرن بیستم را خواهید دید و خواهید توانست آثاری از هنرمندانی را ببینید که تاکنون تنها اسم آن را شنیده بودید که بسیار هیجان انگیز می باشد.

بازدید از موزه لودویک در کلن | یوروپ تورز

مراکز خرید کلن

در سفر به کلن یکی از مکان هایی که حتماً به آن سر خواهید زد مراکز خرید است تا برای خود و خانواده سوغاتی هایی خریداری کنید. مراکز خرید کلن کالاهای با کیفیت و برندی را به فروش می رسانند که مرکز خرید آرکادن یکی از این موارد است. در این مرکز خرید برندهای مختلفی از کفش، جواهرات، لباس و … وجود دارد و رستوران و کافه های خوبی نیز دارد. مرکز خرید گالریا، راین و … نیز از دیگر مراکز خرید مشهور در کلن هستند.

مراکز خرید کلن | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به کلن

شهر کلن دارای چقدر مساحت و جمعیت است؟

شهر کلن قدمتی دو هزار ساله دارد و 405 کیلومتر مربع مساحت دارد. بر اساس آماری که در سال 2015 گرفته شده است جمعیت این شهر 1060582 نفر می باشد.

آب و هوای شهر کلن آلمان به طور کلی چگونه است؟

کلن از آب و هوای اقیانوسی برخوردار است و از شهرهای گرم آلمان به شمار می آید، فصل تابستان در کلن بسیار گرم و کمی مرطوب است و روزهای آن طولانی و آفتابی هستند، فصل بهار و پاییز آن خنک می باشد و هوا ایده ال و ملایم است.

بهترین زمان برای سفر به شهر کلن چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به کلن ماه فوریه و مارس است و علت آن برگزاری کارناول کلن است و خیابان های آن مملو از جمعیت می شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!