با بهترین هتل های کلن آشنا شوید

با بهترین هتل های کلن آشنا شوید

هتل های کلن، شهر کلن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور آلمان می‌باشد که این قدمت به 2000 سال می‌رسد و این باعث شده این شهر جاذبه‌های بسیاری را برای گردشگران و …

همانطور که می‌دانید شهر کلن کشور آلمان یکی از شهرهایی به شمار می‌رود که در زمینه ی‌گردشگری بسیار فعال می‌باشد و هر ساله گردشگران زیادی با رزرو  تور آلمان و یا تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند و به همین دلیل است که هتل‌های کلن بسیار زیاد و معروف می‌باشند.

هتل های کلن | یوروپ تورز

شهر کلن در کشور آلمان

شهر کلن یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین شهرهای کشور آلمان به شمار می‌رود و از نظر وسعت چهارمین شهر این کشور است و رود راین از میان آن می‌گذرد و این شهر را بسیار زیبا می‌کند. شهر کلن یکی از شهرهایی است که در جنگ بسیار آسیب می‌دید و این شهر در جنگ جهانی دوم بارها مورد بمباران قرار گرفته است و باعث شده که بسیاری از آثار این شهر به کلی نابود شود.

شهر کلن یکی از شهرهای پرجمعیت کشور آلمان است که دارای حدود یک میلیون جمعیت می‌باشد و این در حالیست که تنها 70 درصد جمعیت این شهر را آلمان‌ها و مردم بومی منطقه تشکیل می‌دهند.

هتل‌ های شهر کلن

همانطور که گفته شد شهر کلن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور آلمان می‌باشد که این قدمت به 2000 سال می‌رسد و این باعث شده این شهر جاذبه‌های بسیاری را برای گردشگران و مسافران تور آلمان و تور اروپاداشته باشد.

در شهر کلن آثاری همچون برج‌های رومن، کلیساهای گوتیک، موزه‌های گوناگون و … وجود دارد که گردشگران را از تمام دنیا به خود جذب می‌کند اما باید در نظر گرفت این گردشگران به مکان‌هایی همچون هتل برای خود نیاز دارند که ما در این متن به معرفی هتل‌های کلن اشاره می‌کنیم.

هتل‌ های شهر کلن | یوروپ تورز

هتل دومسترن شهر کلن

یکی از اولین و بهترین هتل‌های کلن که به گردشگران و مسافران پیشنهاد می‌شود، هتل دومسترن می‌باشد و این تنها به دلیل آن است که این هتل یکی از هتل های کلن است که در مرکز و قلب این شهر قرار گرفته است.

اگر هتل دومسترن را برای اقامت خود انتخاب کنید می‌توانید به راحتی خود را به کلیسای جامع کلن و همچنین ایستگاه مرکزی قطار این شهر برسانید. در مورد این هتل باید گفت که یک هتل خانوادگی در بین هتل های کلن به حساب می‌آید و در ساختمانی متعلق به سال 1890 قرار گرفته و دارای 16 اتاق مرمت شده است که آن‌ها را در اختیار مهمان‌های خود می‌گذارد و علاوه بر این‌ها دارای امکانات کامل از هر نظر می‌باشد.

هتل دومسترن شهر کلن | یوروپ تورز

هتل وان شهر کلن

هتل وان یکی از هتل‌های شهر کلن است که دارای طراحی بسیار مدرن و شیک، قیمت ارزان و کیفیتی بسیار عالی می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های کوچک و جمع و جور بوده و همین اتاق‌های بسیار نقلی دارای امکاناتی همچون تهویه، تلویزیون، تخت‌های شیک، اینترنت و … می‌باشند که همه ی‌این‌ها باعث می‌شود شما شیفته ی‌این اتاق شوید.

طراحی و رنگ اتاق‌های این هتل با دیگر هتل های کلن متفاوت است به طوری که بیشتر جوان پسند می‌باشند و باید گفت در طراحی این هتل از آجر، چوب، چرم و اتمسفری استفاده کرده‌اند و همچنین رنگ اتاق‌ها نیز اغلب ترکیبی از کرم، شکلاتی و آبی فیروزه‌ای می‌باشد. هتل وان کلن یکی از هتل های کلن می‌باشد که به یک هتل دو ستاره در این شهر مشهور است اما تنها ایرادی که می‌توان از این هتل گرفت مسافت ده کیلومتری آن با مرکز شهر است.

هتل وان شهر کلن | یوروپ تورز

هتل اشتات هاوس شهر کلن

هتل اشتات هاوس یکی از هتل‌های کلن است که بیشتر به یک آپارتمان شبیه است و معمولاً اتاق‌های خود را به صورت اجاره‌ای در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل در نزدیکی کلیسای جامع کلن قرار دارد. مکانی که هتل اشتات هاوس در آن قرار دارد متعلق به سال 1860 می‌باشد که در ابتدا به عنوان یک صومعه از آن استفاده می‌شده است.

هتل اشتات هاوس دارای اتاق‌های بزرگ و با طراحی بسیار زیبا است که اقامت شما را در این هتل به یاد ماندنی می‌کند. هتل اشتات هاوس یک هتل بی‌نظیر در بین هتل های کلن است به طوری که هر چه شما در این هتل بیشتر اقامت کنید، باید مبلغ کمتری را برای اجاره اتاق بپردازید و از تخفیف بیشتری برخوردار می‌شوید.

هتل اشتات هاوس شهر کلن | یوروپ تورز

هتل آرتوتل شهر کلن

هتل آرتوتل یکی از هتل‌های کلن است که در کنار رودخانه راین قرار گرفته است و ایده آن برای طراحی از یک هنرمنده کره‌ای الهام گرفته شده که در نوع خودش بی‌نظیر است. هتل آرتوتل یکی از معدود هتل های کلن است که طراحی داخل آن زیباتر از طراحی بیرون و نمای آن است و گردشگران می‌توانند در داخل این هتل گردش هنری نیز داشته باشند.

در این هتل 218 اتاق بسیار زیبا وجود دارد که در همه ی‌آن‌ها دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان، میزکار، تلفن، تلویزیون، تخت، قهوه ساز، چای ساز و … وجود دارد. این هتل دارای امکانات دیگری همچون سونا، تراس، پشت بام، کتابخانه و یک رستوران آسیایی می‌باشد که شما در زمان استفاده از هر کدام آن‌ها می‌توانید منظره‌ای پانورامیک از رودخانه راین را هم ببینید که تقریباً دیگر هتل‌های کلن فاقد این امکان هستند.

هتل آرتوتل شهر کلن | یوروپ تورز

هتل‌ ایم کوپفرکسل شهر کلن

هتل‌ایم کوپفرکسل جزء به صرفه‌ترین هتل‌های کلن به شمار می‌رود که دارای اتاق‌هایی بسیار تمیز، شیک و مناسب می‌باشد و هر کسی می‌تواند بسته به سلیقه ی‌خود امکانات اتاق خود را اضافه کند اما باید نسبت به دیگران مبلغ بیشتری بپردازد که این یک امکان بسیار عالی می‌باشد.

هتل ایک کوپفرکسل یکی از بهترین رستوران‌ها و بوفه‌ها را در بین دیگر هتل های کلن دارد که معمولاً گردشگران و مسافران از غذاهای آن راضی هستند. اگر شما در این هتل اقامت دارید می‌توانید با پیاده روی در حدود چند دقیقه خود را به کلیسای جامع کلن و ایستگاه مرکزی قطار برسانید.

هتل‌ ایم کوپفرکسل شهر کلن | یوروپ تورز

از کدام هتل‌ های شهر کلن استفاده کنیم؟

در انتخاب هتل‌های کلن یکی از اصل‌ترین مواردی که باید به آن دقت کرد موقعیت هتل مورد نظر می‌باشد. در هر شهری بهترین هتل‌ها، آن هتل‌هایی هستند که به مرکز شهر و مراکز اصلی شهر نزدیک باشد اما باز هم شما باید ببینید که برای چه کاری این هتل را اجاره کرده‌اید و بر اساس آن هتل خود را انتخاب کنید:

هتل‌ های مناسب سفر‌ های تفریحی و گردشی

برای انتخاب هتل در سفرهای تفریحی و گردشگری بهترین هتل های کلن، آنهایی هستند که به مرکز شهر نزدیک‌تر هستند حتی اگر کمی گران‌تر نسبت به دیگر هتل‌ها باشد چرا که هم به مراکز مهم تفریحی و تجاری نزدیک است و هم از پرداخت پول برای تاکسی و … جلوگیری می‌شود.

هتل‌ های مناسب سفر های کاری

برای انتخاب هتل در سفرهای کاری بهترین هتل‌های کلن، آنهایی هستند که از نظر اقتصادی بصرفه‌تر هستند چرا که شما در طول سفر به کلن باید هزینه ی‌تاکسی و … را بپردازید تا به قرارهای خود به موقع برسید پس باید از هزینه‌های جانبی بپرهیزید.


سوالت متداول هتل های کلن

بهترین هتل شهر کلن چه هتلی است؟

یکی از اولین و بهترین هتل های کلن که به گردشگران و مسافران پیشنهاد می‌شود، هتل دومسترن می‌باشد و این تنها به دلیل آن است که این هتل یکی از هتل‌های کلن است که در مرکز و قلب این شهر قرار گرفته است.

یکی از بهترین هتل های شهر کلن آلمان چه هتلی است؟

هتل وان یکی از هتل های کلن است که دارای طراحی بسیار مدرن و شیک، قیمت ارزان و کیفیتی بسیار عالی می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های کوچک و جمع و جور بوده و همین اتاق‌های بسیار نقلی دارای امکاناتی همچون تهویه، تلویزیون، تخت‌های شیک، اینترنت و … می‌باشند.

یکی از بهترین هتل هایی که کنار رودخانه شهر کلن قرار دارد چه هتلی است؟

هتل آرتوتل یکی از هتل های کلن است که در کنار رودخانه راین قرار گرفته است و ایده آن برای طراحی از یک هنرمنده کره‌ای الهام گرفته شده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!