آشنایی با بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون پاریس

آشنایی با بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون پاریس

بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون یکی از بزرگترین جاذبه های تفریحی اروپا است. در بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون انواع مسابقات و تفریحات مختلف وجود دارد.

بازارچه‌ تفریحی فوار دو ترون از بزرگترین جاذبه های تفریحی اروپا است. این بازارچه هر سال گسترده تر می شود و بین بازه های زمانی مختلف برگزار می شود. هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این بازارچه هزینه ندارد و بازدید از آن رایگان است. در این بازارچه تفریحات مهیجی چون چرخ و فلک وجود دارد. بازارچه‌ تفریحی فوار دو ترون بیش از 55 جاذبه گردشگری دارد.

بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

بازارچه تفریحی فوار دو ترن از جذاب ترین جاذبه های تفریحی است که از آوریل تا ژوئن برگزار می شود. این بازارچه از قدیمی ترین بازارچه های اروپا است. همه ساله جشن های زیادی در آن اجرا می شود و نزدیک به سه میلیون بازدید کننده از سراسر دنیا دارد.

در این بازارچه تفریحات و سرگرمی های جالبی وجود دارد از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اسب سواری: در یک زمین ده هکتاری سوار کاران می توانند به سواری و مسابقات مختلف اسب دوانی بپردازند.

– غرفه هایی برای خرید آبنبات وجود دارد. این غرفه های محصولات مختلفی عرضه می کنند که شامل خوراکی هایی چون آبنبات پنبه ای (پشمک)، نوشیدنی های مختلف، عروسک، عکاسی با اسب سواران قدیمی، سیب های رمانتیک و مجسمه های رمانتیک است.

– ماشین رانی در زمین چمن: این جشنواره از هیجان انگیز ترین جشنواره های بزرگ است. در قسمتی از این جشنواره می توانید مسابقات ماشین رانی را هم ببینید.

– شیرینی و شکلات و انواع نوشیدنی: این بازارچه قبلا محلی برای فروش شیرینی های سنتی بوده است. امروزه این شفل نسل به نسل میان خانواده سنت آنتوان حفظ شده است و همواره در این بازارچه به فروش می رسد.

– چرخ فلیس: شامل بزرگترین چرخ و فلک که عموم شهرت این بازارچه به سبب چرخ و فلک آن است.

– ساحل معلق: شامل ساحل های معلق و غیر ثابت

– ملخ : شامل دستگاه های بازی که با سرعت می چرخند

– خانه خالی از سکنه: شامل نمایش های ترسناک و قطار وحشت

و موارد هیجان انگیز دیگری در این بازارچه وجود دارد. در این بازارچه تفریحات بسیاری وجود دارد. کودکان و نوجوانان می توانند در مسابقات مخلف شرکت کنند. همچنین بزرگتر ها می توانند در تفریحات مهیج دیگری شرکت کنند. گردشگران می توانند در رستوران های اطراف بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون به استراحت مشغول بشوند و از غذاهای متنوع این رستوران ها و کیوسک ها لذت ببرند. 

بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

تاریخچه بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

بازارچه‌ تفریحی فوار دو ترون از تاریخچه ی در خور تاملی برخوردار است. این بازارچه تفریحی پاریس ابتدا در سال 957 یک مرکز شیرینی فروشی بوده است که توسط ابی سنت آنتوان مدیریت می شده است و انواع شیرینی های زنجبیلی در آن به فروش می رسیده است. سپس نمایشگاه کوچکی در انتهای خیابان دو ترون وجود داشت که رفته رفته به این مرکز شیرینی فروشی منتقل شده و تا دهه 1980 تنها بازارچه ی تفریحی بود. بازارچه‌ تفریحی فوار دو ترون تنها بازارچه خاص بود که در آن انواع تفریحات و سرگرمی ها مانند ساحل معلق و راه آهن معلق و مسابقات هیجان انگیز اجرا می شد.

تاریخچه بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

جاذبه های بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

بازارچه‌ تفریحی پاریس دارای جاذبه های بسیاری است که به سبب تنوع و هیجان انگیز بودن هر کدام توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند و از محبوب ترین بازارچه های تفریحی در اروپا باشد. این بازارچه به مدت دو ماه برگزار می شود و در طی آن نمایشگاه ها و سرگرمی های مختلفی را به نمایش می گذارد. از جمله این جاذبه های می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قایق های دزدان دریایی در حال حرکت

– آونگ های قدرتمند در حال حرکت

– خانه های وحشت خالی از سنکه شامل نمایش های ترسناک و قطار وحشت

– کاخ خنده شامل نمایش های خنده دار و افسون گری های جذاب، جعبه خنده

– مسابقات صفحه کلید شامل بازی شیطان و تاگادا

– چرخ و فلک صندلی های پرنده

– روتور شامل مونریکر و توپ ها

– اسلاید های مارپیچ

– سینما های ویژه شامل سینما شبیه سازی 5 بعدی

– شبیه سازی محیط زیست آبزیان و آبشار نیاگارا 

– رولر کاستر شامل نمایش دوزخ، نمایش و بازی موش وحشی و جت استار

بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

جاذبه های بازارچه‌ ی تفریحی فوار دو ترون

چگونه به بازارچه‌ ی تفریحی فوار ترون برویم؟

این بازارچه در نزدیکی میدان دومنسیل قرار دارد و شما می توانید برای رفتن به این بازارچه از خدمات حمل و نقل عمومی چون اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. بازار از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر باز است. هزینه ورودی ندارد و رایگان است اما برای بازدید از هر یک از نمایشگاه ها و غرفه ها نیاز است هزینه ورودی را بپردازید. 

چگونه به بازارچه‌ ی تفریحی فوار ترون برویم؟

رستوران های نزدیک بازارچه ی فوار ترون

در نزدیکی بازارچه فوار دو ترون رستوران های زیادی وجود دارد. از جمله می توان به رستوران های استلا، تروگاسون، بریژ دامونسل، موندچوری و غیره اشاره کرد. در اغلب این رستوران ها غذاهای ملی و بین المللی طبخ می شود. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند وارد این رستوران ها شده و از صرف غذای گیاهی، دریایی و گوشتی لذت ببرند. داخل بازارچه هم کیوسک های مختلفی برای صرف نوشیدنی و شکلات و آبنبات و غذاهای محلی وجود دارد.

رستوران های نزدیک بازارچه ی فوار ترون

هتل های نزدیک به بازارچه ی فوار دو ترون

همه ساله گردشگران زیادی در طی مدت بازگشایی به این بازارچه سر می زنند. این بازارچه به مدت 2 ماه باز است و نزدیک به 3 میلیون مخاطب دارد. لذا گردشگران برای بازدید از این بازارچه می توانند به هتل های نزدیک این بازارچه رفته و اقامت داشته باشند. از هتل های نزدیک بازارچه فوار دو ترون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- Hôtel Le Quartier Bercy : این هتل در نزدیکی بازارچه فوار دو ترون قرار دارد و تقریبا از هزینه های کمتری برخوردار است. 

2- Aparthotel Adagio Paris Vincennes: هتل آداگیو یکی از هتل های مناسب و ارزان است و از اتاق های کلاسیک و امکاناتی چون وای فای و خدمات ترانسفر برخوردار است.

3-Hipotel Paris Hippodrome Parc Flora: این هتل از جمله هتل هایی است که از معماری زیبایی برخوردار است و برای اقامت در این هتل هزینه کمی نیاز است.

هتل های نزدیک به بازارچه ی فوار دو ترون

زمان برگزاری بازارچه فوار دو ترون 2020

در سال 2020 فوار دو ترون از 28 مارس تا 24 مه برگزار می شود. با توجه به اینکه قدمت این بازارچه به سال 957 باز می گردد به ندرت گسترش یافته است و مورد توجه عموم قرار گرفت. این بازارچه هزارمین سالگرد خود را در سال 1957 جشن گرفت و عده ی زیادی در این جشن شرکت کردند. هر سال در روز کارگر که مصادف با 1 مه است در این بازارچه جشن های آتش بازی انجام می شود. مخاطبین این بازارچه عموم افراد هستند و محدودیت سنی ندارد.

زمان برگزاری بازارچه فوار دو ترون 2020

جذاب ترین برنامه فوار دو ترون

یکی از جذاب ترین برنامه های فوار دو ترون در سال 2020 اجرای نمایش فیل ها است. در این نمایش حرکت های زیبایی از فیل ها دیده می شود. نمایش فیل ها در سیرک آرلت گروس برگزار می شود. این سیرک بیش از 30 سال در جاده های فرانسه اجرا می شد و توانست محبوب شود. اکنون در بازارچه ی فوار دو ترون برگزار می شود. مخاطبان این سیرک همه افراد هستند و محدودیت سنی ندارد.

جذاب ترین برنامه فوار دو ترون

مسابقات دوچرخه سواری

در این بازارچه همه نوع تفریح و سرگرمی دیده می شود. یکی دیگر از تفریحات مهیج و سالم دوچرخه سواری است. با اینکه برنامه های مهیجی چون آکروبات بازی و ده ها بازی سرگرم کننده وجود دارد مسابقه دوچرخه سواری از محبوب ترین مسابقات این بازارچه تفریحی است. مسابقات دوچرخه سواری در این بازارچه عموما 11 دقیقه به طول می انجامد اما از زیبایی های بسیاری برخوردار است. در مسابقات دوچرخه سواری حتی ارزش 1 میلی ثانیه هم مشخص می شود. بازدید از این غرفه رایگان است اگر بخواهید در مسابقه شرکت کنید می بایست بلیط خریداری کنید.

خاطرات کودکی و بازارچه تفریحی پاریس

با اینکه هزار سال و اندی از بازگشایی این بازارچه تفریحی می گذرد اما گردشگران و بازدید کنندگان بسیاری هستند که هر ساله با شوق بسیاری منتظر بازگشایی این بازارچه هستند. افرادی زیادی با هر یک از این نمایش ها خاطره دارند. این نمایشگاه با هیجان زیادی هر یک سال برگزار می شود. افراد زیادی با این خاطرات که هر ساله یادآوری آن انجام می شود بزرگ شده اند و همچنان به زیبایی دوران کودکی می اندیشند. شما هم می توانید در این بازارچه ی زیبا پر از تفریحات سالم و متنوع همراه دیگر گردشگران به شادی و تفریح بپردازید.

نکات بازدید از فوار ترون پاریس

هنگامی که به بازارچه فوار ترون پاریس سر می زنید بهتر است به مواردی توجه داشته باشید. این بازارچه معمولا از 10 صبح تا 18 بعد از ظهر و گاهی تا 1 بامداد باز است لذا میزبان جمعیت زیادی خواهد بود. به سبب اینکه بزرگترین پارک تفریحی اروپا تلقی می شود بهتر است در ساعاتی به این پارک سر می زنید مراقب اشیاء شخصی و گرانقیمتی خود باشید. 

ورود به این پارک تفریحی هزینه ندارد اما برای بازدید از غرفه های مختلف هزینه پرداخت می کنید.

برای کودکان بیش از ده ها بازی هیجان انگیز و سالم که با محیط زیست سازگار است تدارک دیده شده است کودکان می توانند هر یک از آنها را امتحان کنند. اغلب این بازی ها درای امنیت کافی برای کودکان است و به گونه ای طراحی شده اند که مناسب سن آنها باشد.

مسابقات بسیار هیجان انگیزی برای بزرگسالان تدارک دیده شده است. بزرگسالان می توانند از این مسابقات لذت ببرند و یا در آنها شرکت کنند. برای شرکت در مسابقات نیاز به تهیه بلیط است. امنیت عمومی مسئله ای است که برای بسیاری از بازدید کنندگان مهم تلقی می شود. پلیس پاریس به سبب ازدحام جمعیت به گونه ای تدابیر می کند که امنیت عمومی با خدشه مواجه نشود و مشکل به وجود نیاید.

نکات بازدید از فوار ترون پاریس

برای خرید خوراکی می توانید به کیوسک های موجود در پارک تفریحی مراجعه کنید همچنین برای صرف غذاهای متنوع ملی و بین المللی می توانید به رستوران های نزدیک رفته و در آنجا استراحت کنید. به همراه داشتن لوازم شخصی ماننند دوربین و لباس مناسب بسیار مهم است. با توجه به اینکه این بازارچه در فصل بهار باز می شود می توانید از هوای دلپذیر و آفتابی لذت ببرید و روی چمن های سرسبز این بازارچه کمی استراحت کنید و از هوای مناسب لذت ببرید و یا به عکاسی مشغول شوید.

در این بازارچه تفریحات و سرگرمی های مختلفی وجود دارد که می توانید در مدتی که بازارچه افتتاح شده است سرگرم شوید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!