بهترین زمان بازدید از خیابان ریوولی پاریس

بهترین زمان بازدید از خیابان ریوولی پاریس

خیابان ریوولی پاریس یکی از زیباترین و دیدنی ترین خیابان های این شهر می باشد که با داشتن قدمت بسیار طولانی خود، توانسته است مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شود. امروزه بسیار از گردشگران و توریست ها برای بازدید از جاذبه های حاکم در خیابان ریوولی شهر پاریس به دنبال بهترین زمان برای سفر هستند.

آشنایی با خیابان ریوولی پاریس

آیا شما نیز به دنبال بازدید از خیابان ریوولی پاریس هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از خیابان ریوولی پاریس کی می باشد؟ ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کرده و از این طریق بهترین و مناسب ترین اطلاعات را در این خصوص به دست آورید.

شهر پاریس یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین شهرها و پایتخت های جهان می باشد که در قلب کشور فرانسه واقع شده است و هر فردی در جهان آرزوی یک بار سفر و بازدید از این شهر را دارد. پاریس با داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی تاریخی و قدیمی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. شما نیز می توانید در روزهای آتی سفری را به سوی این شهر برنامه ریزی کرده و یکی از بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود در این شهر به ارمغان آورید. خیابان ریوولی پاریس از مشهورترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که بسیاری از گردشگران ن را یادگاری از دوران آخرین امپراطور فرانسه ناپلئون بناپارت می دانند که توانسته است شرق و غرب این شهر را به هم دیگر متصل نماید. امروزه اسم خیابان ریوولی شهر پاریس را می توانید در لیست بهترین و زیباترین خیابان های این شهر مشاهده کنید. دامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های دیدنی، هتل ها و رستوران های نزدیک به خیابان ریوولی شهر پاریس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

خیابان ریوولی پاریس

تاریخچه ساخت خیابان ریوولی

خیابان ریوولی پاریس در سال 1801 میلادی به پاس بزرگداشت پیروزی های نظامی فرانسه تاسیس و احداث شد. با ساخت این خیابان فرصت بسیار مناسبی نیز برای احداث دو خیابان جدید دیگر از جمله کاستیلیونه و پیرامیدس به وجود آمد. خیابان ریوولی شهر پاریس بعدها با گذشت زمان به سمت قصرهای باغ های تویلری گسترش یافت و روز به روز بزرگتر و باشکوه تر شد. به طوری که در سال 1804 برای برگزاری انواع جشن ها و تاج گذاری ها، این خیابان را در اولویت های خود قرار دادند و با سنگ فرش نمودن کل این خیابان، یکی از شیک ترین و بی نظیرترین مسیر را برای عبور و مرور مردم این شهر به وجود آوردند. بسیاری از مردم محلی این شهر، خیابان ریوولی شهر پاریس را نمادی از پیروزی ها و موفقیت های ناپلئون در جنگ های خود می دانند و از این جهت اهمیت و ارزش بسیار زیادی را برای این خیابان قائل هستند و برای گشت و گذار خود را از هرجای پاریس و فرانسه به این خیابان می رسانند.

خیابان ریوولی پاریس

معماری حاکم بر خیابان ریوولی

ساختمان ها و مکان هایی که در خیابان ریوولی پاریس احداث و ساخته شده اند از معماری و نمای بیرونی بسیار باشکوه و بی نظیری برخوردار هستند، به طوری که شما می توانید سبک معماری نئوکلاسیک را در این ساختمان ها مشاهده کنید. از دیگر مهمترین آیتم ها ی که توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است، ساختمان های سه طبقه ای در این خیابان می باشد و استفاده از نمای سنگی در تمام ساختمان ها و نمای بیرونی آنها ملاحظه شده است. همچنین استفاده از نرده های آهنی در طبقه دوم ساختمان های حاکم در خیابان ریوولی شهر پاریس از دیگر زیبایی های می باشد که در این خیابان می توان آن را مشاهده کرد. شما نیز می توانید این فرصت بسیار باشکوه را از دست نداده و با شرکت در یک از تورهای گردشگری پاریس و اخذ ویزای گردشگری خود، در اولین فرصت ممکن از زیبایی های این خیابان بازدید نموده و دوست داشتنی ترین تصاویر را نیز به ثبت برسانید. همچنین در نظر داشته باشید که مقاومت و استقامت هر یک از این ساختمان های خیابان ریوولی شهر پاریس بسیار بالا بوده که در طول قرن ها توانسته است همچنان پابرجا باشند و کوچکترین آسیبی را در آنها مشاهده کنید.

خیابان ریوولی پاریس

دسترسی به خیابان ریوولی

خیابان ریوولی پاریس در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شده است به طوری که هر مسافری که قصد بازدید از این شهر دارد، دوست دارد تا در اولین فرصت به دست امده حتما سری به این خیابان بزند. شما نیز می توانید این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و با داشتن آدرس دقیق از خیابان ریوولی شهر پاریس به راحتی خود را از هر نقطه ی پاریس، به این خیابان برسانید و از زیبایی های حاکم در آن نهایت لذت را داشته باشید. توجه نمایید که شما می توانید با دنبال کردن تابلوهای راهنمای گردشگری می توانید به راحتی خودتان را به این خیابان برسانید با این حال در ذیل سعی بر آن داریم تا آدرس و نشانی دقیق از خیابان ریوولی شهر پاریس را به حضورتان ارائه دهیم:

  • آدرس خیابان ریوولی شهر پاریس: Rue de Rivoli, 75004 Paris, France
خیابان ریوولی پاریس

بهترین زمان بازدید از خیابان ریوولی پاریس

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از گردشگران و توریست ها، بازدید خیابان ریوولی پاریس در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن می باشد چرا که توریست ها دوست دارند تا تحت بهترین شرایط آب و هوایی و به دور از هجوم گردشگران و مسافران دیگر به راحتی از خیابان ریوولی شهر پاریس بازدید داشته و از این طریق فراموش نشدنی ترین و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند. شما نیز می توانید برای این منظور، فصل بهار را در اولویت های خود قرار داده و از تعطیلات سال جدید بهره مند شوید و یکی از بهترین و بی نظیرترین سفر را به سوی این شهر برگزار کنید. در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوای این شهر در فصل بهار بسیار دوست داشتنی بوده و شما نیز می توانید با خیال راحت از خیابان ریوولی شهر پاریس بازدید کنید.

خیابان ریوولی پاریس

مدت زمان لازم برای بازدید از خیابان ریوولی پاریس

در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، خیابان ریوولی پاریس از مهمترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده و سالانه میلیون ها گردشگر قصد بازدید از آن را دارند. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این خیابان را دارند، بایستی مدت زمانی طولانی را برای بازدید از خیابان ریوولی شهر پاریس اختصاص دهند. معمولا گردشگران می توانند یک نیم روز کامل را برای بازدید از جاذبه های حاکم در این خیابان و مراجعه به شیک ترین رستوران در این خیابان اختصاص داده و از این طریق لحظات باشکوهی را در خیابان ریوولی شهر پاریس تجربه کنند. شما نیز می توانید با توجه به مدت زمان سفر خود، مدت زمان مناسبی را برای بازدید از این خیابان و جاذبه های آن داشته باشید.

خیابان ریوولی پاریس

نزدیک ترین هتل ها به خیابان ریوولی

خیابان ریوولی پاریس یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت گردشگران نیز می باشد چرا که با داشتن هتل ها و مراکز اقامتی بسیار لوکس و باشکوه خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که هر یک از هتل های موجود در این خیابان و نزدیکی آن از معماری نئوکلاسیک برخوردار بوده و با ارائه بهترین و باشکوه ترین خدمات و امکانات خود، توانسته است همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شوند. اگر شما نیز می خواهید در نزدیکی خیابان ریوولی شهر پاریس اقامت داشته باشید، این فرصت را از دست نداده و یکی از بهترین هتل های موجود در این خیابان را انتخاب و آن را قبل از سفرتان رزرو کنید. از نزدیک ترین هتل ها به خیابان ریوولی شهر پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Hotel la perie
  • Hotel de notre dame
  • Hotel st andre des arts
  • Hotel modern st germain
خیابان ریوولی پاریس

نزدیک ترین رستوران ها به خیابان ریوولی

خیابان ریوولی پاریس فقط دارای بهترین و شیک ترین جاذبه های گردشگری و توریستی نمی باشد، بلکه شما می توانید در خیابان ریوولی شهر پاریس و نزدیکی آن شاهد رستوران های بسیار مجلل و باشکوهی نیز باشید که هر کدام از آنها زیبایی به خصوص و منوی غذای بی نظیری را دارد. شما نیز می توانید بعد از یک گشت و گذار مفصل در طول خیابان ریوولی شهر پاریس، برای میل کردن بهترین و لذیذ ترین غذای این شهر، به یکی از بهترین و نزدیک ترین رستوران مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. از مهمترین و نزدیک ترین رستوران ها به خیابان ریوولی شهر پاریس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • Laperouse
  • Café de flore
  • baieta
خیابان ریوولی پاریس

جاذبه های خیابان ریوولی پاریس

خیابان ریوولی پاریس با داشتن جاذبه های گردشگری خود توانسه است از محبوب ترین خیابان های این شهر باشد. از جاذبه های گردشگری حاکم در خیابان ریوولی شهر پاریس می توان به مواری از جمله موزه ملی اوژن دولاکروا، موزه ژرژپمپیدو پاریس، پل پونت دس آرتس، کلیسای سنت شیل و مرکز خرید کاروزل دو لوو اشاره کرد. شما نیز می توانید در سفرتان به فرانسه و بازدید از خیابان ریوولی شهر پاریس، از زیباترین این جاذبه های گردشگری در اولین فرصت ممکن بازدید داشته باشید و اطلاعات بسیار جالبی را در مورد هر کدام این موارد نیز به دست آورید. همچنین می توانید قبل از سفرتان در مورد تاریخچه هر کدام از این جاذبه ها نیز اطلاعاتی به دست آورید.

خیابان ریوولی پاریس

سایر سرگرمی ها در خیابان ریوولی شهر پاریس

اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به فرانسه حتما از خیابان ریوولی پاریس بازدید داشته باشید می توانید علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی موجود در این خیابان و اطراف آن، از دیگر سرگرمی ها و تفریحات نیز برخوردار شده و از این طریق لحظات به یادماندنی را برای خود به ارمغان آورید.

از مهمترین و بی نظیرترین سرگرمی های موجود در خیابان ریوولی شهر پاریس می توان به مواردی از جمله، شرکت در کنسرت های خیابانی، پیاده روی در طول خیابان ریوولی، بازدید از فروشگاه ها و مغازه های خرید، استراحت و نشستن بر روی نیمکت های تعبیه شده در طول این خیابان و عکسبرداری از زیباترین ساختمان های خیابان ریوولی شهر پاریس اشاره کرد. شما نیز این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون اقدامی را برای بازدید از خیابان ریوولی شهر پاریس انجام داده و خودتان را برای یک سفر بسیار باشکوه آماده کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!