معرفی مرکز خرید فروم دز ال پاریس

مرکز خرید فروم دز ال پاریس یکی از مهمترین و باشکوه ترین مراکز خرید در این شهر می باشد که این مکان در زمان بسیار دور یکی از مهمترین مراکز تجاری مواد غذایی بوده و مردم آن زمان، این مرکز خرید را با نام شکم پاریس می شناختند. امروزه نیز بسیاری از گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از این شهر را دارند، دوست دارند تا از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس نیز بازدید لازم را داشته و تمام خرید مورد نظر خود را از این مرکز انجام دهند.

آشنایی با مرکز خرید فروم دز ال پاریس

آیا شما نیز به دنبال بهترین خرید از مرکز خرید فروم دز ال پاریس هستید؟ آیا می دانید که بهترین زمان مراجعه به مرکز خرید فروم دز ال پاریس چه وقت می باشد؟ ما را تا پایان مقاله و مطالب پیش روی خود همراهی کنید و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید.

شهر پاریس علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار منحصر به فرد خود، یکی از مهمترین قطب های خرید نیز در جهان بوده و همین امر نیز سهم بسیار زیادی را برای جلب توجه گردشگران و توریست ها داشته است. این شهر با داشتن معروفترین و مشهورترین مراکز خرید خود توانسته است همیشه در اولویت های بازدیدی میلیون ها گردشگر و مسافر واقع شود. اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به این شهر از مشهورترین مراکز خرید آن بازدید کنید، می توانید مرکز خرید فروم دز ال پاریس را در اولویت های خود قرار دهید چرا که این مرکز خرید از قدیمی ترین و محبوب ترین مراکز خرید بوده و شما نیز می توانید کالای مورد نظرتان را از همین جا تهیه و خریداری کنید. مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس بزرگ ترین مرکز خرید برای لباس های زنانه، مردانه، بهداشتی و زیبایی می باشد و روزانه 150000 نفر از آن بازدید می کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس و نشانی و آدرس دقیق این مرکز خرید توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

تاریخچه مرکز خرید فروم دز ال پاریس

توجه داشته باشید که مرکز خرید فروم دز ال پاریس در محل یکی از مشهورترین و معروف ترین بازارها و مراکز خرید این شهر ساخته شده است و با واقع شدن در قلب پاریس شهرت شکم پاریس را نیز به خود اختصاص داده است. در جایگاه و بازار قبلی مرکز خرید فروم دز ال پاریس، تمام تاجران به دنبال فروش محصولات خود بودند که سهم بسیار زیادی از این محصولات را مواد پروتئینی و مواد غذایی تشکیل می داده است که این مرکز توسط فیلیپ دوم در این شهر در سال 1183 ساخته و طراحی شده بود و با گذشت زمان بالاخره در قرن 12 ساختمانی به نام مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس در همین مکان توسط ویکتور بولارد ساخته شد که این مرکز خرید تا سال 1970 فعالیت داشت و بعد از این دوران، تمام محصولات مواد غذایی به بازار جدیدی در حومه پاریس انتقال یافت و از ساختمان این بازار نیز به عنوان مرکز خرید فروم دز ال کنونی استفاده شد. توجه داشته باشید که این ساختمان در طول تاریخ و دوره های مختلف مورد بازسازی و ترمیم واقع شده است و توانسته به شکل امروزه خود در بیاید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

بهترین زمان مراجعه به مرکز خرید فروم دز ال پاریس

مرکز خرید فروم دز ال پاریس دقیقا در قلب این شهر واقع شده است و از همین رو شما می توانید در نزدیکی این مرکز بزرگترین و پیشرفته ترین ایستگاه های مترو را مشاهده کنید و این امر برای دسترسی مردم و گردشگران بسیار مهم و حیاتی می باشد؛ اما سوال این است که بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از مرکز خرید فروم دز ال پاریس چه زمانی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، بهترین و مناسب ترین زمان بازدید و مراجعه به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس در هر فصلی و روزی از سال امکان پذیر است با این تفاوت که گردشگران و توریست ها چه زمانی وقت آزاد برای گشت و گذار در این شهر را به دست آورند. توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از گردشگران که قصد بازدید از جاذبه های این شهر را دارند، در میان لیست جاذبه های مورد نظر خود اسم این مرکز خرید را نیز اضافه می کنند تا بتوانند خرید مورد نظر خود را از یک مرکز خرید قدیمی و مشهور فرانسه انجام دهند. شما می توانید برای تعطیلات عید نوروز پیش رو خود، سفری را به سوی این شهر برنامه ریزی کرده تا در یکی از بهترین اوقات ممکن بتوانید خرید مد نظرتان را انجام دهید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

دسترسی به مرکز خرید فروم دز ال پاریس

اگر شما نیز قصد دارید تا در سفرتان به این شهر حتما از مرکز خرید فروم دز ال پاریس بازدید داشته باشید، می توانید با در دست داشتن آدرس و نشانی دقیق آن، در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن خود را به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس برسانید. همچنین در نظر داشته باشید که موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و توریست ها علاقه مندی زیادی را برای بازدید از این مرکز خرید داشته باشند. همچنین شما می توانید با در دست داشتن آدرس مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس در بهترین زمان ممکن سفر فوق العاده ای را به سوی این مرکز خرید داشته باشید. آدرس و نشانی دقیق فروم دز ال را می توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس: Porte, Rue Berger, 75001 Paris, France

همچنین در نظر داشته باشید که بازدید از این مرکز خرید رایگان بوده و اگر شما هیچ خریدی را نیز انجام ندهید، می توانید به راحتی بازدید مورد نظر خود را انجام دهید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

مدت زمان بازدید از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس

مرکز خرید فروم دز ال پاریس از 17 رستوران و 150 فروشگاه و مغازه بسیار متنوع تشکیل شده است که شما می توانید تنوع بسیار بالایی از انواع برندها را به راحتی در این مکان مورد مشاهده قرار دهید. همچنین شما می توانید بهترین باشگاه، سینما و استخر را نیز در این مرکز خرید مشاهده نموده و با توجه به علاقمندی خود از این خدمات برخوردار و بهره مند شوید. طراحی و معماری مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس به بهترین شکل ممکن، فضا و هوای فرانسوی داشته و توانسته است با داشتن تراس های بسیار بی نظیر خود هوای تازه ای را برای گردشگران و توریست ها به ارمغان آورد. این مرکز خرید نه تنها مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده بلکه مردم محلی نیز علاقه مندی زیادی را برای بازدید از آن نشان می دهند. مدت زمان لازم برای بازدید از آن نیز در حدود 2 تا 3 ساعت می باشد که البته این مت زمان در میان گردشگران مختلف، متفاوت است.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

نزدیکترین رستوران به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس

مرکز خرید فروم دز ال پاریس علاوه بر داشتن بهترین رستوران های خود، در نزدیکی مشهورترین رستوران این شهر نیز واقع شده است. شما نیز می توانید بعد از یک گشت و گذار بسیار فوق العاده، به یکی از نزدیک ترین این رستوران ها مراجعه کرده و لذیذترین غذای مورد نظر خود را میل کنید. از نزدیک ترین رستوران ها به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران laperouse
  • رستوران l éclair de genine
  • رستوران cafe de flore
مرکز خرید فروم دز ال پاریس

نزدیک ترین هتل ها به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس

همچنین در نزدیکی مرکز خرید فروم دز ال پاریس مراکز اقامتی بسیار مدرن و شیکی نیز احداث شده است که این هتل ها در تمام روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر می باشد چرا که در بهترین منطقه از این شهر واقع شده اند و دسترسی بسیار آسانی را نیز به سایر جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر دارند. اگر شما نیز دوست دارید تا در یکی از نزدیک ترین هتل ها به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس اقامت داشته باشید می توانید قبل از سفرتان حتما یکی از بهترین هتل را رزرو کنید. از هتل های نزدیک به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل hotel du louvre
  • هتل hotel regina louvre
  • هتل hotel de notre dame
مرکز خرید فروم دز ال پاریس

نزدیک ترین جاذبه ها به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس

مرکز خرید فروم دز ال پاریس در مجاورت جاذبه های گردشگری بسیار زیادی واقع شده است که گردشگران با بازدید از این مرکز خرید می توانند به راحتی، از سایر جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر نیز بازدید لازم را انجام دهند. از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس می توان به مواردی از جمله مرکز ژرژ پمپیدو پاریس، خیابان ریوولی، ایستگاه متروی هنر و صنعت، میدان شتله پاریس و موزه ملی اوژن دولاکروا اشاره کرد. شما نیز حتما در سفرتان به این شهر بازدید از این مرکز خرید و جاذبه های گردشگری آن را در اولویت های خود قرار دهید تا لحظات بی نظیری را تجربه کنید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

بازدید از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس با تور پاریس

امروزه بسیاری از تورهای گردشگری نیز بازدید از مرکز خرید فروم دز ال پاریس را در اولویت های خود قرار می دهند به طوری که شما می توانید با شرکت در یکی از بهترین این تورها، به راحتی و در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس بازدید لازم را انجام دهید. شما نیز می توانید این فرصت بی نظیر را از دست نداده و هم اکنون در یکی از بهترین این تورها شرکت داشته باشید تا بتوانید در زمان مناسبی از این مرکز خرید بازدید کنید.

مرکز خرید فروم دز ال پاریس

نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس

برای بازدید از مرکز خرید فروم دز ال پاریس می توانید به یک سری از مهمترین نکات توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید بازدید بی نظیری را انجام دهید. از مهمترین نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید فروم دز ال شهر پاریس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما در خرید مورد نظرتان چانه زنی کنید.
  • مراقب وجه نقد و وسایل خود باشید.
  • برای خرید از برندهای مختلف حتما سری به این مرکز خرید بزنید
  • مدت زمان کافی را برای بازدید از این مرکز خرید کنار بگذارید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!