خیابان اونتر دن لیندن برلین از دیدنی های آلمان

خیابان اونتر دن لیندن برلین از دیدنی های آلمان

خیابان اونتر دن لیندن برلین، خیابان اونتر دن لیندن برلین یکی از بهترین و بی‌نظیرترین دیدنی‌های شهر برلین می‌باشد که با داشتن درختان لیمو و منظره بسیار …

خیابان اونتر دن لیندن برلین یکی از بهترین و بی‌نظیرترین دیدنی‌های شهر برلین می‌باشد که با داشتن درختان لیمو و منظره بسیار حیرت انگیز خود توانسته است توجه هزاران گردشگر را از هر سوی جهان به خود جذب کند. شما نیز می‌توانید در سفر به شهر برلین، حتما این خیابان را در اولویت‌های بازدید خود قرار داده و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

خیابان اونتر دن لیندن برلین | یوروپ تورز

خیابان اونتر دن لیندن از دیدنی‌ های برلین

آیا شما نیز به دنبال بازدید از خیابان اونتر دن لیندن از دیدنی‌های برلین هستید؟ آیا می دانید که معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در اونتر دن لیندن از دیدنی‌های برلین کدام می‌باشد؟

شهر برلین یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای آلمان است که با داشتن تاریخ و فرهنگ بسیار بی‌نظیر و جاذبه‌های خود توانسته است توجه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود جذب نماید. یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر برلین، اونتر دن لیندن می‌باشد که سهم بسیار بزرگی از تاریخ این کشور را بر دوش کشیده است و از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری برخوردار است.

اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک سفری را به سوی این شهر داشته باشید توصیه می‌کنیم که حتما بازدید از اونتر دن لیندن را در اولویت‌های خود قرار دهید تا بتوانید یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

خیابان اونتر دن لیندن به معنای خیابانی که در زیر درختان لیمو واقع شده است، می‌باشد که با داشتن دو باند بسیار زیبا و بی‌نظیر خود، یکی از بهترین و باشکوه‌ترین خیابان‌ها برای گشت و گذار می‌باشد. خیابان مذکور با داشتن چتری از درختان منظره بسیار بی‌نظیر و جذاب‌تری را از خود بر جای گذاشته و توجه هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و بهترین زمان بازدید از خیابان اونتر دن لیندن از دیدنی‌های برلین توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

تاریخچه اونتر دن لیندن برلین

بلوار یا خیابان اونتر دن لیندن از قدیمی‌ترین بلوارهای این شهر است که از دروازه براندنبورگ شروع شده و تا پل Schlossbrücke ادامه دارد که در طول این مسیر نیز می‌توانید آثار باشکوه بسیار زیادی را بازدید کنید. توجه داشته باشید که این خیابان از سال 1573 تا 1701 به خیابان اشپاندو معروف بوده است و این نامگذاری توسط ملکه سوفی شارلوتنبرگ صورت گرفته بود و بعد از سال 1701 با تغییرات بسیار زیادی به اونتر دن لیندن تغییر نام یافت.

لازم است بدانید که این خیابان در طول سال‌های متمادی به خصوص در زمان جنگ های جهانی، مورد حملات زیادی واقع شد و تخریبات زیادی در این خیابان اونتر دن لیندن به وجود آمد که بعد از جنگ جهانی هزینه‌های بسیار زیادی را بابت ترمیم و بازسازی آن خرج کردند و آن را به شکل امروزی درآوردند.

این خیابان در نزد مردم این کشور نیز از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است به طوری که بهترین و باشکوه ترین جشن‌های ملی خود را در این خیابان برگزار می‌کنند. سبک معماری استفاده شده در تمام ساختمان‌های این خیابان هر بیننده‌ای را مجذوب خود کرده و می‌تواند الهام بخش هنرمندان زیادی در عرصه نقاشی باشد.

بهترین زمان بازدید از خیابان اونتر دن لیندن از دیدنی‌ های برلین

همانطور که اشاره شد، خیابان اونتر دن لیندن بعد از جنگ‌های جهانی مورد بازسازی واقع شد که حجم بالایی از این بازسازی نیز از سال 1958 به بعد بود که تمام ساختمان‌ها با توجه به معماری اولیه خود، از نو ترمیم و بازسازی شدند. امروزه بسیاری از تورهای گردشگری نیز بازدید از خیابان اونتر دن لیندن را در اولویت‌های برنامه خود قرار می دهند تا از این طریق بتوانند بهترین لحظات را برای مسافران و گردشگران خود به ارمغان آوردند.

امروزه شما می‌توانید اسم این خیابان را در لیست بهترین جاذبه های گردشگری شهر برلین نیز مشاهده کنید که توانسته چندین جاذبه بی‌نظیر را نیز در دل خود جای دهد. گردشگرانی که قصد بازدید از این خیابان باشکوه را دارند، به دنبال بهترین و مناسب‌ترین زمان برای آن هستند که در این خصوص می‌توان گفت، بهترین زمان هر فصلی از سال می‌تواند باشد چرا که اونتر دن لیندن در هر فصلی از سال از زیبایی ها و جذابیت‌های به خصوصی برخوردار می‌باشد و گردشگران می‌توانند با توجه به زمان اوقات فراغت خود، یکی از بهترین فصل‌های سال را برای بازدید از این خیابان جذاب و سفر خود انتخاب کنند.

آدرس اونتر دن لیندن برلین

خیابان اونتر دن لیندن با داشتن 1400 متر طول، خود از میدان پاریسر پلاتس شروع و تا مقابل دروازه براندنبورگ امتداد یافته است که در زمان‌های قدیم به عنوان یک جاذبه خاکی مورد استفاده مردم این شهر بوده است. درختان لیموی کاشته شده نیز به سال 1647 باز می گردد که در این خیابان 6 ردیف درخت لیمو کاشتند که امروزه گردشگران نهایت لذت را از بو و منظره این درختان می‌برند.

شما نیز می‌توانید با سفر به این شهر، به راحتی دسترسی لازم را به سوی این خیابان داشته باشید به طوری که در تمام خیابان های این شهر، تابلوهای راهنما به سوی خیابان اونتر دن لیندن قابل توجه است و گردشگران می‌توانند با دنبال کردن این تابلوها خود را به این خیابان برسانند. همچنین می‌توانید به محض رسیدن به این شهر، نقشه گردشگری برلین را تهیه کرده و به راحتی خود را از هر جای برلین به خیابان اونتر دن لیندن برسانند. همچنین گردشگران برای بازدید از این خیابان می‌توانند زمانی در حدود 3 تا 4 ساعت را در نظر بگیرند که می‌توانند در این بازه زمانی، بازدید بسیار جالب و شگفت انگیزی را داشته باشند.

آدرس اونتر دن لیندن برلین | یوروپ تورز

هتل‌ های حاضر در اونتر دن لیندن برلین

گردشگران و توریست‌هایی که قصد سفر و بازدید از خیابان اونتر دن لیندن را دارند، می‌توانند در یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این خیابان نیز اقامت کرده و یک سفر بی نظیری را برای خود رقم بزند. توجه داشته باشید با اقامت در یکی از بهترین و لوکس ترین هتل‌های این خیابان می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری این بلوار نیز بازدید داشته و برای مراجعه به مراکز خرید و بهترین رستوران‌های این بلوار، از هیچ وسیله نقلیه‌ای استفاده نکنند و به راحتی خود را به این مکان‌ها برسانند. از مهمترین و بی‌نظیرترین هتل‌های موجود در خیابان اونتر دن لیندن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل تیر گارتن
  • هتل ریتز کارلتون برلین
  • هتل آپارتمان آدینا برلین
  • هتل لئوناردو برلی

اگر شما نیز قصد دارید تا در یکی از بهترین هتل‌های این شهر و همچنین در یکی از مناسب‌ترین موقعیت‌های جغرافیایی برلین اقامت داشته باشید، می‌توانید به راحتی، یکی از هتل‌های مذکور در فوق را انتخاب کرده و قبل از سفر آن را رزرو کنید تا در سفر خود به راحتی اقامت مورد نظر را داشته باشید. همچنین توجه نمایید که هر کدام از این هتل‌ها منظره بسیار باشکوهی را به سوی خیابان اونتر دن داشته که این امر می‌تواند برای هر گردشگری بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.

جاذبه های گردشگری خیابان اونتر دن لیندن از دیدنی های برلین

از دیگر مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که در مورد خیابان اونتر دن لیندن وجود دارد، جاذبه‌های گردشگری می‌باشد که در این خیابان مستقر هستند و گردشگران و توریست‌ها می‌توانند به راحتی از این جاذبه‌ها بازدید داشته باشند. لازم است بدانید که جاذبه‌های گردشگری موجود در این خیابان از مهمترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر نیز می‌باشد که از مهمترین و پربازدیدترین این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرسنال
  • گندارمن مارکت
  • خانه اپرا
  • کلیسای جامع سنت هدویگ

شما نیز می‌توانید در بازدید خود، هر یک از جاذبه‌های گردشگری فوق را در اولویت خود قرار داده و یکی از بی‌نظیرترین و باشکوه‌ترین سفرهای خود را به سوی برلین داشته باشید. گردشگران می‌توانند در حین اینکه در طول این خیابان قدم می‌زنند، به راحتی از هر کدام این جاذبه‌های گردشگری نیز بازدید کنند. حتما در سفر خود به سوی این شهر و بازدید از این خیابان حتما دوربین عکاسی حرفه‌ای خود را به همراه داشته باشید تا بتوانند یکی از بی‌نظیرترین تصاویر را از سفر خود به ثبت برسانید.

مراکز خرید موجود در اونتر دن لیندن برلین

خیابان اونتر دن لیندن علاوه بر آنکه یکی از مهمترین خیابان‌های دیدنی شهر برلین می‌باشد، توانسته است بهترین مراکز خرید را نیز در دل خود جای دهد به طوری که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند با قدم زدن در این خیابان، از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این خیابان بازدید کرده و اجناس مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایند. از مهمترین و بهترین این مراکز خرید می‌توان به الکسا، کورفورستندام و هکشر مارکت اشاره کرد که هر کدام از بهترین مراکز خرید شهر برلین نیز به شمار می‌آید.

ساختمان‌ های اداری موجود در اونتر دن لیندن از دیدنی‌ های برلین

گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی قصد بازدید از معروف‌ترین قدیمی‌ترین خیابان‌های برلین را دارند تا بتوانند یکی از بی‌نظیرترین سفرها را برای خود به ارمغان آورند. این خیابان ساختمان‌های اداری و دولتی بسیار زیادی را نیز دارد که از مهمترین و دیدنی ترین ساختمان‌های اداری که در خیابان اونتر دن لیندن می‌توان شاهد آن بود، می‌توان به ساختمان‌های کاتدر ال، تیرگارتن، رایشتاگ و دفتر صدراعظم اشاره کرد.

دانشگاه قدیمی برلین در خیابان اونتر دن لیندن

بازدید از دانشگاه قدیمی برلین که در خیابان اونتر دن لیندن واقع شده است می‌تواند از دیگر سرگرمی‌ها برای گردشگران و مسافران می‌باشد. دانشگاه قدیمی برلین یا همان هومبولت که یکی از بهترین و مجهزترین دانشگاه‌های جهان بوده و سالانه هزاران دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند. بازدید از این دانشگاه قدیمی بی‌شک می تواند حس بسیار بی‌نظیری را برای بازدید کنندگان به ارمغان آورد. همچنین می توانید از تندیس شاعر بزرگ فردریش شیلر نیز در نزدیکی این دانشگاه واقع شده است که توجه گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

سرگرمی‌ های مختلف در اونتر دن لیندن برلین

از دیگر سرگرمی‌هایی که می‌توانید در خیابان اونتر دن لیندن داشته باشید می‌توان به قدم زدن، عکس گرفتن، مراجعه به کافی شاپ‌های موجود در این خیابان، نشستن بر روی نیمکت‌های موجود در این خیابان و گوش دادن به کنسرت‌های خیابانی اشاره کرد. گردشگران و توریست‌ها می‌توانند یک روز بسیار هیجان انگیز و بی‌نظیری را در این خیابان برای خود به ارمغان آورند.

نکات مورد توجه در بازدید از اونتر دن لیندن

اگر قصد دارید تا در سفر خود به شهر برلین از خیابان اونتر دن لیندن بازدید کنید، می توانید به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید:

  • حتما نقشه گردشگری این شهر را تهیه و در اختیار داشته باشید.
  • با توجه به فصلی از سال که سفر می‌کنید لباس مناسبی را به همراه داشته باشید.
  • حتما در بازدید خود از این خیابان، در یکی از رستوران‌های موجود در این خیابان، خود را برای یک غذای لذیذ آماده کنید.

شما نیز می‌توانید با توجه به بهترین زمان از سال و اوقات فراغت خود، یکی از تورهای گردشگری برلین را انتخاب کرده و آن را برای تجربه بهترین سفر رزرو کنید.

نکات مورد توجه در بازدید از اونتر دن لیندن | یوروپ تورز

سوالات متداول خیابان اونتر دن لیندن برلین

ویژگی های خیابان اونتر دن لیندن برلین چیست؟

خیابان اونتر دن لیندن به معنای خیابانی که در زیر درختان لیمو واقع شده است، می‌باشد که با داشتن دو باند بسیار زیبا و بی‌نظیر خود، یکی از بهترین و باشکوه‌ترین خیابان‌ها برای گشت و گذار می‌باشد. خیابان مذکور با داشتن چتری از درختان منظره بسیار بی‌نظیر و جذاب‌تری را از خود بر جای گذاشته و توجه هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند.

آدرس این خیابان کجاست؟

خیابان اونتر دن لیندن با داشتن 1400 متر طول، خود از میدان پاریسر پلاتس شروع و تا مقابل دروازه براندنبورگ امتداد یافته است که در زمان‌های قدیم به عنوان یک جاذبه خاکی مورد استفاده مردم این شهر بوده است.

دیدنی های این خیابان چه مکان هایی هستند؟

آرسنال
گندارمن مارکت
خانه اپرا
کلیسای جامع سنت هدویگ

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!