تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

اطلاعات تور نمایشگاهی مجارستان

برای شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان میتوانید از خدمات مجموعه ما بهره بگیرید. نمایشگاه ها جهت گسترش ارتباطات تجاری برگزار میگردند که ما در این مقاله به طریقه شرکت در این نمایشگاه ها خواهیم پرداخت و برخی از نمایشگاه های برگزار شده در مجارستان را نیز ذکر میکنیم و کمی راجع به آنها توضیح میدهیم.

تور نمایشگاهی مجارستان و دعوتنامه

با ارائه دعوتنامه نمایشگاهی مجارستان میتوانید در تورهای تجاری نمایشگاهی برگزار شده به مقصد این کشور شرکت نمایید. تور مجارستان انواع متعددی دارد که ما در اینجا به نوع نمایشگاهی آن خواهیم پرداخت. دعوتنامه نمایشگاهی از طرف شرکت یا سازمان و شخصی مرتبط با امور مربوطه برای فرد ارسال میگردد که اهداف زیر را به دنبال خواهد داشت:

  1. شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان برای خرید محصولات ارائه شده در نمایشگاه ها و اغلب یک نمایشگاه خاص
  2. گاهی نیز هدف صرفا شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان و بازدید از نمایشگاه مربوطه است که بتوانید میزان توانایی ها و آگاهی تان را در زمینه فناوری های ارائه شده افزایش دهید.
  3. گاهی هدف از شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان مشارکت در امور برگزاری همایش و برنامه های داخلی مرتبط با نمایشگاه است، که البته در این موارد گاهی مجبور هستید زودتر از تاریخ برگزاری تورها سفر کنید تا امکانات لازم را برای میزبانی مهیا سازید.

ناگفته نماند که اغلب دعوت نامه های شرکت در نمایشگاه های مجارستان توسط شرکا و یا همکاران مجارستانی تان ارسال میگردد و مسئولین نمایشگاه های معتبر نیز امکان ارسال دعوتنامه برای شرکت های شناخته شده و بین المللی را نیز دارند. به طور کلی دعوتنامه سبب میشود روند دریافت و صدور ویزا به درستی و بدون هیچ تاخیری پیش برود.

  1. تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

اعتبار ویزا برای شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان

اعتبار ویزا باید با تاریخ برگزاری و اتمام نمایشگاه مربوطه مطابقت داشته باشد چراکه در صورت درخواستی تاریخی مغایر با دو تایم ذکر شده ممکن است با درخواست شما موافقت نگردد و موفق به شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان نشوید.

خدمات مجموعه ما در خصوص تور نمایشگاهی مجارستان

همه خدمات مرتبط با تور نمایشگاهی مجارستان توسط مجموعه ما ارائه میگردد و با پرداخت هزینه تور همه این خدمات را دریافت خواهید کرد. در ادامه برخی از خدمات ذکر شده است.

تور نمایشگاهی مجارستان و خرید بلیط هواپیما

امکان رزرو بلیط برای سفرهای شخصی وجود دارد. اگر هم در تور شرکت میکنید نیازی به پیگیری این امور ندارید چون پرسنل ما همه اوامر مربوطه را انجام و پیگیری خواهد کرد. در جدول مربوطه میتوانید جزئیات مربوط به خرید بلیط از جمله تاریخ، مقصد، ساعت پرواز، کلاس پرواز، ایرلاین مربوطه و هزینه را مشاهده نمایید. ناگفته نماند که ارائه مستندات رزرو بلیط برای صدور ویزا و موافقت سفارت با درخواست شما الزامی ست که ما این خدمت را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تور نمایشگاهی مجارستان و رزرو هتل

مستنداتی دال بر رزو هتل نیز برای دریافت ویزا الزامی ست، ناگفته نماند که تاریخ رزرو باید با تاریخ سفر و مدت زمان اعتبار ویزا مطابقت داشته باشد، این نکات هر چند کوچک میتواند احتمال موافقت با درخواست شما را افزایش دهد پس همه موارد را مطالعه و مد نظر قرار دهید. البته در این بخش اگر دعوتنامه دارای ضمانت با قبول مسئولیت اقامت دریافت کرده باشید دیگر نیازی به رزرو هتل ندارید و صرفا باید آدرس محل اقامت در دعوتنامه درج شود. برای همه شرکت کنندگان تور نمایشگاهی مجارستان خدمات رزرو هتل ارائه میگردد و بسته به بودجه خود میتوانند اتاق های مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

تور نمایشگاهی مجارستان و ترانسفر فرودگاهی و لزومات دیگر

بیمه مسافرتی و تراسفر فرودگاهی از دیگر خدمات مجموعه برای شرکت کنندگان تور نمایشگاهی مجارستان است. این خدمات برای سفرهای شخصی نیز با پرداخت هزینه ارائه میگردد.

خدمات اخذ ویزا برای شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان

کسانی که زمان لازم برای انجام مراحل مربوط به اخذ ویزا را ندارند میتوانند امور مربوطه را با بستن یک قرارداد به ما بسپارند. ما همه مراحل مربوط به صدور و اخذ ویزا را طی خواهیم داد و جزئیات پیشروی آن را در اختیارتان قرار میدهیم. البته ناگفته نماند که در مرحله انگشت نگاری و مصاحبه حضور شما در سفارت الزامی ست.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

تور نمایشگاهی مجارستان و خدمات اخذ کارت ورود به نمایشگاه مربوطه

برای جلوگیری از حضور در صف های طولانی برای دریافت کارت ورود به نمایشگاه مربوطه میتوانید از خدمت دریافت کارت نمایشگاه مجموعه نیز بهره بگیرید. مراحل ثبت نام این بخش بصورت آنلاین انجام میپذیرد و موجب صرفه جویی در وقت و زمان شما خواهد شد. مراحل پیش ثبت نام از حدود 1 ماه تا 1 هفته قبل از تاریخ برگزاری آغاز میشود. ما میتوانید از جزئیات مراسم ها و همایش ها و اینکه چه افرادی در این تور شرکت میکنند آگاه شوید.

تور نمایشگاهی مجارستان ونمایشگاه خودروسازی و قطعات اتومبیل

این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های پرطرفدار عرصه خودروسازی ست که در شهر بوداپست مجارستان برگزار میگردد. اغلب شرکت کنندگان این نمایشگاه فعالان صنعت خودرو میباشند که قصد دارند گامی مثبت در جهت پیشرفت خود و صنعت مورد نظر بردارند. این تنها رویدادی حرفه ای ست که در شرق و مرکز اروپا برگزار میگردد به همین دلیل هر ساله بر تعداد بازدید کنندگان و غرفه داران آن افزوده میشود. شرکت کنندگان تور نمایشگاهی مجارستان که به مقصد نمایشگاه خودروسازی برگزار خواهد شد افراد زیر هستند:

  1. کسانی که در تولید و تامین خودرو نقش دارند و فعال هستند.
  2. وارد کنندگان خودرو
  3. تاجران و شرکای تجاری که در زمینه خودروسازی و قطعات آن فعالیت دارند.
  4. خریداران خودرو که هر ساله جدیدترین مدل ها را خریداری میکنند.
  5. فروشندگان حرفه ای خوردو
  6. بازاریاب هایی که در زمینه اتومبیل و قطعات آن فعالیت دارند.

و همه افراد فعال در این عرصه… .

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

تور نمایشگاهی مجارستان و بازدید از نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز

صنعت ساخت و ساز بسیار وسیع و گسترده است و در صورت عدم آگاهی از فناوری های به روز نمیتوانید کسب و کاری موفق داشته باشید. اگر جزو افرادی هستید که در این زمینه خدمات یا محصولاتی را ارائه داده اید میتوانید با شرکت در این نمایشگاه ان را به دیگران نیز معرفی کنید و گستره کاری تان را افزایش دهید.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

نمایشگاه بین المللی مدیریت منابع انسانی

این نمایشگاه نیز با اهداف متفاوتی صورت میپذرید که یکی از آنها مدیریت منابع آبی ست. همه ابداعاتی که در این زمینه ارائه شده اند  این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

نمایشگاه بین المللی تبلغیات و بازاریابی

تبلیغات و بازریابی از قدرتمندترین ابزاری ست که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد، در تور نمایشگاهی مجارستان میتوانید به بازدید از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بروید و از خدمات ارائه شده در این زمینه بهره بگیرید. این نمایشگاه برترین و مدرن ترین محصولات و خدمات این عرصه را به نمایش خواهد گذاشت.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان
تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

نمایشگاه بین المللی اتوماسیون سازی صنعتی

کسانی که در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت دارند میتوانند در تور نمایشگاهی مربوطه شرکت نمایند و از خدمات و فناوری های به روز دنیا آگاه شوند.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان برای معرفی کالا و خدمات خود

اگر کالا یا خدماتی برای عرضه دارید حتما اقدام به اجاره غرفه نمایید و به طور مفصل محصولات تان را معرفی کنید. امکان فروش محصولات و ابداعات شما در تور نمایشگاهی مجارستان وجود دارد.

تور نمایشگاهی مجارستان | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - مجارستان

شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان برای خرید کالا و محصولات دیگران

گاهی نیز شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان با هدف خرید کالا و محصولاتی ست که در صنعت مد نظر شما ارائه گردیده است. در آنجا میتوانید برترین محصولات و مدرن ترین تکنولوژی ارائه شده در دنیا را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان برای افزایش سطح آگاهی خود

اگر در زمینه نمایشگاه مربوطه تحصیل و یا پژوهش میکنید با شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان میتوانید اطلاعات خود را به روز نمایید و از فناوری های ارائه شده در زمینه مورد نظر آگاه شوید. در آنجا با افرادی آشنا میشوید که موجب افزایش سطح علمی تان خواهند شد.

شرکت در تور نمایشگاهی مجارستان برای گسترش روابط های تجاری

کسانی که در تور نمایشگاهی مجارستان شرکت میکنند میتوانند گستره روابط تجاری و کاری خود را افزایش دهند و از آن در جهت بهبود عملکرد کسب و کارشان بهره بگیرند. شرکت در همایش ها و کنفرانس ها نیز از برترین برنامه های تدارک دیده شده در این نمایشگاه هاست که در صورت شرکت در آن با افراد زیادی آشنا خواهید شد و ممکن است فرصت های بی نظیری سراغتان بیاید.

فواید تور نمایشگاهی مجارستان برای اقتصاد کشور مقصد

تورها موجب بهبود روند اقتصادی کشور مقصد خواهند شد چراکه هر ساله افراد زیادی برای شرکت در نمایشگاه ها به مجارستان میروند و از دیگر خدمات ارائه شده در این کشور بهره مند میگردند. این سفر فرصتی خواهد بود برای گسترش فعالیت های تجاری و همچنین موفقیت بیشتر در عرصه ای که در ان فعالیت دارید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!