تور نمایشگاهی فرانسه | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی فرانسه | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی فرانسه، سالانه نمایشگاه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون در شهر پاریس فرانسه و دیگر شهرهای مهم این کشور برگزار می‌شود که دارای طرفداران بسیاری است.

اطلاعات تور نمایشگاهی فرانسه

سالانه نمایشگاه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون در شهر پاریس فرانسه و دیگر شهرهای مهم این کشور برگزار می‌شود که دارای طرفداران بسیاری است. علاقه مندان می‌توانند با حضور در تور نمایشگاهی فرانسه از جشنواره‌های دیدنی این شهر دیدن کنند.

تور نمایشگاهی فرانسه | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید | یوروپ تورز

معرفی کشور فرانسه

کشور فرانسه با دارا بودن زمینه‌های مختلفی چون فرهنگ، صنعت، فناوری، هنر، علوم بنیادی، سیاست، اقتصاد و نظام به یکی از کشورهای مهم و تأثیر گذار در جهان تبدیل شده است. قدرت اقتصادی کشور فرانسه در سطح بالایی بوده و این کشور از جمله کشورهای توسعه یافته به شمار می‌آید.

رتبه سوم در جهان از نظر ذخایر هسته‌ای مربوط به کشور فرانسه است. بزرگترین شهر فرانسه که پایتخت این کشور نیز می‌باشد، پاریس نام دارد. پاریس به عنوان مرکزی برای امور تجار و فرهنگی کشور شناخته شده است.

فرانسه چهارمین کشور دربردارنده میراث فرهنگی یونسکو است. بنابراین این کشور دارای قابلیت‌های زیادی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف است. لذا هر ساله گردشگران بسیاری از این کشور دیدن می‌کنند و این در حالی است که کشور فرانسه بیشترین آمار توریست در جهان را به خود اختصاص داده است.

تور نمایشگاهی فرانسه

همه ساله در فصول مختلف سال جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گوناگونی در شهر پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه برگزار می‌شود که علاقه مندان زیادی از سراسر دنیا از این نمایشگاه‌ها دیدن می‌کنند. افرادی که به حضور در جشنواره‌های فرانسه تمایل دارند، می‌توانند از طریق شرکت در تور نمایشگاهی فرانسه به این کشور سفر کنند.

آژانس‌های مسافرتی معتبر کار پیش فروش بلیط‌های شرکت در این نمایشگاه‌ها را انجام می‌دهند و به رزرو هتلی نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه می‌پردازند. لذا علاقه مندانی که می‌خواهند در تور نمایشگاهی فرانسه شرکت کنند باید قبل از پایان یافتن زمان نمایشگاه اقدام به تهیه این تور نمایند.

تور نمایشگاهی فرانسه می‌تواند برای شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی از طریق آژانس‌های معتبر ایرانی عرضه شوند. در این بخش به معرفی برخی دلایل همراهی با تور نمایشگاهی فرانسه پرداخته و توضیح مختصری در این باره به میان می‌آوریم:

تور نمایشگاهی فرانسه برای نمایشگاه خدمات تکنولوژی و تجهیزات محیطی فرانسه

این نمایشگاه در شهر لیون برگزار می‌شود. این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانسه است. در نمایشگاه خدمات تکنولوژی و تجهیزات محیطی به معرفی فناوری به کار رفته در ساخت ابزار ماشین، وسیله نقلیه و موارد مورد نیاز پرداخته می‌شود واستفاده علمی این فناوری و همچنین کاربرد و ساخت دستگاه‌ها توضیح داده می‌شود. بدین جهت افرادی که در این زمینه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر هستند با تور نمایشگاهی فرانسه همراه شده تا خود را به این نمایشگاه برسانند.

تور نمایشگاهی فرانسه برای نمایشگاه سبک زندگی فرانسوی

این نمایشگاه در المپیای لندن برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک رویداد بزرگ در انگلستان به شمار می‌آید که به معرفی سبک و فرهنگ زندگی فرانسوی می‌پردازد. در این نمایشگاه به وسیله غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی از بازدید کنندگان پذیرایی می‌شود.

چون فرانسه نزدیک‌ترین کشور به انگلیس می‌باشد، لذا بازدید کنندگان به راحتی می‌توانند در کنار بازدید از دیگر نمایشگاه‌های کشور فرانسه به وسیله هواپیما و یا قطار برای دیدن این  نمایشگاه از فرانسه به انگلیس عازم شوند. لازم است بدانید برای اخذ ویزای نمایشگاهی از کشور برگزار‌کننده این نمایشگاه می‌توانید از طریق آژانس‌های معتبر عرضه‌کننده به تور نمایشگاهی فرانسه اقدام کنید.

تور نمایشگاهی فرانسه برای جشنواره پاییزی پاریس

یکی دیگر از جشنواره‌هایی که در تور نمایشگاهی فرانسه می‌توان از آن دیدن کرد، جشنواره پاییزی پاریس است. این نمایشگاه در مکان‌های مختلفی از شهر پاریس برگزار می‌شود. جشنواره پاییزی پاریس دارای بخش‌های مختلفی چون هنر‌های تجسمی، اپرا، سینما، تئاتر و موسیقی می‌باشد. در تور نمایشگاهی فرانسه با شرکت در جشنواره پاییزی پاریس که از ماه سپتامبر تا دسامبر در بیش از چهل رویداد به نمایش گذاشته می‌شود، هر ساله بیش از صد هزار مخاطب شرکت می‌کنند.

در این نمایشگاه قالب‌های مختلف هنری در عصر معاصر به نمایش گذاشته شده و این قالب‌ها با هم ترکیب می‌شوند. شروع به کار این جشنواره به سال1972  میلادی برمی گردد. جالب است بدانید موسسات هنری برجسته در پاریس مانند خانه اپرای ملی، تئاتر شهر پاریس و موزه لوور در این جشنواره مشارکت به عمل می‌آورند. این جشنواره با برنامه‌های بین‌المللی که دارد به مرکزی برای خلق آثار هنری در جهان تبدیل شده است.

تور نمایشگاهی فرانسه برای جشنواره نور لیون

در تور نمایشگاهی فرانسه می‌توان از نقاط مختلف شهر لیون جشنواره نور لیون را تماشا کرد. این جشنواره را ادامه جشنواره سنتی روز هشتم دسامبر می‌دانند. در سال 1852 در روز هشتم دسامبر مردم برای نصب کردن مجسمه حضرت مریم به کلیسای شهر لیون آمدند اما به دلیل طغیان رودخانه این مراسم متوقف شد. با فرا رسیدن شب مردم چراغ‌های خانه‌های خود را روشن کردند و به خیابان‌ها آمدند تا این مراسم برگزار شود.

امروزه جشنواره نور لیون مهم‌ترین رویکرد مردمی در بخش مرزی رون آلپ کشور فرانسه شناخته شده است. این جشنواره میلیون‌ها بازدید‌کننده را برای تماشای خیابان‌های نورانی شهر لیون به خود جذب می‌کند. در این جشنواره موسیقی‌های هیجان انگیز پخش می‌شود و چراغ‌های خیابان‌ها خاموش شده و شهر به وسیله شمع‌ها و فانوس‌هایی که مردم در پنجره‌های خانه‌های خود روشن می‌کنند، نورانی می‌شود.

این جشنواره یک رویداد مذهبی به شمار می‌آید که در سال‌های پیش در یک روز برگزار می‌شد. اما اخیرا ً تا چهار روز ادامه دارد. با ادامه این جشنواره در طی چهار روز رویدادهای فرهنگی و کنسرت‌های هنرمندان نیز به آن اضافه شده است. با برگزاری این جشنواره و رونمایی از آثار هنرمندان، جشنواره نور لیون تبدیل به یک رویداد مهم و جهانی شده است.

تور نمایشگاهی فرانسه برای نمایشگاه غواصی پاریس

از طریق تور نمایشگاهی فرانسه می‌توان از نمایشگاه غواصی پاریس نیز دیدن کرد. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی s Paris Expo Porte De Versaille برگزار می‌شود. غرفه‌هایی که در این نمایشگاه هستند شامل غرفه هنرمند، انجمن، بیمه، قایق، موسسه آموزشی، واسطه، گردشگری، کشتی‌های تفریحی، مرکز غواصی، انتشارات و تولید‌کننده می‌باشند. این نمایشگاه را می‌توان تنها رویداد غواصی در شهر پاریس دانست.

لذا تمامی گروه‌های سود برنده مانند آژانس‌های مسافرتی، هنرمندان، تاجران، دفاتر توریستی و …. در این نمایشگاه حاضر می‌شوند. این نمایشگاه در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی است. در آخرین دوره‌ای که نمایشگاه غواصی پاریس برگزار شد، 55000بازدید‌کننده را به خود جلب کرد و غرفه داران این نمایشگاه اکثراً بین‌المللی بودند.

تور نمایشگاهی فرانسه برای نمایشگاه لوازم آرایش پاریس

یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی که می‌توان از طریق تور نمایشگاهی فرانسه از آن دیدن کرد، نمایشگاه لوازم آرایش پاریس است. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه شامپره شهر پاریس برگزار می‌شود.

غرفه داران این نمایشگاه از بخش‌های مختلفی مانند تامین کنندگان مواد خام اولیه، تولیدکنندگان ماشین آلات بسته بندی، دستگاه‌های تولید و توزیع بسته بندی، طراحی، نمونه‌سازی پر سرعت، سری زنی، شکل دهی و فرم دهی، تزیین و زیباسازی سطوح، سیستم‌ها و پمپ‌های پخش هوا، مبارزه با نمونه‌های تقلبی، پرینت و چاپ، سازگاری و مقاومت، بسته بندی، تولیدکنندگان بسته بندی‌های سفارشی، تامین کنندگان محصولات و نرم افزارهای کنترلی و مواد خام اولیه و مواد اولیه جدید هستند.

نمایشگاه طراحی بسته بندی عطر و لوازم آرایشی پاریس (PCD) یک فرصت مناسب برای دیدار با صاحبان برند‌های معتبر لوازم آرایش، شرکت‌های خدماتی عطر و ادکلن، صنعت بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی و آزمایشگاه‌های علمی لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود.

تور نمایشگاهی فرانسه و بازدید از نمایشگاه خودرو های کلاسیک پاریس

تور نمایشگاهی فرانسه و بازدید از نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس، این نمایشگاه یک رویداد بسیار بزرگ برای خودروهای کلاسیک در تمام دنیا می‌باشد. این نمایشگاه مکانی می‌باشد برای به نمایش گذاشتن خودروهای کلاسیک سال و مکانی برای حراج خودروهای کلاسیک می‌باشد. در نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک فرانسه به موضوعاتی از قبیل خودروسازان، فروشندگان اجزا و قطعات، مراکز حراجی، مطبوعات، تعمیر و تقویت بدنه، خودروهای موجود در گالری، بیمه، باشگاه و فدراسیون پرداخته می‌شود.

تور نمایشگاهی فرانسه برای شرکت در جشنواره بین‌ المللی کمیک آنگولم فرانسه

تور نمایشگاهی فرانسه برای شرکت در جشنواره بین‌المللی کمیک آنگولم فرانسه، این نمایشگاه در مکان‌های مختلفی از آنگوم برگزار می‌شود.

در جشنواره بین‌المللی کمیک آنگولم فرانسه جوایز مختلفی مثل جایزه اثر هنری، جایزه بهترین آلبوم/ گربه وحشی طلایی، جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران، جایزه جوان، 12-9 سال، جایزه جوان، 8-7 سال، جایزه نشریه طرفدارنامه (Fanzine)، جایزه امید، بهترین کمیک تبلیغاتی، جایزه رنه گوسینی، جایزه نخستین کتاب کمیک، جایزه مجموعه آثار و همچنین جایزه میراث به شرکت کنندگان داده می‌شود. این جشنواره در بین جشنواره‌های بزرگ کمیک در اروپا در جایگاه دوم و در کشور‌های جهان در جایگاه سوم قرار گرفته است.

اگر می‌خواهید از طریق تور نمایشگاهی فرانسه از نمایشگاه‌های این کشور  دیدن کنید باید دارای مدارک لازم و معتبر برای اخذ ویزا باشید. مدارک لازم جهت شرکت در تور نمایشگاهی فرانسه گذر نامه متقاضی با 7 ماه اعتبار، شناسنامه متقاضی و همسر، مدارک مالی و ملکی معتبر و همچنین مدارک شغلی مرتبط و معتبر می‌باشد.

تور نمایشگاهی فرانسه برای شرکت در جشنواره بین‌ المللی کمیک آنگولم فرانسه | یوروپ تورز

سوالات متداول تور نمایشگاهی فرانسه

به افرادی که تمایل به بازدید از نمایشگاه های فرانسه را دارند، پیشنهادی میدهید از چه طریقی به این کشور سفر کنند؟

همه ساله در فصول مختلف سال جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گوناگونی در شهر پاریس و دیگر شهر‌های فرانسه برگزار می‌شود که علاقه مندان زیادی از سراسر دنیا از این نمایشگاه‌ها دیدن می‌کنند. افرادی که به حضور در جشنواره‌های فرانسه تمایل دارند، می‌توانند از طریق شرکت در تور نمایشگاهی فرانسه به این کشور سفر کنند.

یکی از بهترین نمایشگاه هایی که میتوان در فرانسه به آن اشاره کرد چیست؟

یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی که می‌توان از طریق تور نمایشگاهی فرانسه از آن دیدن کرد، نمایشگاه لوازم آرایش پاریس است. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه شامپره شهر پاریس برگزار می‌شود.

از دیگر نمایشگاه ها که در تور نمایشگاهی میتوان به آن اشاره کرد، چیست؟

بازدید از نمایشگاه خودروهای کلاسیک پاریس، این نمایشگاه یک رویداد بسیار بزرگ برای خودروهای کلاسیک در تمام دنیا می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!