تور رم فلورانس ونیز | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور رم فلورانس ونیز | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور رم فلورانس ونیز، اگر قصد دارید تا به طور همزمان به شهرهای مختلف یک کشور سفر کنید، ما به شما تور‌های ترکیبی را معرفی خواهیم کرد که از بهترین‌های آن …

اگر قصد دارید تا به طور همزمان به شهرهای مختلف یک کشور سفر کنید، ما به شما تور‌های ترکیبی را معرفی خواهیم کرد که از بهترین‌های آن می‌توان به تور رم فلورانس ونیز اشاره کرد. در ادامه شما را با دیدنی‌های هر یک از این شهرها و شرایط سفر با این دسته از تورها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

یکی از مهیج‌ترین و پر خاطره‌ترین سفرها را با تور رم فلورانس ونیز تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید در یک سفر به طور همزمان، از جاذبه‌های گردشگری این سه شهر مشهور ایتالیا دیدن نمایید. با سفر به فلورانس با دنیای هنر بیشتر آشنا خواهید شد و در سفری دیگر به ونیز، به شهر آب‌ها و قایق‌ها خواهید رفت که قطعا برای همه افراد به خصوص زوج‌ها بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود اما از رم، پایتخت تاریخی و زیبای ایتالیا نیز نمی‌توان به سادگی گذشت. با سفر به این شهر زیبا می‌توان گذری بر تاریخ این کشور فوق العاده داشت. سفر با تور رم فلورانس ونیز تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود که درباره شرایط آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

تور رم فلورانس ونیز | یوروپ تورز

زمان و ترکیب تور رم فلورانس ونیز

این تور در زمان‌های مختلفی به ایتالیا سفر خواهد کرد که از پرطرفدارترین زمان‌های سفر می‌توان به فصل زمستان و عید اشاره کرد. در فصل زمستان سفر با تور رم فلورانس ونیز در بهمن و اسفند ماه می‌باشد. مدت زمان تقریبی تور رم فلورانس ونیز، 7 شب و 8 روز است که مدت اقامت در هر یک از شهرهای مذکور معمولا به ترتیب زیر می‌باشد. رم (3 شب)، ونیز (2 شب)، فلورانس (2 شب).

مدارک مورد نیاز برای تور رم فلورانس ونیز

در صورت اقدام برای دریافت ویزای گردشگری باید مدارک مورد نیاز را که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را به همراه داشته باشید:

  1. اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. تعداد دو قطعه عکس با زمینه سفید در ابعاد 3*4
  3. مدارک ترجمه شده از قبیل، کارت شناسایی، مدارک مرتبط با شغل فرد متقاضی، بیمه سفر
  4. گواهی از گردش مالی فرد متقاضی در حداقل 3 ماه گذشته
  5. بلیط رفت و برگشت

در صورت نیاز به سایر مدارک و یا سایر اسناد مورد نیاز، با مراجعه حضوری به سفارت ایتالیا و یا بررسی سایت سفارت این کشور، می‌توانید مدارک خود را تکمیل نمایید.

جاذبه‌ های گردشگری رم

رم یکی از باشکوه‌ترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای ایتالیا می‌باشد که بدون شک نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. قصد داریم تا شما را با این شهر زیبا آشنا کنیم تا در صورت سفر با تور رم فلورانس ونیز، بتوانید از مشهورترین آثار این شهر دیدن نمایید.

1. انجمن رومی‌ها: همان طور که از نام آن مشخص می‌باشد، در گذشته محل تجمع بزرگان سلطنت و امپراطوری بوده است که امروزه با گذشت زمان همچنان از شکوه و عظمت بیشتری برخوردار است.

2. کولوسئوم: آمفی تئاتری بزرگ در رم باستان که نام دیگر آن فلاویان می‌باشد. این بنای با شکوه، با معماری خاص خود، الگویی برای سازه‌های امروزی نیز بوده و هست.

3. موزه واتیکان: این موزه در بر گیرنده بخشی از تاریخ و قدمت رم باستان می‌باشد که با بازدید از آن می‌توان نگاهی نیز به تاریخچه مذهب کاتولیک داشت.

فواره تروی، تراستور و پیازا ناوونا همگی از دیگر آثار و جاذبه‌های دیدنی شهر رم می‌باشند که با سفر با تور رم فلورانس ونیز می‌توان از تک تک آنها بازدید کرد و خاطرات خوشی را رقم زد.

بهترین زمان سفر به رم

آب و هوای رم در ماه‌های مختلف سال متغیر می‌باشد که گرم‌ترین روزهای سال را در ماه‌های آگوست و جولای خواهیم داشت. در شهر رم معمولا بارش‌های برف در فصول سرد سال، به میزان کم می‌باشد؛ اما پیشنهاد ما برای افرادی که قصد دارند با تور رم فلورانس ونیز به این شهر سفر کنند، فصل‌های پاییز و بهار خواهد بود که با وجود آب و هوای بسیار معتدل و مطلوب این شهر، می‌توان از بازدید این شهر باستانی بیش از پیش لذت برد.

سفر به فلورانس با تور رم فلورانس ونیز

قبل از سفر با تور رم فلورانس ونیز قصد داریم تا شما را با جاذبه‌های تاریخی شهر خوش آب و هوا و زیبای فلورانس آشنا کنیم.

1. کلیسای سانتا ماریا: کلیسایی باشکوه که با گنبدی زیبا و قهوه‌ای رنگ، جلوه‌ای خاص به میدان دواموی فلورانس داده است. سنگ‌های مرمر، منبت کاری‌ها و معماری ویژه این کلیسا نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. بیش از 460 پله تا رسیدن به گنبد این کلیسا باید قدم برداشت تا بتوان شهر را از بالاترین نقطه تماشا کرد.

2. میدان سینیوریا: این میدان از گذشته تا کنون نمادی از قدرت در این شهر بوده است که اکنون نیز در کنار آن قصر مشهور وکیو قرار دارد که همچنان محل استقرار دولت مردان می‌باشد. سالانه گردشگران بسیاری از این میدان تاریخی دیدن می‌کنند.

موزه سن مارکو، پل پونته وچیو، رودی به نام آرنو، قصر مدیچی و پارک بوبولی از دیگر جاذبه‌های فلورانس می‌باشد که بازدید از هر یک از آنها خالی از لطف نیست.

سفر به فلورانس با تور رم فلورانس ونیز | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به فلورانس

فلورانس در زمستان، آب و هوای سرد با بارش‌های فراوان برف را دارد اما تابستان آن به شدت گرم خواهد بود. بهترین زمان برای سفر به این شهر با تور رم فلورانس ونیز، پاییز و بهار می‌باشد. بسیاری از رستوران‌ها در این فصل‌ها از محوطه‌های باز برای پذیرایی استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید تا در زمان‌هایی که گردشگران کمتری به فلورانس می‌روند، به این شهر سفر کنید ما به شما فصول سرد سال را پیشنهاد می‌کنیم.

سفر به ونیز با تور رم فلورانس ونیز

ونیز شهری به روی آب که در شمال کشور ایتالیا قرار گرفته است. این شهر از پرطرفدارترین شهرهای ایتالیا محسوب می‌شود که هر ساله گردشگران زیادی به منظور بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر به آن سفر می‌کنند. در ادامه درباره برخی از دیدنی‌های این شهر بیشتر توضیح خواهیم داد.

1- سالن اپرای la fenice: این سالن باشکوه که از معماری و طراحی فوق العاده‌ای برخوردار است همواره میزبان برگزاری بسیاری از باشکوه‌ترین رویدادهای تاریخ موسیقی ایتالیا و جهان بوده و هست.

2- کانال گراند: سوار بر قایق‌ها می‌توانید به این کانال بروید و از ساختمان‌های قدیمی واقع در این بخش دیدن نمایید. در گذشته کانال گراند در ونیز، در اختیار اشراف زاده‌ها بود اما امروزه محل بازدید گردشگران، برگزاری عروسی‌ها، ساخت هتل‌ها و مغازه‌ها می‌باشد.

از دیگر دیدنی‌های این شهر می‌توان به پگی گوگنهام، کلیسای سن ویدال و ساختمان پالازو اشاره کرد. در صورت سفر با تور رم فلورانس ونیز، بازدید از این جاذبه‌های گردشگری فوق العاده را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

بهترین زمان سفر به ونیز

زمستان‌های ونیز بسیار سرد می‌باشد که ممکن است تحمل این آب و هوا برای همه مناسب نباشد اما از بهترین زمان‌هایی که می‌توان به این شهر زیبا سفر کرد، پاییز و بهار است. با وجود گرما در فصل تابستان، اما سفر به ونیز در این فصل نیز خالی از لطف نخواهد بود. تصویر 9

چرا سه شهر رم فلورانس ونیز را برای سفر انتخاب کنیم؟

همانطور که بیان کردیم، آب و هوای این سه شهر تقریبا نزدیک به یکدیگر است و بهترین فصل پیشنهادی ما برای سفر به رم، ونیز و فلورانس اغلب پاییز و بهار می‌باشد پس شما با تور ترکیبی می‌توانید همزمان از زیبایی‌های سه شهر فوق العاده ایتالیا لذت ببرید و خاطرات خوشی را رقم بزنید.

پرواز مستقیم و غیر مستقیم

شما به منظور سفر با تور رم فلورانس ونیز بلیط رم را تهیه خواهید کرد و به صورت پرواز مستقیم و یا غیر مستقیم به این شهر پرواز خواهید داشت و از آنجا پس از بازدید از شهر رم، توسط وسیله نقلیه زمینی به ونیز و فلورانس سفر خواهید کرد. پروازها مستقیما از تهران به رم خواهند بود که مدت زمان آن حدود 5 ساعت می‌باشد. پروازهای غیر مستقیم به قرار زیر می‌باشند:

  1. ایران _ باکو _ رم
  2. ایران _ کویت _ رم
  3. ایران _ استانبول _ رم
  4. ایران _ مسکو _ رم

تلاش کردیم تا به اختصار توضیحاتی را درباره شرایط سفر با تور رم فلورانس ونیز و ویژگی‌ها و جاذبه‌های هر یک از این شهرها را ارائه دهیم تا بتوانید قبل از سفر آگاهی نسبی را کسب نمایید.

چرا سه شهر رم فلورانس ونیز را برای سفر انتخاب کنیم؟ | یوروپ تورز

سوالات متداول تور رم فلورانس ونیز

بهترین زمان برای انتخاب این تور، چه زمانی میباشد؟

این تور در زمان‌های مختلفی به ایتالیا سفر خواهد کرد که از پرطرفدارترین زمان‌های سفر می‌توان به فصل زمستان و عید اشاره کرد.

ویژگی های انتخاب این تور چیست؟

یکی از مهیج‌ترین و پر خاطره‌ترین سفرها را با تور رم فلورانس ونیز تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید در یک سفر به طور همزمان، از جاذبه‌های گردشگری این سه شهر مشهور ایتالیا دیدن نمایید. با سفر به فلورانس با دنیای هنر بیشتر آشنا خواهید شد و در سفری دیگر به ونیز، به شهر آب‌ها و قایق‌ها خواهید رفت که قطعا برای همه افراد به خصوص زوج‌ها بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود اما از رم، پایتخت تاریخی و زیبای ایتالیا نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

مدت زمان تقریبی این تور چقدر است؟

مدت زمان تقریبی تور رم فلورانس ونیز، 7 شب و 8 روز است که مدت اقامت در هر یک از شهرهای مذکور معمولا به ترتیب زیر می‌باشد. رم (3 شب)، ونیز (2 شب)، فلورانس (2 شب).

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!