بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟

اطلاعات سفر به پاریس

درباره فرانسه باید گفت یکی از شهرهای مهم توریستی دنیا بدون شک پاریس است. برای آشنایی با بهترین زمان سفر به پاریس، می توانید با ما همراه باشید. معمولاً توریست ها فاکتورهای مختلفی را جهت سفر به مناطق گوناگون مد نظر قرار می دهند. عده ای با تمرکز بر روی شرایط جوی یا آب و هوایی بهترین زمان سفر به پاریس را انتخاب می کنند.

برای عده ای دیگر معیار می تواند بحث مالی و هزینه ی سفر موضوع اصلی انتخاب زمان باشد. تجربه نشان داده است، همراهی با تور اروپا و مخصوصاً تور پاریس یکی از خاطره انگیزترین سفرهای خارج کشور است، اگر بهترین زمان سفر به پاریس به درستی انتخاب گردد و راهنمای سفر به پاریس نیز به طور کامل مطالعه شود.

آشنایی با پاریس

پاریس به عنوان پایتخت یکی از مهمترین کشورهای دنیا یعنی فرانسه مشهور به شهر نور است. پاریس در منطقه ای که ایل دو فرانس گفته می شود واقع است و به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور شناخته می شود. موزه ها، عطر و صنعت مد این شهر بیش از هر چیزی شهرت جهانی دارد. با برنامه ریزی درست و انتخاب بهترین زمان سفر به پاریس می توان از تمام آثار با شکوه فرهنگی و تاریخی این شهر بازدید کرد.

معمولاً تاجران و افرادی که به دنبال فعالیت های اقتصادی هستند، سفر پاریس را به منظور انجام معاملات تجاری – اقتصادی در بزرگترین شهر اقتصادی قاره ی سبز (اروپا) انتخاب می کنند. از نظر رشد علوم نیز پاریس یکی از پیشرفته ترین شهر های اروپایی است. لذا تور پاریس می تواند به منظور انجام مصاحبه ی دانشجویی و انتخاب دانشگاه باشد. به طور کل با انتخاب دقیق بهترین زمان سفر به پاریس می توان ضمن انجام فعالیت های مختلف، گشت و گذاری ارزان در این شهر داشت.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

چه زمانی پاریس بهترین آب و هوا را دارد

اگر معیار بهترین زمان سفر به پاریس بحث آب و هوای این شهر است باید بدانید که، کشور فرانسه و پایتخت دارای شرایط جوی اقیانوسی می باشد. چرا که این منطقه در کنار اقیانوس اطلس شمالی است و آب و هوای پاریس تحت تأثیر آن قرار دارد.

بهترین زمان سفر به پاریس از لحاظ بحث آب و هوایی، اواسط ماه آخر بهار تا اواسط ماه آخر تابستان است. به عبارتی بازه ی زمانی ماه های ژوئن تا آگوست. از نظر دمایی پاریس در این بازه شرایطی عالی دارد (میانگین 21 درجه)، ولی برای افرادی که کمی اقتصادی بحث بهترین زمان سفر به پاریس را در نظر دارند، این بازه مناسب نیست.

فصل پربازدید شهر در این زمان می باشد و طبیعتاً همه چیز گران است، لذا تور پاریس فصل زمستان برای آنها مناسب تر خواهد بود. فصل پاییز دیدنی شهر پاریس نیز برای علاقه مندان به جاذبه های طبیعی این شهر بهترین زمان سفر به پاریس است.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

چه فصلی به پاریس برویم

اکثر توریست های تور اروپا از تمام نقاط دنیا و همراهی کننده با تور پاریس در تابستان به این منطقه مسافرت می کنند. همانگونه که بیان شد، در این فصل قیمت های تور پاریس، بلیط، هتل، غذا و … گران است. بهترین زمان سفر به پاریس که هر دو شرط قیمت مناسب و آب و هوای خوب را دارا باشد پاییز است.

جمعیت کمتری نسبت به تابستان در کشور فرانسه حضور دارند و شرایط جوی نیز عالی است. البته باید مد نظر داشت که با نزدیکی به زمستان مقداری هوای فرانسه سرد می شود. زمستان در دسته فصول خلوت گردشگری پاریس تقسیم بندی می گردد. لذا افرادی که حوصله ی شلوغی ندارند می توانند بهترین زمان سفر به پاریس را این فصل انتخاب کنند. فصل بهار تقریباً از نظر بحث هزینه ای شرایطی همانند پاییز دارد  با این تفاوت که پاریس مملو از شکوفه های بهاریست.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

فستیوال ها و رخدادهای مهم پاریس در چه فصولی برگزار می گردد؟

اگر معیار توریست شرکت در مراسم های خاص کشور فرانسه و شهر پاریس است، باید بر اساس تقویم رخ دادن رویداد های این شهر بهترین زمان سفر به پاریسرا انتخاب کند. ویلت سونیک، نمایشگاه تاج و تخت، ماراتن بین‌المللی پاریس، روز پیروزی در اروپا، مسابقات قهرمانی آزاد تنیس فرانسه و شب موزه‌ها از جمله رخدادهای فصل بهار پاریس است. جشن سنت دنیس، جشن موسیقی، تور فرانسه، ما عاشق سبز هستیم و جشن‌های روز باستیل یا روز ملی در تابستان رخ می دهند.

برای عاشقان مد بهترین زمان سفر به پاریس پاییز است، چراکه هفته مد پاریس در سپتامبر ماه برگزار می گردد. از دیگر رخدادها و فستیوال های این فصل می توان جشن پاییز، جایزه طاق پیروزی و روز آرمیستیس را نام برد. می توان با انتخاب زمستان به عنوان بهترین زمان سفر به پاریس جشن سال نوی چینی‌ ها را در این شهر مشاهده کرد. در زمستان جشن رنگ پاریس، نمایش قایقرانی بین‌المللی پاریس و جشن روز سیلوستر نیز برگزار می گردد.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

اقامت در پاریس چه زمانی ارزانتر است

بهترین زمان سفر به پاریس از نظر هزینه ی اقامت مربوط به ماه های آگوست، فوریه و دسامبر است. در ماه های ژوئن و سپتامبر هزینه ی هتل های پاریس به نسب بقیه ی ماه های سال بالاتر است. در بقیه ی سال نیز روند ثابتی در قیمت ها وجود دارد. در حال حاضر از طریق سایت های اینترنتی می توان هزینه اقامت در هتل های پاریس را چک کرد و بهترین زمان سفر به پاریس را انتخاب کرد.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

چرا پاریس را جهت سفر انتخاب کنیم؟

آمارها نشان می دهد در انتخاب مقصد سفر با تور اروپا، پاریس یکی از گزینه های اصلی اکثر توریست هاست. اگر افراد بهترین زمان سفر به پاریس را به درستی تشخیص دهند، می توانند از جاذبه های این شهر در وقت مناسب خود آن بهترین بهره را ببرند. حضور بیش از سی میلیون توریست خود به خود گواهی بر استفاده از تور پاریس است.

جاذبه های فرهنگی، هنری، تاریخی در کنار جاذبه های طبیعی پاریس هر ساله میلیون ها نفر را به خود جذب می کند. هزینه های منصفانه و در عین حال امکانات عالی هتل ها در بهترین زمان سفر به پاریس علت دیگری جهت انتخاب پاریس می باشد.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

پاریس چندمین مقصد گردشگری در جهان است؟

یکی از دلایل اصلی آگاهی از بهترین زمان سفر به پاریس توجه به یک آمار خارق العاده در مورد این شهر است. تقریباً در ژوئن انتخاب اکثر توریست ها دنیا پاریس است. رتبه بندی این شهر در دنیا از نظر مقصد مسافرتی در تابستان و زمستان اروپا دو می باشد. بصورت کلی در دنیا رتبه ی 5 دارد.

اگر جست و جو گر بهترین زمان سفر به پاریس هستید،‌ باید بدانید این شهر سومین رتبه ی مقصد گردشگری عروسی را دارد و …. بصورت خلاصه، سفر به پاریس با یک انتخاب نادرست می تواند از سفری زیبا و دلنشین به سفری پردردسر تبدیل گردد.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

رزرو تور پاریس

روش های مختلفی برای رزرو تور اروپا و به خصوص تور فرانسه به مقصد پاریس وجود دارد. شرکت های ارائه دهنده ی تور که با تبلیغات خود در رسانه ها اطلاع رسانی می کنند و سایت های اینترنتی از معمول ترین راه هاست. معمولاً بهترین تورها جهت تهیه ی بلیط بهترین زمان سفر به پاریس به مشتریان خود مشاوره می دهند. با مطالعه بر روی خدمات تورها، می توان تور پاریس مناسب را به راحتی یافت.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

 هزینه های سفر به پاریس

سفر به فرانسه همراه با تور فرانسه به جز هزینه های معمول خرید بلیط، اوکی کردن ویزا و … می تواند با انتخاب نادرست زمان سفر به پاریس بسیار گران تمام شود. به طور مثال البته بصورت میانگین، یک شب اقامت در پاریس و هتل سه ستاره حدود دو میلیون تا دو میلیون و پانصد هزینه دارد.

این هزینه در بعضی از فصول بسیار گران است. طبیعتاً مسافرت در بهترین زمان سفر به پاریس می تواند خیلی از هزینه های اضافی را کاهش دهد و باعث صرفه جویی در هزینه ها شود. همچنین از طرفی دیگر برای آگاهی از سفر همراه با تور پاریس تخفیف دار، لازم است تا افراد بهترین زمان سفر به پاریس را بدانند.

بهترین زمان سفر به پاریس چه زمانی است؟ - فرانسه

جاذبه های توریستی پاریس

پاریس جاذبه های زیادی در دل خود دارد، با انتخاب بهترین زمان سفر به پاریس و تور مناسب می توان از مکان های چون سواحل رود سن که پاریس را در آغوش گرفته، میدان باستیل، خیابان شانز الیزه، میدان کنکورد، موزه لوور، محله های له‌ال، لومری، مونتمارتر و پارناس بازدید کرد.

در خلوتی خیابان های شهر یعنی بهترین زمان سفر به پاریس در فصل زمستان امکان قدم زدن در لوپِرا و سنت اونوره فراهم است. موزه ها، عمارت ها و پارک های زیادی در این شهر وجود دارد.

اگر به ورزش تنیس، دوچرخه سواری و ماشینرانی علاقه دارید بهترین زمان سفر به پاریس را حتماً چک کنید. متأسفانه امروزه سایت های زیادی با تبلیغات نادرست در مورد بهترین زمان سفر به پاریس توریست ها را دچار مشکلاتی می کنند. لذا قبل از هر اقدام به خوبی تحقیقات در مورد بهترین زمان سفر به پاریس را انجام دهید و مواظب کلاهبرداران نیز باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!