با بهترین هتل های فرانسه آشنا شوید

با بهترین هتل های فرانسه آشنا شوید

هتل های فرانسه، گردشگران بسیاری به دلیل گرانی هتل‌های فرانسه به ویژه پاریس به این کشور سفر نمی‌کنند، اما خوب است بدانید همه هتل‌های فرانسه گران نیستند و هر …

راهنمای کامل هتل های فرانسه

فرانسه به ویژه شهر پاریس از مهم‌ترین مراکز گردشگری اروپا محسوب می‌شود و آرزوی هر گردشگری است که روزی به این کشور زیبا و دیدنی سفر کند. گردشگران بسیاری به دلیل گرانی هتل های فرانسه به ویژه پاریس به این کشور سفر نمی‌کنند، اما خوب است بدانید همه هتل های فرانسه گران نیستند و هر کس می‌تواند بنابر میزان هزینه دلخواه و انتخاب خدمات دلخواه، هتل مورد نظر خود را بیابد.

با بهترین هتل های فرانسه آشنا شوید | یوروپ تورز

از این رو به معرفی اجمالی برخی هتل های فرانسه در این بخش می‌پردازیم:

رزرو هتل‌ های فرانسه

اگر قصد سفر به شهر پاریس را دارید، این شهر رویایی را دارید بهتر است برای راحتی اقامت خود بهترین هتل های فرانسه را انتخاب کنید. برای رزرو هتل‌های فرانسه می‌توانید با کریدیت کارت به صورت اینترنتی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و حتی می‌توانید با آژانس مسافرتی سفری دیگر تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از رزرو هتل های فرانسه اطلاعاتی راجع به خدمات، قیمت و دیگر امکاناتی که مد نظرتان است کسب کنید تا بهترین تور فرانسه را تجربه کنید و خاطره‌ای خوش و به یاد مادنی از سفر به عروس اروپا داشته باشید.

رزرو هتل‌ های فرانسه | یوروپ تورز

قیمت هتل‌ های فرانسه

قیمت هتل‌های فرانسه همه جوره موجود است از هتل‌های ارزان قیمت گرفته تا بالاترین قیمت در  هتل‌های فرانسه می‌توان یافت. قیمت هتل‌های فرانسه نیز مانند بسیاری مراکز دیگر، مبنی بر خدمات ارائه شده توسط آن هاست و نیز شیک بودن و پاکیزگی و همچنین مرغوب بودن وسایل موجود در هتل‌های فرانسه تأثیر چشمگیری در قیمت هتل‌ها می‌گذارد. لازم به ذکر است که مکان واقع شده ی‌هتل‌های فرانسه در شهر پاریس نیز یکی دیگر از عوامل  تأثیرگذار روی قیمت آنان می‌باشد.

قیمت هتل‌ های فرانسه | یوروپ تورز

هتل‌ های ارزان فرانسه

به دلیل این که فرانسه یک کشور گران قیمت در بین دیگر کشورهای اروپایی ست از همین جهت نیز هتل‌های فرانسه هم اکثراً قیمت بالایی دارند و شاید به همین خاطر است که گردشگران و توریست‌های پر طرفدار فرانسه کمتر در فرانسه اقامت می‌کنند و لحظات خوش خود را سپری می‌کنند. اما با تمام این اوصاف باز هم هتل‌هایی وجود دارد که قیمت مناسب‌تری داشته و بتوان از آن‌ها استفاده کرد. با ما همراه باشید تا چند هتل ارزان قیمت فرانسه را به شما معرفی کنیم که در عین تکمیل تجهیزات و خدمات به مکان‌های گردشگری معروف و زیبای کشور فرانسه نزدیک هستند و خیالتان از بابت مناسب بودن قیمت‌هایشان نیز آسوده باشد.

معرفی هتل‌ های ارزان فرانسه

هتل نووتردام یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های فرانسه محسوب می‌شود. این هتل واقع در مرکز شهر و در نزدیکی کلیسای نوتردام و رودخانه ی‌سن و چندین مکان گردشگردی جذاب و زیبا است.

هتل کوالیتی هم یکی دیگر از ارزان قیمت‌ترین هتل‌های فرانسه می‌باشد که قیمت آن به ازای هر شب کمتر از 100 دلار می‌باشد. مکان این هتل در امتداد رودخانه‌ی‌ سن می‌باشد که در حوالی آن چندین جاذبه ی‌گردشگری مهم و زیبا وجود دارد.

هتل سه جوجه یکی دیگر از هتل‌های ارزان فرانسه است. این هتل درست است که فضای کوچک و کمی دارد اما در واقع پاکیزه و مجهز به خدماتی است که متناسب با قیمتش می‌باشد. ویژگی‌ای که این هتل را بیشتر از بقیه معروف کرده است، واقع بودن آن در وسط سالن اوپرا و مولن روژ می‌باشد. توریست‌هایی که به این هتل مراجعه می‌کنند، می‌توانند در عین پرداخت پولی کمتر از 100 دلار از خدمات این هتل بهره‌مند شوند.

هتل پرنس اوژننیز از جمله هتل‌های ارزان فرانسه است که در نزدیکی خانه ملت فرانسه قرار دارد و با قیمت ارزانی خدمات خود را به مسافران خود ارائه می‌دهند. این هتل دارای بهترین کادر پرسنلی می‌باشد و شهرت زیادی از این بابت دارد.

هتل بلامبراسیتی، هتل بین قاره‌ای، هتل ولتر محله باستیل، هتل الیزه، هتل مونپارناس از دیگر هتل‌های فرانسه می‌باشند و جزء ارزان قیمت‌ترین هتل‌های فرانسه به شمار می‌روند که هر کدام از آن‌ها علاوه بر این که خدمات گوناگونی ترائه می‌دهند، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مهم کشور فرانسه واقع شده‌اند که البته هر کدام از این هتل‌ها به نوبه ی‌خود از زیبایی فضایی خاصی بهره‌مند می‌باشند.

خدمات هتل‌ های فرانسه

خدمات هتل‌های فرانسه به این معنی است که در واقع از زمانی که شما وارد آن هتل می‌شوید از اینکه چگونه پرسنل آن جا با شما برخورد خواهند کرد، گرفته تا ارائه ی‌وعده‌های غذایی، کیفیت غذاها، وسایل موجود در اتاق‌ها که آیا مرغوب هستند یا خیر، پاکیزگی هتل و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. خدماتی که پرسنل هتل‌های فرانسه به مسافران خود ارائه می‌دهند بنا به نوع هتل که به چند ستاره بودن آن بستگی دارد و به قیمت هتل و همچنین مکانی که هتل در شهر قرار دارد نیز مؤثر است.

مسلما اگر هتل دارای بیشترین مسافران و از نوع مهم‌ترین و معروف‌ترین هتل‌ها باشد که اغلب گردشگران از جای جای دنیا به آن مراجعه کنند، خدماتی که بهتر است به مسافران خود در مرحله ی‌اول ارائه می‌دهند، این است که پرسنلی که با زبان‌های مختلف آشنایی دارند در هتل استخدام کرده تا برای هیچ یک از مسافران عزیز مشکلی پیش نیاید و قطعا چنین هتلی جزء مراکز لوکس است که دیگر خدمات را به نحو احسن نیز ارائه می‌دهد.

بهترین هتل‌ های فرانسه

وقتی قصد سفر کردن به فرانسه را دارید حتما به فکر این هستید بهترین هتل را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید تا در عین داشتن آرامش، بیشترین لذت ممکن را از سفر خود داشته باشید. از این رو، در ادامه شما را با بهترین هتل‌های فرانسه آشنا می‌کنیم و سفری خوش و دل انگیز را با اقامت در آن‌ها برای شما آرزومندیم.

هتل چهار فصل جوج وی پاریس با دارا بودن چشمه‌های معدنی و اتاق‌های بزرگ و مدرن و نیز امکانات دیگری یکی از بهترین هتل‌های فرانسه به حساب می‌آید.

هتل لی موریس این هتل در فرانسه به قدری از زیبایی طراحی داخلی و سبک خدماتش برترین است که به عنوان بهترین هتل جهان از آن یاد می‌کنند.

اگر می‌خواهید سفری فوق العاده داشته باشید حتما برای اقامت خود هتل ریتز را انتخاب کنید؛ زیرا این هتل یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های فرانسه محسوب می‌شود.

هتل دو لوور (Hôtel Du Louvre – The Unbound Collection by Hyatt) نیز یکی از هتل‌های برتر فرانسه می‌باشد به منظور اینکه این هتل خدمات و امکانات بسیار خوبی در اختیار مسافرانش می‌گذارد باعث شده امتیاز منحصر به فردی را نصیب خود کند.

هتل لوتیشا فوق العاده‌ترین هتل فرانسه است و پیشنهاد می‌شود کسانی که حس و ذوق هنری را در خود می‌بینند هنگام سفر در این هتل اقامت کنند زیرا در این هتل سبک و دکوری هنرانه به چشم می‌خورد.

هتل پونت رویال فرانسه شگفت انگیزترین هتل فرانسه است این هتل در نزدیکی منطقه سنت ژرمن واقع می‌باشد که از ظرافت و موقعیت مکانی عالی برخوردار است.

هتل د کریلن، هتل هیلتون آرک د تریمپل، هتل هایت ریجنسی مدلاین، هتل سافیتل آرک د تریمپل برترین هتل‌های فرانسه می‌باشند.

معروف‌ ترین هتل‌ های فرانسه

فرانسه به دلیل اینکه توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند مسلم است که باید در کنار هتل‌های ارزان قیمت هتل‌های برتر و معروفی نیز داشته باشد.

هتل لی بارگاندی (Le Burgundy Paris) معروف‌ترین هتل فرانسه می‌باشد که دارای موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری است. دارای اتاق‌هایی بسیارتمیز و پرسنلی مجرب و آماده‌ی‌خدمت می‌باشند.

هتل ایبیس ایتالی تلبیاک دیگر هتل معروف فرانسه است. این هتل دارای اتاق‌هایی در اندازه‌های متفاوت با سبک و طراحی خاصی و با تعداد تخت‌های مخلتفی است که پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد. علاوه بر این‌ها دارای بهترین امکانات رفاهی و خدماتی نیز می‌باشد.

هتل لی موریس هم از سومین هتل‌های معروف هتل فرانسه به شمار می‌آید.


سوالات متداول هتل های فرانسه

اسامی بهترین هتل های فرانسه چیست؟

هتل چهار فصل جوج وی پاریس، هتل لی موریس، هتل ریتز، هتل دو لوور، هتل لوتیشا، هتل پونت رویال، هتل د کریلن و…

یکی از ارزان ترین هتل های فرانسه چه نام دارد؟

هتل نووتردام یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های فرانسه محسوب می‌شود. این هتل واقع در مرکز شهر و در نزدیکی کلیسای نوتردام و رودخانه ی‌سن و چندین مکان گردشگردی جذاب و زیبا است.

معروف ترین هتل فرانسه چیست؟

هتل لی بارگاندی معروف‌ترین هتل فرانسه می‌باشد که دارای موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری است. دارای اتاق‌هایی بسیارتمیز و پرسنلی مجرب و آماده‌ی‌خدمت می‌باشند.

یکی از لوکس ترین هتل های فرانسه کدام هتل است؟

اگر می‌خواهید سفری فوق العاده داشته باشید حتما برای اقامت خود هتل ریتز را انتخاب کنید؛ زیرا این هتل یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های فرانسه محسوب می‌شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!