دانستنی های سفر به پاریس | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به پاریس | راهنما – تصاویر – هزینه

پاریس شهری رویایی است که با داشتن برنامه هایی همچون هفته مد، جایزه طاق پیروزی، روز آرمیستیک، جشن سال نو چینی ها، جشن رنگ، ماراتن بین المللی و غیره باعث شده است افراد زیادی سعی کنند حداقل برای یک بار سفر به پاریس با تور پاریس و یا تور اروپا را در برنامه خود قرار دهند. با وجود زیبایی ها و جاذبه های بسیار شهر، قطعا سفر به شهر پاریس تبدیل به یکی از بهترین سفرها خواهد شد.

شهر رویایی پاریس

پاریس، پایتخت کشور فرانسه، با داشتن جمعیتی بیش از 2،000،000 نفر در دسته مناطق پرجاذبه قرار دارد که سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان از آن بازدید می کنند. این شهر به عنوان شهر موسیقی، هنر، فرهنگ و مد معروف است و وجود بناهایی با معماری دوران نئوکلاسیک چشم ها را به خود خیره کرده است. عبور رودخانه سن از این شهر، یکی دیگر از علت های محبوبیت آن در میان مردم شمرده می شود.

پاریس با داشتن مکان های تاریخی، رستوران ها، کلوپ ها، جاذبه های گردشگری، موزه ها و غیره به عنوان یک مقصد گردشگری عالی برای گردشگران تور پاریس و یا تور اروپا به شمار می رود. شاعران و نویسندگان زیادی در نوشته های خود درباره سفر به پاریس نوشته اند و نام آن را از قرن های پیش در اذهان عمومی ثبت کرده اند. پاریس پایتخت مد جهان به شمار می رود و هر ساله جشنواره های زیادی در این شهر برگزار می شود.

شهر رویایی پاریس
شهر رویایی پاریس

آب و هوای پاریس

پاریس یکی از شهرهایی است که در تمام طول سال شاهد بارش باران در آن خواهید بود. این شهر یکی از مناطقی است که تحت تاثیر جو اقیانوس اطلس قرار دارد؛ از اینرو به ندرت شاهد افزایش و کاهش دمای بیش از حد در این شهر هستیم. پاریس یک مقصد گردشگری عالی برای عاشقان باران است. گردشگران زیادی فصل بهار، تابستان و پاییز را برای سفر تفریحی خود انتخاب می کنند. بارش های ناگهانی این شهر باعث شده است مردم این شهر استفاده از چتر را یکی از لوازم ضروری زندگی بدانند. بنابراین گردشگران نیز بهتر است در سفر به پاریس خود چتر همراه داشته باشند.

آب و هوای پاریس

آب و هوای پاریس

بهترین زمان برای سفر به پاریس

با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب این شهر، شما می توانید در هر زمانی از سال برای سفر به پاریس اقدام کنید. با این وجود، بنا به اعتقاد افراد بسیاری بهترین زمان برای سفر به پاریس، فصل بهار، تابستان و پاییز است. در صورتی که به جشن ها و فستیوال های سال نو علاقه دارید، شما می توانید سال نو میلادی را در کنار برج ایفل باشید و از مراسم باشکوهی که در این مکان برگزار می شود لذت ببرید. جمع کثیری از گردشگران تور پاریس و یا تور اروپا تابستان را به عنوان فصل سفر به پاریس انتخاب می کنند، اما این فصل یکی از شلوغ ترین فصول سال می باشد؛ از اینرو قیمت هتل ها و دیگر مخارج نیز به نسبت بالاتر است. اگر به دنبال کاهش هزینه های سفر خود هستید و ترجیح می دهید از هیاهو و شلوغی دور باشید، بهتر است تابستان را برای سفر به پاریس انتخاب نکنید.

بهترین زمان برای سفر به پاریس
بهترین زمان برای سفر به پاریس

جاذبه های گردشگری پاریس

پاریس یکی از شهرهایی است که با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار، باعث شده است بسیاری از مردم رویای سفر به این شهر را داشته باشند. برج ایفل معروف ترین نماد شهر می باشد که همچون برج میلاد تهران، زیبایی خاصی به شهر بخشیده است؛ به طوری که با شنیدن نام این شهر اولین چیزی که از سفر به پاریس به ذهن می رسد برج ایفل می باشد. ایفل باعث شده است افراد زیادی ساعت ها در صف طولانی انتظار بکشند تا بتوانند از بلندای این برج شهر را تماشا کنند و عکس های به یادماندنی بگیرند. جاذبه های دیگری نظیر کلیسای نوتردام، طاق پیروزی، موزه لوور، کاخ شایو، خیابان شانزه لیزه و باغ لوکزامبورگ  نیز تکمیل کننده سفر به پاریس می باشند.

جاذبه های گردشگری پاریس
جاذبه های گردشگری پاریس

هتل های لوکس شهر پاریس

با توجه به این که پاریس یکی از شهرهای پر از گردشگر دنیا به شمار می رود، وجود هتل ها و محل های اقامت عالی برای مسافران یک امر ضروری می باشد. این شهر دارای هتل های لوکس بسیاری از قبیل هتل 5 ستاره شانگری لا پاریس، هتل 4 فصل جورجیا وی پاریس، هتل پلازا آتن پاریس، هتل لونیسکی پاریس، هتل پنینسولا پاریس و بسیاری دیگر می باشد. برای مثال هتل 5 ستاره شانگری لا پاریس دارای یک چشم انداز عالی از برج ایفل است و امکاناتی نظیر 3 رستوران، اتاق ها و سوئیت های مجهز، باغ، فروشگاه، صرافی، ماساژ، تراس، تهویه عالی و غیره زبانزد تمام مردم است. فراموش نکنید این هتل 5 ستاره در گذشته محل زندگی ناپلئون بوده است؛ بنابراین می توانید حس ناب تاریخ را نیز در سفر به پاریس خود احساس کنید.

هتل های لوکس شهر پاریس
هتل های لوکس شهر پاریس

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید زیاد و بزرگ شهر پاریس یکی دیگر از علت های جذابیت این شهر برای مسافران می باشد. اگر می خواهید یک خرید رویایی و عالی داشته باشید، مراکز خریدی همچون بروگونل پاریس، برسی ویلیج، کاروزل دو روز، فورم دی ال و لا والی ویلاژ بهترین انتخاب و پیشنهاد برای شما هستند. این مراکز خرید بسیار مجهز می باشند و بیشتر آنها دارای پارکینگ، رستوران، کافه و سینما هستند. برای مثال مرکز خرید بوگونل در مقابل رودخانه سن واقع شده است و در آن شاهد بیش از 100 مغازه لوازم آرایشی، لوازم خانگی، سینما، پارکینگ، پشت بام سرسبز، وفروشگاه های زنجیره ای خواهید بود. این مرکز خرید همه روزه (بجز یک شنبه ها) از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به خریداران عزیز می باشد. شما می توانید از این مراکز خرید هر چیزی که به دنبال آن هستید را با بهترین کیفیت خریداری کنید و از شعبات برندهای معتبر دنیا نیز در سفر به پاریس خود دیدن کنید.

مراکز خرید پاریس
مراکز خرید پاریس

اطلاعاتی درباره سیستم حمل و نقل برای سفر به پاریس

پاریس یکی از شهرهایی است که با وجود زیبایی های زیاد هر چقدر در کوچه و خیابان های آن پیاده روی کنید، خسته نمی شوید. علاوه بر پیاده روی، شما می توانید در سفر به پاریس خود از سیستم حمل و نقل این شهر نیز استفاده کنید. سیستم حمل و نقل شهر شامل تاکسی، مترو، قطار، اتوبوس، قایق و دوچرخه (برای کرایه کردن) می باشد. بدیهی است که مترو یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای تردد در زمان سفر به پاریس می باشد. این شهر دارای 16 خط مترو است که به راحتی بر اساس رنگ و شماره بندی از یکدیگر تفکیک شده اند. اگر می خواهید در حین تردد در شهر از زیبایی های شهر نیز لذت ببرید، بهترین انتخاب اتوبوس و دوچرخه می باشد. با استفاده از دوچرخه می توانید هر جا که دوست دارید توقف کنید و از نزدیک زندگی روزمره و زیبایی های شهر را لمس کنید. برای راحتی مسافران و گردشگران تور پاریس و یا تور اروپا بلیط های مخصوصی برای آنها تعبیه شده است که با توجه به هزینه ای که می پردازید هرچند بار که می خواهید می توانید از آن استفاده کنید.

اطلاعاتی درباره سیستم حمل و نقل برای سفر به پاریس
اطلاعاتی درباره سیستم حمل و نقل برای سفر به پاریس

آنچه که باید درباره سفر به پاریس بدانیم

اگر قصد سفر به پاریس را دارید، سعی کنید حداقل یک ماه قبل از سفر برای رزرو بلیط و هتل خود اقدام کنید. این امر علاوه بر کاهش در هزینه ها، باعث می شود تا با هیچ گونه مشکلی در سفر به پاریس خود برخورد نداشته باشید. برای اینکه از زمان خود بیشترین استفاده را ببرید می توانید در تورها ثبت نام کنید. بعضی از این تورها شبانه هستند؛ از اینرو به شما کمک می کنند تا هیاهوی شهر در شب را نیز تجربه کنید. فراموش نکنید ساعت کار مترو تا 1 بامداد است، اما اتوبوس به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم آماده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط پاریس، تور پاریس ، بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!