با بهترین دیدنی های یونان آشنا شوید

با بهترین دیدنی های یونان آشنا شوید

بهترین دیدنی های یونان

کشور یونان در میان اروپا و آسیا قرار دارد و در همسایگی ترکیه میباشد. کشور یونان با تاریخ غنی، آثار تاریخی و مکان های فوق العاده ای که برای دیدن دارد در میان تپه های تاریخی و کوه ها احاطه شده است ، در اصل بازدید از یونان بی حد و حصر است . گردشگران تور یونان از سفر به یونان بسیار علاقه مند و راضی برمیگردند، سفرهای جاده ای در کشور یونان نیز یک ایده عالی است، چرا که در سراسر یونان مکان هایی است که تمام وقت شما را دربر میگیرد و به شما فرصت بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی را میدهد و میتوانید در سواحل گرم بخوابید و از آفتاب ساحلی لذت ببرید، اما فراموش نکنید که سفر به یونان بدون بازدید از آتن، شهر پایتخت، سفر کاملی  نخواهد بود.

با بهترین دیدنی های یونان آشنا شوید -

کشور یونان محل ایده آلی برای گردشگری است . شهرهای یونان پر از مجموعه های بزرگ با امکانات زیاد بوده و در تمام طول سال قابل دسترسی هستند. هتل های لوکس یونان با خدمات و امکانات برگزاری کنفرانس ، سرگرمی ها، مناطق تفریحی عالی را در اختیار دارند، که یکی دیگر از انگیزه های مهم برای کسی است که از یک شهر بزرگ و با شکوه دیدن کند .

جزایر جزء اصلی کشور یونان بوده و بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و سنت این کشور میباشد.  یونان شامل 6،000 جزیره در دریای اژه و دریای یونانی است که تنها  227 جزیره امکان سکونت دارد. این یک پدیده ی کاملا منحصر به فرد برای قاره اروپا است. کشور یونان 7،500 کیلومتر از خط ساحلی 16000 کیلومتری را در اختیار دارد و چشم اندازهای بسیار متنوعی را ارائه می دهد، که سواحل را در طول کیلومتر های زیاد، سواحل شنی با ماسه و سنگ، تپه های سنگی، غارهای ساحلی با سنگ های شیب دار و آتشفشان و تالاب های ساحلی شامل میشود.

یونان یکی از ثروتمند ترین کشور تاریخی و فرهنگی در جهان است . در واقع شهر آتن برای ساخت مجسمه عظیمی از آتنا ساخته شده است، این مجسمه در حال حاضر یکی از مهمترین مقاصد توریستی گردشگران تور یونان است . اکثر گردشگران از سراسر جهان به فرودگاه آتن می رسند و تور یونان خود را از آنجا شروع می کنند و معمولا به سمت جزیره میکونوس و سنتورینی می روند در حالیکه این دو جزیره از محبوب ترین جزایر کشور یونان میباشد.

با بهترین دیدنی های یونان آشنا شوید -

کشور یونان یکی از کشورهای فوق العاده ای است که بهترین چشم اندازها را از آن خود کرده است. شما با کمی قدم زدن در شهر کوه هایی را میبینید که در لابلای آنها درختان زیتون ، سواحل ارغوانی و خانه های پلکانی سفید رنگ خودنمایی میکنند. خانه های سفید رنگ اطراف ساحل به هنگام شب با چراغانی های زیبایی که انجام شده است همچون نگینی در دل شهر میدرخشد. در حالیکه این زیبایی سوژه ی اکثر هنرمندان و عکاسان شده است. در واقع شما در یک کشوری هستید که، اگرچه از لحاظ آماری جمعیت کمی در آنجا زندگی میکنند اما شما چشم اندازهایی را مشاهده می کنید که زیبایی بی نظیری در آنها نهفته است و هزاران تصویر کارت پستال از روی آنها طراحی میشوند. اگر شما علاقه مند به عکاسی هستید باید گفت که نور یونان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود زیرا در این کشور میتوانید بهترین عکس ها را بیندازید.

شهر آتن در بحران اقتصادی سال 2008 ضررهای زیادی را دریافت کرد اما بخشی این مشکل با توجه به توریستی بودن یونان جبران شده است. در هر صورت آتن بهترین مکان ها را دارد که دلیلی برای سفر به آنجا باشد. در شهر آتن رستوران ها ، کافی شاپ و فروشگاه های بزرگ و زیادی وجود دارد که شما میتوانید در یک عصر دل انگیز به یکی از کافه های آتن بروید که در ارتفاعات شهر باشد و از تماشای زیبایی های آتن لذت ببرید و یک عصرانه دل پذیر میل کنید.

هزاران بنای تاریخی و باستانی در سراسر سرزمین یونان و جزایر آن پیدا شده است . این آثار تاریخی از تمام دوره های تاریخ یونان باقی مانده اند، از دوران باستان تا زمان های مدرن ادامه دارند . معماری معروف ترین دوره های باستانی معمولا معابد سنگی و با حرمتی میباشد که به خدایان آنها اختصاص دارد، از جمله آکروپولیس آتن ، معبد پوزیدون، معبد آفائیا، معبد آپولو ، معبد دلفی و بسیاری دیگر … . گردشگران می توانند مجسمه های قدیمی از مردان جوان خدادادی را در موزه ملی باستان شناسی آتن تماشا کنند. یکی دیگر از اماکن جهانگردی یونان که در یونسکو ثبت شده است، شهر قدیمی قرون وسطایی ، شهر رودس میباشد. کاخ رشته های بزرگ و خیابان شوالیه ها هم از دیگر مقاصد گردشگری مطرح کشور یونان میباشد.

با بهترین دیدنی های یونان آشنا شوید -

در این بخش مهمترین و بهترین دیدنی های کشور یونان را معرفی میکنیم:

آکروپولیس

آکروپولیس مهمترین مکان باستانی در جهان غرب و مشهور ترین دیدنی در آتن است. توسط پارتنون احداث شده است، تپه ای بزرگ در میان شهر است که قدیمی ترین بازمانده های آثار تاریخی، ستون ها و تندیس ها را در خود جای داده است.

پارتنون

معبد پارتنون آتن یا همان معبدگاه خدای آتنا یکی از آثار باستانی تاریخ یونان است که در آکروپولیس قرار دارد. این بنا ستون های با عظمتی دارد و مجسمه های پارتنون نمونه های بارزی از هنر یونان و دموکراسی این شهر میباشد.

باغ ملی آتن

مردم شهر آتن برای فرار از گرمای شدید به این باغ پناه می آورند. باغ ملی آتن بسیار بزرگ و سرسبز بوده و بهترین جا برای تفریح و خوش گذرونی با خانواده میباشد. این باغ در مرکز شهر آتن واقع شده است و مجهز به نیمکت، آلاچیق و یک باغ وحش کوچک است.

معبد زئوس

این بنا بزرگترین معبد در سراسر کشور یونان میباشد. ساخت و ساز این معبد بسیار پیچیده است و در طی چند مرحله ساخته شده است و با همه ی این مشکلات پس از 700 سال ساخته شد. معبد زئوس به بازی های المپیک اهدا شد و معبد المپیک زئوس نام دیگری است که پس از این جریان بر او نهادند.

میدان سینتگما

یکی از میدان های معروف شهر آتن میدان سینتگما میباشد. اکثر مراسمات و برنامه ی ملی و بزرگ یونان در این میدان شکل میگیرد و همچنین رژه سربازان در مقابل مقبره های سربازان در این میدان انجام میشود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!