چگونه ویزای توریستی اسلواکی را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی اسلواکی را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی اسلواکی، برای بسیاری از افراد مهم و حیاتی است.کشور اسلواکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد به فکر گرفتن ویزای آن کشور به روش های مختلفی هستند.

کشور اسلواکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد به فکر گرفتن ویزای آن کشور به روش‌های مختلفی هستند.

کشور اسلواکی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که با اخذ ویزاهای مختلف می‌توان به آن سفر کرد مثل: ویزای توریستی اسلواکی، ویزای تحصیلی اسلواکی، ویزای تجاری اسلواکی، ویزای دیداری اسلواکی، ویزای پزشکی اسلواکی، ویزای کنفرانس اسلواکی، ویزای اسلواکی از نوع ورزشی و ویزای هنری اسلواکی می‌توان به آنجا سفر کرد.

ویژگی‌ های کشور اسلواکی و مشخصات این کشور | یوروپ تورز

ویژگی‌ های کشور اسلواکی و مشخصات این کشور

کشور اسلواکی مزایا و امکانات زیادی برای افرادی که در آن جا زندگی می‌کنند دارد. سطح بالای کیفیت زندگی در این کشور سبب شده است تا نظر بسیاری از افراد را جذب خود کند. کشور اسلواکی از نظر آب و هوا کشوری گرم و نسبتا خشک محسوب می‌شود که در اروپای مرکزی واقع شده است، این کشور از غرب با جمهوری چک و کشور اتریش همسایه است و از شمال با کشور  لهستان، از شرق با کشور اوکراین و از جنوب با کشور مجارستان همسایه  می باشد.

مساحت کشور  اسلواکی حدود 49035 کیلومتر مربع  می باشد و کوهستان‌های پهناور و وسیع بیشتر سطح این کشور را در بر گرفته است. در شمال اسلواکی در نزدیکی مرز لهستان، کوه‌‌های تاترای علیا  وجود دارند که از منطقه‌های  محبوب برای کوهنوردان و ورزش اسکی است پس این کشور می‌تواند مقصد توریستی حتی در فصل زمستان باشد.

بسیاری از دریاچه‌‌ها و دره‌‌های خوش‌ منظره کشور در این کوهستان قرار گرفته است. تور اسلواکی و تور اروپا فرصت مناسبی برای بازدید از این کشور زیباست.

رودهای اسلواکی عبارتند از رود دانوب، رود واه و هرون، و رود هورناد که در طبیعت و آب و هوای این کشور تاثیرگذار هستند.. رود تیسا 5 کیلومتر طول دارد که از مرز اسلواکی- مجارستان عبور می‌کند. اسلواکی در میان کوه‌‌های خود صدها غار کوچک و بزرگ دارد که 15 عدد از آن ‌ها برای بازدید عموم باز است. 5 غار مهم و زیبا کشور اسلواکی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت جهانی شده‌اند.

کشور اسلواکی از کشور چکسلواکی، در تاریخ 1 ژانویه 1993  جدا شد و تبدیل به کشوری مستقل گردید. کشور اسلواکی در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست و در 1 ژانویه 2009 به منطقه یورو پیوست.کشور اسلواکی همچنین عضوی از منطقه ی‌شنگن، سازمان تجارت‌های جهانی، سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه و سازمان‌های ملل متحد می‌باشد.

ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی برای اقامت شما در مدت زمان کوتاه و غیر دائم در زمان مشخص تهیه می‌شود. از جمله شرایط اخذ ویزای توریستی اسلواکی و سایر کشورها این است که شما در مدت مشخصی وارد کشور می‌شوید و در تاریخ معینی از کشور خارج می‌شوید. شما می‌توانید برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی از ویزای شنگن نیز استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید شینگن قرار دادی است برای کشورهای اروپایی که طبق آن ۲۶ کشور در این قرار داد وجود دارند که مردمان این 26 کشور می‌توانند بدون ویزا در بین خود سفر کنند باید بدانید که که ایران جزء این ۲۶ کشور نمی‌باشد پس افراد کشور ما برای سفر به این 26 کشور باید ویزای شنگن تهیه نمایند.

کشور‌هایی که عضو ویزای شینگن هستند عبارتند از: اتریش – بلژیک – جمهوری چک – دانمارک ( به جز گرینلند و جزایر فارو) – استونی – فنلاند – فرانسه (به جز سرزمین‌های تحت سلطه ی‌این کشور که خارج از خاک کشورش هستند) – آلمان – یونان – مجارستان – ایسلند – سوئیس – ایتالیا – لتونی – لیختن اشتاین – لوکزامبورگ – مالت – نروژ (بجز سوالبارد) – هلند (به جز آروبا، کوراسائو، سینت مارتن، جزایر کارائیب هلند) – لهستان – پرتغال – اسلواکی – اسلوونی – اسپانیا (همراه بخش‌های سئوتا و ملیلیه) – سوئد هستند.

ویزای توریستی اسلواکی | یوروپ تورز

برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی به مدارک زیر نیاز دارد:

  • شناسنامه و کارت ملی از افرادی که برای اخذ ویزا اقدام کرده‌اند به همراه کپی از تمام صفحات آن
  • تکمیل فرم برای اقدام به اخذ ویزای توریستی اسلواکی
  • ارائه تمامی اسناد مالکیت با ترجمه انگلیسی
  • اصل بیمه مسافرتی به همراه کپی از آن
  • 2 قطعه عکس مخصوص ویزا با زمینه روشن یا سفید
  • رزرو بلیط هواپیما اسلواکی
  • ویزا برای افرادی که سن آن‌ها کمتر از 12 سال است با حضور اجباری والدین انجام می‌شود

به یاد داشته باشید که تعیین وقت سفارت اسواکی رایگان است و هیچ آژانسی نباید برای این کار هزینه‌ای دریافت نماید.

شرایط اخذ ویزای توریستی اسلواکی

برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی اولین گام پر کردن فرم مربوط به ویزای اسلواکی می‌باشد شما می‌توانید با مراجعه به سفارتخانه اسلواکی و یا مراجعه به سایت مربوط به این سفارتخانه فرم مورد نظر خود را با دقت پر کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات خود را با دقت و بدون ایراد پر کنید. بعد از پر کردن فرم مربوطه برای ویزای توریستی اسلواکی آن را به سفارتخانه اسلواکی تحویل می‌دهید.

آدرس سفارت اسلواکی در تهران برای ویزای توریستی اسلواکی

شما می‌توانید فرم پر شده را برای سفارت خانه مربوطه پست کنید و یا به صورت حضوری آن را به سفارت اسلواکی تحویل دهید.

تهران خیابان ولیعصر خیابان مقدس اردبیلی پلاک 94

چه افرادی می‌ توانند از ویزای توریستی اسلواکی استفاده کنند

تمامی کسانی که قصد گرفتن ویزای توریستی اسلواکی را دارند باید تمامی اسناد و مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و مهر و تایید از سفارتخانه اسلواکی را داشته باشد.کلیه افراد می‌توانند برای ویزای توریستی به این سفارتخانه مراجعه نمایند و مدارک خود را تحویل دهند. البته برخی تورها پروسه گرفتن ویزا را خود انجام می‌دهند.

چه افرادی می‌ توانند از ویزای توریستی اسلواکی استفاده کنند | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی چیست؟

ویزای توریستی اسلواکی برای بسیاری از افراد مهم و حیاتی است.کشور اسلواکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد به فکر گرفتن ویزای آن کشور به روش های مختلفی هستند.

شرایط ویزای توریستی اسلواکی چیست؟

ویزای توریستی اسلواکی برای اقامت شما در مدت زمان کوتاه و غیر دائم در زمان مشخص تهیه می شود. از جمله شرایط اخذ ویزای توریستی اسلواکی و سایر کشورها این است که شما در مدت مشخصی وارد کشور می شوید و در تاریخ معینی از کشور خارج می شوید.

اولین گام برای درخواست ویزای توریستی اسلواکی چیست؟

برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی اولین گام پر کردن فرم مربوط به ویزای اسلواکی می باشد شما می توانید با مراجعه به سفارتخانه اسلواکی و یا مراجعه به سایت مربوط به این سفارتخانه فرم مورد نظر خود را با دقت پر کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!