چگونه ویزای تجاری آلمان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری آلمان را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری آلمان، شما یا باید خود اقدام به ثبت شرکت نمایید و به اصطلاح کارآفرین باشید و یا شرکتی در آلمان دعوت نامه ای برای شما ارسال نماید.

آلمان دارای حوزه‌های صنعت و همینطور اقتصاد بسیار قدرتمندی است. در این بین دیده می‌شود که ویزای تجاری آلمان دارای شرایط خاصی بوده که می‌بایست به درستی بررسی شود. این ویزا دارای قوانین خاصی می‌باشد که شاید بهتر باشد به درستی بررسی شود. مراحل ویزای تجاری آلمان می‌بایست به درستی دنبال شود.

آشنایی با ویزای تجاری آلمان

سفر به آلمان با هدف کار و حرفه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و تیم‌هایی که مسئول مصاحبه با فرد هستند می‌بایست به درستی شرایط فرد متقاضی ویزای تجاری آلمان را بررسی نمایند. سفر به آلمان با هدف کار می‌بایست در سه بخش مورد بررسی قرار بگیرد.

مورد اول در این خصوص است که فرد متقاضی با چه هدفی به این کشور سفر می‌نماید و این هدف قرار است چطور محقق شود. به عنوان مثال اگر قرار است که سفر شما با هدف کارآفرینی باشد می‌بایست به درستی تعیین نمایید که در ابتدا می‌توانید چند نفر را وارد حوزه کاریتان کرده و چه میزان مالیات پرداخت کنید.

مورد دوم در خصوص پتانسیل مالی از سوی شما می‌باشد، در مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری آلمان حساب مالی‌تان به دقت بررسی می‌شود.

مورد سوم مربوط به شرایطی است که فرد می‌خواهد برای شرکتی در آلمان کار کند و این موضوع خود باید به صورت کاملا دقیق بررسی شود. در واقع می‌بایست بین دو کشور مبدا و مقصد نامه نگاری قانونی صورت پذیرد.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

مدارک لازم برای ویزای تجاری آلمان

در ابتدا شناسنامه و کارت ملی تاریخ‌دار شما اهمیت دارد. گذرنامه‌ای که می‌بایست عرضه نمایید باید دارای اعتبار بیش از 6 ماه بوده و این تاریخ به نسبت زمان درخواست ویزای شما بررسی می‌شود. کپی از صفحاتی که مهر ویزا در آن خورده است ضروری است. در واقع می‌بایست صفحات اول تا پنجم گذرنامه کپی شود.

عکس فرد متقاضی می‌بایست به تعداد سه قطعه ارائه شود و دارای پس زمینه سفید باشد. اگر فرد دارای همراه است به دو قطعه عکس همراه هم نیاز خواهد بود. طبق مقررات موجود عکس متقاضی می‌بایست بر روی برچسب ویزا چاپ شود.

موضوع بعدی در خصوص اسناد رسمی شغلی و منابع مالی است. حرکت شما برای اقامت در آلمان با هدف کار و تجارت باید با شرایط مالی‌تان همخوانی داشته باشد، این موضوع طبق فرمول خاصی بررسی می‌شود. افرادی که قصد دارند اقدام به ثبت شرکت در آلمان نمایند می‌بایست سند قانونی در این خصوص را ارائه دهند. دفترچه حساب فرد متقاضی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

ویزای تجاری آلمان و دعوتنامه

دعوتنامه برای نوع سوم از اخذ ویزای تجاری آلمان است. در این شرایط قراردادی بین شرکت مبدا و مقصد بسته می‌شود که شرکت مبدا به دقت تضمین می‌نماید که فرد متقاضی دارای تخصص لازم بوده و هرگونه خسارت مالی از سوی فرد متقاضی را مورد تضمین قرار می‌دهد، در چنین شرایطی شرکت واقع در آلمان دعوت نامه‌ای عرضه می‌نماید و این دعوت نامه خود یک قدم بسیار مهم در اخذ ویزای تجاری آلمان محسوب خواهد شد.

به طور کلی برای کسب ویزای تجاری آلمان شما یا باید خود اقدام به ثبت شرکت نمایید و به اصطلاح کارآفرین باشید و یا شرکتی در آلمان دعوت نامه‌ای برای شما ارسال نماید مبنی بر این که پذیرای شما برای کار در این شرکت هستند.

حال سوال پیش می‌آید که محل اقامت بر چه اساسی بررسی می‌شود؟ بله درست حدس زدید در واقع می‌بایست فردی که در آلمان سکونت دارد دعوت نامه‌ای ارسال نماید و به طور دقیق مشخص نماید که پذیرای شما برای اقامت در مدت تعیین شده می‌باشد. اگر اقوام‌مان در آلمان نباشد تکلیف چیست؟ در این وضعیت خود می‌بایست مدارکی دال بر وضعیت مناسب مالی عرضه نمایید و تاکید کنید که مشکلی برای هزینه‌های اقامت نخواهید داشت.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

مراحل صدور ویزای تجاری آلمان

در ابتدا می‌بایست به آژانس سفری دیگر مراجعه نمایید و فرم تقاضا را به درستی پر کنید، گرفتن وقت برای مصاحبه نیز به صورت اینترنتی بوده و معمولا شماره تماسی مبنی بر این موضوع به شما عرضه نمی‌شود. توجه کنید که در روز مصاحبه می‌بایست مدارک ذکر شده به همراه فرم درخواست را به همراه داشته باشید.

به جرات می‌توان گفت که ویزای آلمان در وضعیت فعلی با حجم بسیار بالای تقاضا همراه است و این موضوع در کلیه گروه‌ها با تعیین وقت بسیار طولانی همراه می‌باشد. بهترین گزینه برای درخواست شما سه ماه قبل از تاریخ سفر است.

نکات مهم در خصوص ویزای تجاری آلمان

به طور کلی برای ویزای تجاری آلمان اغلب نمی‌توان زمان مصاحبه را سریعتر دریافت نمود و این موضوع تنها در شرایط خاص پزشکی صورت می‌پذیرد.

زمان‌های مصاحبه تعیین شده به هیچ عنوان قابل لغو نیستند بنابراین بهتر است زمانی اقدام به گرفتن نوبت نمایید که مطمئن هستید می‌توانید در آن زمان در سفارت حضور پیدا نمایید.

قانونی در این بین وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. در صورتی که 59 ماه قبل از وقت تعیین شده برای ویزای آلمان درخواست داده‌اید و اثر انگشت شما دریافت شده است نیازی به حضورتان جهت ارائه نخواهد بود. دقت کنید که وقت سفارت می‌بایست به نام متقاضی تنظیم شود. در این شرایط فرد وکیل می‌بایست در روز ارائه درخواست تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشد و به سفارت عرضه نماید.

چند صباحی است که تعیین وقت از سفارت آلمان به صورت آنلاین امکانپذیر شده است و تنها از طریق سایت‌های سفارت صورت می‌پذیرد. هدف از این گزینه آسانتر شدن روند اخذ وقت مصاحبه برای متقاضیان می‌باشد. در واقع دیگر نیاز به مراجعه به دفاتر خدمات صدور ویزا نخواهید داشت.

برای تعیین وقت می‌بایست به آژانس سفری دیگر مراجعه نمایید تا روند ثبت نام شما به درستی صورت پذیرد 30 ثانیه زمان لازم است تا ایمیلی برای‌تان ارسال گردد و در آن ایمیل به سادگی مشخص شده است که ثبت نام و اطلاعات شما مورد تایید قرار گرفته است. پس از گذشت 6 هفته ایمیل دیگری مشخص می‌شود که به شما زمان دقیق مصاحبه و همینطور حضور را اعلام می‌نماید. این ایمیلی می‌بایست در مدت 7 روز توسط متقاضی تایید شود در غیر این صورت مصاحبه لغو خواهد شد.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

اهمیت روز مصاحبه در ویزای تجاری آلمان

شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که داشتن مدارک برای کسب ویزای تجاری آلمان کفایت می‌کند. این گزینه اشتباه است. در واقع روز مصاحبه برای ویزای تجاری آلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فرض کنید که شما می‌خواهید یک شرکت بسیار بزرگ در آلمان ثبت نمایید اما با ظاهری غیر موجه در روز مصاحبه ظاهر شوید قطعا با وجود بهترین مدارک حسن نیت شما زیر سوال خواهد رفت.

موضوع بعدی در خصوص سوالاتی است که پرسیده می‌شود، داشتن دید قبلی در خصوص سوالات سبب می‌شود در لحظه مصاحبه کمی خونسردتر باشید بنابراین بهتر است قبل از حضور خود سوال و جواب‌های احتمالی را به درستی مطالعه نمایید.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

مدارکم کامل است اما ویزای تجاری آلمان را دریافت ننموده ام!

گاهی دیده می‌شود که فرد دارای مدارک کامل بوده اما تیم‌های بررسی از عرضه ویزای تجاری آلمان خودداری می‌نمایند. این موضوع می‌بایست از چندین بخش مورد بررسی قرار بگیرد. گاه مدارک شما با پاسخ‌هایی که در روز مصاحبه ارائه می‌دهید همخوانی ندارد این موضوع سبب می‌شود که مدارک کامل شما کنار گذاشته شود، این موضوع به این دلیل است که فردی که قرار است ویزای تجاری آلمان را اخذ نماید خود باید از صداقت رفتار برخوردار باشد و هرگونه اضافه گویی و یا لحن نامناسب سبب می‌شود که از کامل بودن مدارک او صرفنظر شود.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

حسن نیت خود را ثابت نمایید!

در روز مصاحبه می‌بایست طوری باشید که واقعا قصد پیشرفت کشور مقصد را دارید و تنها جنبه‌های شخصی برای خود را در نظر نگرفته‌اید. در واقع هرچه برنامه‌ریزی ساده‌تر و واضحتری داشته باشید می‌توانید خود را به اخذ ویزای تجاری آلمان نزدیکتر ببینید. همیشه بهترین را انتخاب نمایید. شما برای سفر خود باید بهترین باشید و ثابت کنید بهتر از هر شخصی می‌توانید از عهده کار برآیید.

چطور می توان ویزای تجاری آلمان را دائمی نمود؟

شما در ابتدا به مدت یک سال در آلمان اقامت نموده و شرایط کاری تانبه درستی بررسی خواهد شد، در صورتی که قابل قبول باشید اقدام به شارژ مجدد ویزای تجاری آلمان نموده و پس از گذشت 5 سال می‌توانید به سراغ دریافت اقامت دائم این کشور بروید.

ویزای تجاری آلمان | اخذ ویزای تجاری آلمان | شرایط دریافت ویزای تجاری آلمان 88851080

آگاهی از شرایط کار و ویزای تجاری آلمان

گاهی سوال می‌شود که چطور می‌توان به ویزای تجاری آلمان فکر نمود در صورتی که هنوز در کشور مبدا هستید و کسب و کاری راه اندازی ننموده‌اید. یک روش این است که در ابتدا ویزای توریستی اخذ نموده و با سفر به آلمان روش‌های مختلف را بررسی نمایید به این ترتیب حرکت برای شما بسیار آسانتر می‌شود و می‌توانید با یک تصمیم درست بازگردید و به ویزای تجاری آلمان فکر کنید.


سوالات متداول ویزای تجاری آلمان

ویزای تجاری آلمان چیست؟

سفر به آلمان با هدف کار و حرفه از اهمیت ویژه ای برخودار است و تیم هایی که مسئول مصاحبه با فرد هستند می بایست به درستی شرایط فرد متقاضی ویزای تجاری آلمان را بررسی نمایند.

چه مدارکی اهمیت بسیار بالایی برای اخذ ویزای تجاری آلمان دارند؟

با اهمیت ترین مدارک ویزای تجاری آلمان کارت ملی و شناسنامه میباشد.

چطور می توان ویزای تجاری آلمان را دائمی نمود؟

شما در ابتدا به مدت یک سال در آلمان اقامت نموده و شرایط کاری تانبه درستی بررسی خواهد شد، در صورتی که قابل قبول باشید اقدام به شارژ مجدد ویزای تجاری آلمان نموده و پس از گذشت 5 سال می توانید به سراغ دریافت اقامت دائم این کشور بروید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!