با بهترین هتل های مونیخ آشنا شوید

با بهترین هتل های مونیخ آشنا شوید

هتل های مونیخ، اگر می‌خواهید برای اقامت در مونیخ کشور آلمان، هزینه‌های خود را مدیریت کنید می‌توانید یکی از هتل‌های اقتصادی مونیخ را انتخاب نمایید که در …

اگر می‌خواهید برای اقامت در مونیخ کشور آلمان، هزینه‌های خود را مدیریت کنید می‌توانید یکی از هتل‌های اقتصادی مونیخ را انتخاب نمایید که در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشید. تنوع هتل های مونیخ سبب شده است که انتخاب کردن از میان آن‌ها کار ساده‌ای نباشد در ادامه به برخی از هتل های مونیخ اشاره خواهیم نمود. تور مونیخ و یا تور اروپا فرصت مناسبی برای دیدن این شهر زیبا و مملو از جاذبه‌های گردشگری است.

هتل های مونیخ | یوروپ تورز

هتل لئوناردو مونیخ سیتی ایست

هتل لئوناردو مونیخ سیتی ایست Leonardo Hotel Munich City East  یکی از هتل‌ های مونیخ آلمان است که سالن بدنسازی مجهز و دارای تراسی زیبا است. این هتل محبوب از مرکز خرید بزرگ ریم آرکادن ۶ کیلومتر فاصله دارد و برای مهمانانی که در این هتل اقامت دارند امکاناتی همچون رستوران، پذیرش شبانه‌روزی و یک مرکز تجاری به همراه اینترنت رایگان را ارائه می‌دهد.

هتل لئوناردو مونیخ سیتی ایست | یوروپ تورز

هتل بایرز

هتل بایرز Hotel Bayer’s  یکی دیگر از هتل‌ های شهر مونیخ است که در مرکزیت مونیخ قرار دارد. این هتل به صورت مدرن طراحی و چیدمان شده که از مسافران و توریست‌های این شهر استقبال می‌نماید. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در تمام اتاق‌های آن و تلویزیون و سرویس بهداشتی خصوصی مجهز در همه اتاق‌ها اشاره کرد. هتل بایزر سه ستاره است و مانند بسیاری دیگر هتل‌ های مونیخ دارای صرفه اقتصادی است.

هتل بایرز | یوروپ تورز

پانسیون‌ ام یاکوپزپیلاتس

پانسیون اَم یاکوپزپیلاتس Pension Am Jakobsplatz یکی از هتل‌ های مونیخ است که در مرکز مونیخ قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت و وای فای رایگان در تمامی اتاق‌های این هتل اشاره نمود. همچنین اتاق‌ها به سبکی مدرن چیدمان شده و امکانات اتاق‌های هتل شامل یک تلویزیون، دوش و سینک می‌ باشد.

پانسیون‌ ام یاکوپزپیلاتس | یوروپ تورز

پانسیون پرینتس

هتل خانوادگی پانسیون پرینتس Pension Prinz  یکی دیگر از هتل‌ های مونیخ است که در نزدیکی ایستگاه قطار روی Solln  قرار دارد که مسافتی پانزده دقیقه‌ای با قطار از مرکز شهر مونیخ دارد. این هتل اقامت گاهی به سبک قدیمی و روستایی است که تراس زیبای ویژه ایام تابستانی داشته و پارکینگ رایگان برای بازدید کنندگان دارد. این هتل اتاق‌هایی با ممنوعیت سیگار و استودیو دارد. تمامی اتاق‌ها به تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز هستند و حوله و دمپایی مخصوص برای همه مهمانان فراهم است.

پانسیون پرینتس | یوروپ تورز

هتل پنشن سیبل

یکی دیگر از هتل‌ های مونیخ هتل پنشن سیبل است که در مرکز این شهر است. هتل پنشن سیبل تک ستاره است و در میان هتل های مونیخ دارای ساختاری روستایی و قدیمی است.

در این هتل روزانه صبحانه محلی سرو می‌شود که مسافران می‌توانند از آن لذت ببرند. فاصله این هتل تا فرودگاه تقریبا 30 کیلومتر است.

هتل پنشن سیبل | یوروپ تورز

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر هتلی دو ستاره از هتل‌های مونیخ است که فضایی آرام بخش را برای مهمانان فراهم آورده است. این هتل در دسته هتل‌های مونیخ می‌باشد که برای اقامت مقرون به صرفه است.

این هتل گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای گروهی است زیرا دارای اتاق‌های با تخت‌های چند طبقه است. اتاق‌ها دارای دکوری ساده و زیبا هستند و همینطور مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام است.

در میان هتل‌های مونیخ این هتل کافه‌ای دارد که هر روزه مهمانان می‌توانند صبحانه خود را از آن جا خریداری نمایند. اتاق بازی نیز برای اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر | یوروپ تورز

هتل جیدرمن

هتل جیدرمن هتلی ۳ ستاره است و دارای فضایی بسیار آرام است که در مرکز شهر قرار دارد. برخورد دوستانه کارکنان فضای هتل را به مکانی ایده آل و آرام بخش مبدل نموده است که در بیشتر هتل‌ های مونیخ این شرایط وجود دارد. اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و دارای پنجره‌‌های کوچک به فضای بیرون هستند. اتاق‌ها با تخت‌های ساده و وسایلی تمیز مبله شده و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است. این هتل نیز همانند برخی دیگر از هتل‌های مونیخ همه روزه از مهمانان با محصولات محلی و تازه از جمله آبمیوه‌های طبیعی تا نان‌ها و پیراشکی‌های خوشمزه پذیرایی می‌نماید.

این هتل تا ایستگاه قطار ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل انتخاب مناسبی برای مسافران اهل خرید و معماری است. این هتل ۳ ستاره است و ۵۵ اتاق دارد.

امکانات هتل جی در من شامل پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود مجاز حیوانات خانگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، کرایه خودرو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، میز تور، روزنامه و کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی) می‌باشد.

هتل جیدرمن | یوروپ تورز

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست یکی از هتل‌ های مونیخ است که در سطح میانه قرار دارد و در منطقه Trudering قرار داشته و دسترسی راحتی به ایستگاه مترو دارد. در تمامی نقاط این هتل استفاده از اینترنت بی‌سیم امکان‌پذیر است.

تمامی اتاق‌های هتل مانند دیگر هتل‌های مونیخ به تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز هستند و دارای رنگ سفید و کمی رنگ لیمویی می‌باشد که ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از رستوران همکف هتل نیز استفاده نمایند.

این هتل تا ایستگاه قطار ۴ کیلومتر و تا فرودگاه مونیخ ۲۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای توریستانی است که می‌خواهند در آب و هوای مطلوب سفر کنند. این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست | یوروپ تورز

هتل اطلس رسیدنس

هتل اطلس رسیدنس هتلی ۳ ستاره است که احساس راحتی و آرامش بسیاری برای مهمانان این هتل فراهم است. این هتل، در عین سادگی با کیفیت است و سبب می‌شود که مسافران در طول اقامت خود در این هتل از سطح کیفی بالایی در سفر خود برخوردار باشند.

اتاق‌های این هتل همانند برخی دیگر از هتل‌ های مونیخ به شیوه‌ای ساده مبلمان شده است اما دارای فضایی دلباز و آرام است. از امکانات این هتل مونیخ می‌توان به تهویه مناسب، تلویزیون و اینترنت بی‌سیم آن اشاره نمود. بعلاوه روزانه صبحانه برای مهمانان هتل آماده می‌گردد.

خدمات سونا و ماساژ این هتل یکی از نکاتی است که وجه تمایز آن از سایر هتل‌ های مونیخ است و برای گردشگران تور مونیخ و یا تور اروپا که خسته از گشت و گذار شهری هستند گزینه مناسبی است.

فاصله این هتل تا ایستگاه قطار ۵ دقیقه پیاده و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر است. این هتل یک گزینه بسیار مناسبی برای مسافران علاقه‌‌مند به آبجو، معماری و خرید است. این هتل ۳ ستاره دارای ۵۷ اتاق است.

امکانات هتل اطلس رسیدنس شامل پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ماساژ، سونا، مرکز اسپا، ورود مجاز حیوانات خانگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، کرایه خودرو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه و کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، عربی) می‌باشد که اغلب هتل‌های مونیخ از این امکانات بهره مندند.

هتل اطلس رسیدنس | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل‌ های مونیخ

یکی از محبوب ترین هتل های شهر مونیخ آلمان کدام هتل است؟

هتل لئوناردو مونیخ سیتی ایست Leonardo Hotel Munich City East  یکی از هتل‌ های مونیخ آلمان است که سالن بدنسازی مجهز و دارای تراسی زیبا است.

یکی از بهترین هتل های مرکز شهر مونیخ کدام هتل است؟

هتل بایرز Hotel Bayer’s  یکی دیگر از هتل‌ های مونیخ است که در مرکزیت مونیخ قرار دارد. این هتل به صورت مدرن طراحی و چیدمان شده که از مسافران و توریست‌های این شهر استقبال می‌نماید. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در تمام اتاق‌های آن و تلویزیون و سرویس بهداشتی خصوصی مجهز در همه اتاق‌ها اشاره کرد.

یکی از بهترین هتل های 1 ستاره مونیخ چه هتلی است؟

یکی دیگر از هتل‌های مونیخ هتل پنشن سیبل است که در مرکز این شهر است. هتل پنشن سیبل تک ستاره است و در میان هتل‌های مونیخ دارای ساختاری روستایی و قدیمی است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!