معرفی تاپ ترین هتل های آخن آلمان

معرفی تاپ ترین هتل های آخن آلمان

هتل های آخن آلمان، هتل‌ها از جمله مهمترین مراکزی هستند که توجه گردشگران را به خود جلب می‌نمایند چرا که نیاز به محل اقامت برای همگان وجود خواهد داشت.

هتل‌های آخن کشور آلمان از جمله مراکزی هستند که گردشگران می‌توانند در آنها اقامت نمایند. هتل‌های بسیاری در سطح این شهر فعالیت می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاصی خواهد داشت. تمامی هتل های آخن آلمان سعی خود را بر این داشته‌اند تا اقامتی هرچه آرامتر و بی‌دردسر برایتان مهیا سازند.

هتل‌ های آخن آلمان

هتل‌ها از جمله مهمترین مراکزی هستند که توجه گردشگران را به خود جلب می‌نمایند چرا که نیاز به محل اقامت برای همگان وجود خواهد داشت. در همین راستا هتل های آخن آلمان در انواع مختلف در نظر گرفته شده‌اند تا همگان امکان رزرو آن را داشته باشند. همچنین می‌توانید قبل از سفر از وب سایت‌های رزرواسیون هتل‌های آخن آلمان را مورد بررسی قرار داده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. هتل‌های آخن آلمان هر یک قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت و رزرو آنها به صورت‌های مختلف امکان‌پذیر می‌باشد.

خدمات هتل‌های شهر آخن آلمان سبب تمایز آنها شده است. در انتخاب هتل باید در نظر داشته باشید که در انتخاب محل هتل دقت نمایید چرا که محل هتل یکی از مهمترین مولفه‌ها خواهد بود. هتل های آخن آلمان سعی خود را بر این داشته‌اند که فضایی آرام جهت اقامت هرچه بهتر گردشگران مهیا نمایند و تمامی امکانات هتل را در این راستا تنظیم کرده‌اند. از جمله هتل های آخن آلمان می‌توان به هتل‌های سیتی هتل استولبرگ، هاپت باهان هوف، مرکوری آخن یورو پیلاتس، ابلیس، پلاتینیوم، بست وسترن رویال، آرت سوپریور، لئوناردو و… اشاره کرد. در ادامه به بررسی چندی از هتل های آخن آلمان پرداخته‌ایم:

هتل‌ های آخن آلمان | یوروپ تورز

هتل لئوناردو آخن آلمان

هتل لئوناردو آخن یکی از بهترین هتل‌های آلمان به شمار می‌رود که 4 ستاره بوده و امکانات کامل رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل می‌توانید به حمام‌های آبگرم مشهور آخن دسترسی سریع داشته باشید چرا که این هتل در نزدیکی این حمام‌ها واقع شده است. اتاق‌های هتل لئوناردو آخن لوکس بوده و اقامتی آرام برایتان مهیا خواهد ساخت. تمامی امکانات رفاهی در این اتاق‌ها قرار داده شده‌اند تا بتوانید به راحتی از آنها استفاده نمایید. همچنین رعایت بهداشت و پاکیزگی از مواردی است که در این هتل به وفور شاهد آن خواهید بود.

از جمله خدمات این هتل می‌توان به باربری، آسانسور، تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق‌ها، ارائه روزنامه رایگان در لابی، مغازه و بوفه در داخل هتل و … اشاره کرد. همچنین این هتل مجهز به پارکینگ بوده و برای کسانی که اقدام به کرایه اتومبیل در آلمان کرده‌اند نیز مناسب خواهد بود. رستوران پریماورا هتل لئوناردو آخن تمامی غذا‌های لذیذ آلمانی را سرو می‌نماید و بهترین مکان جهت میل غذا خواهد بود. از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به مبل راحتی، خدمات اتاق، سشوار، گاوصندوق، روزنامه رایگان، اینترنت بی‌سیم و… اشاره کرد که همگی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا اقامتی آرام برایتان مهیا سازند.

هتل لئوناردو آخن آلمان | یوروپ تورز

هتل پلاتینیوم آخن آلمان

هتل پلاتینیوم از دیگر هتل های آخن آلمان می‌باشد که در بین مردم محبوبیت بسیاری دارد. هتل پلاتینیوم 3 ستاره بوده و یکی از هتل‌هایی است که به دلیل نزدیکی به مرکز شهر مورد توجه قرار گرفته است. هتل پلاتینیوم آخن دو طبقه می‌باشد و از آسانسور پشتیبانی نمی‌کند اما خدمات قابل ملاحظه‌ای دارد که اقامت در این هتل را برایتان راحت‌تر خواهد کرد. مسئولین هتل جهت اقامت هرچه آرامتر گردشگران تمامی امکانات رفاهی را در این هتل مهیا ساخته‌اند تا هیچ کمبودی در طول سفر نداشته باشید.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی و کافی شاپ، نگهداری از اشیا قیمتی در صندوق امانات، نگهداری از کودکان، تمیز کاری به موقع و … اشاره کرد. همچنین نزدیکی این هتل به ایستگاه‌های اتوبوس و دسترسی سریع به تاکسی سبب سهولت در عبور مرور نیز شده است.

همچنین اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق می‌باشد. استفاده از وای فای رایگان در اتاق‌ها و سرو غذا در آن نیز مجاز است. این هتل مجهز به پارکینگ نیز می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که در قوانین این هتل ساعت ورود 14 و خروج 12 ذکر شده است. هزینه اقامت یک روزه در این هتل در روز‌های معمولی در حدود 850 هزار تومان خواهد بود.

هتل پلاتینیوم آخن آلمان | یوروپ تورز

هتل بست وسترن رویال آخن

هتل بست وسترن از دیگر هتل‌های محبوب در بین هتل های آخن آلمان می‌باشد. این هتل 4 ستاره تمامی امکانات رفاهی جهت آرامش گردشگران را در نظر گرفته است. امکان رزرو این هتل از مراکز مختلفی امکان‌پذیر خواهد بود که می‌توانید از طریق وب سایت‌های رزرواسیون اقدام به رزرو نمایید. مسئولین این هتل همواره پاسخگوی تماس‌ها خواهند بود که می‌توانید از طریق تماس تلفنی نیز اقدام به رزرو نمایید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت پرسرعت، اتاق غیر سیگاری، امکان ورود حیوانات خانگی و… اشاره کرد. همچنین این هتل مجهز به استخر و سونا می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده نمایید.

خدمات این هتل کامل بوده و تمامی امور سر موقع انجام خواهد شد. تمیزکاری هر روزه انجام شده و نظافت اتاق‌ها مهمترین مورد می‌باشد. اتاق‌های این هتل همگی لوکس و مدرن است و در شکل‌های متفاوت ساخته شده‌اند تا بتوانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل حمام دستشویی مجزا، سرویس مبلمان، تلویزیون، تهویه مطبوع، لوازم آشپزخانه، سرد کن و گرم کن و… دارند که همگی جهت جلب رضایت گردشگران در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که هزینه اقامت یک شبه در این هتل در حدود 1 میلیون تومان خواهد بود.

هتل بست وسترن رویال آخن | یوروپ تورز

هتل آرت آخن آلمان

هتل آرت از جمله بهترین هتل‌های آخن می‌باشد. این هتل 4 ستاره به دلیل نزدیکی به مرکز شهر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل اتاق‌هایی شیک داشته و ساخت جدید آن از مزایای این هتل به شمار می‌رود. باید در نظر داشت که امکانات این هتل در برابر مبلغی که جهت اقامت اخذ می‌شود مناسب می‌باشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پر سرعت، اتاق غیر سیگاری، مجاز بودن ورود حیوان خانگی، محلی برای جشن و میهمانی، بوفه صبحانه، لابی و … اشاره کرد. همچنین رستوران هتل آرت آماده خدمات رسانی به مسافرین می‌باشد که می‌توانید لیست کاملی از غذا‌های موجود را مشاهده نمایید.

مجهز بودن هتل آرت به استخر از دیگر مزایای آن می‌باشد که می‌توانید به صورت نامحدود از آن استفاده نمایید. اتاق‌های هتل آرت نیز ساختار به ویژه‌ای دارند چرا که پنجره‌های این اتاق‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده‌اند که امکان خروج و ورود صدا وجود نداشته و امکان هیچگونه مزاحمت وجود نخواهد داشت. تمامی امکانات رفاهی در اتاق‌ها در نظر گرفته شده‌اند. همچنین امکان رزرو آن از وب سایت‌های رزرواسیون وجود خواهد داشت. قیمت اقامت یک روزه در این هتل در حدود 950 هزار تومان خواهد بود.

هتل آرت آخن آلمان | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های آخن آلمان

به طور کلی هتل های شهر آخن چگونه هتل هایی هستند؟

هتل‌های آخن کشور آلمان از جمله مراکزی هستند که گردشگران می‌توانند در آنها اقامت نمایند. هتل‌های بسیاری در سطح این شهر فعالیت می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاصی خواهد داشت. تمامی هتل های آخن آلمان سعی خود را بر این داشته‌اند تا اقامتی هرچه آرامتر و بی‌دردسر برایتان مهیا سازند.

یکی از بهترین هتل های شهر آخن چه هتلی است؟

هتل لئوناردو آخن یکی از بهترین هتل‌های آلمان به شمار می‌رود که 4 ستاره بوده و امکانات کامل رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل می‌توانید به حمام‌های آبگرم مشهور آخن دسترسی سریع داشته باشید چرا که این هتل در نزدیکی این حمام‌ها واقع شده است.

یکی از هتل های مناسب در مرکز شهر آخن چه هتلی میباشد؟

هتل آرت از جمله بهترین هتل‌های آخن می‌باشد. این هتل 4 ستاره به دلیل نزدیکی به مرکز شهر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل اتاق‌هایی شیک داشته و ساخت جدید آن از مزایای این هتل به شمار می‌رود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!