با بهترین هتل های فنلاند آشنا شوید

با بهترین هتل های فنلاند آشنا شوید

فنلاند از هتل های متعددی برخوردار است که به گو نه های 1 تا 5 ستاره تقسیم می شوند. این هتل ها دارای امکانات متعددی هستند که بسته به اینکه در چه منطقی از این کشور قرار دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند و کیفیت خدمات متفاوتی را به گردشگران خود ارائه می دهند. برای مثال کیفیت سرویس بهداشتی اتاق ها، مجهز بودن آن به رستوران های فراوان، خدمات نظافت اتاق ها، تجهیز آن ها به سالن های ورزشی و تفریحی، بهره گیری از سیستم اینترنت بی سیم وای فای و پارکینگ را می توان اشاره کرد. ما در ادامه این پست شما را به معرفی هتل های فنلاند از نظر امکانات، کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، قیمت هر شب رزرو این هتل ها در فصول پر گردشگر و کم گردشگر دعوت می کنیم.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

رزرو هتل های فنلاند

وقتی به کشور فنلاند و به خصوص پایتخت آن یعنی هلسینکی سفر می کنید اولین گزینه ای که به ذهن شما خطور می کند انتخاب بهترین هتل در فنلاند است. زیرا این کشور همه ساله گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. هتل های فنلاند دارای هیچ محدودیتی نیست و شما می توانید حتما چند روز قبل از آن نسبت به رزرو هتل خود اقدام کنید. شما می توانید با مراجعه کردن به انواع مختلف وب سایت ها و جستجو اطلاعات آنها در مورد میزان امکانات و محل قرارگیری آنها در شهر اطلاعات لازم را کسب نمایید. هتل های فنلاند دارای سیستم رزرو هتل آسان بوده و گردشگران که عموما از تور اروپا و یا این کشور استفاده می کنند از این امکانات بهره می برند. گردشگران می بایست قبل از آنکه به این کشور سفر می کنند لازم است که همیشه چند هفته قبل هتل های خود را رزرو کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به فنلاند سفر کنند. در ادامه این پست ما شما را به معرفی این کشور، هتل های آن و سایر امکانات منحصر به فرد فنلاند دعوت می کنیم.

رزرو هتل های فنلاند
رزرو هتل های فنلاند

کشور فنلاند

فنلاند کشوری در شمال اروپا است که از سمت شرق با کشور روسیه، از سمت شمال با کشور نروژ و از سمت غرب نیز با کشور سوئد مرز مشترک دارد. فنلاند کشوری بسیار راحت و سراسر آسودگی می باشد که دارای شهر ک ها و شهر های بسیار زیبا و دیدنی می باشد. اما باز هم مناطقی بسیار وسیع از زیبایی های دل نواز از مناطق سرسبزش به شما ارائه می دهد. نزدیک به 20 درصد مساحت این کشور را آب در بر گرفته. پایتخت کشور فنلاند شهر هلسینکی است و واحد پول آن یورو می باشد و جمعیت آن نیز بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر است. بسیاری از مردم فنلاند مسیحی و از کلیسای اورتودکسی محلی شهر هلسینکی می باشند. فنلاند از آب و هوای سرد و تا حدودی معتدل برخوردار است، که در حقیقت برای عرض جغرافیایی منطقه اسکاندیناوی نسبتا خشک به حساب میاید و دلیل دیگری که ممکن است موثر واقع گردد، جریان آب گرم گلف استریمی است که از سمت شمال شرقی این کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

کشور فنلاند
کشور فنلاند

جاذبه های گردشگری فنلاند

از جاذبه های گردشگری و بسیار پر طرفدار فنلاند می توان به استراحتگاه زمستانی لوی اشاره کرد که دارای مکان های بسیار باز برای تفریح شما در فضای باز می باشد. این مکان در بخش فینیش لپلند قرار دارد که بخش بسیار مناسبی برای افرادی است که به اسکی و اسنوبورد علاقه دارنددر این بخش کشور هتل های فنلاند بسیار زیبا و لوکسی قرار دارد که می تواند اقامتگاه مناسبی برای گردشگران تور فنلاند و تور اروپا می باشد . تفریح های دیگری هم چون سورتمه سواری با گوزن های شمالی، ماهیگیری کردن در آب های یخ زده و به استراحت پرداختن در فضای باز این مناطق نیز برای شما امکان پذیر است. از دیگر جاذبه های گردشگری فنلاند می توان به پایتخت این کشور یعنی شهر هلسینیکی اشاره کرد. این شهر به فرصت های فرهنگی بسیاری مانند: موزه ملی فنلاند، موزه شهر هلسینکی، گالری هنری به سبک مردم فنلاند و سه تئاتر متفاوت می باشد که در آن انواع نمایش ها را می توانید مشاهده کنید. از دیگر جاذبه هایی دیدنی که هر ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند دیدن نور های شمالی است. برای آنکه بتوانید بهتری این نور ها را مشاهده کنید بهتر است آن را در منطقه لپ لند مشاهده کنید. اما شما تنها زمانی قادر به مشاهده این نور های شگفت انگیز هستید که آسمان کاملا صاف باشد.

با بهترین هتل های فنلاند آشنا شوید - فنلاند
جاذبه های گردشگری فنلاند
جاذبه های گردشگری فنلاند

بهترین زمان سفر به فنلاند

برای آنکه فنلاند کشوری 3 فصل بوده شما می توانید در سه شکل برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر از برف بازی لذت می برید ماه های دسامبر و ماه مارس می تواند برای شما زمان مناسبی باشد. اما اگر ترجیح می دهید که از آب و هوای معتدل تر و گرم تر شهر هلسینکی بهره مند شوید ماه های آوریل تا ماه می بهترین فرصت برای شماست و در انتها اگر کسانی نیز هستند که از ورزش ها در زمین های آبی و شنا کردن در دریاچه لذت می ببرند ماه های ژوئن، جولای و آگوست می تواند بهترین زمان برایشان باشد.

بهترین زمان سفر به فنلاند
بهترین زمان سفر به فنلاند

هتل های 5 ستاره فنلاند

هتل های پنج ستاره فنلاند جزء بهترین هتل های فنلاند می باشد که در مرکز شهر هلسینکی قرار گرفته و از امکانات متعددی برخوردار هستند که از انواع این هتل های 5 ستاره در کشور فنلاند می توان به هتل هون اشاره کرد که از اولین هتل های لاکچری ساخته شده در شهر هلسینکی فنلاند به حساب می آید. و به شما احساس آرامش منزل خودتان را می دهد. راحتی منحصر به فرد در کنار بهره گیری از خدمات بسیار با کیفتی هم چون تجهیز هر اتاق به سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون بسیار عریض و بزرگ، بهره گیری از رستوران های متعدد، سالن ورزشی و بدن سازی،سونا و جکوزی و یک تراس بسیار بازرگ با نمای بسیار زیبا رو به شهر برخوردار است. البته این تنها هتل 5 ستاره ای نیست که در شهر هلسینکی موجود می باشد بلکه هتل های دیگر هم چون رادیسون بلو برخوردار است که در مرکز شهر قرار گرفته است و دارای نماییی بسیار قدیمی است که از امکانات بسیار متعددی برخوردار است که عبارتند از داشتن یک نمای عالی به سمت دریا، داشتن رستوران های با معماری بسیار قدیمی که یاد آور دوران وایکینگها بوده، دارای اتاق هایی بوده که صدا به آنها درض نمی کند. این هتل همچنین دارای کافه های بسیار بزرگی می باشد که شما می توانید در آن از خوردن انواع نوشیدنی ها لذت ببرید.

هتل های 5 ستاره فنلاند
هتل های 5 ستاره فنلاند

هتل های 4 ستاره فنلاند

فنلاند دارای هتل های 4 ستاره زیادی می باشد که از امکانات متعددی برخوردار هستند. از جمله این هتل های فنلاند می توان به هتل پالاس هلسینکی اشاره کرد که در سال 1952 و در زمانی که بازی های المپیک جهانی در فنلاند برگزار شد تاسیس گردید. این هتل یک هتل 10 طبقه بوده. از امکانات این هتل می توان به رستورانی اشاره کرد که موفق به دریافت ستاره بین المللی در کیفیت غذاهای سرو شده است. این هتل 39 اتاق دارد که بسیاری از آنها از تراس و پنجره ی که نمای رو به دریا دارد است. تمامی اتاق ها هم چنین دارای حمام هایی هستند که از بهترین کیفیت خدمات بهداستی و آرایشی برخوردار هستند. البته فنلاند هتل های 4 ستاره دیگری نیز دارد که از امکانات متنوعی برخوردار است که می توان به هتل کیومیولس کالیو اشاره کرد. در این هتل در بسیاری از مواقع شما با صدای شادی بچه ها ی که مشغول بازی با اسکیت روی یخ هستند بیدار می شوید البته همین موضوع در فصل تابستان به تدریج شدت می گیرد. این هتل در عین سادگی از امکانات بسیار متنوعی هم چون پارک تفریحی لینانماکی و زمین بازی برای بچه ها و استخری بسیار مدرن و روباز برخوردار است.

هتل های 4 ستاره فنلاند
هتل های 4 ستاره فنلاند

قیمت هتل های فنلاند

قیمت رزرو هتل های فنلاند بر اساس فصول مختلف تغییر می کند و بسته به این که این هتل های فنلاند چند ستاره بوده و در کدام نقطه از شهرهای فنلاند قرار دارد متفاوت است و مطمعنا از امکانات رفاهی کم تر و یا بیشتری نیز برخوردارند. برای مثال میانگین هتل های 4 ستاره در شهر هلسینکی از 135 یورو شده وتا مرز 286 یورو افزایش پیدا می کند که این ارقام می تواند در فصول کم گردشگر و خلوت سال در ماه های ژوعن و آگوست باشد. اما چناچه می خواهید از فصول کم گردشگر سال مثل ماه های می و ژوئن که افراد کمتری تمایل به سفر به کشور فنلاند دارند نسبت به رزرو هتل های خود اقدام کنید باید مبلغی بین 155 تا 327 یورو را برای هر شب اقامت خود بپردازید. اما هتل های 5 ستاره به دلیل بهره گیری از امکانات رفاهی با کیفیت تر قیمت هایی به مراتب بالاتر دارند که در فصول پر گردشگر و کم گردشگر قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال اگر شما قصد دارید که این هتل ها را در فصول کم گردشگر سال که تعداد گردشگران تور فنلاند و تور اروپا کاهش پیدا می کند مانند ماه های مارچ و آپریل نسبت به رزرو هتل های خود اقدام کنید باید قیمتی بین 124 تا 264 یورو را بپردازید که قیمت بسیار مناسبی برای افراد با بودجه سفری محدود به حساب می آید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!