با بهترین هتل های هلسینکی آشنا شوید

با بهترین هتل های هلسینکی آشنا شوید

فنلاند یکی از مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می شود و پایتخت آن شهر هلسینکی می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا با رزرو تور فنلاند و تور اروپا به این کشور می روند و در هتل های هلسینکی اقامت می کنند. شهر هلسینکی یکی از بهترین شهرهای دنیا می باشد که سطح کیفیت زندگی در آن بالا است و بیشتر افراد از زندگی خود راضی و خشنود هستند. هتل های هلسینکی نیز برگرفته از این کیفیت دارای بهترین امکانات هستند و اقامتی رویایی و بی نظیر برای مسافرین این شهر به ارمغان می آورند.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل کمپ Camp

هتل کپ یکی از هتل های هلسینکی است که شهرت زیادی دارد. این شهرت هتل کمپ به دلیل حضور افراد معروف و سرشناس در آن می باشد. این یکی از هتل های هلسینکی است که با بهترین امکانات روز به شیوه های اروپایی ساخته شده است. شهرت افسانه ای این هتل باعث شده افراد زیادی تمایل داشته باشند در این هتل اقامت کنند. تمامی اتاق های آن با بهترین مبلمان و تخت های 2 نفره مجهز شده اند. در این اتاق ها امکاناتی مانند حمام های مجهز با وان، سرویس های بهداشتی منحصر به فرد، تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار و اینترنت وجود دارد. رستوران هتل کمپ بهترین غذاهای سنتی و البته بین المللی را سرو می کنند. فضای داخلی رستوران کمپ بسیار ایده آل می باشد و مسافرین لذت غذا خوردن در آن را فراموش نخواهند کرد. هتل های هلسینکی سفری بیاد ماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورند.

هتل کمپ Camp
هتل کمپ Camp

 هتل «Finn»

هتل فین یکی از هتل های هلسینکی می باشد که کوچک است و قیمتی ایده آل و مقرون به صرفه دارد. این هتل برای افرادی که همواره در سفر هستند مناسب است و در کنار خانواده می توانند آخر هفته هایی خوب را در آن سپری کنند. هتل فین در کنار چند کلوپ معروف و بی نظیر قرار دارد که مسافرین می توانند ساعت هایی را برای تفریح در آنجا بگذرانند. اتاق های این هتل همه بسیار دنج و راحت هستند و از بهترین امکانات برخوردار می باشند. مسافرین از هتل که خارج شوند به چند مغازه طراحی و کافه می رسند که در فاصله کمی از هتل قرار دارند. این هتل یکی از هتل های هلسینکی است که در کنار وسیله حمل و نقل قرار دارد که به راحتی با آنها می توان به سایر نقاط شهر رفت.

 هتل «Finn»
هتل «Finn»

سوکوس هتل واکونا «Sokos Hotel Vaakuna»

یکی دیگر از هتل های هلسینکی که طرفداران خاص خود را دارد، هتل سوکز می باشد. این هتل در مرکز منطقه ای قرار دارد که پر از مراکز خرید است و به بیشتر مراکز و جاذبه های گردشگری مورد نظر گردشگران تور فنلاند و تور اروپا نزدیک می باشد. این هتل یکی از هتل های هلسینکی است که افراد مشهور و مهمانان بین المللی زیادی در آن اقامت داشته اند و در سال 1952 برای بازی های المپیک ساخته شد. در واقع این هتل در مرکز هیاهو قرار دارد اما وقتی در داخل این هتل قرار دارید اصلا متوجه سروصدا نخواهید شد.

تمامی اتاق های هتل های هلسینکی و مخصوصا اتاق های این هتل بسیار راحت و منحصر به فرد می باشند و بهترین چشم انداز از شهر را دارند. در بالای این هتل یک رستوران قرار دارد که در محیط بیرون آن می توانید بهترین غذاها را نوش جان کنید. بهترین امکانات برای راحتی مسافرین در این هتل ایجاد شده است تا مسافرین بتوانند از هر لحظه حضور خود لذت ببرند. اگر علاقه به بازی های ویدیویی داشته باشید می توانید در اتاق ویدیو گیم، ساعتی را با خانواده خود سپری کنید.

سوکوس هتل واکونا «Sokos Hotel Vaakuna»
سوکوس هتل واکونا «Sokos Hotel Vaakuna»

هتل آرتور «The Arthur Hotel»

یکی دیگر از بهترین هتل های هلسینکی که بسیار بزرگ است و در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار گرفته است هتل آرتور می باشد. این هتل با قیمتی ایده آل و مناسب اقامتی بیاد ماندنی برای مسافران ایجاد می کند. این هتل دارای امکانات زیادی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، ارز و اینترنت می باشد. اتاق ها دارای تخت های تک نفره و 2 نفره هستند و تمامی اتاق ها مبله می باشد. این اتاق ها دارای بهترین سیستم های تهویه، حمام های مجزا و سرویس های بهداشتی هستند. این هتل یکی از هتل های هلسینکی است که در مکان مناسبی از سیستم های حمل و نقل عمومی قرار دارد و به راحتی می توان به سایر نقاط شهر رفت و آمد کرد.

هتل آرتور «The Arthur Hotel»
هتل آرتور «The Arthur Hotel»

هتل کلاوس کی «Klaus K»

 این هتل در مرکز شهر هلسینکی قرار دارد و دارای بهترین طراحی است. هتل های هلسینکی دارای بهترین طراحی هستند و این هتل الهام گرفته از حماسه ملی شهر است. طراحی هتل کلاوس کی برگرفته از تم های احساسی، آرزو و حسادت و اشتیاق می باشد. نزدیکی این هتل به مکان های گردشگری و توریستی بسیار زیاد، باعث محبوبیت این هتل شده است. در هر ساعتی از روز مسافرین می توانند با پای پیاده به بازدید از مناطق گردشگری اطراف بروند. تمامی اتاق های هتل کلاوس کی بسیار مجهز می باشند و بیشتر آنها دارای یک بالکن هستند که چشم اندازی زیبا از مناظر اطراف دارند. در رستوران این هتل می توانید از بهترین غذاهای اصلی شهر و بین المللی لذت ببرید.

هتل کلاوس کی «Klaus K»
هتل کلاوس کی «Klaus K»

هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا «Hilton Helsinki Kalastajator Ppa»

یکی دیگر از هتل های هلسینکی که بسیار سرشناس می باشد و دارای اعتبار زیادی است، هتل هیلتون است. افراد مشهور و سرشناس و رهبران زیادی از سراسر جهان در این هتل حضور یافته اند و در آن اقامت داشته اند. هیچ کدام از هتل های هلسینکی به اندازه این هتل شناخته شده نمی باشد. در این هتل می توانید از استخر، زمین تنیس، سالن ورزشی، اینترنت، اتاق های تجاری و سالن های کنفرانس استفاده کنید. در خارج از این هتل یک ساحل فقط برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل هیلتون بسیار مجلل و لوکس است و دارای بهترین و ایده آل ترین تخت ها و مبلمان ها می باشند. بعضی از این اتاق ها یک ویوی منحصر به فرد از ساحل دارند که می توانید شاهد طلوع و غروب خورشید باشید. در رستوران این هتل نیز بهترین غذاها تحت نظر بهترین سرآشپزها سرو می شود و طعمی بیاد ماندنی غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد.

هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا «Hilton Helsinki Kalastajator Ppa»
هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا «Hilton Helsinki Kalastajator Ppa»

هتل «Haven»

این هتل یکی از هتل های هلسینکی است که حس و حالی متفاوت به گردشگران می دهد. این هتل لاکچری و بسیار مجلل در یک مکان بسیار لوکس قرار دارد که در فاصله بسیار کمی از سیستم حمل و نقل عمومی قرار دارد. این هتل در یک محیط بسیار دنج و راحت قرار گرفته است و مسافرین می توانند با خیال راحت در آن استراحت کنند. تمامی کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند و خدماتی منحصر به فرد برای مسافرین ارائه می دهند. مسافرین می توانند در این هتل بهترین غذاها را نوش جان کنند و یا اینکه سری به رستوران های اطراف این هتل بزنند و از غذاهای ایده آل آنها میل کنند.

هتل «Haven»
هتل «Haven»

پارک هتل کاپیولا «Park Hotel Kapila»

هتل های هلسینکی بسیار منحصر به فرد و بی نظیر هستند. یکی دیگر از این هتل های ایده آل، هتل کاپیولا است. این یک مکان بسیار زیبا برای اقامت مسافرین و گردشگران شهر در منطقه کاپیلا می باشد. این منطقه شباهتی بسیار زیبا به کارت پستال های اسکاندیناوی دارد. مسافرین این هتل بعد از خروج از این هتل می توانند ساعاتی را به پیاده روی در مناظر منحصر به فرد محیط های اطراف آن بگذرانند.

امکانات بی نظیر این هتل اقامتی بیاد ماندنی برای مسافرین ایجاد می کند و می توان از امکاناتی مانند سالن ورزشی، سونا، استخر، رستوران، جکوزی، اینترنت و کافه لذت برد. تمامی اتاق های این هتل بسیار ساده و شیک هستند و احساس می کنید در خانه خود هستید. در بیرون این هتل مسافرین می توانند با بهترین وسایل حمل و نقل به سایر نقاط شهر بروند.

پارک هتل کاپیولا «Park Hotel Kapila»
پارک هتل کاپیولا «Park Hotel Kapila»

گلو هتل کلیوی «GLO Hotel Kluuvi»

یکی از هتل های هلسینکی که بسیار شیک و مدرن است، هتل کلیوی می باشد. این هتل در مجاورت چند کلیسای جامع قرار دارد و در چند قدمی میدان اصلی مارکت و گالری ملی قرار دارد. با اقامت در این هتل می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و نه تنها از جاذبه های گردشگری شهر بازدید کنید، بلکه به مراکز خرید و رستوران های اطراف این هتل بروید. این هتل بسیار لاکچری و شیک است و تمامی کارکنان آن در تمامی ساعات آماده ارائه خدمات به مسافرین و گردشگران می باشند. هتل های هلسینکی از تمامی امکانات روز برای خدمات رسانی به مسافرین استفاده می کنند و این هتل در نوع خدمات رسانی خود نظیر ندارد.

هتل کرون پلازا هلسینکی «Crowne Plaza Helsinki»

این هتل در یک مکان بسیار عالی قرار دارد و از هتل های هلسینکی است که با بهترین شرایط از مهمانان داخلی و خارجی پذیرایی می کند. هتل کرون پلازا بهترین رستوران را دارد و در یک مکانی ایده آل از مهمانان خود پذیرایی می کند. این هتل دارای یک استخر است که یک حس و حال متفاوت به مسافرین و گردشگران می دهند. قیمت هتل های هلسینکی ارزان و ایده آل است و هر فردی از سفر خود لذت می برد.

هتل های هلسینکی دارای بهترین امکانات روز و مدرن هستند که خدماتی منحصر به فرد برای مسافرین ارائه می دهند. تمامی هتل های هلسینکی خاطره ای بیاد ماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورند. بیشتر هتل های هلسینکی شیک و مدرن هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!