دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | معرفی – انواع – شرایط

اگر شما هم تمایل به حضور یا بازدید از نمایشگاه های بین المللی دارید، نظر شما را به این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند جلب می کنیم. در ادامه سه دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای شما سروران گرامی ضمیمه شده است: دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای شرکت و رزرو غرفه در این نمایشگاه، دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای بازدید از نمایشگاه، دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای دعوت بازدیدکنندگان به غرفه خود. شما سروران گرامی می توانید با مطالعه دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند مورد نظر از طریق فرم های پیوست در این نمایشگاه حضور به عمل آورید.

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

متن دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند جهت شرکت و رزرو غرفه

بسمه تعالی

جناب آقای/ سرکار خانم / مدیر عامل / نمایندگی فروش /…

با سلام و احترام

امر صادرت همواره یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت ها و صاحبان صنایع بوده است. معرفی محصول و خدمات هر کشوری در بازار بین المللی می تواند تغییر شگرفی در کسب و کار آن ایجاد کند. در راستای دستیابی به توسعه صادرات کشور و معرفی هرچه بهتر تولیدات و خدمات داخلی، بدین‌وسیله توسط این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند از شما جهت شرکت و رزرو غرفه در این نمایشگاه که در تاریخ…………. در محل ……………… برگزار می شود، دعوت به عمل می آوریم. بدیهی است که شرکت در این نمایشگاه کمک شایان ذکری به معرفی کسب و کار و رونق اقتصادی آن خواهد کرد.

در صورتی که با مطالعه این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند تمایل به شرکت و رزرو غرفه در نمایشگاه دارید، به فرم درخواست رزرو غرفه مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

با تشکر

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

اهداف دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای حضور و رزرو غرفه

یکی از پراهمیت ترین اهداف هر شرکتی رونق صادرات آن است. با توجه به دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند، شما با حضور در این نمایشگاه می توانید کالای تولید شده خود را به خوبی معرفی کنید و یا تبادل تکنولوژی و فناوری داشته باشید و همین امر، نقش به سزایی در گسترش صادرات ایفا می کند. شما صاحبان صنایع گرامی می توانید با شرکت در این نمایشگاه کمک به سزایی در بازاریابی بین المللی کسب و کار خود انجام دهید و با توجه به وجود مشتریان بالقوه اقدام به معرفی هرچه بهتر محصول یا خدمات خود کنید. از جمله مهم‌ترین مزایای شرکت در این نمایشگاه ارتباط مستقیم بین تولید کننده و خریدار، ارائه کالا و خدمات، بررسی عکس العمل خریدار و آشنایی بیشتر با کالا و یا خدمات رقبا است. می توان گفت که نمایشگاه فنلاند فرصت مناسبی است تا بتوانید با صرف کمترین هزینه و وقت، فرصت های بی‌شماری را برای کسب و کار خود فراهم کنید و بازاریابی بهینه تری را در زمان کمتری انجام دهید.

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

فرم پیوست دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای رزرو غرفه در نمایشگاه

بسمه تعالی

حضور محترم ……

موضوع: درخواست غرفه در نمایشگاه فنلاند

با سلام و ادای احترام

پس از ملاحظه دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند، بدین‌وسیله به استحضار می رساند که اینجانب ……… با سمت ……. در شرکت / نمایندگی فروش / مجموعه / مرکز …… تمایل به شرکت و رزرو غرفه در نمایشگاه مندرج در دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند در تاریخ …… دارم و آمادگی خود را اعلام می کنم.

خواهشمند است اقدامات لازم جهت این امر انجام شود و نتیجه از طریق راه های ارتباطی زیر به اطلاع اینجانب برسد.

شماره تلفن ثابت:

شماره تلفن همراه:

شماره دورنگار:

آدرس پستی:

ایمیل:

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

متن دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند جهت بازدید از نمایشگاه

بسمه تعالی

جناب آقای / سرکار خانم / شرکت محترم / نمایندگی فروش /……

با سلام و ادای احترام

از جمله پر اهمیت ترین ویژگی های جامعه بشری می توان به علم و دانش و تکنولوژی اشاره کرد. این ویژگی ها نتیجه همکاری های فکری و تلاش گروهی بشر است و مجموعه انسان ها برای دستیابی به این ویژگی ها و تجمیع آن ها تأثیر گذار بوده اند. برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت ها و گسترش فناوری های هر کشور لازم است مجموعه انسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا تعامل و تبادل اطلاعات داشته باشند.

توسط این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند از شما سرور گرامی دعوت به عمل می آوریم تا در نمایشگاه فنلاند که از تاریخ ……….. الی…………در محل………….. برگزار می گردد، حضور به هم رسانید.

حضور مؤثر شما سروران گرامی (مدیران/ صنعتگران / مدیران فروش /…) و صاحب نظران نتیجه ای موفقیت آمیز در جهت دستیابی به هدف های مد نظر برای گسترش پیشرفت های صنعتی و علمی را خواهد داشت و موجب توسعه و رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

در صورتی که با مطالعه این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند تمایل به بازدید از این نمایشگاه را دارید، فرم های مربوطه را کامل کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

با تشکر

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

فرم پیوست دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای بازدید از نمایشگاه

بسمه تعالی

حضور محترم ……

موضوع: اعلام آمادگی برای بازدید از نمایشگاه فنلاند

با سلام و ادای احترام

پس از ملاحظه دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند، بدینوسیله به استحضار می رساند که اینجانب ……… با سمت ……. در شرکت / نمایندگی فروش / مجموعه / مرکز …… تمایل به بازدید از نمایشگاه مندرج در دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند در تاریخ …… دارم و آمادگی خود را اعلام می کنم.

خواهشمند است اقدامات لازم جهت این امر انجام شود و نتیجه امر از طریق راه های ارتباطی زیر به اطلاع اینجانب برسد.

شماره تلفن ثابت:

شماره تلفن همراه:

دورنگار:

آدرس پستی:

ایمیل:

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

اهداف دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای بازدید از نمایشگاه

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند شما را به مکانی مناسب برای مبادله اطلاعات و دسترسی و آشنایی با فناوری ها و دستاوردهای جدید دعوت می کند. نمایشگاه فنلاند در حقیقت تبلیغی پویا است که تمام عوامل مرتبط با کالا یا خدمات، از تولید کننده و توزیع کننده گرفته تا مصرف کننده در یک محل و زمان در کنار یکدیگر قرار می گیرند که می توانند نقاط قوت و پیشرفت های خود را به نمایش بگذارند. به همین دلیل دانش فنی و اطلاعات علمی و سایر معلومات بازدید کنندگان در حین بازدید از این نمایشگاه بسیار بالا می رود و برای آن ها مفید واقع می شود. بدین لحاظ با توجه به دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند، بازدید از این نمایشگاه برای بازدید کنندگان بسیار جالب توجه خواهد بود و می توانند اطلاعات بسیار مفیدی از کسب و کار سایرین جمع آوری کنند.

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند 88851080-021

دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای بازدید از غرفه

شما سروران گرامی پس از رزرو غرفه برای حضور در نمایشگاه فنلاند، می توانید از طریق متن دعوتنامه زیر که برای بازدید از غرفه تعبیه شده است، اقدام به جذب بازدید کنندگان مورد نظرتان کنید.

متن دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند برای بازدید از غرفه

بسمه تعالی

با سلام و احترام

گروه / شرکت ……. از شما سرور گرامی دعوت به عمل می آورد تا از غرفه ما که در نمایشگاه فنلاند از تاریخ ……. الی ………. در محل ……….. سالن شماره ……. و غرفه شماره ………… دایر است، بازدید به عمل آورید.

حضور شما سروران گرامی و صاحب نظران، دستیابی به توسعه روزافزون علمی و صنعتی را برای ما فراهم می آورد و زیر ساختی برای ادامه روند همکاری های توسعه یافته و روزافزون را میسر می کند. منتظر دیدار شما هستیم.

با تشکر

گروه / شرکت……

ارتباط با ما

شما سروران گرامی همواره می توانید در صورت وجود هر گونه سؤال درباره دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند با ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را از همکاران ما دریافت کنید. بنابراین پس از مطالعه این دعوتنامه نمایشگاهی فنلاند و در صورت تمایل به شرکت یا بازدید از این نمایشگاه، با ما تماس حاصل فرمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط فنلاند ، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!