آشنایی با مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا اسپانیا

آشنایی با مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا اسپانیا

مرکز خرید لیا دیاگونال، امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌هایی که به دنبال بازدید از کشور اسپانیا هستند، بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا را نیز در …

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌هایی که به دنبال بازدید از کشور اسپانیا هستند، بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا را نیز در اولویت‌های خود قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانند سوغاتی و خرید مورد نظر خود را انجام دهند. شما نیز می‌توانید در هر فصلی از سال بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا را در اولویت‌های خود قرار دهید و بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

همچنین توجه داشته باشید که قبل از بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا آدرس و نشانی دقیق این مرکز خرید را در دست داشته باشید.

مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا | یوروپ تورز

مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا

آیا شما نیز به دنبال بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا در سفر خود به این شهر می‌باشید؟ آیا می‌دانید که مناسب‌ترین و بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا کی خواهد بود؟ از شما دعوت می‌نماییم که مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کنید و از این طریق بتوانید اطلاعات جالبی را در خصوص این مرکز خرید به دست‌آورید.

کشور اسپانیا یکی از دیدنی‌ترین و دوست داشتنی‌ترین کشور‌های اروپایی می‌باشد که توانسته است با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خود، رتبه اول را در صنعت گردشگری از آن خود کند. یکی از پربازدید‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور، بارسلونا می‌باشد که این شهر از قدیمی‌ترین و مشهورترین شهر‌های این کشور بوده و بسیاری از گردشگران نیز در سفر خود به این کشور، بازدید از بارسلونا را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. توجه داشته باشید که شهر بارسلونا از دیدنی‌ترین شهر‌های اسپانیا است که به داشتن مشهورترین و معروف‌ترین مراکز خرید خود شهرت دارد.

از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید بارسلونا می‌توان به مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا اشاره کرد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا و نزدیک‌ترین جاذبه‌های توریستی و دیدنی به این مرکز خرید توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین زمان بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها دوست دارند تا در بازدید خود از این شهر، حتماً سری به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا‌زده و از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار متنوع آن نیز بازدید داشته باشند. مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است که با داشتن ۳۵ هزار متر مربع مساحت خود، توانسته است ۱۷۰ فروشگاه و مغازه را در دل خود جای دهد. مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا محصولات و اجناس بسیار متنوعی را عرضه می‌کند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، پوشاک بچه‌گانه، اسباب بازی، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی و کیف و غیره اشاره کرد.

اگر شما نیز دوست دارید تا در مناسب‌ترین و بهترین زمان ممکن ازاین مرکز خرید بازدید داشته باشید می‌توانید این فرصت را از دست نداده و هم اکنون سفرتان را به سوی این شهر شکل دهید چرا که شرایط آب و هوایی شهر بارسلونا در فصل بهار بسیار مساعد و مناسب می‌باشد و گردشگران می‌توانند نهایت لذت را از سفر خود به سوی این شهر داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که تعداد گردشگران ورودی به این شهر و بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا نیز در فصل بهار به خصوص تعطیلات سال نو کمتر می‌باشد و این امر سبب می‌شود تا گردشگران به راحتی بتوانند از مغازه‌های مورد نظر خود بازدید لازم را داشته باشند.

مدت زمان لازم برای بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا

لازم است بدانید که بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا رایگان بوده و گردشگران و توریست‌ها برای بازدید خود هزینه‌ای را پرداخت نخواهند کرد. همچنین این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا نه ونیم شب باز بوده و یکشنبه‌ها نیز تعطیلی می‌باشد. اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به این شهر از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا بازدید کنید می‌توانید به ساعات بازدید توجه لازم را داشته باشید و بر اساس آن برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید.

اشاره به این نکته نیز بسیار ضروری است که مدت زمان لازم برای بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا در حدود ۲ الی ۳ ساعت می‌باشد که البته اگر بخواهید خریدی را از ین مرکز خرید داشته باشید، بایستی زمان بیشتری را برای این منظور کنار بگذارید. وجود بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در این مرکز خرید نیز از دیگر مهمترین موضوعاتی می‌باشد که توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را در بازدید از این مرکز خرید به سوی خود جذب کند و گردشگران می‌توانند برای استراحت خود، به یکی از این رستوران‌ها و کافه‌ها مراجعه کنند.

آدرس و نشانی مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از گردشگران و مسافران به محض ورود به شهر بارسلونا نقشه گردشگری الکترونیکی این شهر را تهیه و آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب می‌کنند تا بتوانند مقاصد گردشگری مورد نظر خود را بر روی این نقشه مشخص کرده و از این طریق دسترسی بسیار آسان و راحت‌تری را به این مرکز خرید داشته باشند. شما نیز می‌توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا، آن را بر روی نقشه مشخص کرده و از این طریق بازدید لازم را انجام دهید.

لازم است بدانید که تابلو‌های راهنمای گردشگری نیز مسیر دسترسی به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا را برای گردشگران فراهم نموده است با این حال شما می‌توانید قبل از بازدید خود، آدرس و نشانی دقیق این مرکز خرید را در دست داشته باشید تا بتوانید بدون معطلی و اتلاف وقت بهترین بازدید را شکل دهید. آدرس و نشانی مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا را می‌توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا: Avinguda Diagonal, 557, 08029 Barcelona, Spain
آدرس و نشانی مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا | یوروپ تورز

بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا با تور بارسلونا

در سال‌های اخیر بسیاری از گردشگران و توریست‌ها برای بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا به دنبال شرکت در یکی از بهترین و مناسب‌ترین تور‌های گردشگری این شهر هستند تا بتوانند بدون داشتن استرس از بابت دسترسی و بهترین زمان بازدید از این مرکز خرید، بازدید خود را شکل دهند. تور‌های گردشگری نیز با در نظر گرفتن علاقه‌مندی گردشگران و مسافران خود، بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند تا از این طریق بهترین و جذاب‌ترین لحظات را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورند.

نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا

گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا را دارند می‌توانند با در نظر گرفتن برخی از مهمترین و حساس‌ترین نکات، بازدید بسیار بی‌نظیری را داشته باشند. از مهمترین نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از سفرتان به این شهر ویزای گردشگری را تهیه و در دست داشته باشید.
  • تا می توانید در هنگام خرید خود چانه زنی کنید تا بتوانید از تخفیف های بسیار خوبی نیز بهره مند شوید.
  • حتما قبل از بازدید آدرس و نشانی دقیق این مرکز خرید را در دست داشته باشید تا بتوانید بدون معطلی سفرتان را شکل دهید.
  • در هنگام خرید از اصل بودن محصولات مورد نظرتان نهایت اطمینان را داشته باشید.

نزدیک ترین هتل ها به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال اقامت در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌های نزدیک به مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا هستند تا از این طریق بتوانند جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنند. شما نیز می‌توانید این فرصت بسیار باشکوه را از دست نداده و حتماً در یکی از مشهورترین و معروف‌ترین هتل‌های نزدیک به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا بازدید لازم را داشته باشید. از نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • هتل کازا کامپر
  • هتل کیوریس
  • هتل سراس

نزدیک ترین جاذبه های توریستی به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا

اگر شما می‌خواهید علاوه بر بازدید از مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا از سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز بازدید کنید می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنند. همچنین در نظر داشته باشید که نزدیکی مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا به جاذبه‌های توریستی این شهر نیز از مهمترین و اصلی‌ترین نقاط قوت این مرکز خرید می‌باشد که مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع شده است. نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به این مرکز خرید عبارتند از:

  • کلیسای ساگرادا
  • خیابان لارامبلا
  • کاسا میلا
  • باری گوتیک

نزدیک ترین رستوران ها به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا

مرکز خرید لیا دیاگونال بارسلونا با واقع شدن در نزدیکی بهترین و شیک‌ترین رستوران‌های این شهر توانسته است توجه بسیاری از بازدید‌کنندگان را به سوی خود جذب کند. لازم است بدانید که هر یک از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به این مرکز خرید، با داشتن منوی لذیذ و خوشمزه خود توانسته است توجه هزاران گردشگر و مسافر را به سوی خود جذب کند. شما نیز می‌توانید قبل از سفرتان به این مرکز خرید لیستی از رستوران‌های نزدیک به این مرکز را در دست داشته باشید. از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران لس ترس الکوئینا
  • رستوران ال آتریل
  • رستوران سینک سنتیتس
نزدیک ترین رستوران ها به مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید لیا دیاگونال

مرکز خرید لیا دیاگونال در چه سالی ساخته شده است؟

مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است که با داشتن ۳۵ هزار متر مربع مساحت خود، توانسته است ۱۷۰ فروشگاه و مغازه را در دل خود جای دهد.

بهترین زمان برای بازدید از این مرکز خرید، چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از این مرکز خرید فصل بهار میباشد.

آدرس دقیق این مرکز خرید چیست؟

آدرس مرکز خرید لیا دیاگونال شهر بارسلونا: Avinguda Diagonal, 557, 08029 Barcelona, Spain

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!