گذری در بهترین مراکز خرید بارسلونا اسپانیا

گذری در بهترین مراکز خرید بارسلونا اسپانیا

مراکز خرید بارسلونا، یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری اسپانیا هستند که در این سفر خاص نباید آن‌ها را از دست بدهید. همانطور که می‌دانید …

مراکز خرید بارسلونا، یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری اسپانیا هستند که در این سفر خاص نباید آن‌ها را از دست بدهید. همانطور که می‌دانید، اسپانیا یکی از پر رفت و آمد‌ترین شهر‌های اروپا در صنعت گردشگری است و جاذبه‌های بیشماری دارد.

بارسلونا به عنوان یکی از شهر‌های توریستی اروپا نیز علاوه بر هتل، رستوران و کافه، سایت‌های تاریخی و طبیعی دارای پاساژ‌ها و مال‌های تجاری مدرن، بزرگ و زیباست. بسیاری از برند‌های معتبر دنیا در بازار‌های بارسلونا نمایندگی دارند و آخرین کالکشن‌های خود را در این نمایندگی‌ها نمایش می‌دهند.

بنابراین در سفر به بارسلونا، بازار‌های این شهر را از دست ندهید و حتی اگر قصد خرید ندارید برای گشت و‌گذاری چند ساعته سری به این مراکز خرید بزنید. ما هم در ادامه مشهور‌ترین مجتمع‌های تجاری بارسلونا و بازار‌های خیابانی این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

مراکز خرید بارسلونا اسپانیا | یوروپ تورز

ماره مگنوم از معروف ترین مراکز خرید بارسلونا

با جستجوی مراکز خرید بارسلونا یکی از اولین پاساژ‌هایی که به شما معرفی می‌شود، ماره مگنوم است. این پاساژ مدرن و زیبا در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد ولی متأسفانه به دلیل مسائل کلاب‌های ماره مگنوم، دولت در سال ۲۰۰۲ این مال تجاری را تعطیل کرد.

با پیگیری‌های مداوم شورای شهر بارسلونا طی این سال‌ها، بالاخره ماره مگنوم در سال ۲۰۰۷ مجدد بازگشایی شد. البته این بازگشایی مجدد همراه با بازسازی‌هایی بود و ماره مگنوم را به مجتمعی زیبا در ۳ طبقه وسیع تبدیل کرد که از بندر بارسلون ویو و چشم‌اندازی بسیار زیبایی به دریا دارد. در حال حاضر نیز ماره مگنوم به عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید بارسلونا شناخته می‌شود و در بین گردشگران نیز نامی شناخته شده است.

ماره مگنوم از معروف ترین مراکز خرید بارسلونا | یوروپ تورز

آرناس از زیباترین مراکز خرید بارسلونا

آرناس یکی از زیباترین مراکز خرید شهر است که بنای اولیه‌اش در سال ۱۹۰۰ بنا شد. این قدمت صد و خورده‌ای ساله موجب شده که آرناس علاوه بر مرکزی تجاری به عنوان یکی از جاذبه‌های بارسلونا هم شناخته شود. خوب است بدانید که این مجتمع تجاری بی‌نهایت زیبا و دیدنی در یکی از میدان‌های گاوبازی شهر بنا شده و حتی تا سال ۷۷ میلادی گاوبازی‌های بسیاری در محوطه آن برگزار می‌شده است.

با تعطیل شدن و ممنوعیت برگزاری گاوبازی، گروهی از متخصصین و معماران اسپانیایی در سال ۱۹۹۰ دور هم جمع شدند و این میدان را به مجتمع تجاری مجلل و مدرنی تبدیل کردند که علاوه بر کاربری تجاری توانست به جاذبه‌ای دیدنی هم تبدیل شود. در حال حاضر آرناس مال ۳۰. ۰۰۰ متر مربع وسعت داشته و معماری سنتی آن مبتنی بر گنبدی مرکزی با المان‌های معماری قرون وسطی است.

آرناس از زیباترین مراکز خرید بارسلونا | یوروپ تورز

پاساژ رامبلا کاتالونیا

رامبلا کاتالونیا نیز یکی از پاساژ‌های بارسلونا است که در مرکز شهر واقع شده و از موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. دسترسی آسان و راحت رامبلا کاتالونیا موجب شده تا علاوه بر شهروندان، گردشگران نیز حسابی در این پاساژ رفت و آمد داشته باشند.

رامبلا مملو از فروشگاه‌های متعدد، نمایندگی برند‌های مشهور و گران قیمت، فروشگاه‌های لوازم ارزان و حتی فروشگاه‌های فرش است، در نتیجه هر گردشگری را از هر طبقه اجتماعی راضی نگه می‌دارد تا دست خالی و بدون خرید از رامبلا بیرون نیایند. اما مهمترین نکته این پاساژ وجود رستوران‌های متعدد است که هر کدام تراس مخصوص خودشان را دارند و با چشم‌اندازی فوق‌العاده بهترین گزینه برای صرف غذا بعد از خرید هستند.

پاساژ رامبلا کاتالونیا | یوروپ تورز

مرکز خرید لیا

لیا نیز یکی دیگر از مراکز خرید بارسلونا است که در سال ۱۹۹۳ افتتاح شد. لیا علاوه بر کاربری تجاری به دلیل ویژگی‌های خاص معماری و طراحی‌اش به عنوان یکی از دیدنی‌های بارسلونا هم شناخته می‌شود. خوب است بدانید که خاص بودن معماری مجتمع لیا به استفاده از فضای بلوک‌های متعدد باز می‌گردد.

معمار این مجتمع تلاش کرده تا از فضای داخلی هر بلوک به عنوان فروشگاه استفاده کنید، به همین دلیل نام این پاساژ را لیا گذاشته‌اند که مفهوم جدیدی از بلوک‌های ساختمانی است. مرکز تجاری لیا در سال ۲۰۰۶ مرمت و بازسازی شد و در طی این عملیات برای بهبود رضایت شهروندان و گردشگران علاوه بر رستوران‌های تیپیکال و رستوران‌های بین‌المللی، تعدادی فروشگاه جدید و البته مراکز خرید میوه و سبزیجات تازه نیز به لیا اضافه شد.

مرکز خرید لیا | یوروپ تورز

مجتمع گران ویای 2، از بزرگ ترین مراکز خرید بارسلونا

مجتمع مدرن و تجاری گران ویا ۲ نه تنها یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا است بلکه تقریباً وسیع‌ترین مجتمع تجاری در سراسر اروپا است. این مرکز خرید در کل اروپا رکورد دار است و در سال ۲۰۰۲ میلادی با تعداد 17.000.000 بازدید حسابی در صنعت گردشگری غوغا به پا کرد. گران و یا ۲ در حومه شهر ساخته شده و توانسته علی رغم این موقعیت و لوکیشن خاص به مرکزیتی ممتاز دست پیدا کند، زیرا بعد از افتتاح آن تعداد زیادی هتل، فروشگاه، رستوران و کافه اطرافش تأسیس شد و شروع به فعالیت کرد.

برند‌های مشهور زیادی در گران ویا شعبه دارند که یکی از آن‌ها فروشگاه زنجیره‌ای معروف سوئد یعنی IKEA است. گران و یا نه تنها در بین شهروندان، بلکه در بین گردشگرانی هم که بارسلون سفر می‌کنند از محبوبیت برخوردار است و تعداد زیادی نه برای خرید، بلکه برای گشت و‌گذار به آنجا ‌می‌روند.

مجتمع گران ویای 2، از بزرگ ترین مراکز خرید بارسلونا | یوروپ تورز

مرکز خرید دیاگونال مار

دیاگونال مار یکی از مراکز خرید بارسلونا در غربی‌ترین قسمت شهر است که در سال ۲۰۰۲ با آخرین استاندارد‌ها و متد‌های ساختمانی تأسیس و افتتاح شد. دیاگونال مار وسعتی در حدود ۸۷۰۰۰ متر مربع دارد و علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، مملو از رستوران‌ها و کافه‌های بین‌المللی است. در نتیجه شما با گشت و‌گذار در این مجموعه علاوه بر خرید می‌توانید از انواع قهوه‌ها نوش جان کرده و یا حسابی غذا‌های متنوع را امتحان کنید.

البته خوب است بدانید که در میان مراکز خرید بارسلونا، دیاگونال مار به ارائه پوشاک معروف است و تقریباً از تمامی برند‌های مشهور دنیا نمایندگی دارد. پس با خیال راحت سری به این مرکز تجاری بزید، خرید کنید و بعد خودتان را به صرف یک وعده غذایی خوشمزه دعوت کنید.

مرکز خرید دیاگونال مار | یوروپ تورز

میدان کاتالونیا و فروشگاه ال کورته اینگلس

میدان کاتالونیا نیز یکی از خیابان‌های معروف شهر است که فروشگاهی بزرگ به نام ال کورته اینگلس دارد. البته این فروشگاه بزرگ و مدرن زنجیره است، که شعبه اصلی آن در شهر مادرید و شعبه دوم در شهر بارسلونا واقع شده است. شما در ال کورته اینگلس همه چیز می‌توانید پیدا کنید و البته سوغاتی‌های بسیار زیادی بخرید.

فروشگاه‌های ال کورته اینگلس بیشتر به صنعت مد و فشن، پوشاک و استایل اختصاص دارد و البته تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی نیز اینجا پیدا می‌شود. تمامی اجناس مجتمع ال کورته اینگلس تولید اسپانیا هستند و برای گردشگران خارجی در تمام فصول سال، تخفیف ویژه دارند. همین مهم موجب شده ال کورته اینگلس یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بارسلونا برای گردشگران باشد.

میدان کاتالونیا و فروشگاه ال کورته اینگلس | یوروپ تورز

شهرت ال کورته و موقعیت دسترسی راحت

اما شهرت این مجتمع تنها به همین موارد ختم نمی‌شود، زیرا ال کورته اینگلس در میان مراکز خرید بارسلونا یکی از بهترین موقعیت‌های قرارگیری و دسترسی را دارد. اطراف این مجموعه نه تنها میدان زیبای کاتالونیا به عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر را دارید، بلکه می‌توانید یادبود‌های گائودی معمار مشهور را در نزدیکی همین مجموعه پیدا کنید.

در نتیجه به راحتی می‌توان یا یک تیر چند نشان زد و علاوه بر گردش در شهر از تخفیف‌های همیشگی این بازار استفاده کرد و سوغاتی‌های خوبی خرید. یادتان باشد که برای رسیدن به این خیابان از متروی شهر استفاده کنید و در‌ایستگاه پسژ دِ گراسیا پیاده شوید تا به راحتی میدان کاتالونیا و مجتمع ال کورته را پیدا کنید.

خرید در خیابان های بارسلونا

بعد از گردش در بزرگ‌ترین پاساژ‌ها و مراکز خرید بارسلونا، نوبت به خیابان‌های مشهور شهر می‌رسد. ما در ادامه می‌خواهیم خیابان‌های مشهور شهر را به شما معرفی کنیم که با فروشگاه‌های بسیار و نمایندگی برند‌های معتبر به عنوان بهترین مراکز خرید شهر شناخته می‌شوند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا در خیابان‌های بارسلون با هم قدم بزنیم.

خیابان پورتال فریسا یکی از شلوغ ترین مراکز خرید بارسلونا

خیابان مشهور پورتال فریسا یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر با تعداد زیادی فروشگاه است. شما هر چیزی که بخواهید، از خوراکی، پوشاک یا حتی لوازم آرایشی، بهداشتی را می‌توانید در فروشگاه‌های خیابان پورتال فریسا پیدا کنید. البته شهرت پورتال فریسا تنها به دلیل فروشگاه‌هایش نیست، بلکه این خیابان با کافه‌ها و رستوران‌های متعددش توانسته نمادی از فرهنگ کاتالونیا باشد. بسیاری از شهروندان و گردشگران نه برای خرید، بلکه برای قدم زدن، قهوه نوشیدن، گردش و حتی تماشای شهر به پورتال فریسا ‌می‌روند.

خیابان پورتال فریسا یکی از شلوغ ترین مراکز خرید بارسلونا | یوروپ تورز

این خیابان شب نشینی‌های معروفی دارد. در نتیجه شما می‌توانید در یک غروب فوق‌العاده سری به پورتال فریسا بزنید و حسابی خرید کنید تا بعد از گشت و‌گذار سراغ رستوران‌ها و کافه‌ها بروید و شامی فوق‌العاده را میل کنید. پورتال فریسا نه تنها برای شهروندان، بلکه برای گردشگران هم بسیار مشهور است و شما می‌توانید بارسلونای واقعی را آنجا ببینید.

خیابان مشهور، بسیج دِ گراسیا

بسیج دِ گراسیا را نه تنها به عنوان یکی از مراکز خرید بارسلونا، بلکه به عنوان یکی از گران‌ترین خیابان‌های شهر نیز معرفی کرد. این خیابان علاوه بر کاربری تجاری به دلیل موقعیت خاص و فوق‌العاده‌اش، یکی از مشهورترین جاذبه‌های شهر است و نه تنها برای خرید، بلکه برای گشت و‌گذار، نوشیدن قهوه و یا صرف غذا هم بسیار توصیه می‌شود.

علت شهرت بسیج دِ گراسیا بیشتر به خاطر جاذبه‌های تاریخی این محله است، زیرا این جاذبه‌ها یادگاری‌هایی از معمار معروف اسپانیایی یعنی گائودی است. در نتیجه شما بعد از گردش و بازدید جاذبه‌های این خیابان فرصت کافی برای استراحت و نوشیدن قهوه را خواهید داشت تا برای خرید کردن نفسی تازه کنید.

خیابان مشهور، بسیج دِ گراسیا | یوروپ تورز

لوکس ترین و گران قیمت ترین فروشگاه ها

لوکس‌ترین فروشگاه‌ها و برند‌های اسپانیا را شما می‌توانید در بسیج دِ گراسیا پیدا کنید. بیشتر فروشگاه‌های این خیابان مربوط به پوشاک است و بوتیک‌هایی بسیار گران قیمت در هر دو طرف خیابان به چشم می‌خورد. تقریباً بزرگ‌ترین طراحان دنیای فشن و استایل در این خیابان نمایندگی دارند. همچنین تابلو برند‌های معتبری همچون بربری، شنل، لویی ویتون، مانگو و زارا در سراسر بسیج دِ گراسیا به چشم می‌خورد.

خوب است بدانید که این خیابان لوکس و گران قیمت به میدان کاتالونیا بسیار نزدیک است و شما به راحتی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. در نتیجه بهتر است در این سفر، یک روز کامل را به بسیج دِ گراسیا اختصاص دهید. با خیال راحت جاذبه‌ها را ببینید، خرید کنید و اگر هم قصد خرید ندارید در حین گشت و‌گذار از طعم خوش غذا‌ها و قهوه‌ها نیز لذت ببرید.

فروشگاه های خیابان سانتس

فروشگاه‌های خیابان سانتس هم به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید بارسلونا برای کسانی که علاقمند خرید هستند، شناخته می‌شود. در خیابان سانتس فروشگاه‌های زیادی پیدا می‌شود و همین موجب شده تا سانتس تجاری‌ترین خیابان شهر باشد، ولی این مهم تنها به همین موارد ختم نمی‌شود زیرا سانتس در کل اروپا هم یکی از تجاری‌ترین خیابان‌ها است که تقریباً ۴ کیلومتر طول داشته و در هر دو طرف آن مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری پیدا می‌شود.

فروشگاه های خیابان سانتس | یوروپ تورز

عمده فروشگاه‌های سانتس کفش فروشی، مغازه‌های پوشاک و البته خیاطی است، اما در عین حال با رستوران‌ها و کافه‌هایی که در هر قسمت دیده می‌شود می‌توان در سانتس گشت و‌گذاری حسابی را تجربه کرد. پس بهتر است در سفری که به بارسلونا دارید، یک بعد از ظهر و شب عالی را به سانتس اختصاص دهید. به این ترتیب هم در شهر گردش کرده‌اید، هم از تجاری‌ترین خیابان کل اروپا خرید کرده و هم شامی فوق‌العاده را امتحان کرده‌اید.

خیابان پورتا دناخل بارسلونا

اگر می‌خواهید بعد از گردش و تماشای شهر، وقتی مناسب را به خرید کردن اختصاص دهید باید به پورتا دِناخل بروید. شما در فروشگاه‌های پورتا نه تنها می‌توانید برای خودتان اجناسی فوق‌العاده را پیدا کنید، بلکه می‌توانید با خیال راحت برای دوستان و آشنایان سوغاتی‌های بسیار خوب و مناسبی را خریداری کنید.

به عنوان آخرین مقصد در میان مراکز خرید بارسلونا می‌خواهیم سری به خیابان پورتال دنِناخل بزنیم. این خیابان هم با فروشگاه‌های متعدد، نمایندگی برند‌های مشهور و البته برند‌های اسپانیایی، به عنوان یکی از نواحی تجاری بارسلونا شناخته می‌شود. عمده فروشگاه‌های پورتال دِناخل مربوطه به پارچه، فشن و استایل است و البته شما می‌ توانید اجناسی با قیمت بسیار مناسب در این خیابان پیدا کنید.

خیابان پورتا دناخل بارسلونا | یوروپ تورز

اما شهرت پورتادِناخل در میان مراکز خرید بارسلونا تنها به فروشگاه‌هایش مربوط نیست، بلکه معماری کلاسیک این خیابان هم توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران را به خودش جلب می‌کند. این خیابان زیبا مخصوص گذر عابر پیاده است و بدون حضور هرگونه وسیله نقلیه از آرامش خوبی برخوردار است اما در عین حال این را هم به خاطر بسپارید که یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید بارسلونا، خیابان پورتال دِناخل است.

پایان سفر مجازی در مراکز خرید بارسلونا

به انتهای گشت و‌گذاری مجازی در مراکز خرید بارسلونا رسیدیم. ‌امیدواریم توانسته باشیم به خوبی شما را با بزرگ‌ترین و خوش قیمت ترین مراکز خرید بارسلونا آشنا کرده باشیم.

به خاطر داشته باشید که اگر با تور به بارسلون سفر کنید، تعداد زیادی از این مراکز خرید در برنامه سفر شما قرار دارد، ولی اگر هم تنهایی به سفر رفتید، نگران نباشید. بیشتر این مراکز خرید از موقعیتی فوق‌العاده برخوردار است و با مترو و تراموا می‌ توان با هزینه‌ای بسیار پایین به آنجا رفت و آمد کرد.

پیش از سفر به این شهر زیبا خوب است بدانید که بارسلونا شهری بندری است و علاوه بر موقعیت خاص تاریخی از ویژگی‌های تجاری بسیاری مناسبی در بین شهر‌های اروپا برخوردار است. همه ساله تعداد زیادی از گردشگران کشور‌های مختلف به بارسلونا سفر می‌کنند تا از این شهر زیبا لذت ببرند، در نتیجه مراکز خرید بارسلونا همچون دیگر زیر ساخت‌های گردشگری شهر از موقعیتی فوق‌العاده برخوردار است.

پایان سفر مجازی در مراکز خرید بارسلونا | یوروپ تورز

همچنین علاوه بر تمامی محصولات تولید اسپانیا شما در مراکز خرید بارسلونا می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین برند‌های روز دنیا را در طیف و رنج قیمت‌های مختلف پیدا کنید.

به این ترتیب‌امیدواریم از سفر به اسپانیا و گردش در جاذبه‌های تاریخی، موزه‌ها، گالری‌ها و مراکز خرید بارسلونا حسابی لذت ببرید و بتوانید با قیمت‌های خوب و مناسب حسابی برای خودتان خرید کنید. فراموش نکنید که بعضی از مراکز خرید شهر در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مشهور و یا خیابان‌های معروف شهر واقع شده و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها در یک روز در برنامه خود قرار دهید. در انتها‌امیدواریم از سفر به اسپانیا و شهر‌های زیبایش و البته گردش در مراکز خرید بارسلونا حسابی لذت برده، خاطرات و لحظات خوشی را تجربه کنید.


سوالات متداول مراکز خرید بارسلونا

یکی از قدیمی ترین پاساژ های بارسلونا چیست؟

پاساژ ماره مگنوم، این پاساژ مدرن و زیبا در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد ولی متأسفانه به دلیل مسائل کلاب‌های ماره مگنوم، دولت در سال ۲۰۰۲ این مال تجاری را تعطیل کرد.

یکی از زیباترین مراکز خری بارسلونا چیست؟

آرناس یکی از زیباترین مراکز خرید شهر است که بنای اولیه‌اش در سال ۱۹۰۰ بنا شد. این قدمت صد و خورده‌ای ساله موجب شده که آرناس علاوه بر مرکزی تجاری به عنوان یکی از جاذبه‌های بارسلونا هم شناخته شود.

گران ترین مرکز خرید ها در کدام خیابان بارسلونا است؟

لوکس‌ترین فروشگاه‌ها و برند‌های اسپانیا را شما می‌توانید در بسیج دِ گراسیا پیدا کنید. بیشتر فروشگاه‌های این خیابان مربوط به پوشاک است و بوتیک‌هایی بسیار گران قیمت در هر دو طرف خیابان به چشم می‌خورد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!