دانستنی های سفر به اسپانیا | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به اسپانیا | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به اسپانیا، برای افرادی که اولین بار است می‌خواهند این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، بسیار جذاب است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که …

سفر به اسپانیا برای افرادی که اولین بار است می‌خواهند این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، بسیار جذاب است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای اولین بار است می‌خواهید با تور اسپانیا و یا تور اروپا به اسپانیا سفر کنید، شاید اطلاعات زیادی درباره این کشور نداشته باشید. البته جای نگرانی وجود ندارد. شما در این مقاله می‌توانید با این کشور و شرایط سفر به اسپانیا بیشتر آشنا شوید.

دانستنی های سفر به اسپانیا | یوروپ تورز

درباره کشور اسپانیا

اسپانیا یکی از کشور‌های بسیار دیدنی و زیبا است که در جنوب غربی اروپا واقع شده است. تقریباً می‌توان گفت کمتر کسی است که با این کشور پر جاذبه آشنایی نداشته باشد. اما به هر حال ما در این مقاله می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به این کشور و شرایط سفر به اسپانیا داشته باشیم. اسپانیا دارای آب و هوای بسیار خوب و مناطق طبیعی و گردشگری بی‌نظیری می‌باشد.

جاذبه‌های گردشگری این کشور بسیار متنوع و جذاب هستند و هر ساله گردشگران بسیاری با رزرو تور اسپانیا و یا تور اروپا برای بازدید از این کشور به اسپانیا سفر می‌کنند. یکی دیگر از عوامل اصلی سفر به اسپانیا، شرکت در جشنواره‌های مختلف این کشور می‌باشد که شهرت جهانی نیز دارد.

درباره کشور اسپانیا | یوروپ تورز

آب و هوای اسپانیا

شما در سفر به اسپانیا حتماً با تنوع آب و هوایی در نقاط مختلف این کشور مواجه خواهید شد. اسپانیا تنوع اقلیمی و آب و هوایی بسیار زیادی دارد، تا جایی که این کشور در حال حاضر اولین کشور اروپایی از نظر تنوع آب و هوایی می‌باشد. در بخش‌هایی از اسپانیا اقلیم اصلی آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد. آب و هوایی که در آن تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد و پربارش است.

در بخش‌های شمالی این کشور با اقلیم اقیانوسی روبرو خواهید شد. در قسمت جنوب شرقی اسپانیا آب و هوای نیمه خشک را داریم که گرمی تابستان حتی تا پاییز هم به طول میانجامد. دیگر اقلیم اصلی در اسپانیا آب و هوای قاره‌ای است که با تابستان‌های فوق‌العاده گرم نمود پیدا می‌کند. این نوع آب و هوا را در مناطق شمال شرقی می‌توانید پیدا کنید. در کل شاید برای طبع ما ایرانی‌ها سفر به اسپانیا آن هم به مناطق غربی جذاب‌تر و سازگارتر باشد.

آب و هوای اسپانیا | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به اسپانیا

با توجه به تنوع آب و هوایی کشور اسپانیا تقریباً می‌توان گفت هر موقعی از سال بهترین زمان سفر به اسپانیا مناسب می‌باشد. اما اگر جزء آن افرادی هستید که آب و هوای بسیار سرد یا آب و هوای بسیار گرم را نمی‌توانید تحمل کنید، به شما توصیه می‌کنیم فصل بهار یعنی از ماه‌های مارس تا مه و در پاییز از ماه‌های سپتامبر تا نوامبر را برای سفر انتخاب کنید؛ تقریباً از اواسط شهریور تا اواسط آبان ماه؛ چرا که در این موقع از سال تعداد گردشگران کمتر است و علاوه بر این آب و هوا برای سفر به اسپانیا مناسب می‌باشد.

اما این نکته را نیز بهتر است بدانید که معمولاً شلوغ‌ترین فصل سال برای گردشگران فصل تابستان است. اما اگر می‌خواهید به مناطق شرقی و جنوب شرقی سفر کنید، بهتر است این زمان را برای سفر به اسپانیا انتخاب نکنید.

بهترین زمان سفر به اسپانیا | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری اسپانیا

در سفر به اسپانیا می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری بازدید کنید. در ادامه شما را با تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا می‌کنیم. از جمله مشهورترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا می‌توان به سن لورنزو د ال اسکوریال، میدان پلازا مایور، کلیسا سویا، مسجد قرطبه، موزه پرادو، کلیسا ساگرادا‌فامیلیا، کاخ الحمرا، باغ جنر الیف، موزه گوگن‌هایم، کلیسا سنت جیمز، خیابان رامبلا، شهر تولدو و شهر سفید آندلس اشاره کرد.

سن لورنزو د ال اسکوریال: سن لورنزو یکی از جاذبه‌های طبیعی اسپانیا است که به شما نیز توصیه می‌کنیم در سفر به اسپانیا از این جاذبه گردشگری دیدن کنید. این روستا در قسمت شمال غربی شهر مادرید واقع شده است و شامل بخش‌های متنوعی نظیر کلیسا، کتابخانه، تفریحگاه و موزه می‌باشد.

میدان پلازا مایور: میدان پلازا مایور مرکز شهر مادرید و از اصلی‌ترین میدان‌های این شهر می‌باشد که قدمتش به قرن شانزدهم میلادی باز می‌گردد. در حال حاضر این منطقه یکی از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا است و دسترسی به آن بسیار آسان می‌باشد.

جاذبه‌ های گردشگری اسپانیا | یوروپ تورز

هزینه‌ های سفر به اسپانیا

قطعاً شما برای سفر به اسپانیا با تور اسپانیا و یا تور اروپا باید هزینه‌هایی را پرداخت نمایید. در این بخش می‌خواهیم لیستی از اصلی‌ترین هزینه‌های شما در سفر به اسپانیا را مرور کنیم. بخشی از هزینه‌ها به عنوان هزینه اصلی و بخش دیگر به عنوان هزینه جانبی باید در نظر گرفته شوند. هزینه‌های اصلی مانند هزینه‌های ثابت بلیط هواپیما، هزینه اقامت در هتل و هزینه بلیط مراکز گردشگری می‌باشند.

اما هزینه‌های جانبی می‌توانند شامل هزینه خورد و خوراک، هزینه خرید در مراکز گردشگری و مراکز خرید و هزینه حمل و نقل درون شهری شود. خوشبختانه برای هزینه‌های ثابت به راحتی می‌توان برنامه‌ریزی کرد، اما برای هزینه‌های جانبی باید کاملاً ریز و دقیق شوید و برنامه‌ریزی درستی داشته باشید تا در سفر به اسپانیا دچار مشکل نشوید.

هزینه‌ های سفر به اسپانیا | یوروپ تورز

بهترین هتل‌ های اسپانیا

اما همان طور که گفتیم یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر به اسپانیا و هر کشور خارجی، هزینه اقامت در آن کشور می‌باشد. البته اگر بحث هزینه را کنار بگذاریم شاخص‌های دیگری نیز هستند که برای افراد اهمیت داشته باشند. برای مثال کیفیت خدمات، تمیزی اتاق‌ها، امکانات هتل و سطح دسترسی‌ها از دیگر عواملی است که برای انتخاب یک هتل خوب باید مد نظر قرار گیرند.

اما در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین هتل‌های اسپانیا که استاندارد‌ها را به خوبی دارند، آشنا کنیم. از جمله مهمترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های اسپانیا می‌توان به هتل یورو استارز مادرید، هتل پوئرتا امریکا، هتل اربن مادرید، هتل یورو استارز سوییتس میرا سیرا و هتل ریتز مادرید اشاره کرد.

بهترین هتل‌ های اسپانیا | یوروپ تورز

باکیفیت‌ ترین رستوران‌ های اسپانیا

غذا و خوراک جزء لاینفک زندگی است و حتی در سفر به کشور اسپانیا و یک کشور خارجی نیز شما می‌بایست به خورد و خوراک‌تان توجه داشته باشید. معمولاً بهترین رستوران‌های اسپانیا برای تمام ذائقه‌ها غذای مناسب طبخ می‌کنند. به همین خاطر می‌خواهیم لیستی از بهترین رستوران‌های اسپانیا را ارائه کنیم. بهترین رستوران‌های اسپانیا شامل رستوران لا بیبلیوتکا، رستوران سنتی کلونی، رستوران ویریدیانا، رستوران DiverXO، رستوران Dstage، رستوران کبو، رستوران Ramon Frixa  رستوران بوتین می‌باشد.

باکیفیت‌ ترین رستوران‌ های اسپانیا | یوروپ تورز

بهترین مراکز خرید در اسپانیا

اما از هر چه که بگذریم از خرید در خیابان‌های مادرید و اسپانیا نمی‌توان به راحتی گذشت. در اسپانیا می‌توانید بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان را ببینید. مخصوصاً اگر در خیابان‌های معروف مادرید قدم بگذارید، انبوهی از مراکز خریدی را می‌بینید که برند‌های معروف جهان را به فروش می‌رسانند. از جمله مشهورترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید اسپانیا می‌توان به مرکز خرید زانادو مادرید، مرکز خرید پلازا نورته ۲ در مادرید، مرکز خرید‌ای بی‌سی مادرید، مرکز خرید ماری مگنوم بارسلون و مرکز خرید لی لا دیاگونال بارسلون اشاره کرد.

بهترین مراکز خرید در اسپانیا | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به اسپانیا

کشور اسپانیا در کجای اروپا قرار دارد؟

اسپانیا یکی از کشور‌های بسیار دیدنی و زیبا است که در جنوب غربی اروپا واقع شده است.

بهترین زمان سفر به اسپانیا کی میباشد؟

با توجه به تنوع آب و هوایی کشور اسپانیا تقریباً می‌توان گفت هر موقعی از سال برای سفر به اسپانیا مناسب می‌باشد.

بهترین و با کیفیت ترین هتل های اسپانیاف چه هتل هایی میباشند؟

از جمله مهمترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های اسپانیا می‌توان به هتل یورو استارز مادرید، هتل پوئرتا امریکا، هتل اربن مادرید، هتل یورو استارز سوییتس میرا سیرا و هتل ریتز مادرید اشاره کرد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!