با بهترین هتل های والنسیا آشنا شوید

با بهترین هتل های والنسیا آشنا شوید

هتل های والنسیا، با سفر به والنسیا که سومین شهر بزرگ در اسپانیا است، نیاز به محلی برای اقامت خواهید داشت. هتل‌های والنسیا با خدمات متنوع و قیمت‌های مناسب …

با سفر به والنسیا که سومین شهر بزرگ در اسپانیا است، نیاز به محلی برای اقامت خواهید داشت. هتل های والنسیا با خدمات متنوع و قیمت‌های مناسب سفری به یاد ماندنی برایتان رقم می‌زنند. شهر والنسیا پیشینه‌ی تاریخی غنی‌ای دارد که سبب ایجاد جاذبه‌های گردشگری فراوانی در آن شده است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر با استفاده از تور اسپانیا و یا تور اروپا از آن بازدید می‌کنند. در این مقاله نیز به معرفی هتل های والنسیا خواهیم پرداخت تا با آگاهی کافی یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل های والنسیا بر این اساس که چه کیفیتی دارند و چه خدماتی ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی را از مسافران دریافت می‌کنند. انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع در هتل های والنسیا وجود دارد که پذیرای مسافران عزیز است. با توجه به اینکه هدفتان از سفر تفریحی یا کاری است، هتل های والنسیا امکانات خاصی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

برخی هتل های والنسیا دارای اتاق جلسه و کنفرانس هستند و برخی از هتل های والنسیا بیشتر روی خدمات تفریحی تمرکز کرده‌اند. انواع هتل های والنسیا بر حسب درجه‌بندی وجود دارد. هتل‌های ۵ ستاره یکی از انواع هتل های والنسیا هستند که خدمات بهتری نسبت به درجه‌بندی‌های پایین‌تر دارند. تنوع قیمت هتل های والنسیا زیاد است و به راحتی قادر به انتخاب خواهید بود.

با بهترین هتل های والنسیا آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل کارو از هتل‌ های والنسیا

یکی از هتل های والنسیا که ۵ ستاره است و درون یک کاخ قدیمی قرار دارد، هتل کارو می‌باشد و کاخی که در آن واقع شده است مربوط به قرن نوزدهم است. موقعیت این هتل مرکز شهر است، اگر به امکانات تاریخی علاقه دارید و به دنبال دیزاینی مدرن هستید اقامت در هتل کارو پیشنهاد می‌شود. اتاق‌های مختلف این هتل دارای پنجره‌هایی زیباست و دکوراسیونی مدرن دارد.

تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی و… از جمله امکانات اتاق‌های آن است. استخری در هتل کارو وجود دارد که اغلب مسافران تور اسپانیا و تور اروپا نسبت به آن استقبال نشان می‌دهند. شنا کردن در این استخر در فصل‌هایی که آب و هوای خوبی دارد بسیار بی‌نظیر خواهد بود. در رستوران‌های زیبا و مدرن آن غذا‌های بین‌المللی را سرو خواهید کرد.

هتل کارو از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

امکانات هتل کارو

این هتل بیست و شش اتاق دارد و از امکانات آن به صبحانه در اتاق، فکس/فتوکپی، تراس، ماساژ، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پارکینگ، کتابخانه، نگهداری چمدان، صندوق‌امانات، روزنامه، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم، استخر، رستوران، بار، خدمات خشک شویی و… می‌توان اشاره کرد.

تراس کوچکی در آن وجود دارد که برای صرف قهوه زیر نور خورشید بسیار مناسب است و از آن جا قادر به گپ و گفت با مهمان‌ها خواهید بود. اگر به معماری علاقه‌مند هستید با اقامت در این هتل در این شهر قدیمی کاوش خواهید کرد. از هتل کارو تا کلیسای جامع دویست متر، تا بازار قرون وسطی و یونسکو ده دقیقه پیاده روی و تا Plaza de la Virgen به مدت ۵ دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه ۹ کیلومتر فاصله وجود دارد.

امکانات هتل کارو | یوروپ تورز

هتل لاس آرناس بالنریو رزورت از هتل‌ های والنسیا

یکی از هتل های والنسیا هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است که در مجاورت دریای نیلگون می‌باشد و در بین هتل‌های ۵ ستاره والنسیا در بین اولین نام‌ها قرار دارد. از این هتل به راحتی به ساحل می‌توانید بروید و تا مرکز شهر نیز فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای دارد. با اقامت در این هتل لوکس سفری‌یه یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. در اتاق‌های هتل چشم‌اندازی زیبا از دریا را خواهید دید که فضای دل‌انگیزی نیز دارد و در دکوراسیون اتاق‌ها از رنگ خنثی استفاده شده است.

تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، دستگاه پخش صدا، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و… از جمله امکانات این هتل است. رستوران فوق‌العاده‌ای در هتل وجود دارد که در آن غذا‌های محلی در کنار نوشیدنی سرو می‌شود. هر روز صبح به مهمان‌ها صبحانه ارائه می‌شود و روز خود را با انرژی بیشتری آغاز خواهید کرد. برای تفریح مسافران استخر‌هایی روباز در نظر گرفته شده است که محیطی نشاط‌آور برای خانواده و دوستانتان فراهم می‌کند.

هتل لاس آرناس بالنریو رزورت از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت

این هتل دویست و پنجاه و سه اتاق دارد و از امکانات آن به کتابخانه، صبحانه، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، اتاق، پارکینگ، ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، باغ، کرایه دوچرخه، رستوران، خدمات بلیط والنسیا، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، صندوق‌امانات، اتاق وی‌آی‌پی و… می‌توان اشاره کرد.

هم جنین سالن‌های آب گرم و سالن‌های ورزشی در هتل وجود دارد که خدمات ماساژ و زیبایی در آن‌ها ارائه می‌شود. از هتل تا ساحل ۲ دقیقه، تا فرودگاه ۱۳ کیلومتر، تا‌ایستگاه اتوبوس چند دقیقه و تا شهر علم و هنر ۲. ۲ کیلومتر مسافت وجود دارد. اگر به ساحل، آفتاب گرفتن و شنا علاقه دارید این هتل محل خوبی برای اقامت خواهد بود.

امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت | یوروپ تورز

هتل هسپس پالائو د لا مار از هتل‌ های والنسیا

یکی از هتل های والنسیا هتل هسپس پالائو د لا مار است که در قلب شهر قرار دارد و بسیار لوکس است. امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل همواره رضایت مسافران تور اسپانیا و یا تور اروپا را کسب کرده است. فضای آرامش بخش و پرسنلی مهربان و خوش برخورد سبب ایجاد خاطره‌ای خوش از اقامت در این هتل خواهد شد. امکانات رفاهی در اتاق‌های هتل وجود دارد که دارای تلویزیون، حمام‌های مرمرین، تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم هستند.

برای آرامش و ریلکس کردن مسافران بخشی به نام اسپا در هتل در نظر گرفته شده است که خستگی‌های روزانه را در آن می‌توانید برطرف کنید و لحظات شادی برای خود رقم بزنید. در رستوران‌های هتل انواع غذا‌های خوش مزه سرو می‌شود و غذا‌های دریایی و ماهی از معروف‌ترین غذا‌های رستوران هتل است که طبخ آن به روش‌های خاصی صورت می‌گیرد، روزانه به مسافران صبحانه نیز ارائه خواهد شد.

هتل هسپس پالائو د لا مار از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

امکانات هتل هسپس پالائو د لا مار

از امکانات یکی از هتل های والنسیا به نام هتل هسپس که شصت و شش اتاق دارد به نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات خشکشویی و شستشو، کتابخانه، صبحانه، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، تراس، پارکینگ، ساحل، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، باغ، کرایه دوچرخه، ماساژ، مرکز اسپا، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، اتاق‌های عایق صدا، صندوق‌امانات، تبادل ارز، استخر، اتاق خانواده و کارمندان چند زبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی) می‌توان اشاره کرد.

فاصله هتل تا کلیسای جامع ۱۰ دقیقه پیاده، ‌ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه پیاده، فرودگاه ۹ کیلومتر و شهر علم و هنر ۲ کیلومتر است. اگر به خرید کردن و مواد غذایی علاقه دارید برای اقامت در این هتل ساکن شوید.

امکانات هتل هسپس پالائو د لا مار | یوروپ تورز

 هتل وستین یکی از هتل‌ های والنسیا

هتل وستین یکی از هتل های والنسیا است که سقف‌هایی بلند و دکوراسیونی مجلل دارد و چشم مسافران را به خود خیره می‌کند. موقعیت هتل بسیار عالی است و از آن جا به راحتی به جاذبه‌های مختلف، رستوران و مراکز خرید خواهید رفت. افرای که به شنا و تفریحات مهیج علاقه دارند به استخر بزرگ آن می‌توانند بروند و لحظات شادی رقم بزنند. از هتل تا‌ایستگاه مترو چند دقیقه پیاده روی، کلیسای جامع ۱ کیلومتر، تا فرودگاه ده کیلومتر و تا استادیوم فوتبال مستایا ۳۰۰ متر قاصله وجود دارد.

 هتل وستین یکی از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

امکانات هتل وستین یکی از هتل‌ های والنسیا

امکانات یکی از هتل های والنسیا به نام وستین بی‌نظیر است و از جمله آن‌ها به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی، تلویزیون، فضای نشیمن بزرگ، امکانات تهیه چای و قهوه و… می‌توان اشاره کرد. هر روز به مهمان‌ها صبحانه ارائه می‌شود و در رستوران‌های آن انواع غذا‌های مدیترانه‌ای سرو می‌شود. امکان خوردن غذا و عصرانه در فضایی باز و شرایط آب و هوایی خوب وجود خواهد داشت. این هتل یک بار دارد که بسیار مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد و انواع نوشیدنی‌ها در آن ارائه می‌شود. با رفتن به این بار خاطرات خوبی کسب خواهید کرد

امکانات هتل وستین یکی از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

هتل اس‌اچ والنسیا پالس از هتل‌ های والنسیا

یکی از هتل های والنسیا هتل اس‌اچ والنسیا پالس است که ۵ ستاره و لوکس می‌باشد. این هتل اتاق‌های مجلل، لابی زیبا و فضایی آرامش بخش دارد. امکانات فوق‌العاده‌ای به مسافران ارائه می‌شود و پرسنل آن همگی خوش برخورد هستند و راهنمایی‌های لازم را خواهند داد. در اتاق‌های هتل آباژور‌هایی زیبا وجود دارد که با نورپردازی فضایی دلنشین ایجاد کرده‌اند و مبلمانی کلاسیک دارند.

در اتاق‌ها تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون و اینترنت وجود دارد و استخری بزرگ و زیبا در آن وجود دارد که مسافران تور اسپانیا و یا تور اروپا در طول اقامت قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود. در هتل بخشی به نام اسپا و ماساژ نیز وجود دارد که کادری مجرب دارد. در تراس هتل چشم‌اندازی زیبا از شهر را خواهید دید که برای صرف عصرانه بسیار مناسب است و قادر به گپ و گفت با همسفران خود در آنجا خواهید بود. انواع منو‌ها در رستوران‌های هتل وجود دارد که مسافران قادر به انتخاب آن‌ها و خوردن غذا‌هایی لذیذ هستند.

هتل اس‌اچ والنسیا پالس از هتل‌ های والنسیا | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های والنسیا

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ولنسیا که امکانات تاریخی دارد چیست؟

یکی از هتل های والنسیا که ۵ ستاره است و درون یک کاخ قدیمی قرار دارد، هتل کارو می‌باشد و کاخی که در آن واقع شده است مربوط به قرن نوزدهم است. موقعیت این هتل مرکز شهر است.

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره در والنسیا چیست؟

یکی از هتل های والنسیا هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است که در مجاورت دریای نیلگون می‌باشد و در بین هتل‌های ۵ ستاره والنسیا در بین اولین نام‌ها قرار دارد.

یکی از هتل های لوکس شهر والنسیا چیست؟

یکی از هتل های والنسیا هتل هسپس پالائو د لا مار است که در قلب شهر قرار دارد و بسیار لوکس است. امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل همواره رضایت مسافران تور اسپانیا و یا تور اروپا را کسب کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!