بهترین زمان سفر به اسپانیا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به اسپانیا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به اسپانیا، با مطالعه این مقاله می‌توانید مناسب‌ترین زمانی را که با شرایط و علایق شما و خانواده‌تان سازگار است برای سفرتان برگزینید.

اطلاعات بهترین زمان سفر به اسپانیا

تعیین بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا با معیار‌های متفاوتی قابل بررسی است، در این مقاله قصد داریم همه جوانب این موضوع را بررسی کنیم و تصمیم نهایی را به عهده شما بگذاریم.

بخش شمالی اسپانیا دارای آب و هوای معتدلی ست و دیگر بخش‌ها آب و هوای مدیترانه‌ای دارند. بیشترین میزان بارش باران در بخش‌های شمال و شمال غرب کشور رخ می‌دهد، بخش مرکزی کشور نیز دارای آب و هوایی خشک است که تابستان‌هایی گرم و سوزان و زمستان‌هایی سرد را به همراه می‌آورد.

در ادامه مقاله آب و هوای اسپانیا را بر اساس تفکیک فصل و ماه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا چه زمانی است؟ | یوروپ تورز

بهار و بهترین زمان سفر به اسپانیا

ماه می‌تا ژوئن در کنار هم فصل بهار را تشکیل می‌دهند، که معادل با ۱۰ اردیبهشت تا ۹ تیر ماه است. این فصل می‌تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا باشد، میانگین دمای هوا در طول روز ۱۵ الی ۲۱ درجه سانتی گراد می‌باشد.

هوای دلپذیر این فصل گردشگران زیادی را به سمت اسپانیا می‌کشاند از همین رو شهر پر می‌شود از توریست‌هایی با ملیت‌های متفاوت، البته ناگفته نماند که فصل تابستان اسپانیا شلوغ‌تر از بهار است. اگر این فصل را برای شرکت در تور انتخاب کردید حتماً از فستیوال‌ها و مراسم‌های کشور و شهر‌های مختلفش نیز دیدن کنید.

هزینه‌ های مصرفی در فصل بهار

این فصل پس از فصل تابستان رتبه اول را در بالا بودن قیمت‌ها دارد، اگر معیار شما برای اتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، هزینه‌های مصرفی است توصیه می‌شود که این ماه را برای آغاز سفر خود انتخاب نکنید و گزینه‌های بهتری را مورد بررسی قرار دهید.

تابستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا

فصل تابستان نیز از دیدگاه تعداد کثیری از گردشگران بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب شده است. این فصل شامل ماه جولای تا آگوست است و پایتخت این کشور روز‌های گرمی را سپری می‌کند و در سواحلش می‌توانید حمام آفتاب بگیرید. تابستان با خود بیشترین دما و رطوبت را برای اکثر شهر‌های اسپانیا به همراه می‌آورد و کمترین دمای روز‌های این فصل ۲۶ درجه سانتی گراد برآورد شده است.

همچنین باید بدانید که در شب‌ها هوا خنک‌تر نمی‌شود و نمی‌توانید انتظار کاهش دمای زیادی را داشته باشید. اهالی مناطق گرمسیر در این فصل بخصوص ماه آگوست به مناطق معتدل‌تری ‌می‌روند و تعطیلات طولانی را سپری می‌کنند. اگر معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، بهره‌گیری از تفریحات آبی باشد نیز این فصل گزینه مناسبی ست.

هزینه‌ های مصرفی در فصل تابستان

کسانی که فصل تابستان را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب می‌کنند باید بدانند که این فصل گران‌ترین فصل سفر به این کشور است و قیمت هتل‌ها، امکانات تفریحی و حتی بلیط‌ها در بیشترین سطح خود قرار می‌گیرند. اگر هزینه‌های مصرفی برای‌تان مهم نیست پیشنهاد ما به شما همین فصل است، البته باید جزء آن دسته از افرادی باشید که شلوغی آزارتان نمی‌دهد.

پاییز و انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا

ماه سپتامبر تا دسامبر فصل پاییز را شامل می‌شوند. در این فصل میانگین دمای هوا حدود ۲۱ درجه است و در کنار کاهش تعداد مسافران و گردشگران، قیمت هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی نیز کاهش می‌یابد. اکتبر با باران‌های شدید و پی در پی همراه است و کاهش دمای آب تا ۱۰ درجه سانتی گراد باعث می‌شود که دیگر نتوانید از تفریحات آبی چون شنا بهره‌مند شوید.

اما اگر می‌خواهید این فرصت را داشته باشید ما سپتامبر در کنار آب‌های مدیترانه باشید، در این تاریخ همچنان امکان استفاده از تفریحات آبی فراهم است و هنوز دمای آب به میزان زیادی کاهش نیافته است. از نوامبر تا دسامبر با روز‌های بارانی زیادی روبرو خواهید بود و شهر در خلوت‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

پاییز و انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا | یوروپ تورز

هزینه‌ های مصرفی در پاییز

اگر معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، هزینه است، این فصل فرصت مناسبی ست، در این فصل قیمت‌ها در پایین‌ترین حد ممکن قرار دارند و ملزم به پرداخت هزینه‌های گزاف برای اقامت در هتل و تهیه بلیط نیستید.

فصل زمستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا

فصل زمستان نیز می‌تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا باشد. اگر بودجه شما برای سفر محدود است بهترین انتخاب همین فصل است، در این فصل قادر به بهره‌گیری از تفریحات آبی و یا فرصت قدم زدن در کنار ساحل و شنا نیستید و باید لباس گرم و مناسب برای خود و اعضای خانواده‌تان همراه داشته باشید. میانگین دمای هوا بین ۴ الی ۱۰ درجه سانتی گراد است. در این تایم کشور بسیار خلوت است و می‌توانید با خیال راحت از همه جاذبه‌ها دیدن کنید.

دمای هوا در ماه مارچ و آپریل به ۱۵ درجه نیز می‌رسد اما در کنار این مزیت آپریل را با باران‌های فراوانش می‌شناسند. اگر عاشق باران هستید این ماه را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا برگزینید و اقدام به تهیه بلیط نمایید.

تور اسپانیا

برای شرکت در تور اسپانیا باید بهترین زمان سفر به اسپانیا را با توجه به معیار‌های خود مشخص کنید و سپس اقدام به ثبت نام و پیمودن مراحل لازم برای آغاز سفر نمایید. مجموعه ما خدمات مرتبط با برگزاری تور، رزرو هتل و تهیه بلیط را بر عهده دارد و در صورت لزوم می‌توانید از همه خدمات ما جهت رفاه و آسایش خود و خانواده‌تان بهره بگیرید.

در ادامه فستیوال‌های اسپانیا و تاریخ برگزاری آن‌ها ذکر خواهد شد.

بهار و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر برگزاری جشن

اگر بخواهید بهترین زمان سفر به اسپانیا را از نظر فستیوال‌ها و جشن‌ها بررسی کنید، بهار فرصت مناسبی است در این فصل دو جشن و رویداد مهم برگزار می‌شود که تاریخ دقیق آن‌ها در ادامه ذکر خواهد شد.

۲۳ ژوئن و عید سنت جان

زمان برگزاری عید سنت جان ۲۳ ژوئن است و می‌تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا برای علاقمندان به این رویداد باشد. این عید با حضور ۷۰ هزار نفر در یکی از سواحل بارسلون برگزار می‌گردد و در این شب ساعات زیادی را به خواب و استراحت اختصاص نمی‌دهید. زمان برگزاری این جشن ۶ ماه قبل از سال نو است و از بزرگترین رویداد‌های اسپانیا بشمار می‌آید.

فستیوال موسیقی، بهترین زمان سفر به اسپانیا

سونار، یک فستیوال موسیقی الکتریکی ست که در ماه ژوئن برگزار می‌گردد، این فستیوال ۳ روزه است و قدمت آن به سال ۱۹۴۴ می‌رسد.

فستیوال موسیقی، بهترین زمان سفر به اسپانیا | یوروپ تورز

تابستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر جشن

در این بخش نیز رویداد‌های فصل تابستان و تاریخ برگزاری آن‌ها ذکر خواهد شد، اگر معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، فستیوال‌ها و جشن هاست حتماً این بخش را نیز مطالعه کنید.

فستیوال گرگ، بهترین زمان سفر به اسپانیا

علاقمندان به هنر تاریخ برگزاری فستیوال گرگ را بهترین زمان سفر به اسپانیا می‌دانند. بازه زمانی برگزاری این فستیوال ماه جولای است و یکی از طولانی‌ترین فستیوال‌های اسپانیا شناخته می‌شود. در این مراسم شاهد برگزاری تئاتر، موسیقی، رقص و برنامه‌های متنوع دیگر خواهید بود.

فستا می‌جر دی گراسیا، بهترین زمان سفر به اسپانیا

این رویداد یک فستیوال خیابانی ست که از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ آگوست برگزار می‌گردد، قدمت این رویداد به ۲۰۰ سال می‌رسد. در این جشن افراد با میلت‌ها و فرهنگ‌های متفاوتی کنار یکدیگر جمع می‌شوند. محل برگزاری آن نیز منطقه گراسیا ست که در فاصله‌ای نزدیک به بارسلون واقع شده است.

پاییز و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر جشن

علاقمندان به فستیوال و جشن می‌توانند روز ملی کاتالونیا را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب کنند، تاریخ برگزاری این فستیوال ۱۱ سپتامبر است. لامرسه نیز از دیگر رویداد‌های اسپانیا در فصل پاییز است که بازدید از همه جاذبه‌ها را بصورت رایگان فراهم خواهد کرد. جشن روز ملی اسپانیا نیز از تعطیلات رسمی ست که در تاریخ ۱۲ اکتبر برگزار می‌شود.

روز ۳ پادشاه و انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا

روز سه پادشاه نیز می‌تواند بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب شود. در این روز ۳ مرد خردمند هدایایی را به کودکان می‌دهند و بر روی شتر سوار می‌شوند. اگر در فصل زمستان به این کشور سفر کردید حتماً در این جشن شرکت کنید و با مراسم‌های خاص این روز آشنا شوید.

بهترین زمان شرکت در تور اسپانیا

با مطالعه این مقاله می‌توانید مناسب‌ترین زمانی را که با شرایط و علایق شما و خانواده‌تان سازگار است برای سفرتان برگزینید. در صورت داشتن هر گونه سؤال در خصوص ثبت نام در تور با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین زمان شرکت در تور اسپانیا | یوروپ تورز

سوالات متداول بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر بسیاری از افراد، چه زمانی است؟

فصل تابستان نیز از دیدگاه تعداد کثیری از گردشگران بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب شده است. این فصل شامل ماه جولای تا آگوست است و پایتخت این کشور روز‌های گرمی را سپری می‌کند و در سواحلش می‌توانید حمام آفتاب بگیرید.

بهترین فصل برای سفر به اسپانیا از نظر برگذاری فستیولا و جشن ها، چه زمانی است؟

اگر بخواهید بهترین زمان سفر به اسپانیا را از نظر فستیوال‌ها و جشن‌ها بررسی کنید، بهار فرصت مناسبی است.

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا از لحاظ بودچهف چه زمانی است؟

فصل زمستان نیز می‌تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا باشد. اگر بودجه شما برای سفر محدود است بهترین انتخاب همین فصل است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

1 نظر

ناشناس 10 اسفند 1399 پاسخ

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما