محله هاوت واخه فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

محله هاوت واخه فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

محله هاوت واخه فرانکفورت، یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین محله‌های شهر فرانکفورت می‌باشد که با داشتن ساختمان‌های بسیار تاریخی و به سبک باروک خود، همیشه …

محله هاوت واخه فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین محله‌های شهر فرانکفورت می‌باشد که با داشتن ساختمان‌های بسیار تاریخی و به سبک باروک خود، همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع شده است.

امروزه بسیاری از تورهای گردشگری نیز بازدید از این محله و جاذبه‌های آن را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند تا از این طریق بهترین لحظات را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان آورند.

محله هاوت واخه فرانکفورت

آیا شما نیز به دنبال بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت هستید؟ آیا می‌دانید بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از این محله چه وقت می‌باشد؟ از شما دعوت می‌شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.

شهر فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای آلمان می‌باشد که با داشتن نمایشگاه‌های بسیار متعدد و بی‌نظیر خود معروف بوده و از طرفی نیز دارای زیباترین و دوست داشتنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی می‌باشد. امروزه بسیاری از گردشگرانی که قصد بازدید از کشور آلمان را دارند، بازدید از شهر فرانکفورت را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. توجه داشته باشید که از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به محله هاوت واخه اشاره کرد.

محله هاوت واخه فرانکفورت نه تنها یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌باشد بلکه یکی از پر تردد‌ترین و شلوغ‌ترین منطقه‌ها نیز بوده و بسیاری از افراد در این منطقه زندگی و کسب و کار می‌کنند. شما نیز حتما در سفر خود به این شهر، بازدید از محله مذکور را فراموش نکرده و در بهترین زمان ممکن، سری به هاوت واخه زده و از زیبایی‌های آن بازدید کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین رستوران‌ها، هتل‌ها، مدت زمان بازدید از این محله توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

محله هاوت واخه فرانکفورت - یوروپ تورز

رستوران های نزدیک محله هاوت واخه فرانکفورت

شکم گردی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی می‌باشد که برای هر گردشگری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده است. گردشگرانی که به دنبال بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت هستند، در میان بازدید خود نیز به دنبال مراجعه به یکی از بهترین رستوران‌های این محله هستند که از معروف‌ترین و زیباترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رستوران villa merton
  • رستوران struwwelpeter
  • رستوران lvory club
  • رستوران apfelwein sulzer
رستوران های نزدیک محله هاوت واخه فرانکفورت - یوروپ تورز

هتل های موجود در محله هاوت واخه فرانکفورت

امروزه بسیاری از گردشگرانی که قصد بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت را دارند، می‌خواهند در یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این منطقه نیز اقامت داشته باشند و دسترسی راحت‌تری را به سایر مناطق شهر و جاذبه‌های گردشگری داشته باشند و برای این منظور نیز به دنبال یکی از بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌های این محله هستند که از بهترین و مشهورترین هتل‌های موجود در محله هاوت واخه فرانکفورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل Bristol hotel
  • هتل ibis Frankfurt centrum
  • هتل senator hotel
  • هتل hotel alexander am zoo
هتل های موجود در محله هاوت واخه فرانکفورت - یوروپ تورز

جاذبه های گردشگری محله هاوت واخه فرانکفورت

محله هاوت واخه فرانکفورت نه تنها بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها را در دل خود جای داده است بلکه شما می‌توانید شاهد زیباترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری نیز در این محله باشید که هر کدام از آنها در نوع خود منحصر به فرد و بی‌نظیر هستند و توانسته‌اند توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌های داخلی را به سوی خود جلب کنند. از بهترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در محله هاوت واخه فرانکفورت می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • موزه گیرش فرانکفورت
  • مرکز خرید اسکای لاین پلازا
  • بازار هفتگی برنهایم
  • موزه کاریکاتور فرانکفورت

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ، برج ایشنهایمر، موزه جوان و کلاین مارکت هال نیز از دیگر بهترین و زیباترین جاذبه‌های دیدنی و جذاب در دل محله هاوت واخه شهر فرانکفورت می‌باشد.

جاذبه های گردشگری محله هاوت واخه فرانکفورت - یوروپ تورز

مدت زمان لازم برای بازدید از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت

جاذبه‌های گردشگری موجود در محله هاوت واخه فرانکفورت بسیار بی‌نظیر و دیدنی هستند و همین امر سبب شده است تا گردشگران و توریست‌ها مدت زمان بسیار زیادی را برای بازدید از این منطقه صرف کنند و در مدتی که در این محله حضور دارند، احساس گذر زمان را متوجه نشوند. اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به این شهر از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت بازدید داشته باشید می‌توانید به راحتی یک روز کامل را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، خرید و پیاده روی در خیابان‌های این محله اختصاص دهید.

توصیه می‌شود که در یکی از مناسب‌ترین و بهترین فصل‌های سال اقدام به بازدید داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین بازدیدها را شکل داده و لحظات بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورید.

مدت زمان لازم برای بازدید از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

دسترسی به محله هاوت واخه شهر فرانکفورت

اگر شما نیز قصد بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت را دارید می‌توانید به راحتی با استفاده از تابلوهای راهنمای گردشگری، خودتان را به این محله برسانید که البته راه دیگر نیز تهیه و در دست داشتن نقشه گردشگری شهر فرانکفورت می‌باشد و گردشگران می‌توانند با علامت گذاری محله هاوت واخه، به راحتی خود را به این محله رسانده و بازدید لازم را انجام دهند. با این حال در زیر خلاصه‌ای از آدرس و دسترسی به محله هاوت واخه شهر فرانکفورت را به حضورتان ارائه خواهیم داد:

  • کشور آلمان – شهر فرانکفورت – محله هات واخه
دسترسی به محله هاوت واخه شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

معماری محله هاوت واخه شهر فرانکفورت

محله هاوت واخه فرانکفورت از ساختمان‌های مدرن و تاریخی بسیار بی‌نظیر و شگفت انگیزی تشکیل شده است به طوری که شما می‌توانید تلفیقی از ساختمان‌های بسیار مختلف را در دل این محله مشاهده کنید. ساختمان‌های قدیمی این محله بیشتر به سبک باروک بوده و همین امر را در بسیاری از ساختمان‌های تاریخی شهر فرانکفورت می‌توان مشاهده نمود. از دیگر مهمترین ساختمان‌هایی که در این محله مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است و از معماری و طراحی بسیار جالبی نیز برخوردار می‌باشد، ایستگاه پلیس می‌باشد که از قدیمی‌ترین ساختمان‌ها نیز به شمار می‌آید و امروزه با تغییر کاربری به کافی شاپ، از تردد و رفت و آمد بسیار بالای گردشگران و توریست‌ها برخوردار می‌باشد.

شما نیز می‌توانید خودتان را برای صرف یک فنجان قهوه و یک تکه کیک خیس برای این کافه دعوت کرده و از نزدیک شاهد معماری قدیمی این محله باشید. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که سبب شده است تا بسیاری از گردشگران علاقه‌مندی زیادی را برای بازدید از این منطقه از خود نشان دهند، می‌توان به معماری بسیار بی‌نظیر حاکم در این محله اشاره کرد.

معماری محله هاوت واخه شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

سرگرمی های مختلف در محله هاوت واخه شهر فرانکفورت

محله هاوت واخه نه تنها یکی از شلوغ‌ترین محله‌ها و منطقه‌های این شهر به شمار می‌آید، بلکه به جرات می‌توان گفت که قلب تجاری و اقتصادی شهر فرانکفورت در این منطقه می‌تپد و شما می‌توانید مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیار متعددی را در محله هاوت واخه فرانکفورت مشاهده کنید که هر کدام از آنها سهم بسیار زیادی را در اقتصاد این شهر دارند و توانسته‌اند نه تنها توجه گردشگران بلکه توجه مردم محلی این شهر را نیز به سوی خود جلب کنند. گردشگران می‌توانند برای گذراندن لحظات بی‌نظیر و تهیه سوغاتی سری به مراکز خرید و فروشگاه‌های این محله بزنند.

از دیگر مهمترین و اصلی‌ترین سرگرمی‌ها در محله هاوت واخه شهر فرانکفورت می‌توان به مواردی از جمله پیاده روی، عکاسی، نشستن بر روی نیمکت‌های کنار خیابان‌ها و تماشای مناظر اطراف اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با بازدید از این منطقه، به هیچ عنوان گذر زمان را احساس نکره و از این طریق یکی از بهترین سفرها را برای خود به ارمغان آورید.

سرگرمی های مختلف در محله هاوت واخه شهر فرانکفورت - یوروپ تورز

بازدید از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت با تور فرانکفورت

امروزه تمام گردشگرانی که قصد سفر به فرانکفورت را دارند، به خوبی می‌دانند که محله هاوت واخه از زیبایی‌های بسیار بی‌نظیری برخوردار بوده و به همین جهت نیز بازدید از این منطقه را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از مجریان برگزار‌کننده تورهای گردشگری نیز بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت را در اولویت‌های برنامه‌های بازدیدی خود قرار می‌دهند تا از این طریق بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای گردشگران و توریست‌ها به ارمغان آورد.

شما نیز می‌توانید هم اکنون در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین این تورها شرکت کرده و با کسب اطلاعات در مورد برنامه تور، خودتان را برای یکی از سفرهای بسیار بی‌نظیر آماده کنید. همچنین بسیاری از مجریان سعی بر آن دارند تا یکی از شیک‌ترین و بهترین هتل‌های این منطقه را برای اقامت گردشگران و توریست‌ها رزرو کنند. گردشگرانی که با تور سفر می‌کنند می‌توانند از جاذبه‌های بسیار زیادی در این منطقه بازدید کرده و در مورد هر کدام از آنها اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورند.

بازدید از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت با تور فرانکفورت - یوروپ تورز

نکات مورد توجه در بازدید از محله هاوت واخه شهر فرانکفورت

گردشگران و توریست‌هایی که قصد بازدید از محله هاوت واخه فرانکفورت را دارند، می‌توانند با در نظر گرفتن برخی از ساده‌ترین نکات مورد توجه، یکی از بهترین و بی‌نظیرترین سفرها و بازدیدها را برای خود رقم بزنند. از مهمترین و اصلی‌ترین این نکات مورد توجه در بازدید از محله هاوت واخه می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از سفر به این محله در مورد تاریخ و فرهنگ حاکم بر آن اطلاعات لازم را در دست داشته باشید.
  • حتما در بهترین و مناسب‌ترین زمان از سال سعی کنید تا از این منطقه بازدید داشته باشید چرا که در این صورت می‌توانید با خیال راحت از قسمت‌های مختلف این محله به راحتی بازدید داشته باشید.
  • به همراه خود حتما یک دوربین حرفه‌ای داشته باشید تا بتوانید زیباترین و دوست داشتنی‌ترین تصاویر را به ثبت برسانید.
  • حتما به رستوران‌های این منطقه مراجعه کرده و از لذیذترین غذاهای محلی فرانکفورت امتحان کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکلی از جمله سرقت مدارک و پول می‌توانید به پلیس امنیتی این منطقه مراجعه کنید.

سوالات متداول محله هاوت واخه فرانکفورت

محله هاوت واخه در کدام شهر است؟

این محله در شهر فرانکفورت کشور آلمان قرار دارد.

بهترین زمان برای دیدن از این محله کی میباشد؟

توصیه می‌شود که در یکی از مناسب‌ترین و بهترین فصل‌های سال اقدام به بازدید داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین بازدیدها را شکل داده و لحظات بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورید.

یک سری از تفریحات ساده در ایم محله چیست؟

از دیگر مهمترین و اصلی‌ترین سرگرمی‌ها در محله هاوت واخه شهر فرانکفورت می‌توان به مواردی از جمله پیاده روی، عکاسی، نشستن بر روی نیمکت‌های کنار خیابان‌ها و تماشای مناظر اطراف اشاره کرد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!