معرفی کامل کلاین مارکت هال فرانکفورت آلمان

معرفی کامل کلاین مارکت هال فرانکفورت آلمان

کلاین مارکت هالفرانکفورت، از بازارهای محبوب و پرجنب و جوش در فرانکفورت است که انواع و اقسام مواد غذایی در آن به فروش می‌رسد.

کلاین مارکت هال فرانکفورت از بازارهای محبوب و پرجنب و جوش در فرانکفورت است که انواع و اقسام مواد غذایی در آن به فروش می‌رسد. این بازار که تاریخچه‌ای طولانی در این شهر دارد، محلی است که با دیدن آن به خوبی می‌توانید جریان زندگی اهالی این شهر را ببینید.

همچنین در کنار مواد غذایی و فروشگاه‌ها و غرفه‌های مربوط به آن، مواد خوراکی و نوشیدنی‌های دلچسب بسیاری وجود دارد که می‌توانید در سفر به فرانکفورت از آنها در این مکان لذت ببرید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی کلاین مارکت هال فرانکفورت از دیدنی‌های فرانکفورت و معرفی آن بپردازیم.

فرانکفورت و کلاین مارکت هال

بزرگترین شهر ایالت هستن از ایالات شانزده گانه این کشور فرانکفورت نام دارد که همچنین به عنوان پنجمین شهر بزرگ در کشور آلمان بعد از شهرهای به ترتیب برلین، هامبورگ، مونیخ و کلن شناخته می‌شود. این شهر دارای 700 هزار نفر جمعیت می‌باشد که می‌توان آن را از نظر شهری اقتصادی، هنری و ادبی یکی از شهر‌های مهم در کشور آلمان به شمار آورد. 

از دیگر ویژگی‌های فرانکفورت می‌توان به میزبانی این شهر از قرارگاه بانک مرکزی اروپا اشاره نمود همچنین فرانکفورت در مرکزیت اروپا قرار دارد و به همین دلیل، فرودگاه بین‌المللی این شهر از اهمیت خوبی برخوردار است.  اولین بار که از نام فرانکفورت استفاده شده است را می‌توان مربوط به سال 794 میلادی دانست. این شهر از شهرهای بسیار مهم در دوران حکومت روم بود. طاعون یکی از خاطرات بد مردم این شهر است که بعد از جنگ سی ساله آلمان جان بسیاری از شهروندان فرانکفورت را گرفت همچنین لازم به ذکر است که این شهر دارای آب و هوای معتدل اقیانوسی می‌باشد و میانگین دمای سالانه ی‌آن 10.6 درجه سانتی گراد است.

کلاین مارکت هال

کلاین مارکت هال

همانطور که گفتیم، فرانکفورت از شهر‌های مهم آلمان است که با توجه به جمعیت و جاذبه‌هایی که دارد، یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای آلمان به حساب می‌آید. این شهر که به قلب تپنده اروپا معروف است، سبب جذب بسیاری از گردشگران شده است که به دیدن جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و فرهنگ و هنری آن می‌آیند.

بازار کلاین مارکت هال فرانکفورت، یکی از بازارهای بسیار خوب در شهر فرانکفورت است که امروزه می توان از آن به عنوان یکی از جاذبه‌هایی که اغلب گردشگران در طول سفر خود به این شهر بازدید می‌کنند، یاد کرد. این بازار محلی برای انواع خوراکی‌های دلچسب و نوشیدنی‌های تازه است که می‌تواند سفر به فرانکفورت را دلپذیر کند. در این بازار انواع مختلفی از خوراکی‌ها به فروش می‌رسد و این کالاها تنوع بسیاری دارند.

کلاین مارکت هال فرانکفورت را می‌توان محلی برای برخورد و آشنایی بیشتر با زندگی مردم شهر فرانکفورت دانست.

کلاین مارکت هال

تاریخچه ی کلاین مارکت هال

در گذشته در شهر فرانکفورت همانند همه ی‌شهر‌ها، کشاورزان محصولات محلی و تازه ی‌خود را به شهر می‌آوردند و در بازارهای عمومی آنها را به فروش می‌رساندند. همانطور که اگر در شهر چرخی زده باشید، به مناطقی با همین کاربری از جمله Weckmarkt، Kornmarkt، Hühnermarkt و Roßmarkt نیز روبرو می‌شوید.

جالب است بدانید که در گذشته در این شهر اصناف جداگانه در مناطق مختلف فعالیت می‌کردند. به عنوان مثال می‌توان به قصابی‌ها و یا چتر فروشان در فرانکفورت اشاره نمود.

پس از این ماجرا، در قرن نوزدهم تقاضای بسیاری برای بهداشت باعث شد این مسئله یکی از مهم‌ترین مسائل در این شهر در رابطه با تنظیم بازار باشد. بنابراین در سال 1871 با تصمیم دادرسی شهر، تصمیم بر آن شد تا بازار شهری‌ای در محل بین Fahrgasse و Hasengasse ایجاد شود.

این بازار در سال‌های 1877 تا 1879 به سبک مدرن رنسانس تحت رهبری مشاور شهر توسط شرکت JS Fries Sohn ساخته شد.

کلاین مارکت هال

تاریخچه ی کلاین مارکت هال | قسمت دوم

تا زمان افتتاح سالن بازار عمده فروشی در سال 1928، این سالن در اختیار تجارت عمده فروشی بود. در سال 1929 سالن بازسازی شد و نمای آن بهبود یافت. جالب است بدانید کلاین مارکت هال فرانکفورت در مارس سال 1944 در اثر حملات سنگین بمبی منهدم و بقایای آن پس از اتمام جنگ جهانی دوم برچیده شد.

در سال 1954 با همدلی از سوی مردم بازسازی Kleinmarkthalle (بازار کلاین مارکت) انجام شد اما در 200 متری جنوب غربی از محل قبلی این بازسازی انجام گرفت. جایی بین Hasengasse و Liebfrauenberg.

کلاین مارکت هال

برنامه ی بازسازی Kleinmarkthalle

در سال 2005 بود که رئیس برنامه‌ریزی برای ساختمان‌های تخریبی به جا مانده از سال 1950 و تخریب نمودن Kleinmarkthalle و نوسازی و بازسازی آن پیشنهادی را مطرح کرد. اما در نهایت با وجود انتقادات شدید برای این پروژه از سوی مردم، پیشنهاد ناکام ماند.

در فوریه ی‌سال 2007 پس از اقدام برای نوسازی جامع سالن بازار کوچک مارکت هال، تصمیمی برای نوسازی پنجره‌ها، سرویس‌های بهداشتی، ساختمان‌ها و …طی یک دوره چند ساله مطرح شد. البته این طرح به علت از دست دادن فضای غیر مدرن آن باعث ترس برخی از افراد بود که ممکن بود باعث کاهش جذابیت آن شود. برای این بازسازی، از سوی شهر رقابت معماری بین 50 شرکت انجام شد تا در نهایت 32 طرح ارائه شد و دفتر درسدن از معماران برنده آن شد. از بودجه ی‌شهر 12.5 میلیون یورو برای این بازسازی اختصاص یافته است.

همچنین از دیگر پروژه‌های نوسازی این منطقه می‌توان به مناقصه ی‌نوسازی Kleinmarkthalle اشاره نمود که در سطح اروپا انجام شد و شرکت ABG Frankfurt Holding مامور نوسازی ساختمان‌های کلاین مارکت هال فرانکفورت باشد.

کلاین مارکت هال

جاذبه های دیدنی کلاین مارکت هال

همانطور که گفتیم کلاین مارکت هال فرانکفورت یک بازار در شهر قدیمی فرانکفورت است که 63 نمایندگی در 156 غرفه در فضایی بالغ بر 1500 متر مربع انواع مواد خوراکی را در آن عرضه می‌کنند. بازدید از کلاین مارکت هال فرانکفورت یکی از پیشنهاد‌های جذابی است که برای کسانی که می‌خواهند قسمتی از سفر خود را برای تفریح و لذت بردن از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها اختصاص دهند، بسیار مناسب باشد. 

این بازار محلی است که شما می توانید خوراکی های مختلفی را بیابید. از جمله:

  • انواع گوشت ها
  • انواع پنیر ها
  • خشکبار
  • نان
  • چای و شیرینی
  • چوب شور
  • کیک و شکلات
  • میوه
  • سبزیجات
  • سوسیس دودی
  • پاستای ایتالیایی
  • زیتون یونانی
  • ماهی تازه
  • ادویه

همچنین شما می‌توانید با سر زدن به این بازار دید مستقیمی از زندگی مردم فرانکفورت داشته باشید و بخشی از جریان و زندگی مردم این شهر را تجربه کنید. از دیگر اماکن رفاهی که می‌توان به آنها اشاره نمود، رستوران‌های فرسگاسه و زارگس را باید پیشنهاد کرد می‌تواند در صورت خستگی از رفت و آمد در این بازار، محل خوبی برای استراحت و نوش جان کردن یک وعده غذایی یا خوراکی‌های لذیذ باشد. 

پیشنهاد ما این است که در بازدید از این بازار، از بوتیل که یک نوع شیرینی خامه‌ای با طعم توت فرنگی است غافل نشوید و آن را تجربه کنید.

کلاین مارکت هال

آدرس، زمانبندی کاری و شماره تماس بازار کلاین مارکت

  • آدرس این منطقه عبارت است از:

Hasengasse 5-7، 60311 Frankfurt am Main، آلمان

  • شماره تماس ثبت شده در گوگل مپ:

+49 69 21233696

  • زمان بندی کاری این بازار همه روزه از دوشنبه تا جمعه از ساعت هشت صبح الی ساعت شش بعد از ظهر می‌باشد.
  • یکشنبه‌ها از هشت صبح الی چهار بعد از ظهر.
  • توجه داشته باشد که این بازار در روزهای یکشنبه و تعطیلات عمومی فعال نمی‌باشد.

برخی از مسیر‌ها در قسمت‌های راهرو‌ها، مکان‌های باریک و سطوح بالا از طریق آسانسور قابل دسترسی می‌باشند. آوردن حیوانات خانگی بجز در محل فروش مجاز می‌باشد.

  • آدرس ایمیل:

ak.m@nexgo.de

  • ​​​آدرس سایت:

http://www.kleinmarkthalle.de/

توجه داشته باشید که برای دسترسی به سایت باید آی پی خود را تغییر دهید.

همچنین شما می توانید از قسمت contact سایت، اقدام به ارسال پیام خود نمایید.

کلاین مارکت هال

آدرس و نحوه رفتن به کلاین مارکت هال

برای رفتن به به کلاین مارکت هال از فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت تا این بازار، چهار مسیر وجود دارد:

  • مسیر با قطار شهری: ابتدا باید پس از خارج شدن از فرودگاه فرانکفورت، به ایستگاه قطار فرودگاه فرانکفورت بروید. این ایستگاه در حدود 3 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. سپس در ایستگاه هفتم (Konstablerwache) می‌توانید پیاده شده و وارد خیابان Kurt-Schumacher-Straße شوید. حال با حرکت به سمت جنوب به خیابان Innenstadt وارد شده و با رفتن به انتهای خیابان به سمت چپتان حرکت می‌کنید که وارد خیابان Fahrgasse می‌شوید. این خیابان را مستقیم در پیش گرفته تا یک دوراهی برسید. حال به خیابان Töngesgasse وارد شوید و با پیش رفتن در این خیابان، به یک چهار راه می‌رسید. حال اگر به سمت چپتان بروید و وارد خیابان Hasengasse شوید، می‌توانید کلاین مارکت هال را مشاهده کنید. این مسیر ممکن است 30 دقیقه طول بکشد.
  • مسیر با تاکسی: شما به راحتی می‌توانید با کمک تاکسی‌های فرودگاه، به طور مستقیم به بازار بروید که این مسیر هرچند 18 دقیقه طول می‌کشد، اما هزینه ی‌بالاتری دارد.
  • پیاده روی: اگر بخواهید به صورت پیاده بروید، باید 2 ساعت و 35 دقیقه مسیری 12.5 کیلومتری را بپیمایید.
  • دوچرخه سواری: در این صورت مسیر شما 40 دقیقه طول کشیده و 12.2 کیلومتر خواهد بود.
کلاین مارکت هال

نظرات بازدید کنندگان از کلاین مارکت هال

همانطور که میدانید، مرور نظرات افراد بازدید‌کننده می‌تواند کمک خوبی برای درک هر محیط داشته باشد. از جمله نظرات بازدیدکنندگانی که بیشترین لایک را در مورد معرفی کلاین مارکت هال به خود اختصاص داده‌اند می‌توان اشاره کرد به:

  • نظر اول: این بازار سرپوشیده مملو از فروشندگان (گوشت، پنیر، کالاهای پخته شده، میوه، آجیل و غیره) و افراد محلی است که برای خرید مواد غذایی یا وعده غذایی خود، نیازهای خود را در آنجا خریداری می‌کنند. این مکان توریستی نیست.
  • این یکی از مکان‌های مورد علاقه من در فرانکفورت است زیرا می‌توانید غذاهای خوشمزه و محصولات تازه زیادی را در اینجا مانند کالباس، پنیر برش سرد، شیرینی، نان، میوه و غیره پیدا کنید. محیط بسیار پر جنب و جوش و در عین حال پر ازدحام نیست. می‌توانید با سرعت تفریحی قدم بزنید و موارد جالب غذایی را کشف و امتحان کنید.
  • نظر سوم: این مکان یک بازار منحصر بفرد و همیشه پر از جنب و جوش است که از زیبایی‌های کلاین مارکت هال می‌باشد. این مکان مملو از ظرافت‌های عجیب و غریب و محلی است. خوراکی‌های مورد علاقه ی‌من صدف تازه (فروخته شده به صورت جداگانه طبقه بالا در غذاهای دریایی کاملا ارزان )، کالباس، باگت و فروش سالاد سیب زمینی (2 عدد غرفه هستند که دقیقاً همان مواد غذایی را می‌فروشند) به همان قیمت و فندق‌های شگفت انگیز مانند nutella و Ferero Rocher است. این مکان برای انتخاب میوه و سبزیجات بسیار مناسب است و یک نانوایی فوق العاده که مخصوص شیرینی‌ها و فانتزی‌های یونانی است نیز در آنجا وجود دارد. چند غرفه قهوه با داشتن کافه milche که یک غذای خوشمزه و ملایم است نیز در کلاین مارکت هال واقع شده‌اند.
کلاین مارکت هال

دیگر جاذبه های دیدنی در اطراف مارکت هال

از دیگر جاذبه‌های فرانکفورت می‌توان نام برد:

جاذبه های نزدیک:

  • Liebfrauen  از اماکن مقدس و مذهبی
  • موزه MMK fur Moderne Kunst
  • Frankfurt Secrets از اماکن سرگرم‌کننده و بازی

دیگر جاذبه‌ها:

برج اشنهایمر


سوالات متداول کلاین مارکت هال فرانکفورت

کلاین مارکت هال در کجا قرار دارد؟

کلاین مارکت هال در شهر فراکفورت آلمان قرار دارد.

در بازار کلاین مارکت هال فرانکفورت چه اجناسی به فروش میرسند؟

این بازار محلی برای انواع خوراکی‌های دلچسب و نوشیدنی‌های تازه است که می‌تواند سفر به فرانکفورت را دلپذیر کند. در این بازار انواع مختلفی از خوراکی‌ها به فروش می‌رسد و این کالاها تنوع بسیاری دارند.

آدرس بازار کلاین مارکت هال فرانکفورت چیست؟

Hasengasse 5-7، 60311 Frankfurt am Main، آلمان

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!